• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

UWAGA!!!! Odradzam E-metalowiec z Jeleniej Góry

  • IP: *.adsl.inetia.pl 07.02.13, 15:36
    Uwaga na oszustów z firmy e-metalowiec z Jeleniej Góry. Sprzedają towar niepasujący do instalacji zgodnych z normami, a następnie po przyjęciu bez zastrzeżeń reklamacji nie oddają kasy!!!!!! Jest to banda oszustów. Ponaglenia, maile itp nie odnoszą skutku - wzruszają rękami i odkładają słuchawkę. Przestrzegam - nic u nich nie kupujcie.
    Edytor zaawansowany
    • Gość: opekone IP: *.kielce.vectranet.pl 04.05.13, 13:46
      Potwierdzam omijajcie z daleka ten sklep, dopiero kiedy postraszyłem go sądem oddał kasę za wadliwy towar niestety kosztów przesyłki już nie pokrył, co należy do jego obowiązków. Odpuściłem te parę złoty bo prawo jest tak idiotyczne że sprawę musiałbym zakładać w Jeleniej Górze, olałem więc sklep i jego. Po niespełna 2 latach zaczyna kapać także kran przy umywalce więc wychodzi, że to nie był przypadek. Lepiej dołożyć parę złoty więcej i kupić u solidnego sprzedawcy towar, który posłuży nam wiele lat. Zobaczcie na www.opineo.pl/opinie/e-metalowiec-com 57% opini to negatywy.
      • Gość: olo IP: *.dynamic.mm.pl 14.06.13, 15:13
        Potwierdzam, MEGA NEGATYW - firma wysyła uszkodzone, II gatunku produkty. Orzynałem uszkodzony towar, zwalili na kuriera - reklamacja nie uznana choć nie było to uszkodzenie transportowe. ODRADZAM, lepiej zapłacić więcej o 50 zł czy 100 w innym bezpiecznym sklepie. Towar zapakowany był w pudełko producenta i zawinięty folia strecz. Profesjonalny sklep dba o przesyłkę tym bardziej wartości powyżej 1 tyś zł. A firma kurierska - profesjonalna takiej przesyłki nie zabiera. Druga negatywna opinia dla firmy k-ex. Ludzie czytajcie opinie, zobaczcie jakie oni mają opinie w opineo i na allegro login IdelaSpa - na tą chwilę 518 komentarzy NEGATYWNYCH. Oszukali pewnie dwa razy tyle ludzi jak nie więcej.
        • Gość: berton IP: *.elartnet.pl 30.09.13, 00:32
          Również potwierdzam. Wyjątkowo chamski sklep.
          • Gość: Damian IP: *.bb.sky.com 23.12.13, 16:26
            nie kupujcie w tym sklepie!!!
        • 17.02.15, 14:31
          e-matalowiec ta firma to przekręt. zakupiłem u nich produkt. produkt nie spełniał oczekiwań i odesłałem. rozwiązaliśmy umowę. na zwrot pieniędzy czekam ponad 60 dni. Kontakt jak z ułomnymi!!! nie mogę odzyskac pieniędzy. handlują wszystkim i niczym !!!
          • 17.02.15, 14:32
            ODRADZAM TE FIRME WSZYSTKIM. OBSŁUGA JEST UŁOMNA. PO ROZWIĄZANIU UMOWY I ODESŁANIU TOWARU CZEKAM NA PRZELEW 60 DNI !!! NIKT NIC NIE WIEM
      • 02.05.16, 14:02
        Nie bagatelizujcie tego, że sklep ma prawie 1000 negatywnych opinii, to oznacza, że ponad 1 na 8 zamówień kończy się źle. Ja zbagatelizowałam opinie i skończyło się to wstrzymaniem prac na tydzień, bo sklep zapomniał zamówić moją wannę, ale zacznijmy od początku. Złożyłam zamówienie na kilka rzeczy do łazienki, w tym wannę, na która trzeba było czekać dwa tygodnie. Część zamówienia została wysłana do mnie od razu, o czym nie zostałam poinformowana. Po 1,5 tygodnia od złożenia zamówienia próbowałam zadzwonić do sklepu i dowiedzieć się, czy zamówienie będzie na czas. Niestety dodzwonienie się do obsługi klienta graniczy chyba z cudem, wysłałam więc maila i dostałam zdawkową odpowiedź że nic nie wiedzą i nie mogą mi powiedzieć kiedy wanna dotrze. Po wymianie chyba 10 maili, w których czytałam tylko że nic nie wiedzą, nic nie poradzą i nic nie mogą dla mnie zrobić, udało mi się dodzwonić do jednego z handlowców w firmie, który obiecał sprawdzić co się dzieje z zamówieniem. Dwunastego dnia od złożenia zamówienia dostałam informację, że wanna dopiero została zamówiona, a ponieważ jedzie z Hiszpanii to dotrze dopiero za tydzień, czyli 21 dni od złożenia zamówienia. Wstrzymało mi to prace remontowe na tydzień, poniosłam też dodatkowe koszty. Ostrzegam wszystkich, do Firmy nie można się dodzwonić, organizacja jest koszmarna, a obsługa klienta poniżej krytyki. Wiem że ceny zachęcają, ale zastanówcie się, czy możecie pozwolić sobie na duże opóźnienia. Gdybym sama nie skontaktowała się ze sklepem, to prawdopodobnie nadal czekałabym na wannę.
    • Gość: olo IP: *.dynamic.mm.pl 02.01.14, 22:44
      Widzę że ludzie nie czytają opinii, ostrzegałem przed nimi już pół roku temu. A ta banda oszustów dalej sprzedaje towar drugiego gatunku i naciąga ludzi. Ciekawe kiedy zamkną ten bajzel?

      • Gość: logdp IP: *.ssp.dialog.net.pl 22.01.14, 18:35
        człowieku przestań gadać pierdoły
      • 25.02.16, 13:25
        hehe widać od razu, że konkurencja :)
        kto normalny na umyśle spoza branży monitoruje wpisy na forum nt. jakiejś firmy przez pół roku ???cokolwiek robicie - róbcie to bardziej inteligentnie.. Klienci nie są idiotami ))

    • Gość: MN IP: *.centertel.pl 06.03.14, 22:07
      Również dałem się nabrać przez swoją nieuwagę i nieczytanie opinii. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!!
    • Gość: xxx IP: *.airmax.pl 07.05.14, 22:40
      Ja czekałem na towar prawie 2 tygodnie - niby jest dostępny na stronie, ale faktycznie go nie ma w magazynie ;/ Towar wysłano za pobraniem i tu niespodzianka - koszt transportu kilkukrotnie większy niż w ofercie.
      Suche kilkuwyrazowe odpowiedzi na liczne maile, bez żadnego "dziękuję", "przepraszam", zero uprzejmości! Czasy gburowatych sprzedawców już dawno minęły! Dzisiaj trzeba zadbać o klienta.
      SZCZERZE ODRADZAM!!!
    • 17.02.15, 14:40
      ODRADZAM RÓWNIEŻ. CZEKAM NA ZWROT PINIĘDZY PONAD 60 DNI. NIE MOZNA SIE SKONTAKTOWAC Z OSOBĄ PROWADZACĄ, BO POSZŁA NA URLOP. TA FIRMA TO WAŁEK !!!
    • 21.02.15, 14:04
      Ostrzegam, odradzam i nie polecam! Obsługa tego sklepu to arogancka i bezczelna banda kłamców traktujących klienta jak idiotę. Na infolinii siedzi gburowaty typ któremu praca sprawia ból. Kultura i standardy obsługi klienta w tym sklepie nie istnieją. Przez wiele dni wmawiali mi, że towar został wysłany. Owszem, został wysłany ale 9 dni później niż otrzymałem maila z informacją o wysyłce. Wysłali dopiero po moim mailu w którym zagroziłem, że podejmę kroki określone w art 491 KC. Takie sklepy powinny szybko znikać z rynku i mam nadzieję, że z e-metalowcem tak właśnie się stanie. Poczytajcie komentarze o tej firmie krzak na opineo i zróbcie zakupy w rzetelnych sklepach w których szanują klienta.
      • 03.09.15, 13:00
        Nie jestem w stanie uwierzyć. Jak robiłam bardzo duży remont to wszystkie zamówione produkty przyszły w ciągu 2 dni i byłe okej.
        • 27.11.15, 18:33
          może i w dwa dni przychodzą, ale sprzedają ludziom uszkodzone rzeczy a potem nie przyjmują reklamacji...
    • 25.02.16, 13:19
      A ja mam inne doświadczenie i akurat polecam tę firme, gdyż zaoszczedziłam sporą sumę na zakupach przy remoncie łazienki i wymianie pieca gazowego. Fakt, że musiałam chwilę dłużej zaczekać na dostawę, bo ponoć czegoś było "od ręki" na magazynie ale było warto. Polecam firmę "e-metalowiec" z Jeleniej Góry :)
    • 28.07.16, 15:21
      Również odradzam zakup w tej firmie. Przeciągający się czas wysyłki, gdzie były zapewnienia, że towar od ręki. Z 24h robią się 4 tygodnie. Zdawkowe odpowiedzi mailowe, w dodatku pisane bez szacunku. Po którymś z kolei mailu z pytaniem kiedy będzie mój towar, Pani chyba nie świadomie, przekazała rozmowę dalej pomiędzy nią a kolegą z której dowiedziałam się: "weź tej idiotce od umywalek powiedz, żeby się nie srała" itp. co potwierdza brak szacunku w stosunku do klientów. Na reklamację ciężko się dodzwonić. Kobieta, jeśli już odbierze to jest opryskliwa, nieuprzejma i zatrudniona chyba tylko po to, żeby pyskować klientom. Nie przyjmują zwrotów. Unikać szerokim łukiem.
    • 28.07.16, 19:10
      NIE KUPUJCIE W TYM SKLEPIE! Wysłali wadliwy towar - uszkodzoną deskę wolnoopadającą. Przesyłka była odpowiednio zabezpiecznona, uszczerbienia są wewnątrz produktu i nie mogły powstać w trakcie transportu. Kurier oczywiście zostawił paczkę u sąsiadów. Od razu zgłosiłam reklamację i odpisali, że podstawą rozpatrzenia jest sprawdzenie towaru w obecności kuriera i spisanie protokołu. Mimo argumentów, że tego typu klauzule są zabronione przez UOKIK i zgodnie z prawem nie można uzależniać dochodzenia roszczeń w przypadku zakupu wadliwego towaru od spisania protokołu szkody, reklamacja została odrzucona. Będziemy walczyć dalej i odradzamy zakupy w tym sklepie.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.