07.09.05, 09:08
Kto zgadnie, skad to jest:

"Nowa Zelandia. Kraina na koncu swiata moze okazac sie prawdziwym rajem.
Nieprzebyta dzungla i wulkaniczne pustynie kontrastuja ze spokojem
slonecznych gajow, w ktorych dojrzewaja jedyne w swoim rodzaju kiwi i
limonki."

:)

--
less is more
Obserwuj wątek
    • kiwigirl Re: Zagadka 07.09.05, 15:43
      znalazłaś w jakimś sklepie typu supermarket Nowozelandzkie wino?? i ma taką
      "supermarketową" naklejke z tyłu o tym skad to wino i "z czym to pić"?
      • rivers Re: Zagadka 07.09.05, 16:28
        No bylas bardzo, bardzo blisko, kiwigirl :)

        Napis przeczytalem na sloiku dzemu "Kiwi i Limonka" produkcji firmy Lowicz. A
        przy tym dzem doskonaly, bardzo polecam :)

        --
        less is more
      • rivers Re: Zagadka 07.09.05, 16:31
        kiwigirl napisała:

        > znalazłaś

        w tym przypadku bylas jednak bardzo, bardzo daleko :) Ale i tak nalezy sie
        nagroda :)

        pozdrawiam,
        rivers

        --
        nic nie jest tak proste, aby nie moglo byc niezrozumiane
        • kiwigirl Re: Zagadka 08.09.05, 13:59
          hej, dzięki wielkie za uznanie, a co jest nagrodą ? :-) słoik dżemu? hi hi hi

          a że ty Rivers facet jesteś to dopiero wyznanie "Napis przeczytałem" ujawniło!
          aż pogrzebałam w archiwum ale te twoje poprzednie wpisy tez jakieś takie
          "neutralne" były!

          pozdro!
      • kiwigirl Re: Zagadka 08.09.05, 14:01
        a jakby ktos w jakims niespecjalistycznym sklepie winko nowozelandzkie wypatzył
        to please dajcie znać.

        czy tylko w specjalnych sklepach z winami je można u nas kupić - za odpowiednie
        ceny niestety... :-( ?
        • paiha Re: Zagadka 12.09.05, 12:16
          W takim niespecjalistycznym to chyba nie znajdziesz, Kiwigirl, polecam sklepy z winami w
          naszych okolicach, a moze juz je dobrze znasz:)
          * ul. Francuska, rog Obroncow
          * ul. Zwyciezcow ( przy Aptece)
          * ul. Francuska, rog Berezynskiej

          Pai

          kiwigirl napisała:

          > a jakby ktos w jakims niespecjalistycznym sklepie winko nowozelandzkie wypatzył
          > to please dajcie znać.
          >
          > czy tylko w specjalnych sklepach z winami je można u nas kupić - za odpowiednie
          > ceny niestety... :-( ?


          --
          Nowa Zelandia
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka