12.07.18, 10:30
Mam problem.
Piszę coś w WORD 2016 i chcę to zapamietać w danym wybranym folderze. Otwieram "zapisz jako" i szukam wybranego folderu np. o nazwie "Dom". Mój problem w tym, że ten folder jest ale często w przypadkowym miejscu tzn. nie wyświetla się w kolejności alfabetycznej tylko przypadkowo. W ogóle wszystkie foldery nie są alfabetycznie wyświetlane. Trzeba szukać w tym gąszczu. W opcji "Rozmieść według" mam zaznaczony "Folder". Jak ustawię według "daty modyfikacji" to jest jeszcze gorzej. Co zrobic aby foldery były ułożone alfabetycznie ????
Nadmieniam, że są wyświetlane alfabetycznie gdy szukam wg ścieżki Komputer-Dysk-Moje dokumenty - ale wówczas nie mogę nic zapisać.
W poprzednich wersjach np. Word 2010 tego problemu nie miałem.
Proszę znających temat o poradę.
Pozdrawiam
Edytor zaawansowany

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.