• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Ukryte opłaty Polcard

  • IP: *.tktelekom.pl 12.08.11, 14:22
    Uwaga na firmę POLCARD. Podnoszą prowizję nie informując o tym. Umowa jest tak napisana, ze bez prawnika jej nie zrozumiesz. Firma dolicza do każdego paragonu 0,60zł. Policzyłam faktyczną prowizję, jest dużo wyższa niż 1,80% które mam wpisane w umowie.

    Na reklamację wysyłają wymijające odpowiedzi nie na temat. PORAZKA !!!! Nie polecam nikomu tej firmy!!!!!
    Edytor zaawansowany
    • 12.08.11, 21:48
      O takich sprawach myśli się przed złożeniem podpisu. Nie po.

      S.
      • Gość: Delikatesy IP: *.tktelekom.pl 16.08.11, 11:20
        Myślałam, że to poważna firma. Niestety zawiodłam się. Prowadzę sklep od wielu lat, jak ustalam jakieś warunki z moimi dostawcami to one obowiązują. Jeśli zmieniają się rabaty albo storna to uzgadniamy to w formie pisemnej. A w Polcard niekoniecznie. Co z tego, że mam podpisaną umowę z ustalonymi warunkami, jak faktyczne prowizje są dużo większe!!!
        I jak się okazuje jest to zgodne z umową bo firma sobie zastrzegła taką możliwość w swojej skomplikowanej umowie!
        omijam fakt lekceważenia długoletniego klienta jakim jestem. W dalszym ciągu nie dostałam odpowiedzi na moją reklamację !!!

        Jesteś klientem POLCARD? Policz faktyczne prowizje, zdziwisz się tak jak ja!!!!
    • Gość: Były PH POLCARD IP: *.tktelekom.pl 17.08.11, 15:13
      A jak Pani myśli? Dlaczego umowa jest tak skonstruowana? Po to aby nikomu nie chciało się jej czytać.
      Na szkoleniach kazano nam gnoić konkurencję oraz nie mówić klientowi o wszystkich opłatach. Moja była już firma ma jedne z wyższych prowizji, oczywiście jeśli policzy się wszystkie ukryte opłaty ;)
      • Gość: Tadeusz IP: 31.178.10.* 11.02.12, 19:09
        Faktycznie - zupełnie inaczej mi naliczają prowizję niż w umowie! Okazuje się, że przysłali podobno aneks ze zmianą wysokości opłat na moją niekorzyść. Sęk w tym, że ja pisma nie dostałem. To niedopuszczalne traktowanie klienta - miałem mieć 1,75% a w rzeczywistości mam 2,3% a dla części kart wyżej.

        Nie polecam tej firmy - szczególny żal mam, że odmawiałem handlowcom konkurencji bo jestem lojalnym klientem - poprawka BYŁEM lojalnym klientem

        Tadeusz - Poznań
        • Gość: Switch IP: *.swidnica.mm.pl 21.05.12, 22:30
          Co prawda to prawda. Doliczają !!! Sprawdziłem prawie wszystkie te firmy i zawsze jest coś takiego jak ukryte opłaty. Aczkolwiek ja znalazłem dobrą firmę i jestem w szoku! Umowa ma 3 strony, każdy może ją przeczytac w 10min. Mam gwarancje stałej i niezmiennej prowizji a cena najmu jest stosunkowo niższa od innych firm. Nie chce tutaj robić nikomu reklamy ale bardzo chętnie polecę firmę z której teraz korzystam. Zapraszam mój e-mail: ltajne@gmail.com
        • Gość: adrian12-22 IP: *.opera-mini.net 26.03.13, 09:36
          Zmieniłem firmę na montrada i to był dobry pomysł. Prowizje mi zmalały do 1% na polskie karty.

          Nie dziwię się konkurencji, że oczernia montrada tak jest zawsze gdy pojawia sie tania firma i do tego ma najnowocześniejsze terminale obecnie w Polsce.

          Osobiście polecam bez kryptoreklamy - polecam jako użytkownik a nie handlowiec.

          Adrian
    • Gość: Anetka_1 IP: *.centertel.pl 30.05.12, 16:50
      Byłam w Polcard - prowizje z umowy a to co naliczają to dwie różne sprawy - tłumaczyli, że jakiś aneks otrzymałam zmieniający warunki (oczywiście na wyższe!) i jeśli nie było sprzeciwu to po 2 tygodniach naliczają po nowych stawkach. Tak było około pół roku zanim zauważyłam i wzięłam kalkulator do ręki - wypowiedzenie natychmiast - rozważałam skierowanie sprawy do sądu o zwrot ale mają zapis w umowie, że mogą zmienić - dałam się na spokój.

      Kolejne centrum Elavon - przyzwoita propozycja - podpisałam umowę i się zaczęło - co 2 -3 miesiące jakieś FV o opłacie za system, kolejny że certyfikat płatny bezpieczeństwa i z 50 zł zrobiło się 120 zł miesięcznie - mało tego za wypowiedzenie 500 zł + VAT jak nie pasuje...

      Czy w tym kraju są jeszcze uczciwe firmy traktujące klienta fair? Tracę nadzieję....

      Aneta - Kraków
      • Gość: PH Elavon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.06.12, 12:31
        Witam

        Proszę o podanie nr MID, sprawdzę co da się zrobić w Pani sprawie. Może zaszło jakieś nieporozumienie? Nr MID jest drukowany na każdym potwierdzeniu z terminala.

        No chyba, że napisał to któryś z przedstawicieli konkurencji ? Ostatnio jest to bardzo popularne, niestety.

        Pozdrawiam
        • Gość: Anetka_1 IP: *.centertel.pl 11.06.12, 23:25
          Do PH Elavon

          Nie wiem czy zna Pan zapisy z własnych umów i po co wciskacie kity klientom o bezpieczeństwie i do tego płatnym za wypełninie ankiety w internecie i miesięcznie i rocznie.

          Czy nie pobieracie za to opłat i dlaczego inne firmy nie pobierają?
          Ilu klientów ma internet klasy prywatnej koszt wypełnienia ankiety wtedy to 10 czy 20 zł miesiecznie i ilu ma tradycyjny klasy publicznej a ten w Elavon to 60 zł miesięcznie ! Może pokazać to na zapisach w Waszych umowach bo te dostałam pod nos 5 minut przed podpisaniem a warunki i załączniki to okolo 30 stron - wcześniej prosiłam o te warunki ale nie mogłam sie doprosić. Jak znajdę czas to wrzucę skany z tymi opłatami. Nie bede szukalaMID o który Pan prosi bo chcę szybko zapomnieć o współpracy z Waszą firmą. Może nie tyczy się to wszytkich działów ale Wasza infolinia to kompletne dno na którym tylko O MIDy prosicie podanie MID nie załatwia problemu podejścia do klienta. Miałam naprzykład tzw sumę minimalną prowizji w wysokości 65 zł miesiecznie i nawet jak nie miałam ani jednej płatności to na FV miałam taką pozycję. Teraz mam firmę która nie ma takich opłat więc nieporozumienie to Wasza firma. Miło, że Pan próbuje wyjaśnić mój przypadek ale wygląda mi to na kreowanie pozytywnego marketingu własnej firmy wsieci. Nie jestem z konkurencji i nie polecam innej firmy bo ta obecna jest daleka od ideału jak mnie wkurzą to nie omieszkam im wygarnąc na forach.
    • 07.06.12, 10:59

      w naszym mieście w stelli otworzyli sklep ogolnospożywczy i mamy mozliwosc płacenia tam kartą,ale własciciele sklepu wyznaczyli limit ze płatnosc mozna wykonac za zakupy powyżej 30 zł ,czy to jest zgodne z prawem ?? bardzo prosze o wyjaśnienie tego !! bo to jest niedożeczne zeby niemozna było płacic za zakupy o mniejszej wartosci .
      • Gość: Zorientowany IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.06.12, 12:38
        Jeśli ma terminal z Polcardu to ma zapewne opłatę " 0,60zł od transakcji "
        Czyli jeśli klient kupuje np. paczkę papierosów za 10zł na której sklepikarz ma 5% marży ( 50 groszy ), Polcardowi musi zapłacić 60 groszy(co daje rzeczywistą prowizję w w wysokości 6% od sumy 10zł zamiast 1,75% które ma na umowie). Czyli dokłada do interesu 1% - 0,10zł.

        Ot, taka wirtualna księgowość;).
        • Gość: Adrian IP: 31.178.10.* 11.06.12, 09:49
          Potwierdzam, polcard ma opłaty minimalne w wysokosci 60 groszy czyli każdapłatność to prowizja dla polcardu nie mniejsza niż 60 gr. Ludzie wybierają ich bo są najwięksi ale ofertę polcard ma słabą i często zmienia warunki na mniej korzystne. Są firmy na rynku bez opłaty minimalnej wystarczy poszukać. Apropos 30 zl w sklepie - lepiej niech zrobią 300 zl albo każdemu mówią że jest awaria terminala...
          • Gość: mario_ela_von IP: *.adsl.inetia.pl 23.12.12, 20:49
            Wszyscy którzy nie zrobią obrotu 5000 miesięcznie płacą w polcard dodatkowo 30 zł netto.

            Słaba oferta dla małych punktów, są lepsze na rynku.
            • Gość: Mari@wawa IP: *.centertel.pl 26.01.13, 15:20
              Ja przeszedłem do montrada mam teraz 1% do 50 zł i 1,35% powyżej 50 zł plus ryczałt groszowy w skali roku a nie dokażdej transakcji. Oczywiście bez minimalnych prowizji, deklaracji i dopłat.
              Terminal ze zbliżeniówką dużo lepszej jakości. Mi zmiana się opłacała.

              Marek
              • Gość: Malma s.c. IP: 31.178.10.* 30.01.13, 08:57
                Też mam montrada - ich system prowizyjny dla mojego sklepu jest bardzo korzystny.

                1% do 50 zł, 1,35% powyżej 50 zł + 1,20 dziennie opłaty groszowej jako ryczałt.

                Sprzedaję papierosy i płacę 12 groszy prowizji - to rozumiem!

                Bez prowizji minimalnej - w polcard miałem 60 groszy!

                Terminal mam teraz nowej generacji i się nie psuje.

                Polecam montrada.
                • Gość: Umiejący liczyć IP: *.ssp.dialog.net.pl 02.03.13, 23:49
                  Jeśli obejrzysz sobie dobry człowieku pierwszą stronę na montrada24 znajdziesz tam jeszcze coś fajnego Cytuję: * Opłata zryczałtowana za transakcje w wariancie liniowym wynosi 419 zł brutto płatna jednorazowo za rok, kwota 12 groszy dotyczy 350 dni handlowych rocznie oraz średniej 10 transakcji dziennie - wartości przybliżone. Oznacza to, że jeśli rzeczywiście masz kiosk z papierosami to po pierwsze nie rozumiem po co miałbyś dokładać do interesu zakładając jakikolwiek terminal w jakiejkolwiek firmie a po drugie jeśli wybrałeś Montradę to podsumowanie wyjdzie następująco: Obroty miesięczne np. 5000 złx12miesięcy=60000 zł od tego 1%=600 zł+419 zł. Razem 1019 zł. Średnia prowizja 1,70% (!!!) Jak dobrze poczytać warunki umowy pewnie okaże się że te 19 zł też nie jest realne. Na szczęście wiem, że nie jest kioskarzem ale przedstawicielem montrada. Jak byłem przedstawicielem innej ale naprawdę znanej firmy w Polsce to też zamieszczałem takie anonse na forach z taką jednak różnicą, że ja nie oszukiwałem. First Data (Polcard), Elavon i eService to są firmy w Polsce, w których należy szukać solidnych partnerów w branży terminali do kart płatniczych. Jeśli ktokolwiek kiedykolwiek prowadził biznes wie, że nie tylko kilkudziesięciozłotowa różnica w rocznych opłatach jest ważna ale niezbędne jest zaufanie, bezpieczeństwo transakcji, sprawny sprawdzony serwis, niezawodny sprzęt i przede wszystkim dobra uczciwa opieka handlowa.
                  • Gość: Montrada opinia IP: *.centertel.pl 05.03.13, 00:41
                    ...jest ważna ale niezbędne jest zaufanie, bezpieczeństwo transakcji,
                    sprawny sprawdzony serwis, niezawodny sprzęt i przede wszystkim dobra uczciwa opieka...

                    Właśnie opisałeś montradę. Widziałeś gdzieś w kiosku terminal od firm które wymieniłeś?
                    Raczej nie i nie zobaczysz. 1% na wszystkie karty bez podziału bez żadnych groszy plus 419 zl rocznie ryczałtu to najlepsza oferta obecnie na rynku. Sprawdza się we wszystkich punktach z dużą ilością transakcji. Setki sklepów w końcu instalują terminale od montrada bo stało się to niedrogie.

                    Zainteresowanie ofertą jest tak duże, że wydłużyliśmy czas oczekiwania na terminal do 2 dni od podpisania umowy.

                    Montrada szykuje kolejne obniżki i prowizji bariera jednego procenta na polskie karty niebawem będzie złamana - bez groszy do transakcji, bez stawki minimalnej. Klientom się podobają nasze pomysły i to nas cieszy.

                    Oferta montrada kliknij



                    • Gość: Broker IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.05.13, 15:55
                      :) Dobre , wydłużono czas oczekiwania na terminal do 2 dni.

                      Znaczy ruszyło się coś, wcześniej pewnie siedzieli i wypatrywali klienta :).
                      • Gość: GOŚĆ IP: *.dynamic.chello.pl 06.05.13, 10:30
                        Poczytajcie lepiej umowę, a zobaczycie jacy są fajni ja przeczytałem i włoś się na głowie zjeżył a znajomy prawnik powiedział żebym takich umów unikał aby nie płacic bezsensownych kosztów
                        • Gość: były klient IP: *.opera-mini.net 10.05.13, 09:31
                          Masz rację umowa elavon naszpikowana jest bardzo niebezpiecznymi zapisami.

                          Deklaracja obrotu - jak nie wyrobisz 2000 miesięcznie zapłacisz 40 zł dodatkowo
                          Utrzymianie systemów 10zł na miesiąc plus 35 zł na rok
                          Certyfikat PCI 10,25 lub nawet 60 zł miesięcznie
                          Nie można podpiąć do routera nic poza terminalem bo opłata wtedy to 60 zł miesięcznie

                          Dodatkowo często podwyższają opłaty.

                          Nie polecam elavon
                        • Gość: Nietzsche IP: *.olsztyn.vectranet.pl 14.05.13, 18:33
                          A ja powiem tylko tyle, że Montrada, jako jedyni udostępniają kompletne wzory umów i dlatego taka reakcja Twojego prawnika. Gdybyś miał człowieku kompletne umowy z załącznikami do regulaminu innych firm, to dopiero prawnik by się zjeżył. Tyle tylko, że większość firm swoje regulaminy ukrywa nie udostępniając ich potencjalnym klientom.
                  • Gość: Nietzsche IP: *.olsztyn.vectranet.pl 14.05.13, 18:28
                    No jeśli polecasz na solidnego partnera Elavon to Ci szczerze współczuję. To zwykli oszuści, którzy mamią potencjalnych klientów terminalami za 40 zł, a w rzeczywistości doliczają później opłaty za PCI i jeszcze inne. To akurat chyba przykład najgorszej firmy na naszym rynku, Polcard zresztą podobnie ukrywa swoje dodatkowe opłaty.
                    • Gość: zagroszkowiec IP: *.opera-mini.net 26.05.13, 15:59
                      Najniższe prowizje ma montrada ja wynegocjowałem na maestro 0,8% na visę mam 1,25%.

                      Inne firmy proponowały najmniej około 1,7% a to zdecydowanie za wysoko.

                      Podpowiem, że warto negocjować prowizje bo widzę że zejście do poziomu około 1% dla montrada to nie jest kłopot.

                      Polecam - Z
                  • Gość: aPay.pl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.01.14, 21:06
                    Witam

                    Dlaczego kanciarze?

                    Proszę mi pokazać firmę, która w równie czytelny i przyjazny klientowi sposób przedstawia wszystkie koszty związane z akceptacją kart płatniczych?

                    Tutaj nie ma opłat o których handlowiec "zapomniał " wspomnieć. Czy to samo może Pan powiedzieć o firmie w której pracuje?

                    Pozdrawiam i zapraszam do merytorycznej dyskusji.
    • Gość: zagroszkowiec IP: *.opera-mini.net 26.05.13, 18:59
      Podaję swoje warunki w montrada - umowa na 12 miesięcy, terminal interentowy za 45 zł netto mc, prowizje według interchange czyli najniższa maestro 0,8% inne różnie ale na visa debetową mam 1,25 % a tego jest najwięcej u mnie, marża montrada to 25 gr transakcja.
      Kasa po 2 dniach na koncie. Kolportera ma znajomy w swoim sklepie ale oni mają starego typu terminale a jak raz miał awarię to w tydzień się nie wyrobili. Jak serwis działa w montrada nie wiem bo narazie terminal działa bez zarzutu. Jak coś się będzie działo dam znać.
      • Gość: sklep IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.09.13, 10:20
        A jak to jest z VAT-em? Na innym wątku napisali, że firma nie nalicza podatku i trzeba go sobie samemu doliczyć przez co cena wzrasta o 23%?
        • Gość: sklep IP: *.itsa.net.pl 16.05.14, 13:44
          PaySquare wystawia standardowe FV bo jest zarejestrowany w Polsce.

          Polecam taki system bo nie ma problemu z księgowaniem kosztów - są firmy rozliczające które przerzucają ten obowiązek na klientów ale nie PaySquare

          Pozdrawiam
        • Gość: PH ELAVON IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.05.14, 09:01
          Porządna i solidna firma, najwyższej klasy sprzęt, świetny sprawnie działający serwis.
          Atrakcyjne prowizje już od 0,89%+5 gr lub 0,95% bez dopłat i prowizji minimalnej.
          Dzierżawa terminala mobilnego do końca maja w promocyjnej cenie 50 pln netto/mc
          ( łącznie z PCI ). Zainteresowanych zapraszam do kontaktu : 600-391-301, biuro@terminale.waw.pl
    • Gość: Marcin IP: *.kielce.vectranet.pl 25.07.13, 16:11
      Witam,
      Czy ktoś z Państwa wie jaka jest treść załącznika nr 3 do umowy z Polcardem. Wiem też, że są różne wersje tego załącznika, od czego zależy którą z nich dostaje klient ?
      Dzięki za pomoc.
    • 24.11.14, 19:12
      Zapraszam na stronę
      www.paysq.pl
      prowizje procentowe 0,50%
      • Gość: Specnarzędzia IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.11.14, 13:55
        Zdecydowanie odradzam współpracę z paysquare

        Umawiałem się z handlowcem na umowę jak dobrze pamiętam 24m-ce. Umowa przyjechała i na moje nieszczęście nie przeczytałem jej.. skoro było ustalone to tak musi być. Okazało się, że umowa jest na 48 miesięcy!!

        W umowie miałem 1,38 % prowizji. Mając świadomość, że prowizje spadają zapytałem handlowca czy w razie obniżania się na rynku prowizji moja także zostanie obniżona. Usłyszałem, że oczywiście tak. Minęło ok 1,5 roku i pojawiła się konkurencja proponując prowizję na poziomie 0,82%. Dowiedziałem się także, że prowizje zostały obniżone już ponad 3m-ce wcześniej a ja nadal płacę 1,38%. Zadzwoniłem więc z pytaniem dlaczego moja prowizja nie została obniżona. Odpowiedź nieco mnie zaskoczyła.. bo obniżają tylko na wniosek kontrahenta. sami z siebie nie informują o zmianach i nie zmieniają. SUPER! ale umowa - niestety ustna - była INNA!!

        Koszt utrzymania terminala 59zł gdzie za ten sam terminal u konkurencji jest 35zł.

        W Paysquare za wypowiedzenie umowy jest 500zł!! umowę wypowiedziałem z pełnym uzasadnieniem dlaczego. Napisałem też, że jeśli dadzą takie warunki jak konkurencja to zostanę. Niestety warunki były śmieszne. Przeszedłem do konkurencji, mam umowę na 6 m-cy, prowizję 0,82% i terminal za 35zł. mimo tych 500zł kary za zerwanie umowy i tak się opłacało. ze swojej strony zupełnie NIE POLECAM!!
        • Gość: PaySquare IP: *.itsa.net.pl 26.11.14, 09:42
          Dziękujemy za zgłoszenie. Przykro nam to słyszeć, bo dotychczas żaden klient nie skarżył się na współpracę. Zbadamy tę sprawę i niezwłocznie się z Panem skontaktujemy.
        • Gość: stukpuk.eu IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 24.06.15, 15:36
          Słabo negocjowaliście - ja mam w PaySquare teraz 0,2% + 25 gr więc w mojej branży żadna firma w Polsce nie zbliżyła się nawet do takich stawek a oni tak - mam umowę na 36 m ale to mi zupełnie nie przeszkadza bo jak widzę u znajomych prowizje rzędu 0,6% to tylko się uśmiecham z politowaniem

          Śmiało mogę polecić ze względu na niskie prowizje - najem mam coś około 40 zł miesięcznie

          Waldek
          • Gość: Duży IP: *.centertel.pl 25.06.15, 09:12
            Całkowita prowizja zależy od przeciętnej wartości transakcji. Jeżeli jest to spożywczak to jest około kwota 25 PLN. Średnia pobrana prowizja wyniesie 1,2% i ci którzy mają 0,6% się z Pana śmieją. Ale jeśli ma Pan serwis samochodowy i średnia wartość transakcji to np. 700 PLN to Paysquare jest pod wodą, a Pan zapłaci 0,2357%. Proszę pamiętać że nikt nic nie robi za darmo.
    • 19.03.15, 09:33
      Stanowczo nie polecam Polcardu. Podpisaliśmy umowę w lipcu 2014 i przedstawiciel Pan Korlacki zapewniał że wszystkie opłaty to prowizja i dzierżawa terminala. I tak było do końca roku przez 6 miesięcy. A od stycznia z znienacka bez zapowiedzi opłata 30 zł za brak obrotów powyżej 5 tys . Draństwo!!! ale wg nich zgodne z załącznikiem nr 3 do umowy /gdzie był ten załącznik???/ , a to co mówił przedstawiciel że inne opłaty będą nie naliczane to nic ważnego. Gdyby o tym powiedzieli wcześniej to biorę inną firmę . A teraz rezygnuję z Polcardu i ostrzegam przed ich nierzetelnością .Z drugiej strony to uderzenie w małe rodzinne firmy bo z dużymi wolą nie zadzierać ,a niech się wszyscy wypiszą !!!
      • 22.11.16, 23:14
        U mnie taka sama sytuacja, brak załącznika nr 3. Po 3 miesiącach została naliczana opłata 30 zł za brak obrotów powyżej 50 tyś. Teraz handlowiec upiera się, że ten załącznik otrzymałem, słowo przeciw słowu, nie jestem mu teraz w stanie tego udowodnić. Handlowcy są tak szkoleni żeby nabijać ludzi w butelkę.
        Na dodatek umowę, którą podpisałem na czas nieokreślony nie można rozwiązać przed upływem roku (inaczej zostanie naliczona kara za zerwanie umowy) czyli w rzeczywistości jest na czas określony.
        Omijajcie szerokim łukiem tą firmę.
    • Gość: Grzegorz Pawłowski IP: *.static.chello.pl 16.04.15, 13:45
      Dokładnie to samo dostałem - + 30zł od stycznia...
      Niestety tak samo przy umowie z 2012 jak i 2014 roku nie otrzymałem załącznika nr 3!
      • Gość: Centrum Obsługi IP: *.polcard.com.pl 17.04.15, 11:10
        Szanowny Panie,
        abyśmy mogli zweryfikować zaistniałą sytuację uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod nr 22 515 30 05, jesteśmy do Państwa dyspozycji 24h 7dni w tygodniu. Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta First Data Polska SA
      • Gość: Andrzej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.11.15, 13:42
        Tak zgadza się macie to Państwo w umowie Paragraf 15 pkt 2 podpisujesz , że zapoznałeś się z załącznikiem nr 3 , który jest dość opasły, a którego nie dołączają na wszelki wypadek. "Wspaniała" firma , cóż tacy krętacze też muszą być na naszym rynku , żeby nam żyło się lepiej . Pozostaje jedynie omijać z daleka tych " pseudo przedsiębiorców".
    • Gość: Grzegorz Pawłowski IP: *.static.chello.pl 16.09.15, 13:40
      Skontaktowałem się i nic to nie pomogło.
      Niestety, jedyne co można wynegocjować z infolinią to zgłoszenie przełożonemu, że jego podwładny źle się zachował (śmieszne...), ale pieniędzy nie da się odzyskać.
      Mam nadzieje, że to będzie swojego rodzaju przestroga dla wszystkich firm podpisującymi nowe umowy. Zwracajcie uwagę na załącznik nr 3! Nie wiem co w nim jest bo jak pisałem nigdy go nie dostałem, ale Polcard na niego się powołuje podwyższając opłaty!
    • Gość: Peterpoznan IP: *.centertel.pl 07.10.15, 11:27
      Polcard pobiera tę oplate ale nigdy ale to nigdy nie informuje o tym klienta. Wynosi ona 30 zl w kazdym miesiacu w ktorym obroty na terminalu sa nizsze niz 5000 zl.
      Pytalem prawnika czy jest mozliwosc wypowiedzenia umowy nistety nie ma bo bedzie kara 1000 zl za Witamy w klubie nabitych w 30 zl przez polcard first data.
      Nie polecam i czekam do konca umowy

      Piotr z Poznania



      • Gość: 123olo IP: *.adsl.inetia.pl 02.11.15, 12:57
        Przestrzegan przed przedstawicielem POLCARDU p.Grzegorz Zioło.
        Ustalenia z tym panem jedno, a w realu co innego. Pobierają opłaty jak chcą, za co chcą. Ogólnie porażka . Czekam tylko do końca umowy
        Przestrzegam przed POLCARDEM !!!!
    • Gość: Senir IP: *.sta.asta-net.com.pl 03.11.15, 20:13
      Potwierdzam!!!
      Nie polecam firmy First Data Polcard. Umowę spisałem kilka miesięcy temu przez infolinie gdzie zapewniano mnie kilkakrotnie że moje koszty za terminal to opłata za dzierżawę terminala i prowizja za transakcję i tak było przez 3 miesiące. Nie informują że po okresie dla nich bezpiecznym, doliczają do faktury opłatę 30 zł do końca trwania umowy. Uwaga
      chwyt ! załącznik nr 3, jeśli sam się nie zorientujesz o co chodzi to na nich licz.Porażka czekam jak się skończy umowa i rozwiązuję umowę z tą firmą, Wole spisać umowę gdzie jest wszystko jasne czarno na białym niż czuć się wykorzystanym i nabitym w butelkę Nie powiem nikomu dobrego słowa o tej firmie wręcz odradzę za nie miła obsługę.
      Czuję się nie poinformowany UWAŻAJCIE
    • 03.11.15, 20:20
      Potwierdzam!!!
      Nie polecam firmy First Data Polcard. Umowę spisałem kilka miesięcy temu przez infolinie gdzie zapewniano mnie kilkakrotnie że moje koszty za terminal to opłata za dzierżawę terminala i prowizja za transakcję i tak było przez 3 miesiące. Nie informują że po okresie dla nich bezpiecznym, doliczają do faktury opłatę 30 zł do końca trwania umowy. Uwaga
      chwyt ! załącznik nr 3, jeśli sam się nie zorientujesz o co chodzi to na nich nie licz.Porażka czekam jak się skończy umowa i rozwiązuję umowę z tą firmą, Wole spisać umowę gdzie jest wszystko jasne czarno na białym niż czuć się wykorzystanym i nabitym w butelkę Nie powiem nikomu dobrego słowa o tej firmie wręcz odradzę za nie miła obsługę.
      Czuję się nie poinformowany UWAŻAJCIE
    • Gość: aaa IP: *.dynamic.chello.pl 22.11.15, 19:34
      Jak terminal to tylko w Banku Pekao, sprawdźcie sami, to jedyni na rynku którzy nie doliczają różnych opłat, wszystko jest klarowne i tanie
    • Gość: palson IP: 195.150.66.* 02.12.15, 17:18
      Potwierdzam, 4 miesiące normalnie, później dodatkowa opłata 30 zł, jakieś jaja, a przedstawiciel Polcardu przy podpisywaniu umowy mówił, że tylko dzierżawa terminala plus prowizja, zresztą oferty na e-maila też tylko o takich opłatach wspominały, nie było mowy o samoistnym włączeniu po pewnym czasie po cichutku dodatkowych opłat, to niestety jest nie fair, nieuczciwe zagranie firmy której powierzyłem swoje pieniądze....
      • Gość: palson IP: 195.150.66.* 02.12.15, 17:37
        dodam, że jeśli sprawa się nie wyjaśnij szukam innego operatora, może będzie bardziej uczciwy
    • 01.02.16, 13:19
      Oczywiście, że realne - Klienci PaySquare mają takie prowizje. Dotyczy tych Klientów, którzy maja umowy IF+ z marżą 25 gr.

      Niemożliwe staje się możliwe - wiemy, że trudno w to uwierzyć ale takie są fakty.

      Szybka oferta online na stronie www.pay-square.pl
      • 15.02.16, 16:57
        To oznacza, że PaySquare działa na zasadzie dumpingu, a to jest niezgodne z prawem. 0,2 +0,25 zł przy transakcji powyżej 300 zł jest poniżej kosztów jakie ta firma musi ponieść dla VISy i MASTERCARDA, a gdzie koszty rozliczeń, serwisu, przedstawicieli handlowych? Coś mi tu nie gra. Umowa na 36 miesięcy, a w odnośniku nr.1 w cenniku są podane , że na IF składa się PF i SR czyli dodatkowe koszty przy czym SR to są opłaty stałe dla VISY, z tak zamieszanej umowy nie jestem w stanie stwierdzić jaką klient zapłaci prowizję, po kilku miesiącach mogą zwiększyć praktycznie na dowolną stawkę bo tak jest zapisane w umowie.
        • Gość: balboa_rocki IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 16.05.16, 16:46
          Jako klient paysquare potwierdzam, że naliczają najniższe prowizje w Polsce. Ja mam dośc wysoki koszyk około 300 zł więc od debetówki jest 0,2% + 39 gr gdzie w polcard proponowali mi 0,65% z taką drożyzną nie dziwie się, że klienci wybieraja paysquare i mam to gdzies czy to dumping czy nie jak płace mniej o połowe niż w polcard.
          • Gość: były klient paysqu IP: *.wieszowanet.pl 07.06.16, 22:20
            O ile nie jesteś "zakamuflowanym handlowcem" nieuczciwej firmy paysqu...re (jak to już w paru wątkach się okazało), to już niedługo solidnie się zdziwisz... Dokładnie tak, jak ja się zdziwiłem... A swoje pierwsze zdanie odwołasz baranim głosem... jako ja już odwołałem. Kto ma instynkt samozachowawczy, niech paysqu...re szerokim łukiem omija...
    • 18.03.16, 12:43
      Bylem dlugoletnim klientem.Na koniec wspolpracy potraktowali mnie tak ze teraz place kary.Doliczali do fv materialy eksplatacyjne ktorych nigdy nie otrzymywalem.Uwaga OSZUSCI POLKARD.Ludzie nie dajcie sie namowic na ich umowy to oszustwo . A ich handlowcy to elita oszustow.Ja jestem ich ofiara.przestrzegam przed Polkardem.OSZUSCI!!!
    • Gość: radoslaw IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.04.16, 12:29
      Mam pretensję do Rządu, że toleruje takie przekręty w naszym katolickim kraju.
    • 06.05.16, 10:58
      PaySquare przyspiesza - pieniądze w 1 dzień roboczy! Dziś płatność jutro pieniądze na koncie.

      Konkurencja nas nienawidzi - mamy za niskie prowizje od transakcji od 0,2%

      Szybka oferta na terminal płatniczy

      Zapraszamy na test 30 dni - jak się nie spodoba zwracasz bezpłatnie

      tel 691 894 788
    • Gość: ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.07.16, 10:41
      Korzystam i nie wiem może faktycznie tak jest, a żerują na niewiedzy konsumentów, co mogę powiedzieć że obsługa klienta fatalna, wogóle się dogadać z nimi nie można poza jednym Panem Jackiem.
    • 20.07.16, 20:38
      Niestety, u mnie oplate 30 zl zaczeli naliczac po pol roku a jak zadzwonilam do swojej pani opiekun, to ta mnie postraszyla, ze jeszcze moga naliczyc mi wstecznie! zlozylam reklamacje, choc pewnie nic to nie da. Umowe mam na czas niekoreslony, wiec teoretycznie 1 m-c wypowiedzenia ALE... cesja przenioslam ja na mame i obowiazuje mnie 12 m-czny okres lojalnosciowy. Po 8 latach wspolpracy zaluje, ze u nich jestem. Obsluga z drobnymi wyjatkami fatalna, zero kompetentnej informacji, dawno sie z czyms takim nie spotkalam. Pani Marta M. to jakas kpina, gdybym ja tak obslugiwala klientow dawno poszlabym z torbami. wymieniam ja, bo żenada nie człowiek.
      PS jesli sie uda to podobno mozna aneksem do umowy zniesc to 30 zl, ale jestem w trakcie zalatwiania i zobaczymy.
    • 31.07.16, 15:59
      A czy nie można by tej firmy podać do UOKiK? Jest jawne naciąganie na podpisanie umowy nie informując w ofercie o wszystkich opłatach. A sam załącznik ma 60 stron, gdzie informacja o karach i opłatach jest na 56 stronie. Dodatkowo punkt mówiący o opłacie 30 zł za nie osiągnięcie minimum 5 tys obrotu płatnościami kartą jest tak sformułowany, że czytając można tego nie załapać, że opłata będzie nas dotyczyć. Jest to jawna manipulacja między tym co się przedstawia w ofercie a tym co podsuwa do podpisania.
      • 04.08.16, 17:40
        cztajac forum odnosze wrazenie, ze praktyki Polcardu dotyczace m.in doliczania oplat za materialy eksploatacyjne takie jak rolki do POS'ow (ktore nota bene nigdy do Klineta nie trafiaja - za to trafiaja na fakture, gdzie sia sprytnie "pochowane" pomiedzy transakcjami), nieinformowania o dodatkowych oplatach ( np. za brak owych min. 5000 obrotu), nieinformowanie o karach za rozwiazanie umowy itd. - sa powszechna praktyka.
        Nie wydaje mi sie zeby bylo to zwykle niedopatrzenie jednego czy dwoch pracownikow - wyglada to na celowe i zamierzone dzialanie. Utwierdza mnie w tym przekonaniu fakt, ze nie jestem jedyna osoba, ktora calkowicie przez przypadek dowiedziala sie np. o owych 30 zł (kary???) za nieprzekraczanie limitu transakcji bezgotowkowych. W zwiazku z tym zamierzam zglosic sprawe do UOKiK. Jesli ktos ma ochote dolaczyc - zapraszam. Nie wiem czy to cokolwiek da, ale jesli nie sprobujemy, to ten proceder bedzie trwalk w nieskonczonosc ku uciesze Polcardu.
        • 05.08.16, 00:25
          Obecnie przechodzę podobne perturbacje z FDP. Mój przypadek jest taki; pan, chlubiący się nazywać opiekunem handlowym i akwizytorem(nie wymieniam nazwiska) przyjechał do mnie na rozmowę i przedstawił ofertę zaproponował o miał do zaproponowania, nie wspominał o żadnych regulaminach i ważnych warunkach umowy. Pan ten dysponował tylko tabletem do którego wprowadzał dane firmy, moje osobiste itd, na koniec poprosił abym na tym tablecie złożył podpis potwierdzajacy wprowadzenie danych i zaproponowane warunki(prowizje, opłata dzierżawy terminala) nie wspominając że jest to równoznaczne z zawarciem umowy. Wcześniej nie przedstawił żadnych wzorów umowy i regulaminów bo ich nie posiadał powiedział tylko że wysle mi to na e-mail. Wieczorem odebrałem pocztę i jakież moje zdumienie że otrzymałem gotową umowę z podpisem złożonym na tym tablecie. Zabrałem się za wydrukowanie tego, ponieważ czytam tylko wydruki, te mają minimalną czcionkę a regulamin Nr3 jeszcze mniejszą. Jest co czytać przez kilka godzin i drugie tyle analizować. Gdybym wiedział że tak to wygląda najpierw zażądałbym przedstawienia mi wzorów umów i regulaminów do zapoznania się, ale jest to niemożliwe bo pan "opiekun handlowy' takimi materiałami nie dysponuje. W treściach tychże jest że akceptant zapoznał się z umową i regilaminem i innymi załącznikami co jest nieprawdą. O dodatkowych opłatach i karach oraz wyrażonych zgodach np. na obciążenie rachunku czy dostawę rolek dowiadujesz się dopiero jak przeczytasz ze zrozumieniem otrzymany materiał. Natychmiast do "opiekuna" wystosowałem e-mail z protestem i zastrzeżeniem że nie odbiorę terminala jeśli nie będzie możliwosci skorygowania niektórych zapisów i odwołania zgody na obciążenie rachunku i wyjaśnienia niezrozumiałych dla mnie treści. Kurier z terminalem przyjechał już następnego dnia w południe a ja nie mam odpowiedzi od "opiekuna", na telefon nie odpowiada, więc odmówiłem kurierowi przyjęcia przesyłki. Natychmiast napisalem pismo do FDP z prośbą o anulowanie tej zawartej nieświadomie umowy opisując w jakich okolicznościach powstała i jakie mam zastrzeżenia w dość ostrej formie przyznaję ale to pod wpływem szoku w jakim się znajdowałem. Mija miesiąc miesiąc a odpowiedzi od FDP nie ma, nie kontaktują się ani telefonicznie ani e-mailem ani pisemnie mimo że z mojej strony takie próby były bo chcę znać jaki jest status tej umowy obecnie w kontaktach podaję nr umowy a oni że nie ma takiej umowy w systemie i żądaja podania nipu i na tym się kontakt urywa. Z jakiegoś powodu dzisiaj pisząc do polcard@polcard.pl mój e-mail jest nie przyjmowany z powodu "Twój dostęp do tego systemu poczty został odrzucony ze względu na złą reputację wysyłającego MTA ." Jeśli tak to wysłałem z innego adresu. A zależy mi bo dzisiaj otrzymałem już drugą fakturę za dzierżawę terminala którego nie mam fizycznie(bo nie przyjąłem) nie został zainstalowany i nie aktywowany i żądam wyjaśnień.
          Też zastanawiam się czy nie zainteresować tym UOKiK ale zaczekam jeszcze "chwilkę".
          Wszystkim przyszłym klientom FDP i nie tylko radzę najpierw żądać wzorów umów, regulaminów, cenników itp, przed podpisaniem czegokolwiek nawet jak na miejscu akwizytor będzie miał materiały poproś aby dał ci jakiś czas na zapoznanie się z tym, jeśli będzie nalegał na już podjęcie decyzji zrezygnuj bo coś przed tobą próbuje ukryć i czerwona lampka powinna się zapalić.
          • Gość: Pezryna1 IP: *.centertel.pl 09.08.16, 23:13
            Nie Ty pierwszy zostałeś nabity w butelkę przez First Data czyli polcard. Przedsiębiorcy z zasady są ufni a na to tylko czekają nieuczciwi handlowcy choć ja bym ich nazwał bardziej dosadnie za takie przekęty...
          • 10.01.17, 15:29
            Niestety miałam identyczną sytuację jak killer2016 i alexx. Podpisanie umowy odbyło się w ciągu 5min, bez możliwości przeczytania jej wcześniej) a najśmieszniejsze jest to, że przedstawiciel handlowy mnie po prostu okłamał. Przed podpisaniem umowy zadałam kilka pytań, m.inn. to czy jak nie zrobie jakiegoś limitu transakcji na terminalu ( ja podałam kwote przykładową 5000zł) to czy beda z tego tytułu jakieś dodatkowe koszty lub np. podniesienie prowizji ? Na co przedstawiciel odpisał mi jasno na maila że NIE. umowę podpisałam we wrześniu 2016r. Przez pierwsze 3 miesiace nie dostałam żadnej dodatkowej opłaty (transakcje na terminalu wynosiły 2000-3000). w grudniu do faktury doliczyli 30zł za nie wyrobienie odpowiednich obrotów. No to są w takim razie te koszty czy nie, bo jeśli tak to przedstawiciel mnie okłamał i tez chętnie przyłączę sie do skargi do UOKiK. Nienawidzę, kiedy ktoś próbuje mnie na coś naciągać i kłamie w zywe oczy. mam potwierdzenie na mailu o czym informował mnie przedstawiciel przed podpisaniem umowy i moge to przedstawic jeśli będzie trzeba.
      • Gość: stan IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.08.16, 12:06
        Witam Wszystkich
        Zostałem niemile rozczarowany działaniem First data Polska SA ( polcard ) i ostrzegam wszystkich :
        1) w lutym 2016 klient zapłacił za towar karta płatniczą transakcja została zrealizowana a towar dostarczony w lipcu 2016 roku First Data ( polcard ) cofna mi przelew w związku z reklamacja banku klienta iż on tego nie płacił - na pytanie moje co z tymi pieniędzmi First data ( polcard ) odpowiedziała iż muszę sam dochodzić w sądzie - prowizję za operację nie wrócili
        2) w czerwcu 2016 roku klient dokonał płatności w sobotę wieczorem a w poniedziałek rano pieniądze zaksięgowały się na naszym koncie - zwróciliśmy uwagę iż adres IP jest dziwny o czym poinformowaliśmy First Datę ( polcard ) oczywiście cofnięto nam wpłatę ale prowizję pobrano - nie polecam na przyszłość współpracować z tą firmą

        Staszek Bino Computers Kraków
    • Gość: stan IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.08.16, 12:17
      Witam Wszystkich
      Zostałem niemile rozczarowany działaniem First data Polska SA ( polcard ) i ostrzegam wszystkich :
      1) w lutym 2016 klient zapłacił za towar karta płatniczą transakcja została zrealizowana a towar dostarczony w lipcu 2016 roku First Data ( polcard ) cofna mi przelew w związku z reklamacja banku klienta iż on tego nie płacił - na pytanie moje co z tymi pieniędzmi First data ( polcard ) odpowiedziała iż muszę sam dochodzić w sądzie - prowizję za operację nie wrócili
      2) w czerwcu 2016 roku klient dokonał płatności w sobotę wieczorem a w poniedziałek rano pieniądze zaksięgowały się na naszym koncie - zwróciliśmy uwagę iż adres IP jest dziwny o czym poinformowaliśmy First Datę ( polcard ) oczywiście cofnięto nam wpłatę ale prowizję pobrano - nie polecam na przyszłość współpracować z tą firmą

      Staszek Bino Computers Kraków
    • 23.11.16, 19:12
      To wszystko prawda , nie dadzą ci załącznika nr 3 ale w Załączniku nr 1 podpisujesz że się z nim zapoznałeś , straszą doliczają te 30zł z kata non stop pobierają ci kasę za co płacisz jako przelew , facet co namówili mnie jest nie osiągalny zaraz przy pierwszym problemie , non stop się mylą na twoją niekorzyść ich rozliczenia są nie zrozumiałe , nie da się tego ogarnąć , u mnie wiedzieli że obroty są ok 2tys miesięcznie ale nic o tych nieszczęsnych nie wspominali , , złodzieje i tyle a jacy mieli być wspaniali za wolałem zapłacić 500 kary niż z nimi być , na pewno nie straciłem ,
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.