Forum Dom Dom
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    nieapartamentowa obsługa Murano Budimeksu

    IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 22.09.10, 10:53
    Interesowałem się zakupem apartamentu 3 pokojowego w budynku Murano. W rozmowie telefonicznej dowiedziałem się, że Budimex niedawno obniżył ceny mieszkań na tej inwestycji i wstrzymał budowę kolejnego skrzydła obiektu z uwagi na słabnący popyt, szczególnie na duże mieszkania. Ponieważ rozważam zakup akurat lokalu 3-4 pokojowego pomyślałem ,że być może to dobry moment na finalizację zamierzenia. Miałem oczywiście mieszane uczucia co do Budimeksu z uwagi na niepokojące sygnały z innej inwestycji (rozczarowanie klienta i zawirowania z aktami notarialnymi) ale ciekawość i chciwość wzięła górę. W punkcie obsługi klienta w budynku Murano - jeśli tak można nazwać tę placówkę Budimex - okazało się ,że osoby tam zatrudnione albo nie mają kwalifikacji albo motywacji do sprzedaży mieszkań. Raz się okazało ,że jedyna osoba która może pokazać lokal jest właśnie niedostępna , a kiedy się odnalazła nie mogła znaleźć kluczy do obiektu. Gdy bliska była już chyba ustalenia gdzie one mogą być weszli inni klienci rzekomo umówieni na wcześniejszą porę (choć nieco spóźnieni) więc postanowiono przesunąć moment uzgodnionych pół godziny wcześniej oględzin. Zrezygnowany opuściłem "punkt obsługi klienta" , bo jeśli tak się starają "na dzień dobry" (na wstępnym etapie procesu) to czego mógłbym się spodziewać po drodze i na końcu. Pewnie jedynie tego czego doświadczył klient Budimex z innej inwestycji. Dla porównania podam ,że w sąsiednim obiekcie Trio (budowanym przez firmę Eko) obsługa była normalna znaczy kompetentna. W kilka minut zaprezentowali ofertę i pokazali lokale, a klucze i argumenty jakimi się posługiwali były na miejscu.
    Obserwuj wątek

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka