Dodaj do ulubionych

świątynia nieba-nadal w remoncie?

19.04.06, 20:10
jak w temacie. czy remont juz sie zakonczyl? wybieram sie w najblizszych dniach.
Edytor zaawansowany
  • 06.05.06, 10:53
    Zapraszam do mojego forum tam na pewno uzyskasz odpowiedz. Natomiast z tego co
    Mi wiadomo to remont już się skończył o ile coś się nie zmieniło
    chinskarepublika.fora.pl Nowe w pełni profesjonalne forum o Chinach z
    mnóstwem opcji (sondaże, emotikonki, emblematy, rangi, konkretne działy,
    zdjęcia)

    --
    www.chinskarepublika.fora.pl Forum o chinach
  • 10.05.06, 16:05
    no wlasnie okazalo sie, ze remont glownej atrakcji, czyli tzw. "oltarza nieba"
    sie nie zakonczyl i bedzie trwal do pazdziernika br. mozna sobie popatrzec z
    oddali. pzdr
  • 16.05.06, 22:20
    Zgadza sie. jest w remoncie, ale mozna podejsc bardzo blisko. Fotki tez mozna
    pstryknąc,tylko ze nic biedzie widac,tylko płachtę ochronną pokrywającą
    rusztowania...:((( Tak bylo jakies 3 tyg temu,,,
  • 16.06.06, 13:01
    Moi rodzice byli dzisiaj i nic nie mowili o remoncie, bardzo im sie podobalo :)
    Jeszcze bede z nimi rozmawiala niedlugo, to dopytam co z ta swiatynia (ja jade
    za miesiac, moze do tego czasu juz skoncza)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.