czy to hasimoto Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • O mojej tarczycy dowiedziałam się rok temu .Byłam w szpitalu z powodu arytmii
    serca. Wyniki badań tsh3,4 i T49,83 były w normie ale ja czułam się jak wrak
    pzbawiony energi. Lekarze tłumaczyli to sercem przebytą chemioterapią i
    raditerapią jestem po nowotworze piersi.Ja ciągle nie mogłam zrozumiec
    dlaczego ja się czuje coraz gorzej przy prawidłowych wynikach krwi i innych
    ogólnych jak usg i rtg no w każdym razie lekarze stwierdzili że to osłabienie
    to wynik przebytej choroby.Lecz ja nadal czułam sie coraz gorzej jak przekłuty
    balonik zktórego ucieka życie. Wtedy trafiłam na bioterapeutę, który poradził
    mi abym wykonała usg tarczycy i anty ciała TPO usg wyszło dobrze natomiast TPO
    463 i po miesiacu 522 na 35 możliwych wtedy lekarz skierował mnie do
    endokrynologa TSH miałm wtedy 3,64 ft4 0,94ft 3 2,57zaczełam brac 1/4 25mg
    euthyroksu az do lutego tego roku potem1/2 25mg i w maju miałam już
    nadczynność o.o2 tsh osdtawiłam leki i od wrzesnia znowu biorę 1/4 25mg
    euthyrosku a moje tsh rosnie teraz jest 2,36 T3 1,94 T4 1,25 ja już sama nie
    wiem jedni mówią że to po radioterapii inni że to hasimoto a ja jestem stale
    zmęczona jak nie duszności to kołatania i ból serca dobrze że mam dobrą
    lekarkę bo inna dawno by mnie uznała za znerwicowaną hipochondryczkę .Mam tego
    już dosyć poradzcie co tu robić by sie czuc normalnie bo ja już wpadłam w
    depresje i nic mi sie nie chce.Niby powinnam sie cieszyć że wyniki ogólne i
    onkologiczne odpukać ok a ja sie czuje do bani.
    • Witaj
      jak na moj gust to masz Hashimoto - wiec witaj w klubie.
      Ale czy to "samo" sie wzielo czyli czy bylas np. juz wczesniej chora, czy masz
      to od radioterapii tego pewnie nikt na 100% nie bedzie mogl powiedziec.

      Niestety depresja czesto wystepuje przy niedoczynnosci. Dlatego czasami jest
      ciezko odroznic czy to "tylko" przez niedobor hormonow tarczycy, czy jest to
      depresja niezalezna od Hashi.

      Zmeczenie i kolatania - moga byc od Hashi. Bole serca - o ile nie sa zwiazane
      problemami z sercem (to trzeba zbadac) - moga byc np. "atakami paniki" ktore
      czesto wystepuja przy depresji wywolanej niedoczynnoscia. Jak poczytasz torche
      forum to skarzenie sie na kolatania serca i zmeczenie przewija sie czesto.

      W Hashi samopoczucie w duzej mierze zalezy od poziomu hormonow dlatego trzeba w
      razie pogorszenia samopoczucia trzeba je badac. Czesto okazuje sie ze potrzebna
      jest zmiana dawki. Moze powinnas znowu zbadac hormony?

      Moze Hela sie odezwie - na forum ona jedyna miala doswiadczenia z naswietlaniami
      i z Hashimoto:
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=24776&w=24266545&a=24266545
      Pozdrawiam
      ula
      • no niedawno badałam TSH i ciągle rośnie jutro idę do mojej endo to zobaczymy czy
        mi zwiekszy dawkę eutyroksu jesli chodzi o serce to miałam robiony holter i mam
        arytmię skoki cisnienia raz 150/100 raz 95/70 puls tez raz 100 raz 60.No lekarze
        mówia że te serce to po chemii a tarczyca po radioterapi ale gdybym nie poszła
        do tego bioterapeuty to do dzisiaj bym nie wiedziała o anty ciałach TPO w moim
        wypadku wysokich. Moja tarczyca rok temu była ok co wykazało usg natomiast ,
        usg zrobione w maju tego roku wykazało że jest niejednorodna, dzięki za słowa
        wsparcia bo ja już czasem sama nie wiedziałam co myślec o ciągłym uczuciu
        zmęczenia no i braku radości na codzień.poza tym wkurzało mnie ze gdy się
        dowiedziałam o raku piersi potrafiłam sobie z tym poradzić zmobilizować do walki
        o zycie a teraz taka tarczyca rozwala mi psychikę ciało i duszę. Pozdrowienia i
        dzięki że takie forum istnieje.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.