• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

[...]

  • IP: *.adsl.inetia.pl 07.02.13, 15:36
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    Edytor zaawansowany
    • Gość: opekone IP: *.kielce.vectranet.pl 04.05.13, 13:46
      Potwierdzam omijajcie z daleka ten sklep, dopiero kiedy postraszyłem go sądem oddał kasę za wadliwy towar niestety kosztów przesyłki już nie pokrył, co należy do jego obowiązków. Odpuściłem te parę złoty bo prawo jest tak idiotyczne że sprawę musiałbym zakładać w Jeleniej Górze, olałem więc sklep i jego. Po niespełna 2 latach zaczyna kapać także kran przy umywalce więc wychodzi, że to nie był przypadek. Lepiej dołożyć parę złoty więcej i kupić u solidnego sprzedawcy towar, który posłuży nam wiele lat. Zobaczcie na www.opineo.pl/opinie/e-metalowiec-com 57% opini to negatywy.
      • Gość: olo IP: *.dynamic.mm.pl 14.06.13, 15:13
        Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
        • 17.02.15, 14:31
          Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
          • 17.02.15, 14:32
            Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
      • 02.05.16, 14:02
        Nie bagatelizujcie tego, że sklep ma prawie 1000 negatywnych opinii, to oznacza, że ponad 1 na 8 zamówień kończy się źle. Ja zbagatelizowałam opinie i skończyło się to wstrzymaniem prac na tydzień, bo sklep zapomniał zamówić moją wannę, ale zacznijmy od początku. Złożyłam zamówienie na kilka rzeczy do łazienki, w tym wannę, na która trzeba było czekać dwa tygodnie. Część zamówienia została wysłana do mnie od razu, o czym nie zostałam poinformowana. Po 1,5 tygodnia od złożenia zamówienia próbowałam zadzwonić do sklepu i dowiedzieć się, czy zamówienie będzie na czas. Niestety dodzwonienie się do obsługi klienta graniczy chyba z cudem, wysłałam więc maila i dostałam zdawkową odpowiedź że nic nie wiedzą i nie mogą mi powiedzieć kiedy wanna dotrze. Po wymianie chyba 10 maili, w których czytałam tylko że nic nie wiedzą, nic nie poradzą i nic nie mogą dla mnie zrobić, udało mi się dodzwonić do jednego z handlowców w firmie, który obiecał sprawdzić co się dzieje z zamówieniem. Dwunastego dnia od złożenia zamówienia dostałam informację, że wanna dopiero została zamówiona, a ponieważ jedzie z Hiszpanii to dotrze dopiero za tydzień, czyli 21 dni od złożenia zamówienia. Wstrzymało mi to prace remontowe na tydzień, poniosłam też dodatkowe koszty. Ostrzegam wszystkich, do Firmy nie można się dodzwonić, organizacja jest koszmarna, a obsługa klienta poniżej krytyki. Wiem że ceny zachęcają, ale zastanówcie się, czy możecie pozwolić sobie na duże opóźnienia. Gdybym sama nie skontaktowała się ze sklepem, to prawdopodobnie nadal czekałabym na wannę.
    • Gość: Damian IP: *.bb.sky.com 23.12.13, 16:26
      nie kupujcie w tym sklepie!!!
    • Gość: olo IP: *.dynamic.mm.pl 02.01.14, 22:44
      Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
      • Gość: logdp IP: *.ssp.dialog.net.pl 22.01.14, 18:35
        człowieku przestań gadać pierdoły
      • 25.02.16, 13:25
        hehe widać od razu, że konkurencja :)
        kto normalny na umyśle spoza branży monitoruje wpisy na forum nt. jakiejś firmy przez pół roku ???cokolwiek robicie - róbcie to bardziej inteligentnie.. Klienci nie są idiotami ))

    • Gość: MN IP: *.centertel.pl 06.03.14, 22:07
      Również dałem się nabrać przez swoją nieuwagę i nieczytanie opinii. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!!
    • Gość: xxx IP: *.airmax.pl 07.05.14, 22:40
      Ja czekałem na towar prawie 2 tygodnie - niby jest dostępny na stronie, ale faktycznie go nie ma w magazynie ;/ Towar wysłano za pobraniem i tu niespodzianka - koszt transportu kilkukrotnie większy niż w ofercie.
      Suche kilkuwyrazowe odpowiedzi na liczne maile, bez żadnego "dziękuję", "przepraszam", zero uprzejmości! Czasy gburowatych sprzedawców już dawno minęły! Dzisiaj trzeba zadbać o klienta.
      SZCZERZE ODRADZAM!!!
    • 17.02.15, 14:40
      Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    • 21.02.15, 14:04
      Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
      • 03.09.15, 13:00
        Nie jestem w stanie uwierzyć. Jak robiłam bardzo duży remont to wszystkie zamówione produkty przyszły w ciągu 2 dni i byłe okej.
    • 25.02.16, 13:19
      A ja mam inne doświadczenie i akurat polecam tę firme, gdyż zaoszczedziłam sporą sumę na zakupach przy remoncie łazienki i wymianie pieca gazowego. Fakt, że musiałam chwilę dłużej zaczekać na dostawę, bo ponoć czegoś było "od ręki" na magazynie ale było warto. Polecam firmę "e-metalowiec" z Jeleniej Góry :)
    • 28.07.16, 19:10
      NIE KUPUJCIE W TYM SKLEPIE! Wysłali wadliwy towar - uszkodzoną deskę wolnoopadającą. Przesyłka była odpowiednio zabezpiecznona, uszczerbienia są wewnątrz produktu i nie mogły powstać w trakcie transportu. Kurier oczywiście zostawił paczkę u sąsiadów. Od razu zgłosiłam reklamację i odpisali, że podstawą rozpatrzenia jest sprawdzenie towaru w obecności kuriera i spisanie protokołu. Mimo argumentów, że tego typu klauzule są zabronione przez UOKIK i zgodnie z prawem nie można uzależniać dochodzenia roszczeń w przypadku zakupu wadliwego towaru od spisania protokołu szkody, reklamacja została odrzucona. Będziemy walczyć dalej i odradzamy zakupy w tym sklepie.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.