Dodaj do ulubionych

Co mam robic ??? Pomozcie !!!!!

28.07.07, 06:36
Mam gleboka niedoczynnosc tarczycy i musze jesc do konca zycia hormon T4 na
tarczyce , a Moj problem tkwi w tym ,ze nie moge wogole jesc tego
hormonu !!!!! Jak nie jem tego hormonu ,to mam gleboka niedoczynnosc
np;zatwardzenie ,slaba pamiec , altretyzm ,problemy z kosciami,szybki proces
starzenia ,leniwa itp.........., a jak wezme malutko co tego hormonu
np;10mcg.to ten hormon mi nie pomaga ,tylko robi sie automatycznie
nadczynnosc tarczycy , chodz moje TSH jest bardzo wysokie czasami 160, a
limit do 5,00 i to nie na poczatu brania hormonu ,tylko zawsze nawet powinnam
brac wiecej hormonow 50 ,albo 75mcg.(TSH 22), po braniu tych hormonow to robi
mi sie nadczynnosc tarczycy ,cisnienie mi idzie w gore , goraco mi ,mam
leki ,bardzo duzo jem ,duzo sikam , boli mnie glowa i co najgorsze to teraz
mi zrobila sie miastemia , leze na podlodze i jestem zmeczona ,cierpna mi
nogi i rece , brazowe plamy mi sie robia na twarzy i wysypka alergiczna na
brodzie i czole ,to jest okropne !!!Co mam robic specjalisci nie wiedza co
mi jest i wysylaja mnie do immych specjalistow . Ja wiem co mi jest ,ale nie
moge sobie w zaden sposob pomoc , pomozcie mi jak mozecie .Nic mi nie
brakowako ,wygladalam jak lalka ,a teraz ,na ciele robia mi sie patologiczne
rzeczy cala jestem patologiczna ,to jest okropne .Ja podejzewam i wiem co to
porobilo mi sie .Ja jestam po Jodzie radioaktywnym i po tym przez 6 lat ,a
moze siedem mialam przedawkowane hormony syntetyczne i po tym moj system
odpornosciowy zwariowal ,zrobil sie defekt i przypuszczam ze anty
ciala ,zrobily blokade ze po wzieciu malej ilosci juz mam obiawy nadczynnosci
tarczycy .Jak bede brac ten hormon to tez musze ,brac tabletke na
nadcisnienie i od bolu glowy , ja to biore tak bardzo malutko 10 mcg. T4,zeby
znormalizowac poziom metabolizmu ale juz czuje ze robi mi sie nadczynnosc
tarczycy ,a jak nie biore tych hormonow wogole np'dwa dni to cisnienie
dobre , ale tych hormonow jest stanowczo malo dla kosci , bo robi mis sie
altretyzm ( w jednym miejscu rozna na palcach kosci i na dziaslach ,a w
drugim miejscu znow za malo paradontoza,bo chodz wapno jest w limicie to w
zlym miejscu sie odklada ,zgroza , tak specjalista mnie wyleczyl w USA ,z
latwego przypadku ,teraz jest duzy problem .CO mam robic czy jest jakies
inne wyjscie lub inna medycyna , ktora by mi pomogla ???
Edytor zaawansowany
  • 28.07.07, 09:24
    pozwolisz ze zadam kilka pytan:
    w jakim wieku jestes?
    czy tylko na hashi chorujesz?
    na jakij postwie masz stwierdzone hashuimoto?
    czy mialas badane tylko tsh?
    skad wiesz ze mialas nadczynnosc??

    Ciumek E.
  • 29.07.07, 03:24
    Mam 42 lata.Nie wiem czy to mozna nazwac Hasimoto ,czy to niedoczynnosc
    tarczycy ,moj Test jeden z wielu testow TSH 217.90 limit (0.270-4.200), Free
    T4 0.23 limit (93-1.70),T3 total 0.4 limit (0.8---2.0),badan mialam robionych
    duzo ,wczesniej spec. przedawkowal hor. syntetyczne i teraz mi tarczyca bardzo
    malo pracuje .Mialam nadczynnosc tar. bo mialam Testy lab.i jestem po Jodzie
    radioaktywnym .
  • 28.07.07, 11:32
    Ewa 9824 co Ty wypisujesz za bzdury, ze robi Ci sie miastemia po tyroksynie ?
    Pomysl troche nim cos napiszesz smile Masz bardzo duzo niedoczynnosc THS 22 !
    Jak chcesz sie dobrze czuc z takim wynikiem?????
    Nie pisz tez, ze anty ciala zrobily blokade na tyroksyne bo to tez koleja
    glupota smile) poprostu chodzisz bardzo dlugo w niedoczynnosci i stad tak trudno
    Twojemu organizmowi zakaceptaowac tyroksyne( nawet jej min dawki) Swoj organizm
    musisz "przelamac" i przyzwyczaic do leku...jest to trudne i bardzo nieprzyjemne
    ale konieczne!
    I dobrze, ze duzo sikasz po tyroksynie tak ma byc ( schodzi nagromadzona woda z
    tkanek)a cisnienie musi sie podniesc w gore. Tak dziaja te leki.
    Nie bierzesz systematycznie leku i stad Twoje problemy. Wydaje mi sie, ze
    dawkami leku zaglujesz sama tak jak chcesz.
    Nie wiem czy dobrze pamietam ale juz kiedys bylas u nas na forum... pisaly do
    Ciebie dziewczyny. Chyba doradzaly nawet co robic...
    Mieszkasz w USA ?
    Tam masz tyroksyn do wyboru i koloru ..nie to co u nas w Polsce. Mysle ze
    znajdziesz tez Lixin czyli tyroksyne w plynie - ktora sie dobrze toleruje.
    Na podlodze bedziesz lezec z oslabienia dotad az nie wyrownasz poziomow hormonow
    we krwi smile)
    Preparta Armour jest dla ludzi nie dla psow ...to bardzo drogi preparat ze
    swinki. Dawniej kiedy nie bylo syntetycznych hormonow ludza podawali wlasnie
    hormony ze swinki ...
    Jesli pies albo kot jest chory na niedoczynnosci tarczycy, jesli wymaga leczenia
    to podaje sie mu raczej tyroksyne syntetyczna.
    Pozdrawiam Ada
  • 29.07.07, 04:31
    Ty tez posiadasz duzo wiedzy , ale musze Ci udowodnic ,ze` prawde
    pisze .Miastemiia ,moze byc w nadczynnosci i niedoczynnosci , bo jak biore ten
    hormon syn. to wtedy jestem bardzo zmeczona ,a jak nie biore to nie jestem
    zmeczona .Ja nie mam TSH 22 tylko 150 TSH ,a moze i wiecej .Jak zblizam
    sie ,do limitu TSH ,to coraz gorzej czuje sie Np;jak moje TSH jest 18.20 to
    przy tym wyniku ANA Screen wychodzi POSITIVE ,biale krwinki opadaja. Ajak
    moje TSH jest 59.73(0.27--4.20) , to TEST ANA SCREEN wychodzi NEGATIVE.
    ANTI-THYROGLOBULIN ANTIBODY 5.6 wysokie <2.1 mogly cos porobic duzo szkod
    dla organizmu .Ja przypuszczam ,ze to stalo sie po tych przedawkowanych
    hormonach cos sie porobilo ,bo wogole nie moge jesc tej medycyny . Pomysc
    przez chwile co robia biale krwinki ,jakie maja zadanie do wykonania ,jak
    intruz , czy wtargnie do organizmu jakas infekcja , co robi system
    odpornosciowy? musi to zwalczyc ,broni sie przed najedzca ,a jak mialam
    przedawkowane ,6 lat hor.syntetyczne ,to ten nadmiar tych hormonow ,byl
    toksyczny dla mojego organizmu ,nie potrzebny i mozna powiedziec ze system
    odpornosciowy zwariowal i niszczyl swoje tkanki ,nie rozroznial ilosci ,mogly
    porobic sie jakies blokady , to bylo za dlugo przedawkowanie tych syntety.
    hormonow ,tez przy tym mialam uczulenie na twazy , organizm nie umial tego
    nadmiaru hor. metabolizowac i dluzej te synt.hor. dluzej truly i zalegaly moj
    organizm i przy okazji tez miala gazy .Jak mialam dzika ,naturalna nadczynnosc
    tarczycy to organizm umial sobie z nimi poradzic , a z tymi syntetycznymi nie
    umial z nadmiarem . Pisze na ulotce z Polski ,ze; Przeciwskazania :
    Lewotyroksyny nie wolno stosowac --w nadcisnieniu tetniczym .Oczywiscie ze
    jest potrzebna , ale jak robi mi sie nadczynnosc to cos tu jest nie tak ,musze
    zmienic lek jak jest mozliwosc .Widac ze system odpornosciowy ma
    juz ,zakodowane i cos tam w srodku ,jest jakas opornosc na hormony .Ja jakbym
    brala ten hormon ,to bym sie wykonczyla ,ciagle bym byla zmeczona i spiaca (
    to nie mozna nazwac spaniem ,tylko czowaniem ),jak bralam wczesniej te dawki
    patologiczne to nic nie osiagnelam ,ja jak biore te hormony .to mam depresje ,
    halucynacje ,nie moge myslec .A jak teraz bardzo malutko biore, to wiecej
    osiagnelam ,niz przez tamte 8 lat .Mysle pozytywnie .Problem tkwi w tym ,ze
    ja musze brac ten hormon, a nie moge ,bo on jest potrzebny ,dla
    kosci .Zauwazylam to ze jak bede brac ten hormon to zrobi mi sie garb na
    plecach iwysokie cisnienie ,to z tego moga byc problemy jakies wylewy do
    mozgu lub sercowe , a jak nie bede brac wogole tego hormonu to znajde sie
    kiedys na wozku inwalidzkim , bo koncowki zlacza sie razem kosci u nog i co
    Ty wybrala bys ? Musi byc jakies rozwiazanie ,bo jak do tej pory nie ma ,czy to
    mozna nazwac Rakiem ?Piszesz ,ze mam do wyboru i koloru tyroksyne , tylko ,ze
    jej nie moge jesc ,widac tamten specjalista w glowie mu sie pokrecilo i
    niewiedzial jak dawkowac ,nie patrzyl ,na test ,na wiek ,pacjenta tylko
    sprzelal ,a moze trafi idiota .Piszesz ze ,dotad,bede lezec na podlodze dotad
    az nie wyrownam poziomu hormonow .O wlasnie teraz popelnilas blad ,jak biore
    hor. to jestem zmeczona ,a jak nie biore ,bardzo minimalnie to sile mam i
    robie .Tak identycznie tamten specjalista blad popelnil ,jak teraz Ty
    piszesz ,brala 100mcg. i jeszcze nie robilam badania Laboloatoryjnego ,a raz
    przez przypadek rano widzialam doktora na ulicy ,kolo szpitala i mowie ze
    jestem ,zmeczona , a on na drugi dzien przyslal mi recepte na 125mcg ,ja
    potrzebowalam znizyc ,a on mi podwyzszyl ,wtedy zaczela sie gehenna ,myslalam
    ze wyloncze sie , testy wychodzily TSH 00.02 za niskie i 100mcg. tez za
    miskie TSH 00.02, mozna sie latwo pomylic ,przy niedoczynnosci tarczy ,to
    wtedy czlowiek jest leniwy ,a przy nadczynnosci zmeczonym .Zmienilam
    doktora i powiem mu o tym nowym leku ,tylko musze tamten brac hor. synt. zeby
    doktor widzial ,ze jestem pobudzona i mam obiawy nadczynnosci, zeby
    widzial ,bo nie uwiezy ,ze ja mowie prawde ,tak jak swiety Pawek nie zobaczyl
    to nie uwierzyl .
  • 29.07.07, 10:17
    haj Ewciu
    Ewciu czeg ty od nas oczekujesz?
    masz tsh 150.. wiesz jak sie leczy niedoczynnosc wiec do dziela.. i po sprawie.
    Pozdr.Tez EWa

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.