Dodaj do ulubionych

Jaka reklama najbardziej skuteczna malej firmy?

IP: *.chello.pl 17.07.10, 14:58
Witam,

jaka reklama firmy budowlanej będzie najbardziej skuteczna? ulotki, baner,
oklejony samochód?

Co polecacie żeby biznes rozwinąć?
Edytor zaawansowany
  • Gość: Ja IP: *.icpnet.pl 18.07.10, 01:11
    W internecie,dobrze wypozycjonowana.Poza tym wszystko to co wymienileś.Na
    początek muszą Ciebie klienci znaleźć,potem reklama szeptana wystarczy.
    Oklejenie auta to bardzo dobry pomysł,z wyraznie zaznaczoną stroną www.
  • 20.07.10, 22:50
    Ja bym Ci poleciła jakieś fajne oklejenie samochodu , oryginalne ulotki :)
    Zawsze to zwraca uwagę każdego :) Pozdrawiam
  • Gość: witos IP: *.router1.tygrys.net 14.02.11, 14:03
    Ja z kolei szukam wiarygodnej reklamy i promocji firmy w samym Internecie. Możecie polecić jakiś serwis/portal?
  • Gość: suska magda IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 28.07.17, 13:06
    mysle ze warto zainwestować w pozycjonowanie stron www, czy adwordsy
  • 14.02.11, 17:17
    Jest wiele metod reklamy, pytanie brzmi, która będzie najbardziej skuteczna i jak najmniej kosztowna. Fajnie byłoby połączyć prace budowlane z zakupem materiałów budowlanych przez co uatrakcyjni się cenę (gdyż z racji tego, że zajmujesz się pracami budowlanymi wiesz gdzie warto kupować dobrze i tanio) . Wiadomo elastyczna oferta cenowa, poleci Cię ktoś dostanie jakiś rabat. Z tego co Ty proponujesz polecam reklamę na samochodzie. Jeśli byłbyś zainteresowany przygotowaniem strategii reklamowej moja firma zajmuje się doradztwem i marketingiem, zapraszam do zapoznania się z moją stroną: Tekst linka.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia!
  • 10.03.11, 16:30
    Jeśli strona to tylko zrobiona i wyglądająca profesjonalnie. żadnego badziewia.
  • 02.05.12, 18:57
    Potwierdzam, jeśli firmie zależy na pozyskaniu nowych klientów, strona musi być profesjonalna bo jak klient-internauta ma zaufać firmie która nie potrafi się zaprezentować bądź czytelnie przedstawić własnej oferty...
    --
    Strony internetowe
  • Gość: StiwiŁonder IP: *.warszawa.vectranet.pl 10.03.11, 17:54
    Internet teraz to najpopularniejsza i najskuteczniejsza forma reklamy. Profesjonalna strona firmowa i która będzie wysoko w wyszukiwarce potrafi sama przyciągnąć klientów. Są jeszcze emailingi, lokalna prasa, fora dyskusyjne, portale z darmowymi ogłoszeniami, portale społecznościowe. Najważniejsze są duże chęci i wytrwałość :)

    _
    systemy informatyczne, programy dla firm
  • Gość: Hypester IP: *.adsl.inetia.pl 11.03.11, 01:31
    a propos Internetu -j warto zastanowić się nad monitoringiem działań i tego, co ludzie mówią na Twój temat w sieci. Istnieją darmowe narzędzia, np. alerty googla (wysyłają notyfikacje, jak pojawi się coś z zadanymi słowami kluczowymi) albo bardziej zaawansowane, ciekawe rozwiązania - np. analiztor E-Pr, system monitoringu, który automatycznie zbiera opinie, analizuje i tworzy całościowe raporty o marce (np. erudito.pl).
  • Gość: krist IP: *.home.aster.pl 05.12.11, 12:28
    Internet - owszem, za jego pośrednictwem docieramy do szerokiego grona odbiorców. Jednak warto zainteresować się także tradycyjną formą reklamy, a więc zainwestujmy w plakaty, wizytówki, kalendarze firmowe. Warto też postarac się o ulotki, to nie jest duży wydatek - caffeprint.eu/produkty to drukarnia, z której często korzystam.
  • 22.03.11, 00:17
    Strona, pozycjonowanie, reklamy Adwords - to primo a reszte możesz robić przy okazji
    W tym zakresie lepiej sie wesprzeć kims profesjonalnym co zeby na tym zjadł -mnie w tym zakresie doradzał mądry facet, naprawde i dzieki niemu zyskałam sporo klientów, jak chcesz namiary pisz na priv, chętnie pomoge
  • Gość: Hipolit Iksigrecki IP: *.ssp.dialog.net.pl 05.09.11, 12:02
    Polecam reklamę mobilną. Wiadomo, że jeśli prowadzisz firmę budowlaną to jeździsz po mieście autem- co najmniej jednym. Weź pod uwagę ile czasu spędzasz w korkach a wraz z Tobą inni kierowcy, którzy mimowolnie czytają to co masz naklejone na aucie. Firma, która koncentruje się na tego typu promocji to Promotional Partners. Przyjrzyjcie się ich ofercie, bo warto. Ich wyróżnikiem jest to, że posiadają własną flotę aut, którą wypozyczają wraz z naklejoną na nich reklamą. Więcej na promotionalpartners.pl
  • Gość: maciej IP: *.jmdi.pl 24.03.12, 19:21
    U nas na samym poczatku bardzo sprawdziła sie reklama na aucie
    I mogę polecić taki rodzaj reklamy chociazby dlatego, że to najszybszy sposób na dotarcie do klientów.
  • Gość: kriss78 IP: *.home.aster.pl 26.03.12, 15:21
    maciej a można wiedziec ile płaciłeś za reklamę na aucie ?
    I jaką folią oklejałeś, bo to tez jak gdzieś słyszałem ma znaczenie...
    będę wdzięczny za odpowiedz.
  • Gość: witek IP: *.jmdi.pl 02.11.15, 08:57
    Bezwzględnie, reklama na samochodzie to jedna z lepszych decyzji w mojej promocji firmy. Wydałem jakieś 700 brutto na oklejenie i ciut mniej na projekt ale jeżdżę z reklama już 2 rok i naprawdę mam z tego trochę klientów
  • 31.05.15, 16:58
    Targetowana. Określ grupę celową (wiek, miejsce zamieszkania, zainteresowania etc) i masz szeroką paletę możliwości (od reklamy w Gazeta.pl poprzez googla czy FB). Oczywiście internet. Nie ma tańszego kanału dotarcia.


    -----------
    Dariusz Urban
    -----------
    Darmowy Pasek biznesowy: www.pasekbiznesowy.pl/
    Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.Dotacje na innowacje.Inwestujemy w Waszą przyszłość.
  • Gość: nemon IP: *.play-internet.pl 31.08.15, 07:47
    Bardzo skuteczny może być e-mail marketing. Wiele firm taki stosuje.Dzięki temu możesz poinformować ludzi o tym jakie oferujesz w danym momencie w firmie promocje. Ważne jest zbudowanie własnej listy mailingowej.Na stronie możesz się zapoznać z tym jak to zrobić:
    www.sklepwinternecie.pl/lista-mailingowa/
    Dzięki temu budujesz lokalną społeczność . Możesz nabyć wielu nowych klientów. W ostatnich badaniach wyszło również,ze zdecydowana większość osób czyta newslettery.
  • Gość: sławomirrr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.09.11, 10:55
    Jeśli to mała firma, to na początek ludzie powinni między sobą polecać wasze usługi - tzw. poczta pantoflowa. Poza tym dobrze mieć jakieś rozpoznawalne gadżety. Reklama na samochodzie to dobra myśl, ale myślę, że do tego konieczne są ulotki i wizytówki. Jakby co, to profesjonalnie wykonuje wizytówki firma AMB. Na ich stronie można zobaczyć przykładowe projekty itd.
  • Gość: marika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.11.11, 13:25
    Na pewno dobrze jest zatrudnić agencję reklamową, która lepiej zna się na promocji firm z przeróżnych branż. Wtedy to będzie na pewno bardziej efektowne. Z tego co wiem, to agencja Mediafocus jest bardzo dobra. Mają ciekawe i kreatywne kampanie, także warto się do nich odezwać.
  • 22.11.11, 11:56
    Dla małej firmy polecam Ci darmowy katalog firmowy - Firmin.pl. Można tam m.in. utworzyć wizytówkę, dodać promocję, wgrać zdjęcia, uzupełniać dane teleadresowe. Oczywiście to też jest darmowe. Moim zdaniem właśnie dodawanie firm do katalogów jest najbardziej opłacalne - są one pozycjonowane, przez co także i Twoja firma pnie się coraz wyżej w wyszukiwarkach.
  • 22.11.11, 16:55
    Wiesz co, dla małej firmy najlepszą formą reklamy jest niestety poczta pantoflowa. Dzisiaj na pewno trzeba mieć stronę www, przydałoby się też kilka gadżetów które można zostawić u byłych klientów ( nawet głupie długopisy!), tak, żeby o Tobie nie zapomnieli. Takie kalendarzyki ii inne przydadzą się też jeśli zdecydujesz się na udział w np. targach ( teraz są systematycznie organizowane) Możesz ogłaszać się na portalach branżowych, ale z tym ostrożnie. Nie każdy klient ufa firmom, które musza mocno się reklamować.
    Mozesz skorzystać z firm która oferuje projektoaanie stron www ( ta ma całkiem fajne realizacje z twojej branży ) możesz też zrobić ją sam ( tylko uważaj z darmowymi programami, bo to będzie strona firmowa ! - tu różnie jest to interpretowane ) wtedy właściwie powinien cię interesować www.zkwadrat.pl - uważaj tylko na darmowe oferty :) Zresztą - tanich hostingów jest mnóstwo - na pewno coś znajdziesz. Jeśli będziesz budował stronę sam - poczytaj o optymalizacji, jeśli chcesz pozyskiwać klientów również przez sieć. Gadżety reklamowe - tu możesz uderzać do firm, albo do .. studiów fotograficznych czy drukarni ( przepraszam, więcej linków już mi się nie chce szukać, ale firm jest dużo więc na pewno bez problemu znajdziesz )
  • 20.12.11, 17:37
    Nie lubię powtarzać po innych, ale kurczę - strona by się przydała tak czy tak. Oklejenie samochodu jest dobrym pomysłem, ale ile możesz przekazać informacji w ten sposób? Możesz zwrócić uwagę - a potem odesłać na stronę www po więcej informacji, choćby pełną ofertę firmy, dane kontaktowe, ostatnie realizacje, może opinie klientów. Strona przyda się tak czy tak, także warto mieć jakąś sensowną (tylko żeby budziła zaufanie, bo to w końcu branża budowlana).

    Co do pozycjonowania strony i AdWords, to na blogu opisywałem ostatnio oba: pozycjonowanie i AdWords


    Poczytaj i samodzielnie zdecyduj czy warto.
  • 16.02.12, 13:39
    A może warto też rozważyć jeśli Wasze auto jest mocno eksploatowane wykorzystać tutaj reklamę na auto ???
    Z tego co widzę również po sobie takie metody bardzo się sprawdzają, a w sumie tu nie ma tu jakiegoś dużego nakładu finansowego... Moge poradzić jeśli będzie Pan zainteresowany...
  • Gość: marcin IP: *.home.aster.pl 18.02.12, 19:12
    Moim zdaniem warto też pomyślec nad oklejeniem auta. W sumie wcale nie duzym kosztem można zapewnić sobie duże grono jej odbiorców.
    Zwłaszcza właśnie jesli dużo czasu spędzamy w aucie. A fajna reklama bardzo przyciąga wzrok.
  • Gość: wafelek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.02.12, 18:04
    Pozycjonowanie w internecie + banery w jakiś często odwiedzanych miejscach.
    Oprócz tego fora dyskusyjne.
  • Gość: eryk IP: *.dynamic.chello.pl 12.04.12, 12:46
    Nie wiem czy to rzeczywiscie taki dobry pomysł na początek. Poza tym za duzo jest juz takich reklam. Teraz chyba tak jak ktoś pisał trzeba postawić na reklamę na aucie. Mysle ze na poczatek jednak moze to być własnie jedno z tych lepszych rozwiazań, a na pewno nie nadwyrężających budzet firmy.
  • Gość: Eryk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.05.12, 18:30
    Jeśli świadczysz usługi, to świetnym rozwiązaniem jest umieszczenie swojej oferty na platformie pro-biznesowej. Więcej na ten temat przeczytasz na moim blogu
  • 03.05.12, 10:29
    Ale konkretnie np. co polecacie w internecie ?

    Banery - gdzie, za ile, ile się płaci za wejście na stronę ?

    Mailing - gdzie, za ile, ile się płaci ?
    --
    www.trino.com.pl/
  • Gość: polaris IP: 31.187.12.* 03.05.12, 12:42
    wiesz, myślę, że każda zaproponowana przez ciebie forma promocji jest dobra, ale myślę, że najbardziej skuteczna będzie dla ciebie promocja w internecie, np marketing szeptany, dzięki temu możesz bezpośrednio dotrzeć do swoich klientów. Tylko jednak mimo wszystko to nie jest takie proste więc może warto pomyśleć o zatrudnieniu jakiejś firmy, która się tym zajmie jak np Advanced Art. Skuteczna firma, z doświadczeniem, ale nie za droga.
  • 03.05.12, 16:12
    Henry Ford powiedział kiedyś: „Gdybym miał ostatnich 5 dolarów, to 3 z
    nich, przeznaczyłbym na reklamę.“

    Celem projektu OpenAdvert jest tworzenie globalnej przestrzeni reklamowej,
    która umożliwia najefektywniejszą i najtańszą promocję własnej
    działalności.

    Wspólnie tworzymy przestrzeń, która korzyści płynące z jej
    rozprzestrzeniania i działania, równomiernie dzieli pomiędzy wszystkich
    użytkowników – tak tych, którzy się reklamują, jak również i tych,
    którzy są odbiorcami tej reklamy. Ten podział dotyczy również strony
    finansowej projektu.

    Użytkownikom promującym się, oferujemy tanią reklamę, a nawet reklamę
    GRATIS. Osobom promującym projekt i będących odbiorcami kampanii
    reklamowych w systemie OpenAdvert, oddajemy do 70% dochodów generowanych
    reklamą.

    Dołącz do nas, twórzmy wspólnie globalną przestrzeń reklamową i
    wspólnie na tym zarabiajmy
    www.openadvert.com/?user=4438&choose_lang=pl
    --
    Pomoc Matce Ziemi i drugiemu człowiekowi to moja pasja
    x-plus.webnode.com
  • Gość: działalność 1 osob IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.12, 16:18
    Najlepszą reklamą jest brak reklamy tak po prostu zasada jest jedna, kto smaruje ten jedzie !
  • 07.05.12, 21:02
    bez odpowiedniego smaru nawet Justyna Kowalczyk ma problemy
    --
    Pomoc Matce Ziemi i drugiemu człowiekowi to moja pasja
    x-plus.webnode.com
  • 09.05.12, 09:58
    Widzę dużo odpowiedzi a jednak nikt się nie pokusił o podstawowe pytanie, które brzmi: co to za firma budowlana? Czy będzie budować mosty, drogi, domki jednorodzinne czy biurowce? A może specjalizujesz się w czymś jeszcze węższym?

    Do wszystkich doradzaczy: Może warto się tego dowiedzieć do kogo jest kierowana reklama zanim się wymienia losowe metody?

    Chętnie Ci doradzę jednak najpierw muszę znać odpowiedź na to podstawowe pytanie.
  • 16.05.12, 15:37
    - samochód na pewno, ponieważ to jednorazowy, niewielki koszt,
    - ulotki raczej nie, szybciej jakieś plakaty - zainteresowany na pewno zauważy,
    - może reklama w regionalnych mediach, jak gazeta
    - na pewno reklama w internecie na regionalnych stronach - tania i trafiająca do potencjalnych klientów
  • Gość: juzka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.09.12, 17:43
    Najważniejsze jest posiadanie dobrej strony, a dopiero dalej można się zabrać za promocję. Nam wszystko realizuje agencja Funkymedia z Łodzi. Efekty są. Co ciekawe sama zmiana stylu strony internetowej na nowoczesny dała zapytania. Pozycjonowanie w 100% się opłaca - kwestia dobrania odpowiednich fraz i z klientami problemów mieć nie będziecie.
  • 25.09.12, 16:29
    Na pewno świetnym rozwiązaniem jest reklama na aucie, nie zapominajmy jednak o tym, żeby samo auto nie robiło nam wtedy kontrreklamy :)
    Dla mnie podstawą jest strona internetowa - często znając z nazwy jakąś firmę szukam danych kontaktowych właśnie w internecie. I nie raz się zdarzyło że jej nie zlazłam, ale znalazłam za to stronę konkurencji i to właśnie z jej oferty ostatecznie skorzystałam. Strona jednak nie może być jakimś gniotem. W tej kwestii mogę polecić agiverę (agivera.pl) - sama trafiłam na nich z polecenia i rzeczywiście było warto.
    Poza tym jeśli to firma budowlana, to pewnie działacie głównie lokalnie, więc może jakaś reklama w lokalnej gazecie? Reklamy takie nie są drogie, a odbiorców mają sporo.
    No i gadżety :) A tu polecam allegro, ale pamiętajmy że oferty najtańsze nie zawsze są najlepsze. Z resztą to samo się tyczy stron internetowych. Lepiej nie płacić dwa razy.
  • 11.10.12, 13:08
    Obecnie firma, jeśli chce zaistnieć ze swoją ofertą, musi współdziałać z kreatywną agencją odpowiadającą na potrzeby klientów z każdego segmentu działalności: mikro, małych, czy średnich przedsiębiorstw. W każdym przypadku musi zostać dokonana odpowiednia analiza możliwości i szans rozwoju. Warto oprzeć współpracę o zaufanie i pełną kooperację, gdyż agencja powinna uwzględniać poprawki i sugestie usługodawcy w zakresie ciągłego udoskonalenia projektu i uzyskania pożądanego efektu. Na rynku pojawiła się agencja interaktywna, o świeżym spojrzeniu, oferująca swoim Klientom podstawowe i rozbudowane strony internetowe, autorskie grafiki, systemy zarządzania treścią (CMS), pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwań w Google, analizę aktywności klientów na stronie oraz wiele innych. Można powierzyć im projektowanie i pozycjonowanie stron www, tworzenie kampanii reklamowych w social media, e-mail marketingowy, tworzenie aplikacji mobilnych oraz projektowanie kreacji graficznych ( w tym przygotowanie plików do druku), ulotki, plakaty, wizytówki. Agencja jest otwarta na wszelkie propozycje współpracy, a oferta sporządzana jest tak, aby w optymalny sposób zaspokoić potrzeby klienta. Z portfolio agencji można zapoznać się na stronie: www.czenzo.pl/projekty.html

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.