Dodaj do ulubionych

grzybica pochwy-gynagol

19.02.10, 10:04
5 dni temu zastosowalam gynagol. Objawy zlagodzily sie ale nadal mam
charakterystyczne serkowate uplawy(niewielkie). Nie wiem czy lek nie
zadzialal wlaciwie czy tez taka jest kolej rzeczy.stosowalyscie moze
ten preparat?czy tak konczy sie grzybica(uplawy sa a pieczenie
lagodnieje)Wyjezdzam na weekend i zastanawiam sie czy nie odwiedzic
dzis lekarza..
Edytor zaawansowany
  • ags-1 19.02.10, 12:41
  • first_zdrowie30 18.06.10, 14:12
    Grzybica to jest efekt leczenia antybiotykami,lekami hormonalnymi.Sama
    ją miałam wiele lat.Ginekolog dawał mi kapsułki dopochwowe,które tylko
    na chwilę likwidowały problem.Na szczęście trafiłam na porządne
    suplementy z wyciągów roślinnych,oczyściłam organizm i cytologia jest
    ok,nawet mięśniak zniknął. Jeżeli macie podobny problem napiszcie do
    mnie to na pewno Wam pomogę - justynakrzanowska@op.pl

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka