Dodaj do ulubionych

znaczy spadek TSH po Euthyrox...

17.07.07, 20:28
stwierdzono u mnie niedoczynnosc tarczycy. moj wynik TSH przed leczeniem 4,25 (norma 0,4 - 4,0) a teraz po miesiacu zazywania Euthyrox'u , dawka ok. 0,37 na dobe wynik TSH to 0,03...
Wizyta u lekarza dopiero za jakis czas i nie wiem czy lepiej zmienszyc dawke czy odstawic lek... Czy moze to normalne??? z gory dziekuje za odpowiedz sad
Edytor zaawansowany
  • zajacowna 18.07.07, 07:27
    powinnas badac ft3 i ft4 a nie samo tsh.. bo samo tsh bardzo niewiele mowi....
  • malinowymis 18.07.07, 18:53
    bylam u lekarza pierwszego kontaktu, w tej chwili jestem za granica, opisalam swoj problem i powiedzialam ze chce skierowanie na ft3 i ft4 i inne, ale dala mi na t4 i cos jeszcze, jutro dokladnie sie dowiem bo skierowanie zostaje tutaj na recepcji , nie dostaje sie ze soba. co to jest to t4 ? odpowiednik ft4 >
    powiedziala ze wg niej mam za duza dawke. zreszta zdziwila sie ze biore polowe tabletki 70mcg , gdyz u niech najwieksza tabletka z tym hormonem to 50. (wielka brytania) .
  • zajacowna 18.07.07, 22:06
    ft4 to wolna frakcja tyrkosyny i taka stosuje sie do diagnostyki ..
  • malinowymis 03.08.07, 19:42
    ft4 to 19 przy normie 9-21. CZy to za wysoko? poki co zmniejszono mi dawke. Czuje sie tak jak przed leczeniem.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.