Dodaj do ulubionych

Internetowy sklep Marvint.pl opinie

23.12.17, 15:17
Szukam opini na temat sklepu Marvint.pl jeżeli ktoś może się nią podzielić proszę o wpisy
Edytor zaawansowany
  • geozja 01.01.18, 12:23
    złodzieje
  • kgb55 01.01.18, 13:02
    Coś więcej 😀 oszukali cię?
  • sambor-miecznik 08.01.18, 00:06
    Wygląda na oszustów, zapłaciłem, towaru nie dostałem, pieniędzy nie zwracają!
  • andrzej-1-0 12.01.18, 19:56
    Dałeś się nabrać i tyle ; tylko dlaczego Onet wciąż zamieszcza ich reklamy , to jest chore
  • qaz1zse 09.01.18, 17:32
    Potwierdzam, to są złodzieje. Informują, że zgodnie z regulaminem mają 30 dni i nic się nie dzieje. Czekam 30 dni i składam powiadomienie na policję.
  • meksyk17 09.01.18, 22:29
    no to jestem następna ,a może byśmy wszyscy oszukani przez MARVINT złożyli pozew zbiorowy albo jeszcze lepiej zgłoszenie do prokuratury .Ja utopiłam 1000 zł za 2 kurtki .Czekam już 3 tyg i nic.Nie odbierają tel .Odezwijcie się proszę do mnie wszyscy oszukani przez TYCH ZŁODZIEI .
  • edytagoly 10.01.18, 16:16
    Ja takze utopiłam kase
  • ggabies 10.01.18, 22:07
    Może nie ma co panikować, wraźnie podają że realizacja do 30 dni, skoro nie minęło to nie wiadomo czy złodzieje. Zastanawia mnie coś innego - nie podają nazwy modelu kurtki tylko ogólną nazwę marki - np. Canada Goose, może to jakieś podróby z Chin. Firma E-Handel World Sp. z o.o. posiada wspis w Krajowym Rejestrze Sądowym, jest podany adres siedziby w Warszawie, jeżeli ktoś jest z W-wy to może sprawdzić czy pod adresem ul. Wincentego Rzymowskiego 53 p.III jest taka firma. Na stronie ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu po wpisaniu np. NIP-u 5213784502 można pobrać cały wypis z KRS, może to coś Wam pomoże. Proszę o informację czy ostatecznie te kurtki dotarły i w jakim są stanie.
  • salsa45 14.01.18, 19:56
    Czekam od 29.11.2017 i ciagle te same odpowiedzi, ze zgodnie z reg. mają 30 dni roboczych.
    Dzisiaj odpisali, ze czekają jeszcze na info od dostawcy ale prawdopodobnie będzie zwrot pieniędzy. Zobaczymy.
  • salsa45 14.01.18, 20:02
    Czekam na kurtkę od 29.11 i do dzisiaj nic.
  • naiwna000 15.01.18, 10:54
    jak się można z Tobą skontaktować w sprawie zbiorowego pozwu?
  • meskal44 16.01.18, 18:34
    Wpisywałem ich NIP w CEIDG ale tam nie mogę ich znaleźć. Proszę o przesłanie danych tych oszustów. Potrzebuję tego do zgłoszenia na Policje. meskal@poczta.fm

    Ja też nie zamierzam tego tak zostawić 887784704
  • ggabies 17.01.18, 22:48
    W CEIDG nie ma bo to jest spółka z o.o. - na stronie www.ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu po wpisaniu np. NIP-u 5213784502 można pobrać cały wypis z KRS. Tam jest podany adres, wspólnicy, nazwa firmy itp. dla policji powinno wystarczyć.
  • monika5891 17.02.18, 10:05
    Witam
    Wygląda na to, że ja również dałam się nabrać:( Utopiłam prawie 600zł
    Sprawdzam status zamówienia codziennie i od kilku dni strona jest zablokowana.
  • asicz-ek79 22.02.18, 15:16
    ja bardzo chętnie.
  • atka72 12.03.18, 11:04
    Witam
    czy pszło zgłoszenie na policje? ja tez zamowiełam w grudniu i do tej pory ani kasy ani towaru.....
  • meksyk17 09.01.18, 22:38
    niestety utopiłam u nich 1000zl a teraz czytam opinie i łapię się za głowę .Niestety za naiwność się płaci w moim wypadku słono .Pieniedzy pewnie nie odzyskam tylko szkoda ,że będą dalej okradać ludzi .Bo w takim zyjemy państwie .
    MARVINT -ZŁODZIEJE
  • ggabies 10.01.18, 22:17
    Ale minęło 30 dni od wpłaty pieniędzy?
  • edytagoly 11.01.18, 17:04
    Oni to licza jako 30 dni roboczych. Takie mam inf od firmy. Przed swietami jeszcze byl kontakt. Tak licząc mam do 17 czas. Tylko nikt nie odbiera juz telefonów i to jest głęboko niepokojące.
  • ggabies 11.01.18, 23:49
    Dzięki za informację. Może trzeba z innego numeru zadzwonić, bo chyba działają skoro po skrzynkach mailowych rozsyłają swoją reklamę, a bez kontaktu telefonicznego mało kto się nabierze. Negatywnych opinii ciągle jest mało w internecie, może jednak wywiążą się z zamówienia.
  • andrzej-1-0 12.01.18, 19:57
    hahahahha, w cuda nie wierz; spytaj się tylko Onetu dlaczego wciąż rozsyła ich reklamy
  • andrzej-1-0 12.01.18, 19:54
    Trzeba wszędzie ostrzegać , każdy może tak robić zakupy ,mając ufność! Ale dlaczego wciąż Onet daje ich reklamy, może by tak zażądać odszkodowania od Onetu
  • naiwna000 15.01.18, 11:09
    Jak można się skontaktować z Tobą w sprawie zbiorowego pozwu?
  • meksyk17 15.01.18, 20:31
    Hej .Podaje mój adres mailowy. Utopiłam u nich 1000 zł.I nie zamierzam tego puscic płazem .Im będzie nas więcej do ew.pozwu -tym lepiej .
    mojapoczta53@wp.pl
  • naiwna000 16.01.18, 09:41
    OK. Dziękuję . Ja mam czas jeszcze bo zamowiłam towar 11 stycznia , dzisial też rozmawialam na czacie z konsultantką , bo podobno infolinia ma problem . Ona gwarantuje ,że towar dostanę wczesniej , Zobaczymy . Jeśli nie to na pewno odezwę się na podany adres .
  • edytagoly 17.01.18, 13:55
    Dziwne. Od swiat sie nie dodzwoniłam. Nikt nie odbiera. Nie odpisuje. Poprostu cisza. Dzisiaj mija 30 dni roboczych.
  • niemarvint 18.01.18, 15:05
    Moje 30 dni roboczych minęło wczoraj i kurtki nie otrzymałem. Kontakt gdy o tym wspomniałem (że czas się skończył) urwał się nagle - wcześniej odpisywali na maile i odbierali telefon. Także zamierzam złożyć jakiś pozew, albo nawet iść z tym na policję. Kontakt ze mną: zespol1@op.pl, może zróbmy jakąś grupę na Facebooku, by tam wspólnie coś postanowić?
  • atka72 12.03.18, 11:07
    kapunia@poczta.onet.pl ja tez zamówiłam na poczatku grudnia kasa poszła i cisza......
  • andrzej-1-0 12.01.18, 19:52
    www.legalniewsieci.pl/aktualnosci/zalecamy-ostroznosc-przed-zakupami-w-sklepie-marvintpl
  • mardol26 13.01.18, 14:16
    widzę że prawie wszystkie wpisy są z tego roku,czy ktoś wie kiedy onet zamieścił pierwsze reklamy,łudzę się że może mają zator przez okres świąteczny.Może będą opóżnienia ale dostaniemy to za co zapłaciliśmy.Bo trochę dziwne że nikt się nie skarży kto nie dostał towaru w ciągu ubiegłego roku,wiem że oni firme maja zarejestrowaną w czewcu 2017 ale nie wiem od kiedy sa reklamy na onecie??
  • meskal44 16.01.18, 17:08
    Wpisywałem ich NIP w CEIDG ale tam nie mogę ich znaleźć. Proszę o przesłanie danych tych oszustów. Potrzebuję tego do zgłoszenia na Policje. meskal@poczta.fm
  • ggabies 17.01.18, 22:51
    Na stronie ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu po wpisaniu np. NIP-u 5213784502 można pobrać cały wypis z KRS. Na adres mailowy mogę wysłać KRS w pliku pdf bo go pobrałem z tej strony.
  • gumiha 24.01.18, 17:16
    Witam jeśli możesz to bardzo proszę o wysłanie mi KRS tych oszustów na pewno się przyda przy składaniu doniesienia na policji i prokuraturze. Dzięki bardzo z góry! Pozdrawiam!!!!!
  • ggabies 08.02.18, 20:14
    E-HANDEL WORLD Sp. z o.o.
    KRS 0000681780
    REGON 367513560
    NIP 5213784502

    SHEN GUIJIAO - Prezes Zarządu
    Robert Karwalski - Prokurent
  • gumiha 24.01.18, 17:19
    A! zapomniałem podać adres z tych nerwów gumiha@wp.pl Dzięki
  • naiwna000 15.01.18, 10:51
    Oszusci
  • siekula 15.01.18, 12:55
    Oszuści, przez 30dni zwlekali, a teraz nie ma z nimi kontaktu
  • edytagoly 15.01.18, 17:48
    Tak. Teraz nie ma już kontaktu.
  • meskal44 15.01.18, 18:21
    Czekam 28 dzień roboczy towaru nie dostałem. Jeśli mnie oszukają bez Policji i Urzędu Skarbowego się nie obejdzie. Jak ktoś już złożył zawiadomienie to proszę o informacje. Jak zrobimy to razem i śledczy od przestępstw internetowych będzie o tym poinformowany to wezmą się za nich konkretnie.
  • piotrstaruszek 25.01.18, 19:20
    Złożyłem zawiadomienie o oszustwie 24.01.2018 na Policji. Trafili mnie na 900 zł. Nie liczę na odzyskanie pieniędzy ale może
    Policja dobierze się do nich.
  • sydak 29.01.18, 14:55
    jestem równiez oszukany i proszę podać na którą policję zgłosić
  • piotrstaruszek 29.01.18, 18:46
    Zgłosiłem to na komisariacie w Gdyni a oni mieli to przesłać dalej
  • asicz-ek79 22.02.18, 14:39
    U mnie nie minęło jeszcze 30 dni,ale nie łudzę się nadzieją,po tych wszystkich komentarzach. Jak tylko minie ten czas,zgłaszam na policję. Moje zamówienie wynosiło 950zł.
  • witinio 17.01.18, 22:26
    Potwierdzam fakt , iż to są oszuści !!! Przeciągają czas dostawy zasłaniając się regulaminem , a jak brakuje argumentów przestają odpowiadać. Ja zgłaszam temat na Policję. Kasy pewnie nie odzyskam , ale nie pozwolę oszustom działać dalej !!!
  • meskal44 18.01.18, 01:59
    Jeśli ktoś ma ochotę naprawdę powalczyć o swoje to proszę o pilny kontakt na meskal44@interia.pl
  • geozja 18.01.18, 09:44
    Witajcie,
    przed marvint.pl prowadzili m.in. sklep laolle.com, przez który zostałem oszukany pod koniec 2017 roku. W tej sprawie kontaktowało się ze mną - drogą mailowo - kilkanaście osób, które też zostały oszukane. Jeżeli będzie składany pozew zbiorowy to chętnie się dołączymy. Mój mail: geozja@gmail.com
  • sydak 29.01.18, 14:58
    ja też zostałem oszukany i dołączam się do zbiorowego pozwu.
    mój adres to f.kadys@wp.pl
  • niemarvint 18.01.18, 15:09
    Również zostałem oszukany, 30 dni roboczych minęło wczoraj. Chciałbym złożyć pozew zbiorowy razem z resztą chętnych. Mój mail zespol1@op.pl proszę o kontakt.
  • mariusz-1974 18.01.18, 22:10
    Witam tez dałem się oszukać wczoraj minęło 30 dni roboczych od zamówienia .Kurtki niema i brak odzewu od tych złodziei.
    Chętnie dołączę się do pozwu zbiorowego.Mail mariusz520@poczta.onet.pl
  • kupol60 15.02.18, 12:16
    też jestem takim frajerem i też się chętnie dołączę kupol@op.pl
  • gumiha 24.01.18, 16:49
    Ja również zostałem oszukany więc chętnie się dołączę do zbiorówki gumiha@wp.pl
  • adampx 10.02.18, 09:01
    Niestety też się skusiłem i chętnie dołączę do pozwu zbiorowego lub zbiorowego zawiadomienia do prokuratury. Mail adch@onet.eu.
  • 4nemo 19.01.18, 11:26
    Złożyłam doniesienie do Prokuratury w Warszawie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Zachęcam wszystkich, którzy już zostali oszukani lub podejrzewają, że tak mogło się stać, do zgłoszenia swojej sprawy. Nie ma na co czekać, trzeba eliminować takie firmy z rynku. UOKiK został również powiadomiony, jak i znaczące media. Trzeba nagłośnić sprawę. Firma nadal rozsyła ofertę, uważajcie na przesłane linki, mogą zawierać wirusa.
  • sydak 29.01.18, 15:00
    też zostałem oszukany i proszę podaj do które prokuratury napisać
  • niemarvint 22.01.18, 09:44
    U mnie zaczynają już grać na zwłokę. Odpowiedź od nich:

    "Szanowni Państwo,

    Zamówienie zostało przekazane do dostawcy i tym samym opłacone.
    Musimy otrzymać potwierdzenie i informacji dlaczego jest problem z zamówień i że zostało anulowane. Tak, aby mieć pewność, że nie zostanie wysłane po dokonaniu zwrotu przez nas.
    Wtedy będziemy mogli dokonać zwrotu. Tego niestety nie przeskoczymy.

    Prosimy o kilka dni cierpliwości."

    Napisałem, że nie interesuje mnie to i chcę zwrotu pieniędzy, bo 30 dni już minęło. W odpowiedzi dostałem ten sam przeklejony mail co powyżej. W tym tygodniu idę na policję. Mój mail zespol1@op.pl. Jeśli ktoś ma jakieś informacje to proszę pisać.
  • naiwna000 22.01.18, 11:09
    ` Ja muszę czekać do 11. lutego ,aż minie 30 dni .Potem się odezwę do Was którzy chcą pozwu zbiorowego . Daj znać jak policja odnosi się do tego przekrętu .
  • chadom 23.01.18, 11:24
    Witam
    Wygląda na to, że jestem następną która została przez tę firmę oszukana. Dziś mija 29 dzień oczekiwania na kurtkę. Dwa razy zwracałam się do nich z zapytaniem co dzieje się z moim zamówieniem. Za każdym razem dostałam informację, że muszę być cierpliwa i że mają czas. Co za tupet.
  • gumiha 24.01.18, 16:55
    Ciekawe czy jest choć jedna osoba która otrzymała towar? czy 100% klientów to nabici w butelkę? W moim przypadku mija 15 dni więc mam nadzieję ale to matka naiwnych więc chyba nie ma na co czekać i trzeba działać zdecydowanie!!!
  • lukaszn001 26.01.18, 11:13
    Dla wszystkich oszukanych zakładam grupe na fb marvipl, może razem uda nam się coś z tym zrobić.
  • jolantabarbara 26.01.18, 22:46
    9 stycznia minal 31 dzien od zlozenia zamowienia. Nie odpiwiadaja na maile i telefony. Nie moge znalezc strony na fb. Dolacze sie do zbiorowego pozwu. Email: jolagr@vp.pl
  • sydak 29.01.18, 15:04
    ja też zostałem oszukany i dołączam się do grupy fb
  • lukaszn001 27.01.18, 02:33
    www.facebook.com/groups/1621465767933419/

    grupa fb
  • sydak 29.01.18, 14:48
    to jest bardzo niedobry sklep.doświadczyłem osobiście jego złej działalności.
    Złożyłem zamówienie na produkt wartości 389zł i po opłaceniu 17 stycznia 2018r do chwili obecnej nie mam towaru i pieniędzy o które zażądałem zwrotu.
  • kgb55 30.01.18, 19:39
    Wita wszystkich to ja rozpocząłem tą dyskusje na tema t marvint.pl wpłaciłem pieniądze 1.grudnia dzisiaj po wczorajszym emailu :
    Szanowni Państwo,

    Otrzymaliśmy zwrot od dostawcy i tym samym zleciliśmy zwrot środków przez system DotPay (ta sama droga, która była dokonana wpłata).
    Zwrot przez DotPay jest realizowany w terminie 3-5 dni roboczych. Otrzymacie Państwo przelew na konto bankowe, z którego była dokonywana wpłata.

    Jeżeli zgłosiliście Państwo zawiadomienie na policje lub prokuraturę prosimy o poinformowanie osoby prowadzącej sprawę o otrzymaniu zwrotu w chwili gdy środki znajdą się na Państwa koncie bankowym.

    Dziękujemy i przepraszamy za utrudnienia.

    ---
    Obsługa Klienta
    Sklep Marvint

    Otrzymałem zwrot pieniedzy przez DotPay . Jestem jednym z tych którzy pożyczyli pieniądze firmie Marvint na dwa miesiące ale dobrze że tak się to skończyło. Życzę powodzenia wszystkim którzy wpłacił pieniądze i czają na ich zwrot
    Pozdrawiam kgb55



  • edytagoly 01.02.18, 19:04
    Ja nic nie otrzymałam. Ani info ani zwrot kasy. A wiec nic nie wycofuje. Ale gratuluje wygranej
  • geozja 03.02.18, 12:44
    kgb55, jesteś członkiem tej grupy zakładającej fikcyjne sklepy?
    Dlaczego mamy Ci wierzyć? Dlatego że założyłeś ten wątek? :D :D :D
  • meksyk17 06.02.18, 19:54
    No to jestem następna !!! i tym razem w tej mniejszej części osob którym Marvint oddał pieniądze .Dzis pieniądze wróciły na konto !! Swój post zamieszczałam już 2x [można to sprawdzić ] i wtedy opisywałam sytuacje tak jak wszyscy tutaj .Zakupy ,zapłata za towar i oczekiwanie 30dn .Ten czas w moim wypadku minał 29 .01.Oczywisie zdazyłam sprawę zgłosić i na policję i do prokuratury .Jednak piszę tu o tym bo przede mną zwrot otrzymalo parę innych osob [wymienialiśmy maile] i za każdym razem podchodziłam do tego tak jak teraz pewnie wielu z Was ,że może to sciema ? może ktoś podstawiony ? tak się myśli .Ale dziś DOSTAŁAM SWOJE PIENIADZE uznałam ,że powinnam tą inf.zamiescić tak samo jak na początku opinie o tym,że mnie okradziono .
  • zamiastem01 01.03.18, 17:23
    Dzień dobry, jestem dziennikarzem i chciałbym napisać o sprawie sklepu. Bardzo prosiłbym o kontakt na adres zamiastem@gmail.com
  • maro-50 04.02.18, 11:04
    Banda oszustów .Jestem zainteresowany pozwem zbiorowym.
  • jacypek1 05.02.18, 14:19
    Czekam już 33 dni robocze ( pieniądze wpłaciłem 18 grudnia) a przesyłki nie ma. Ostatni kontakt z firmą miałem 24.01. i od tej pory nie odbierają telefonów i nie odpisują na email-e. Też jestem zainteresowanym zbiorowym pozwem
  • kiwiacz 08.02.18, 17:35
    co wam dadzą pozwy zbiorowe? Oszuści siedzą za granicą , prawdopodobnie w Tajlandii (było tym program w TVN 24 ) i śmieją się licząc kasę skrojoną na naiwnych kupujących. Najgorsze,że nasz system nie wyłapuje takich złodziejskich stron a banki nie blokują kont cwaniaków.
  • marsob57 14.02.18, 12:45
    czekam na kurtkę już ponad 30 dni początkowo odpowiadali na maile a teraz już nie.
  • marsob57 14.02.18, 12:47
    Też na swoją kurtkę czekam ponad 30 dni po opiniach widać, że szanse na jej otrzymanie są mierne.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.