20.10.19, 19:15
Witam Wszystkich, mam do Was bardzo ważne pytanie, na hashimoto leczę się już kilka lat, ciągle podnoszę dawki leku euthyrox, zawsze po podniesieniu jest lepiej na około miesiąc a później ft4 spada na 20-30% a ft3 na około70-130%, ostatnio podniosłem do 275euthyrox i boje się dalej bo zaczynam czuć coś w klatce jakby serce i już nie ma takiej poprawy. Lekarz proponował zmienić na nowothyral ale sam już nie wiem co robić, Bardzo proszę niech ktoś pomoże, podpowie, poradzi. Według mnie dziwne jest to że ft3 ciągle dużo wyżej, tsh nie pisałem bo jest ujemne i nie badam go, ostatnio było na minusie -0,0003
Obserwuj wątek
    • hashitess Re: hashimoto 21.10.19, 08:33
      napisz ile ważysz, kiedy przyjmujesz hormon.
      Dawka, o której piszesz jest baaardzo wysoka.
      Chodzisz do endokrynologa czy
      lekarz innej specjalności wypisuje Ci rp.



      --
      Sentencja Hipokratesa:

      Jeśli człowiek sam sobie nie jest lekarzem, jest głupcem,
        • laura.phys Re: hashimoto 22.10.19, 19:05
          Po namyśle....
          nie pomyliłeś ft3 z ft4?
          To tłumaczyłoby wysoki poziom ft4 i niski ft3.
          Jesli to pomyłka tego rodzaju, to pytanie czy próbowałeś się wspomóc selenem by poprawić konwersje ft4 do ft3 i czy masz problemy z insulina?
          • laura.phys Re: hashimoto 22.10.19, 19:07
            W takiej sytuacji niskiego ft3 i wysokiego ft4 podniesienie dawki eutyroksu nic nie pomoże, ft4 dobrze mieć w górnej normie, ale ponad normę już nie dobrze zwłaszcza gdy ft3 jest niski, objawy są ciężkie do zniesienia. Trzeba pracować raczej nad poprawa poziomu ft3.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka