Dodaj do ulubionych

juz niewiem co robic, mam metlik prosze o pomoc

17.11.07, 18:37
Bylam wczoraj u endo i ona widzac najnowsze ft4 powiedziala ze jest
dobre i juz nie trzeba zwiekszac dawki , biore euthyrox 100 a ft4
1,11(0,71-1,85) czyli ponoc 35% czy uwazacie ze powinnam brac
wieksza dawke na wlasna reke, b.zle sie czuje jestem ospała, bola
mnie miesnie nog i nic mi sie nie chce, zero motywacji, juz niewiem
czy przyczyną jest tarczyca bo biore tez psychotropy na lęki i one
tez mnie usypiaja, prosze o opinie
Edytor zaawansowany
  • malc14 17.11.07, 19:45
    wtaj.A jakie masz tsh przy takim ft4?
  • zajacowna 17.11.07, 21:48
    niestety przy takim ft4 kazdy musialnby brac psychotropy... bo
    psychika by nie wytrzymnala.To normalne.
    Zwieksz dawke.
  • edith31 18.11.07, 00:53
    Dzieki zajacowna , naprawde myslisz ze to wszytko tarczyca?, to
    zabrzmialo jak promyk nadzieji ,jak swiatelko w tunelu, juz czasem
    mysle ze swiruje, niewiem dlaczego dla Pani endo to swietny wynik,
    dzieki oczywiscie zwieksze dawke najpierw o 6,25 i zobaczymy.

    Malc14, moje tsh 0,665(0,4-4,60)
  • hashi-tess 18.11.07, 09:00
    edith31!

    Musisz zwiększyć bo nigdy nie wyjdziesz z niedoczynności.
    P. dr nie jest chora na hashi
    i dlatego dla Niej ta dawka jest ok.
    Twoje TSH też jest za wysokie.
    Zwiększ w końcu tę dawkę a zobaczysz, że odżyjesz w krótkim czasie.
    --
    Forum Hashimoto

    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=24776
  • edith31 18.11.07, 11:50
    Dziekuje dziewczyny z całego serca, dzis zwiekszylam juz o 6,25
    pozdrawiam cieplo
  • hashi-tess 18.11.07, 13:10
    Rozumiem, że będzies tę dzisiejszą dawkę jadła przez tydzien.
    W następną niedzielę podniesiesz ją o następne 6,25mg.
    Trzymam za Ciebie kciuki.
    --
    Forum Hashimoto

    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=24776
  • edith31 18.11.07, 14:23
    Tak wlasnie zrobie, dziekuje raz jeszcze smile)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka