Dodaj do ulubionych

Wrozka Elzbieta Ellis

22.01.15, 15:35
Witam, chcialam podzielic sie wrazeniami ze spotkania z wrozka pania Elzbieta Ellis. Mieszkam w Uk i spotkanie odbywalo sie poprzez aplikacje Skyp. Mialam wiele pytan odnosnie przyszlosci mojej i mojej rodziny, ponewaz od jakiegos czasu zle dzialo sie w moim domu. Pani Elzbieta najpierw powoedziala wiele o przeszlosci, potem zas o przyszlosci. Wszystko zwiazane z przeszloscia zgadzalo sie absolutnie , jednak to co spotkalo mnie potem przeszlo moje najsmielsze oczekiwania. Pani Elzbieta powiedziala ze w najblizszej przyszlosci znajde prace i bedzie to dla mnie totalne zaskoczenie, oraz ze bedzie w mojej rodzinie problem z aparatem ruchu. Pomyslalam sobie, no tak , nie wierze zbytnio, ale coz zobaczymy.... W nastepnym tygodniu zaproponowano mi prace w szkole - zupelnie z zaskoczenia, a w srode u mojego meza zdiaznozowano zapaleńie zyl w nodze.... Zawsze podchodzilam do wrozb i tarota z dystansem , ale tym razem bylam zszokowana trafnoscia kart. Pani Elzbieta zostala mi polecona przez wielu znajomych. To bardzo mila, serdeczna i profesjonalna osoba. Tych ktorzy boja sie wrozb i kart ale bardzo chcieliby dowiedziec sie kilku rzeczy, moge uspokoic. Wrozka Elzbieta podchodzi do kart z humorem, cieplem i spokojem. Polecam goraco. Agnieszka
--
Agnieszka mama Bartka - duzego cudaka (26.06.2003) i malych cudaczkow Emily i Dominica ( 27.04 2010)
Edytor zaawansowany
  • malwi-na29 22.01.15, 19:28
    Witam, ja również korzystam z usług Pani Elżbiety Ellis i również mieszkam w UK i wróżby odbywają się przez Skype. Serdecznie polecam Panią Ellis nie tylko ze względu na profesjonalizm, serdeczność i dobroć serca, ale też ze względu na to,że wszystko co wywróżyła mi Pani Ellis się dotychczas sprawdziło. To dzięki niej poszłam na badania i w porę wykryto u mnie komórki przed rakowe. Jestem już po zabiegu i trzymam kciuki,że wszystko będzię już dobrze. Na pewno za niedługo znowu skorzystam z rad Pani Ellis i to samo doradzam Wam drogie Panie i Panowie. Nie będziecie żałować. Pozdrawiam serdecznie. Malwina Bigus
  • zou0142za2015 22.01.15, 22:42
    Witam,Ja tez korzystam z uslug E.Ellis i musze powiedziec ze nigdy wczesniej nie mialam do czynienia z tarotem czy medytacjami i za bardzo w to nie wierzylam az do momentu kiedy Ela pierwszy raz postawila mi tarota w 2012roku.Od tamtej pory jestem stala klientka i bardzo duzo tej kobiecie zawdzieczam,pomogla mi uwierzyc w siebie i swoje sily pozbyc sie strachu.Dzieki niej stalam sie silniejsza.
  • 1jola65 23.01.15, 07:30
    Witam, ja również chciałam polecić usługi Pani Elżbiety tym bardziej,że sama Pania Elę znalazłam w internecie i trafilam do niej bez polecenia i to był strzał w dziesiatkę :) Kazdy z nas w swoim życiu ma momenty kiedy stoi na rozdrożu, albo przed trudnosciami czy wyborami z ktorymi nie bardzo sobie radzi, i wlasnie w takiej sytuacji poprosiłam o pomoc Panią Elę. Mieszkam w Californii, wiec spotkanie odbyło się przez skypa. To jest jedno z tych spotkań, które zostaje na długo w pamieci ze wzgledu na osobe Pani Elżbiety, pełną cepła, życzliwosci i chęci pomocy nawet jesli sprawy nie wyglądają za dobrze :)
  • blu4 23.01.15, 12:00
    Witam,
    Ja rowniez trafilam do Pani Elzbiety przez ''przypadek'' Choc mysle ze tak wlasnie mialo byc.Nie ma przypadkow :). Z perspektywy czasu olbrzymia sprawdzalnosc.Do dzisiaj jestem w szoku jak czasem o tym mysle.Poza tym uswiadomienie ze nie wszystko wyglada tak jak chcialabm to '' widziec'' ze sa sprawy, rzeczy ktorymi trzeba sie zajac i basta.Wlasnie po to by zylo sie lepiej.To troche tak wyglodalo jak bym dostala '' kopa '' do samodzielnej pracy .Pomalu bo pomalu ale pracuje nad soba i widze efekty tej pracy.A Aniolki uwielbiam :)
    Pierwsze spotkanie z Pania Elzbieta to byla nie tylko wrozba .To byl poczatek mojej nowej drogi zycia:)
  • wiola373 23.01.15, 14:56
    Podobnie jak moje poprzedniczki, spotkałam się z Elą "przez przypadek" :-), intuicja zaprowadziła mnie na jej stronę i tak zaczęła się nasza znajomość. Z kartami, nie tylko tarota, miałam już do czynienia wcześniej ale nigdy w taki sposób w jaki pracuje z nimi Ela. Ta cudowna kobieta, pełna ciepła, empatii i odpowiedzialności prowadziła mnie przez nasze wspólne seanse już nie raz i z pewnością mogę powiedzieć, że wszystko co od niej usłyszałam miało głęboki sens i potwierdzenie w aktualnej rzeczywistości. Było tak dobrze, że poleciłam ją mojej przyjaciółce, która sama zajmuje się kartami tarota i wiem, że ich kontakt utrzymywany jest do dzisiaj :-).
    POLECAM z całego serca, Wiola.
  • ywonakom 23.01.15, 17:45
    Witam. Tez nalezę do osòb ktòrym Pani Elzbieta bardzo pomogla. Jak większość osòb w swoim zyciu napotykalam się na ròznego rodzaju problemy. Czasami wydawalo mi się ze niektòre z nich to sytuacje bez wyjścia. Na szczęście moja przyjaciòlka polecila mi Elzbietę Ellis. Jestem osobà nieufnà, więc zasięgnęlam informacji o wròzce Elzbiecie Ellis w internecie. bylam mile zaskoczona, bo okazalo się ze to wspaniala profesjonalistka. Ma swoja stronę internetowa: "4taroty.pl" , jest autorkà ksiàzki: "Medytuj z Aniolami", jest tez na YouTube. Kontakt z Panià Elà na Skype utwierdzil mnie w przekonaniu ze jest osobà godnà zaufania . A jej trafne porady, cieplo i pozytywna energia ktòrà emanuje bardzo pomogly mi w zyciu. Świadomość ze w trudnych sytuacjach zyciowych jest ktoś, kto podniesie na duchu i podpowie jakà drogę wybrać to bezcenny komfort psychiczny. Polecam z calego serca. Iwona.
  • deedee777 23.01.15, 18:29
    Witam,
    Ja też chciałabym podzielić się swoimi spostrzeżeniami. Z panią Elą Ellis "znamy" się od kilku lat. Kontaktujemy się przez Skype . Pani Ela zawsze ma czas dla potrzebujących pomocy . Jest osobą niezwykle ciepłą, miłą i serdeczną, Co czuć nawet w kontakcie "pisanym " .
    Nigdy nie muszę nawet nic mówić , bo karty pani Eli zawsze wiedzą i widzą , już dawno przestało mnie to dziwić ..:). Porady zawsze są trafne i niezwykle pocieszające , Nigdy nie ma tak,że nie ma wyjścia z sytuacji. Pani Ela zawsze znajdzie światło w tunelu i podeśle dobrą i trafną modlitwę..
    Szczerze polecam kontakt.
    A tym co się boją mówię - kompletnie nie ma czego !!! :))))
    kontakt : Elżbieta Ellis 4 taroty .
    Danusia
  • bela1974 17.03.15, 17:32
    Witam, nie wiem co napisac,bo kazde slowo to za malo by wyrazic jak wiele dla mnie znaczy pani Ela. Poznalam ja przez internet pare lat temu, i od tego czasu porozumiewamy sie przez Skype. Kiedy bywam w Polsce staram sie zawsze pania Ele odwiedzic. Nie ukrywam ze czuje sie zawsze sto razy lepiej po wizytach u niej . Kazda rozmowa z nia,takze ta przez Skype powoduje ze inaczej patrze w przyszlosc. Tyle ciepla,milosci, i zrozumienia ktore ma pani ELa nie ma chyba nikt. Nigdy nie ocenia, nie osadza.... Nie jestem zla kiedy mowi do mnie bardziej konkretnie, czy wyczuwam ze jest zla. Doceniam to bo wiem ze w tym nie ma nic przeciwko mnie a wrecz przeciwnie, wiem ze zyczy mi dobrze i jest szczera. Dlatego wiem ze z czymkolwiek sie zwroce do pani ELi, zostanie mi udzielona pomoc od serca. CZasem po poprostu tak potrzebuje pogadac i wtedy rowniez moge na p. Ele liczyc. Jednym slowem jest dla mnie taka jaka chcialabym aby byla dla mnie matka, ktora nigdy nie taka nie byla i nie bedzie. Dziekuje za wszystko pani Elu :)
  • saba-dor 15.03.15, 10:28
    Witam, ja rowniez chcę się podzielić swoimi wrażeniami ze spotkania z Pania Elzbieta Ellis. Pierwszy raz zadzwoniłam do niej pare lat temu,z polecenia. I tak sie zaczęła moja przygoda z Pania Elzbieta. Ja mieszkam w Angli ,wiec rozmawiamy na skype. Ja i moi znajomi,kt]órzy korzystali z jej usług ,jestesmy zaszkokowani trafnościa jej wróżby. Jeśli widzi jakis problem zdrowotny ,to kilkakrotnie zwraca na to uwage i wyczula. Ja dzieki temu poszłam do lekarza i zrobilam badania, w porę !! Pani la jest niezwykle ciepła i serdeczną osobą ale ma również kojacy głos,co sprawia ,ze po sesji z nia człowiek czuje się jak nowo narodzony , patrzy z optymizmem i wiarą ,że wszystko sie uda. Ja zawsze ,jesli nie moge podjac decyzji w waznych dla mnie sprawach, zawsze sie kontaktuję z Pania Ela bo wtedy mam olbrzymia wiare w to .że podjęlam sluszna decyzje. Moze podam 1 z przykladow. Otoz zapytalam panią Ele o moja matkę,z ktora nigdy nie mialam dobrych relacji,nie wychowywala mnie. Pani Ela potwierdzila ,to co ja domyślalam sie tylko,ze jest totalna egoistka zapatrzona tylko w siebie. Powiedziala tez ,że ma pieniadze ,o ktorych ja nic nie wiem. Skad to wiedziała? bo ja w to nie uwierzylam ,az sama matka w chwili szczerosci to potwierdzila. Bylam w totalnym szoku . Zawsze kontaktuje sie z Pania Ela przed moimi wyprawami ,pytam na co mam uwazac, czego sie wystrzegac. Teraz jestem przed kolejna wyprawa do Afryki, rozmawialysmy pare miesiecy temu ,kiedy Ebola szalala w Afryce Zachodniej i balam sie ,ze dojdzie do Gambi ,gdzie juz mialam zabukowany bilet. Pani Ela mnie uspokoila i powiedzila ,ze nie widzi zagrozenia. Ja uwierzylam i jutro lece ,niestety moja kolezanka wystraszyla sie i zrezygnowala z lotu. dzis żaluje:) Mam nadzieje ,że ja nie bede załowala:)
  • pascalmonika 30.07.15, 22:55
    Witam, chcialam podzielic sie wrazeniami ze spotkania z wrozka pania Elzbieta Ellis od 11 lat mieszkam w Uk, spotkanie odbywalo sie poprzez Skyp (dobrze ze jest taka mozliwosc), To pierwszy raz kiedy mialam czytanie z kart anielskich, sa mi blizsze sercu. Od poczatku Pani Elzbieta powiedziala mi wiele istotnych informacji na moj temat. Wlasciwie wiekszosc moich cech :) NIESAMOWITA!!! Oczywiscie uslyszalama wiele rad, nawet kontakt do innej osoby ktora bedzie w stanie mi pomoc. Jestem w trakcie procesu ale gdy sie zakonczy zapewne opisze wiecej. Rozmowa z Pania Elzbieta zamyka jedne drzwi a otwiera kolejne XXX
  • slodkarysia 24.09.15, 17:52
    mogę wam polecić wróżkę sarę, bardzo wiele się sprawdza,dzieki niej udało mi się wiele negatywnych sytuacji uniknąć , zostawiam wam do niej teleofon 784 676 783 adres email kobietamag@interia.pl
  • adriankamila 13.06.16, 09:44
    polecam wrózkę sarę,sama często korzystam z jej pomocy, wiele mi pomogła, email do niej kobietamag@interia.pl
  • martynkaminka 22.11.16, 20:27
    mogę polecić Ci wróżkę sarę, skusiłam się na skorzystanie z jej usług i nie mogę powiedzieć złego słowa, nie owijała w bawełnę i bardzo wiele się już sprawdziło, jestem pod wrażeniem jej umiejętności gorąco ją polecam, email do niej to kobietamag@interia.pltelefon do niej 784 676 783 polecam;)
  • mariamarias 24.12.16, 10:58
    mogę polecić wam rewelacyjna wrozke sare- już po 4 mieiacach prawie wszystko mi się sprawdzilo,email do niej kobietamag@interia.pl , szczerze polecam;)
  • katarzyna.kn 27.12.16, 18:28
    Witam, znam Pania Ele od paru lat i korzystam z jej uslug regularnie. Dotychczas wszystko sprawdzalo síe, bardzo duzo pomagala mi w decyzjach zyciowych. Zawsze po sesjach z Pania Ela nabieralam pozytytwnej energii i sily do zycia. Pani Ela zawsze znalazla dla mnie czas kiedy go potrzebowalam i moge smialo polecic jej uslugi, ktore sa dostepne nie wazne gdzie sie jest poniewaz Pani Ela uzywa skypa. Osobiscie mieszkam w Niemczech i jest mi to na reke. Polecam goraco, Katarzyna
  • siwa8911 27.12.16, 22:14

    Witam wszystkich serdecznie . Dzieki waszemu forum trafilam do wrozki Pani E.Elissy i coz moge powiedziec.. jestem pod wrazeniem. Przed rozmowa z Pani Ela nie wiedzialam co mam zrobic ze swoim zyciem, bylam zalamana i bez zadnej nadziei. Rowniez bardzo balam sie rozmowy, nie wiedzialam czy bedzie wiarygodna i czy w ogole tak na prawde chce cos wiedziec..a jednak- Jedna rozmowa otworzyla mi oczy i zdjela zaslone z oczu. Podczas rozmowy poczulam sie jakby Pani Ela znala mnie od dziecka.. powiedziala mi rzeczy o mojej przeszlosci takie ktorych nigdy nikomu nie mowilam. O zdrowiu rowniez- dokladnie tam gdzie sa problemy, a przeciez nic nie mowilam o tym. Takze to co powiedziane o przyszlosci - nie mam watpliwosci ,ze tak wszystko moze sie potoczyc jesli podejme decyzje takie a nie inne. Jednak co najbardziej mnie ujelo- zero narzucania co powinnam zrobic a czego nie. Wszystko jest moja decyzja a karty tylko maja pomoc spojrzec na wszystko z jasniejszej perspektywy. Pani Ela jest niesamowicie pozytywna i pelna dobrej energii osoba, caly moj strach odlecial po dwoch minutach rozmowy !:))Szczerze polecam i ja sama na pewno bede jeszcze do niej wracac :)
  • anjol77 28.12.16, 14:17
    Dzień dobry :)
    Natrafiłam na P. Elżbietę Ellis na kanale YouTube. Skorzystałam z jej rozkładu przez skype, i byłam pod ogromnym wrażeniem dokładności opisu mojego przeszłego i teraźniejszego życia. Odpowiedź na moje pytanie była zaskakująco trafna, jak się okazało niebawem.
    Z jej rozkładów korzystam do teraz i zawsze otrzymuje konkretną odpowiedź i czy mnie się ona podoba czy nie, jest prawdziwa.
    Tych, którzy obawiają się kontaktu z wróżką, gwarantuje że wystarczy usłyszeć anielski głos P. Elżbiety i cały strach znika.
    Polecam !
  • anjol77 28.12.16, 14:56
    Witam,
    Natrafiłam na P. Elżbietę Ellis na kanale YouTube. Skorzystałam z jej rozkładu przez skype, i byłam pod ogromnym wrażeniem dokładności opisu mojego przeszłego i teraźniejszego życia. Odpowiedź na moje pytanie była zaskakująco trafna, jak się okazało niebawem.
    Z jej rozkładów korzystam do teraz i zawsze otrzymuje konkretną odpowiedź i czy mnie się ona podoba czy nie, jest prawdziwa.
    Tych, którzy obawiają się kontaktu z wróżką, gwarantuje że wystarczy usłyszeć anielski głos P. Elżbiety i cały strach znika. Przemiła i bardzo ciepła osoba.
    Polecam !
  • grazyna.a 28.12.16, 17:39
    witam z wielka przjemnoscia napisze kilka slow o mojej kochanj P.ELI ELLIS to cudowna kobieta z cudownymi kartami od kilku lat kozystam z tych magicznych kart bialej magi pomogly mi niejednokrotnie i za kazdym razem prawde mowia ostatnio uratowaly mi ogromny bol zoladka polecam z calym przekonaniem ze jezeli ktos skorzysta z wrozby to juz nigdy nie bedzie mial ochoty przestac rozmawiac z p ELLA polecam grzyna UK
  • irka_slaska1 28.12.16, 19:24
    Witam,

    Ja poznałam Panią Elę półtora roku temu. Byłam na tygodniowym urlopie w górach. Wyszukałam Panią Elę w internecie i umówiłyśmy się następnego dnia rano na Skype. Wszystko co usłyszałam było niezwykle trafne. Pytałam między innymi o dokumenty kuzyna, który po 30 latach niewidzenia miał dosłownie za kilka dni przyjechać z zagranicy, a przez swoje roztargnienie zgubił koło swego zaparkowanego pod urzędem samochodu bardzo ważne dokumenty i pieniądze, oraz swój dowód i paszport. Przyjazd stanął pod znakiem zapytania. Nie było wiadomo czy uczciwy znalazca zwróci teczkę, czy też zabierze pieniądze a resztę wyrzuci lub ukryje.
    Pani Ela powiedziała, iż dokumenty znajdą się - zostaną zwrócone szybciej niż się spodziewamy. W istocie tak się stało. Następnego dnia znalazca dostarczył je pod adres zapisany w dowodzie i choć kuzyn pod nim już nie mieszkał, zaraz otrzymał wiadomość i odebrał swoją zgubę.
    W sprawach zawodowych i innych Pani Ela również za pomocą kart i aniołów pięknie mi doradziła i doradza, gdy tylko się do niej zwrócę.
    Polecam przemiłą Panią Elę każdemu, kto potrzebuje wsparcia dla swoich decyzji i ma pytania o swą przyszłość.
    Ciepło i pozytywna energia Pani Eli pozwala brać bez obaw sprawy w swoje ręce.
    Irena
  • dsddgdggdgg 21.01.17, 09:43
    korzystałam ostatnio z wróżki sary,jej przepowiednie okazały się bardzo trafne, wiele mi pomogła, gorąco polecam -email do niej kobietamag@interia.pl
  • bruumka 19.06.17, 15:50
    Witam, ja również korzystałam z usług Pani Elżbiety Ellis i chciałam się podzielić wrażeniami. Było to moje pierwsze spotkanie z wróżką. Podchodziłam do tego trochę sceptycznie, ale ze względu na stan mojego ducha, chciałam spróbować czy może mi to pomóc. Wynik spotkania z Panią Elą przerósł moje oczekiwania. Jest to osoba która od początku budzi zaufanie, ciepła, z poczuciem humoru, wiedziała o mnie tyle, że mój sceptycyzm szybko prysł. To jak Pani Ela pokierowała naszą rozmową i co mi powiedziała, sprawiło, że w tym momencie jestem w innym miejscu w swoim życiu. Podjęłam decyzje które teraz, w 3 miesiące po spotkaniu, dają świetne owoce. Wróciła mi energia, zaczęłam działać, ryzykować, i się opłaciło. Dziękuję Pani Elu! Czekam aż reszta Pani przepowiedni się spełni :))
  • dodiada 03.08.17, 14:01
    wszystkich zainteresowanych wróżbą zapraszam do kontaktu - fortune.teller@o2.pl
  • lusi.uk 24.01.19, 09:07
    Witam, ja rowniez mialam przyjemnosc poznac Pania Elzbiete. Rozmowa na skype. Przemila osoba, o niesamowitych zdolnosciach.
    Nic o mnie nie wiedzac, potrafila wyczytac wszystko.
    Jej wrozby i te dotyczace przeszlosci i terazniejszosci jak najbardziej sie zgadzaly. Co to przyszlosci tez jestem pod wrazeniem. Ellis otworzyla mi oczy na wiele spraw, z ktorych nawet nie wiedzialam jaki maja wplyw na moj stan mentalny.
    Jesli szukasz prawdziwej, rzetelnej i sprawdzonej wrozki, nie szukaj nigdzie dalej, i napisz fo Pani Eli!! A nie pozalujesz.
    Ja jeszcze nie raz bede w kontakcie.
    Pozdrawiam z zzagranicy.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka