Forum Zdrowie DDA
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

jak jest u was z alkoholem?

27.01.05, 18:33
    mój ojciec pije, ale nigdy nie byłam negatywnie nastawiona do alkoholu. sama
    czasem się napiję(jestem studentką :-)), ale wiem, że bez tego też bym się
    dobrze bawiła i alkohol nie jest mi potrzebny do szczęścia. wręcz przeciwnie,
    nie lubię być pijana. nie mam nic przeciwko mężczyznom, którzy piją. mój
    chłopak na szczęście nie nadużywa alkoholu. raz zdarzyło mu się przesadzić
    (napił się absyntu). wpadłam wtedy w histerię, bo zobaczyłam w nim ojca. jak
    to jest u was?
    Edytor zaawansowany
    • konstatacja 02.02.05, 14:06
      Miałam problemy - ale na szczęście wraz z terapią i to się unormowało. Nie
      znosiłam alkoholu i nie akceptowałam ludzi, którzy piją, każdy epizod rauszu
      czy upicia był dla mnie elementem decydującym o ew. rozluźnieniu kontaktów z
      daną osobą. Poza tym napawało mnie to nieuzasadnionym lękiem i spięciem, samo
      uczestnictwo w imprezach gdzie dużo się piło.
      teraz jest znacżaco inaczej, myślę, że mój stosunek do alkoholu i osób pijących
      jest mniej/więcej normalny, oprócz jednego: nie wyobrażam sobie związku z
      pijącym lub niepijącym alkoholikiem.
    • vitcus 11.03.05, 09:56
      Nie przepadam ale nie dlatego że sie obawiam powtórki rodzinnej tragedii
      poprostu mi nie służy. za to mam skłonności do innych uzależnień np. słodkości
      i chlebusia co widac po mojej figurze ale walczę.
    • izabelka82 15.03.05, 13:20
      Dowiedziałam sie niedawno ze kolegi mama była alkoholiczką..
      kolega ten sam pija alkohol w niedużych ilościach..
      nie przeszkadza mu pijane a nawet maksymalnie "nawalone" towarzystwo męskie..
      natomiast ma alergie na pijane kobiety..
      powtarza bez przerwy, że są żałosne.. nie ma nic gorszego niż pijana
      kobieta..generalizuje, że wszystkie kobiety stają się łatwe po
      alkoholu, "puszczają" się gdy nadarzy sie okazja..zachowują się jak