Dodaj do ulubionych

Blokada czakry na chrzcie

12.10.05, 15:12
Czy ktos z was przeprowadzil kiedys rozmowe z ksiedzem nt swiadomosci,
zalecen, celu itp takiej praktyki. Chodzi o ‘trzecie oko’. Ciekaw jestem
wszelkich opinii.

P.S. To nie jest watek religijny i mam nadzieje ze tak wlasnie zostanie
odebrany przez moderatorow. Interesuje mnie to wylacznie w kontekscie
poznawczym rozwoju duchowego, a nie krytyki i oceniania kogokolwiek
Edytor zaawansowany
  • 13.10.05, 20:33
    Nie mozna zamykac czakr bo to Tworzy blokady, nie rozumeime zbytnio o czym mowisz.
    Zresztą w jaki spsob zamyka ksiadz te czakre?
    pzdr PITER
  • 13.10.05, 20:42

-Był chyba kiedyś w necie taki kontrowersyjny artykuł na ten temat. Nie znam się
    na energiach moze tak jak niektórzy z Was, ale myślę, że to zależy od naszego
    rozwoju, otwarcia się na pewne sprawy - zależy to też od wierzeń. Moim zdaniem
    chrzest nie ma tu nic wspólnego z czakramami - może do pewnego czasu jezeli
    myślą za na s rodzice ich energia ma jakiś wpływ, ale potem sami jesteśmy
    odpowiedzialni za swoje życie, za energię jaką wytwarzamy... to są tylko moje
    przemyślenia, gdzieś tam z głebi.

serdecznie pozdrawiam smile
    ewa
    Życie jest piękne -tylko trzeba to jeszcze zauważyć.
  • 14.10.05, 09:44
    Mnie to mocno zainterygowalo bo pracuje wlasnie z energiami i nie mialem
    swiadomosci. Zaczalem badac ten temat i mam juz pierwsze relacje, z ktorych
    wynika, ze ksieza, ktorzy sie wypowiadali w rozmowach ze znajomymi maja
    swiadomosc tego dzialania. Jedna dziewczyna opisala mi ciekawie swoje
    doswiadczenia. Jest od dziecka bardzo otwarta, widzi aury, energie itd i kiedy
    byla bierzmowana opowiadala jak cudownie to przezywala bo wszedzie wokol byly
    anioly, az do momentu kiedy biskup nie postawil jej krzyzyka... sad

Co wiecej, kilka dni temu zmarla jej babcia i bardzo sie bala kontaktu z nia po
    smierci. Ksiadz slyszac te slowa postawil jej krzyzyki na 5 kanalach