Dodaj do ulubionych

IDŹCZAK meble skandaliczne i karygodne,bezczelność

26.03.16, 13:57
Zamówiona wersalka od Idczak została przywieziona i wniesiona przez dwóch kierowców,obejrzałam ją nic nie wskazywało na uszkodzenia,nie były widoczne.Na moje pytania o jakość materiałów, z których wykanana byla wersalka firma Idczak odpowiedziała, że jest to Swąteczna promcja a materiały są wysokiej jakośći.Zakupioną wersalkę od Idczak reklamowałam po ok 10 dni od jej przywiezienia:
Przestał działac mechanizm rozkładania i składania wersalki,
Materiał w kilku miejscach uległ rozdarciu, pojawiły się przetarcia
Po bokach skrzyni na pościel pojawiły się pęknięcia
Ujawniło się pęknięcie skrzyni na pościel, które ażeby je zauważyć trzeba było świecić latarką
W efekcie wersalki nie dało się rozkłdać,stała się bezużyteczna
Proces reklamacyjny z firmą Idczak trwał ok 1,5 MIESIĄCA:
Zostałam zbyta telefonicznie: „kolega nie ma teraz czasu”, zostałam obrażona potraktowana bez szacunku przez kierownika placówki pana Mateusza C. „my nie jeździmy tak często, to Pani musi dowieść wersalkę, TO ODE MNIE ZALEŻY KIEDY JĄ ZABIERZEMY,I MOGĘ ZROBIĆ TAK ŻE BĘDZIE PANI CZEKAŁA 14 DNI NA ODPOWIEDŹ OD NAS, chce się Pani bawić kto może więcej to ja Pani pokaze ile może trwac reklamacja”
Firma idczacz tak tez wlasnie zrobila,twierdzac przy tym ze to ja mam wyslac do nich wersalke i zapłacić za to, oni kosztów absolutnie nie zwracają.Kontaktowalam się z Recznikiem Praw Konsumenta-otrzymałam pomoc jak pisać do Idczak i na jakie art. się powoływać.Firma Idczak była nie ustępliwa i złośliwie wydłużała proces reklamacji.Udałam się do Rzecznika Praw Konsumenta, który zadzwonił do firmy Idczak i poinformował ich, że to oni odpowiadają za odbiór wersalki a nie ja,uzgodnione tez zostało, że wersalkę odbiorą w najszybszym możliwym terminie a obie strony dołożą wszelkich starań ażeby zorganizować do pomocy kogoś do wyniesienia jej z mieszkania (firma Idczak w między czasie stanęla na stanowisku, że oni nie wysyłają nigdy 2 kierowców,zawsze jest 1),uzgodnione zostało także ze napiszę maila notatkę z ustalen telefonicznycha Idczak ją potwierdzi. Po przyjściu do domu tak zrobiłam.Firma Idczak nie odpowiadała przez prawie 20 dni,napisałm kolejnego maila….tym razem w wielkiej łasce ktoś odpowiedział,ze ktoś się skontakuje. Za kilka dostałam inf ze przyjadą (bez ustalania ze mną czy termin mi także odpowiada). Kierowca przyjechal sam, bez kogoś do pomocy,ja miałam przygotowaną pomoc,w ostatniej chwili okazało się ze ten ktoś nie wyjdzie jednak z pracy, zeszłam do sąsiada-spał po nocnej zmianie.Na pytanie jak Idczak się przygotował do odbioru wersalki: „ja tego nie zabiorę,wracam do firmy, bo tak kazał mi zrobić kierownik”.Wreszcie znalazł się inny sąsiad ale….w między czasie dostałam telefon z pogróżkami od niby prawnika firmy Idczak,piszę niby, ponieważ pani dzwoniąc nie przedstawiła się,wyszło to w dalszej części rozmowy,i groziła mi , że obciąży mnie kosztami dojazdu kierowcy do mnie tj oodbioru wersalki, bo nie chcę współpracować…czy to nie ja zorganizowłam pomoc a Idczak przyjechał z niczym….??? CZY TO PRZEDSZKOLE …POLĄCZONE Z ZASADAMI Z BUSZU-WSZYSTKO DOZWOLONE…aby sprawdzić ile klient wytrzyma…eksperyment psychologiczny…
1,5 MIESIĄCA NIE MIAŁAM NA CZYM SPAC, odzyskałam z pomocą pieniądze za wersalkę tylko i wyłącznie przez obchodzenie się z kierownikiem oddziału jak z jakiem… FIRMA IDCZAK OSIĄGNĘŁA TO CZYM NA POCZĄTKU STRASZYŁA „to ode mnie zależy….” I POKAZAŁA GDZIE ICH ZDANIEM JEST MIEJSCE KLIENTA …mam nadzieję,że taka satysfakcja smakuje Ja…nie gustuję w tego typu potrawach…
Edytor zaawansowany
  • wojtekmik 31.05.16, 22:59
    W przypadku problemu z meblami proponuję wykonać ekspertyzę przez biegłego rzeczoznawcę i wystąpić oficjalnie do sprzedawcy. Polecam stronę www.rzeczoznawca.mikolajski.pl
  • dorapres 23.06.16, 09:26
    Dzięki za posta, miałam kupić w tej firmie narożnik, po tym poście wybrałam Solpol - tą firmę mogę polecić mam ładny narożnik oskar mini, obsługa beż zastrzeżeń,
  • melon0000 05.04.17, 15:04
    Zamówiłam meble 23.03.2017 do pokoju dziecka do dnia dzisiejszego nie dostałam żadnych mebli dzwoniłam do nich w poniedziałek pan powiedział że kierowca będzie u mnie w środę lub w czwartek ale niestety nie dostałam żadnego telefonu. Więc ponownie zadzwoniłam odebrała pani która powiedziała że meble jeszcze nie są skompletowane i nie wie kiedy będą nie ma jeszcze półki, biurka itp. Nigdy nie spotkałam się z tak nie rzetelną i kłamliwą firmą . Ogłaszają że coś mają a tu nic kłamstwa kłamstwa. Podkreślam że w domu na meble czeka dziecko. Nie polecam i odradzam proszę się zastanowić przed zakupem w tej firmie., jest tyle firm że polecam udać się do innej bardziej wiarygodnej.
  • ewcia342 07.06.17, 15:38
    o jej... ;/

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka