Dodaj do ulubionych

Magazyn Partner Kielce - kabiny problem

IP: 213.71.28.* 29.03.13, 08:39
Dzień dobry,
chciałbym zebrać informację na temat firmy Partner z Kielc, która oferuje prysznice marki London Showers. W internecie nie da się znaleźć zbyt dużo a osoba do której jest podany kontakt telefoniczny nie wyraża zbyt wysokiego zainteresowania klientem.
Czy ktoś miał problemy z towarami bądź też obsługą przez w/w firmę?

PZDR
Edytor zaawansowany
  • Gość: gość portalu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.05.13, 10:16
    Treść postu jest niedostępna.
  • Gość: antoni IP: *.atnat0015.highway.a1.net 13.06.13, 05:48
    Firma „Delux Market” oferująca kabiny w Allegro skierowała mnie ( otrzymałem Link za pomocą usługi Allegro) do firmy Partner Kielce. Dnia 15.03.2013. wysłałem 834 Euro na konto Partner Kielce-Bank BPH SA 1 AL. Pokoju-31-548 Kraków Konto nr: -Pl 63 1060 0076 0000 3200 0124 2723- SWIFT: BPHKPLPK płacąc za kabinę wraz z dostawą. Na moje pytania o termin dostawy otrzymywałem tylko kłamliwe odpowiedzi albo wcale. Dnia 11.06.2013 zwróciłem się do banku BPH SA w Krakowie z prośbą o podanie nazwiska posiadacza wyżej podanego numeru konta, na które wpłynęły moje pieniądze. Czekam na odpowiedz.
  • Gość: Klientka IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.06.13, 17:14
    Witam,
    Czy zgłosił Pan sprawę na policję? Ja jestem w podobnej sytuacji, pieniądze wysłałam 20.05.2013r., na niektóre maile odpisują, ale żadnych konkretów. Pan pod tel komórkowym tylko cały czas powtarza, że przekaże jakiemuś kierownikowi jaka jest sytuacja..
    Pozdrawiam
  • Gość: pit IP: *.adsl.inetia.pl 03.06.13, 09:32
    Witam ,zakupiłem u nich kabinę w marcu a jest już czerwiec i ani słychu ani dychu ,chyba firma znikneła bo nie mam od nich odpowiedzi a tel nie odpowiada.
  • Gość: MAJ IP: *.telnet.krakow.pl 03.06.13, 23:10
    standardowe zachowanie firmy - jeżeli nie zostało opłacone zamówienie to proponuje odstępstwo od umowy w wyniku nie dotrzymania warunków i tyle.
    Szkoda nerwów i zachodu - ja straciłem 4 miesiące.
  • Gość: AAA_Trojan IP: *.telnet.krakow.pl 14.06.13, 19:53
    wygląda na to że dla spokoju lepiej nie pakować się w interesy z w/w firmą. Patrząc głębiej po stronie internetowej to nic nie trzyma się kupy - kilka adresów, jeden numer kontaktowy do osoby która o obsłudze klienta nie ma pojęcia, adres e-mailowy jest na gmailu co dodatkowo świadczy o kosztach jakich nie chce ponosić firma, itp...
    Jeżeli ktoś zdecyduje się mimo wszystkich tych przestróg to proponuję zrobić to przez allegro, zawsze jest to łatwiejsza droga dochodzenia swoich racji.
    pzdrawiam!
  • Gość: srogosz1 IP: 80.53.165.* 11.07.13, 22:06
    Witam . Ja również zakupiłam na aukcji kabinę proszę o info czy otrzymaliście Państwo zamawiany towar. Dla mnie jest to podejrzane. Nie otrzymałam potwierdzenia zamówionego towaru. Jak dzwonię to jakiś Pan mi każe pisać mailowo. Zastanawiam się czy w ogóle towar dostanę i w jakim stanie
  • Gość: Klientka IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.07.13, 18:25
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: krzysztof 2013 IP: *.zicom.pl 14.08.13, 14:31
    Ja również jestem tym '' szczęsliwcem " z bublem london showers.Obecnie sprawa jest w toku ,zapewne skończy sie w sądzie .Moja przygoda ciągnie sie od marca czyli juz 5 miesiecy ,Słów i zdrowia brakuje żeby to opisywac .Zresztą ich strona z prysznicami znikneła a podawany obency adres siedziby firmy to mieszkanie w bloku .......troche to dziwne ,ze w 2 pokojowym mieszkaniu miesci sie hurtownia odziezy ,biuro podrózy i kabiny prysznicowe .Z tego co wiem to właścicel własnie w tych kategoriach handlu figuruje w rejestrze ,Ja drugi raz bym sie juz nie nabral ,nie polecam
  • Gość: srogosz1 IP: 80.53.165.* 16.08.13, 09:52
    Kontynuując mój wątek, który rozpoczęłam ok. msc temu. Odczekałam 6 tyg -taki był podany termin realizacji. Przed upływem końca terminu, przyjechała paczka a w niej tylko dwie jakieś szyby i brodzik. Towar nie został przyjęty i w obecności kuriera oddany. Czekam na odpowiedz o zwrot pieniędzy , jak nie to idę z tym dalej..
  • 04.09.16, 21:03
    Dzień dobry
    Moja historia zakupu w GODAN jest jak wiele innych tutaj opisywanych. Kupiłam kabinę prysznicową 21.02.2016r zapłaciłam przez internet cała gotówkę. Kilkukrotnie terminy dostawy były podawane a potem niedotrzymywanie . W czerwcu wypowiedziałam umowę zakupu i otrzymałam info , iż w ciągu 14 dni otrzymam zwrot. W sierpniu napisałam na tym forum, że poszukuję chętnych do złożenia pozwu zbiorowego. Po tym poście odezwał się oburzony właściciel i obiecał, iż pieniądze zwróci ale do dnia dzisiejszego kasy „ ani słychu ani widu” .
    Tak jest prawie we wszystkich przypadkach a wpisy o zwrocie wpłaty – jestem o tym przekonana, wypływają z GODANA. Jeżeli nawet ktoś otrzymał zwrot to uczciwość wobec innych naiwnych wymaga aby ich przestrzec przed oszustwem. GODAN OSZUKAŁ WIELU LUDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Firma zmienia swoje nazwy i oszukała wielu ludzi i wielu jeszcze oszuka bo my wszyscy naiwni najpierw kupujemy a później żałujemy.
    Przeglądając forum widzę, że wiele osób podobnie do mnie proponuje wystąpienie z pozwem zbiorowym . Podają państwo telefony kontaktowe lub maile ale nie ma odzewu czy toczy się dalej coś
    w tej sprawie, dlatego podaję również kontakt do siebie i proponuję rozpowszechnić tylko kilka maili
    aby skuteczniej koordynować sprawę pozwu zbiorowego i by ona się szybciej toczyła
    Mój mail to : skrzecza@gmail.com
    Inne od osób zainteresowanych to:
    baku21-21@tlen.pl
    mkotala102@poczta.onet.pl
  • Gość: maamii IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.06.13, 14:21
    Ostrzegam!!!!!!!!!!!!
    Kontakt z facetem pod numerem 726675286 to kwintesencja sposobu działania tej firmy. Wyczekałam sie na zapłacona kabinę maksymalnie długo, przyszła niewłaściwa, jak przysłali właściwą to bez części do montażu. Ostrzegam!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: Grzegorz IP: *.31.67.54.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 22.08.13, 17:16
    Problem podobny jak u innych. Zakup i 3 miesiące czekania na dostawę. Dostarczona kabina nie w tym rozmiarze co zakupiona. Allegro sprytnie się "wywinęło" z mediacji i teraz zostałem z tym problemem sam. Obiecują wymianę i na tym się kończy. Kontakt z bezczelnym typem odbierającym telefon jest godny pożałowania i szkoda sobie nerwów szarpać. Prawdopodobnie pójdę z tym wszystkim na policję tylko pytanie czy przyjmą zgłoszenie. Jedno konto na Allegro zablokowali im po mojej interwencji ale sprzedają (czyt."naciągają" ) z następnego . Nie wiem jakim prawem taka firma istnieje na rynku przy takiej konkurencji ?
    Proszę omijać z daleka !!!
  • 04.09.16, 21:03
    Dzień dobry
    Moja historia zakupu w GODAN jest jak wiele innych tutaj opisywanych. Kupiłam kabinę prysznicową 21.02.2016r zapłaciłam przez internet cała gotówkę. Kilkukrotnie terminy dostawy były podawane a potem niedotrzymywanie . W czerwcu wypowiedziałam umowę zakupu i otrzymałam info , iż w ciągu 14 dni otrzymam zwrot. W sierpniu napisałam na tym forum, że poszukuję chętnych do złożenia pozwu zbiorowego. Po tym poście odezwał się oburzony właściciel i obiecał, iż pieniądze zwróci ale do dnia dzisiejszego kasy „ ani słychu ani widu” .
    Tak jest prawie we wszystkich przypadkach a wpisy o zwrocie wpłaty – jestem o tym przekonana, wypływają z GODANA. Jeżeli nawet ktoś otrzymał zwrot to uczciwość wobec innych naiwnych wymaga aby ich przestrzec przed oszustwem. GODAN OSZUKAŁ WIELU LUDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Firma zmienia swoje nazwy i oszukała wielu ludzi i wielu jeszcze oszuka bo my wszyscy naiwni najpierw kupujemy a później żałujemy.
    Przeglądając forum widzę, że wiele osób podobnie do mnie proponuje wystąpienie z pozwem zbiorowym . Podają państwo telefony kontaktowe lub maile ale nie ma odzewu czy toczy się dalej coś
    w tej sprawie, dlatego podaję również kontakt do siebie i proponuję rozpowszechnić tylko kilka maili
    aby skuteczniej koordynować sprawę pozwu zbiorowego i by ona się szybciej toczyła
    Mój mail to : skrzecza@gmail.com
    Inne od osób zainteresowanych to:
    baku21-21@tlen.pl
    mkotala102@poczta.onet.pl
  • Gość: Gość IP: *.telico.pl 20.09.13, 15:24
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: Lucyna IP: 109.207.96.* 21.09.13, 17:46
    Witam.
    Ja również kupiłam u nich kabinę - termin dostawy upływa w czwartek. Jeżeli nie otrzymam w wyznaczonym terminie towaru, albo później gotówki to zgłaszam tę sprawę do prokuratury. Nie zamierzam się poddawać i komuś odpuszczać.
  • Gość: gość IP: 212.59.254.* 06.10.13, 17:13
    No prosze czyli nie jestem sama. Ja z kolei towar otrzymałam ale panel prysznicowy był uszkodzony- skrzywiony na tyle że nie można zamontować szyb. no i cóż kontakt telefoniczny graniczy z cudem, odsyłają na droge meilową. wysłałam na gwarancji to wogóle nie przyjęli na meile też nie odpowiadają...... porażka
  • Gość: Bikery IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.10.13, 09:37
    Ja kupiłem wannę z hydromasażem 135x135 i otrzymałem inną niż zamawiałem i jeszcze uszkodzoną . Firma to jest jakaś szemrana , może musimy wystąpić na drogę sądową np . pozew zbiorowy . Pozdrawiam .
  • 04.09.16, 21:10
    Witam.
    Moja historia zakupu w GODAN jest jak wiele innych tutaj opisywanych. Kupiłam kabinę prysznicową 21.02.2016r zapłaciłam przez internet cała gotówkę. Kilkukrotnie terminy dostawy były podawane a potem niedotrzymywanie . W czerwcu wypowiedziałam umowę zakupu i otrzymałam info , iż w ciągu 14 dni otrzymam zwrot. W sierpniu napisałam na tym forum, że poszukuję chętnych do złożenia pozwu zbiorowego. Po tym poście odezwał się oburzony właściciel i obiecał, iż pieniądze zwróci ale do dnia dzisiejszego kasy „ ani słychu ani widu” .
    Tak jest prawie we wszystkich przypadkach a wpisy o zwrocie wpłaty – jestem o tym przekonana, wypływają z GODANA. Jeżeli nawet ktoś otrzymał zwrot to uczciwość wobec innych naiwnych wymaga aby ich przestrzec przed oszustwem. GODAN OSZUKAŁ WIELU LUDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Firma zmienia swoje nazwy i oszukała wielu ludzi i wielu jeszcze oszuka bo my wszyscy naiwni najpierw kupujemy a później żałujemy.
    Przeglądając forum widzę, że wiele osób podobnie do mnie proponuje wystąpienie z pozwem zbiorowym . Podają państwo telefony kontaktowe lub maile ale nie ma odzewu czy toczy się dalej coś
    w tej sprawie, dlatego podaję również kontakt do siebie i proponuję rozpowszechnić tylko kilka maili
    aby skuteczniej koordynować sprawę pozwu zbiorowego i by ona się szybciej toczyła
    Mój mail to : skrzecza@gmail.com
    Inne od osób zainteresowanych to:
    baku21-21@tlen.pl
    mkotala102@poczta.onet.pl
  • Gość: kabina IP: *.31.135.51.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 16.12.13, 11:38
    tak macie panstwo racje firma partner kielce ul.aleksandrowka kielce jest firma nieodpowiedzialna do tego swoich klijentow maja gleboko w dupie jak otrzymaja kase na konto nie odbieraja telefonow nie odpisuja na mejle ja czekałam na kabine 15 tyg nie nie nie polecam tej firmy
  • Gość: rubin IP: 212.244.185.* 16.12.13, 14:18
    Jak zagroziłem Policją to odpowiedzieli na maila.
    Treść taka:
    "Witam
    zgodnie z terminem z aukcji
    Dostawa w ciągu od 2 do 5 tygodni"

    z tym ze ja kupiłem w serwisie www.londonshowers.com

    Jak napisałem że kupowałem z serwisu to mi odpisali:
    "Właśnie na stronie jest taki termin
    zrezygnowac mozna w terminie 10 dni od otrzymania przedmiotu zgodnie z
    polskim prawem .Kupując zakceptowal Pan warunki dostawy
    Pozdr"

    Tak że teraz nie wiem co mam robić?

  • Gość: Klient IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 05.01.14, 20:09
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: missfiolek IP: *.telnet.net.pl 25.03.14, 12:29
    a czy mogłabym prosić o instrukcje montażu, zakupiłam kabinę z jacuzzi i sauną, niestety nie było instrukcji montażu, ich tel nie odpowiada, na maila również nie odpisują... byłabym wdzięczna missfiolek@wp.pl
  • 21.04.16, 18:34
    Jesteś zadowolony to chybaty jesteś właścicielem tej firmy
  • Gość: Ramzes IP: *.play-internet.pl 11.01.14, 18:11
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: grzela IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.01.14, 12:05
    Nowe wpisy nt.firmy świadczą że chyba sprzedaż się pogorszyła i pracownicy w ramach tzw.zadań domowych mają pisać pozytywne opinie o firmie. Nie da się prowadzić interesu i traktować klientów jak zło konieczne. Może to dotarło wreszcie do właścicieli. Konta na Allegro dalej pozawieszane ale tego pewnie nie warto "odkręcać" bo negatywne komentarze i tak zostają. Reasumując : albo ktoś w tej firmie zaczął myśleć albo robi sobie tylko pozytywny PR ;-)
  • Gość: MG13 IP: *.telnet.krakow.pl 12.01.14, 17:05
    Zgadzam się z przedmówcą. Poza tym wiemy, że rzadko ktoś się loguje żeby "zachwycać się" sprzedawcą. Tak czy siak nadal przestrzegam!
  • Gość: qwerty IP: 212.244.185.* 13.01.14, 08:40
    Dokładnie nie zabierałem głosu bo tak przypuszczałem że sami przedstawiciele tej "ściemnionej" firmy piszą te "pozytywne posty". Kto by szukał negatywnych opinii żeby napisać pozytywną!!!

    Ja nadal nie dostałem kabiny!!!
  • Gość: MG13 IP: 204.69.32.* 13.01.14, 09:58
    Jednym słowem - kto tu dotrze - unikać LONDON SHOWERS!!!!!
    pozdrowienia dla tych, dla których nie jest za późno.
  • 09.06.16, 14:41
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: zibi14 IP: *.hfc.comcastbusiness.net 26.03.14, 10:31
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: 58latek IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 13.01.14, 20:52
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: grzela IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.03.14, 20:58
    Jeden wielki "pic" . Kto Ci zapłacił za tego gniota ??? Nawet ich kierowcy dowożący ten pożal się boże hit rynkowy boją się wypowiadać na temat swoich pracodawców. Jak poczekałbyś na kabinę cztery miesiące to nie pieprzyłbyś takich idiotyzmów.
  • Gość: Kriss IP: 83.238.243.* 25.01.14, 21:06
    Omijajcie firmę Partner Kielce sprzedającą kabiny prysznicowe London Showers. Kabina doszła szybko ok. tygodnia. Lecz po rozpakowaniu był już tylko koszmar. Nieczytelna instrukcja ( wydrukowana na papierze jakości toaletowego ) , bez spisu co powinien zawierać zestaw. Prawdopodobnie każdy dostaje taką samą instrukcję montażu obojętnie jaki model zakupił. Brak lustra które miało być w komplecie, brak uszczelek do szyb bocznych i na szyby drzwiowe. Braki śrubach, wkrętach i złączach węży. Kontakt mailowy z firmą daremny ( ok 6 wiadomości i brak odzewu ), dzwoniłem ok 12 razy z czego 3 razy raczyli odebrać... opryskliwy typ który ciągle gada że on nie wie nic, że nie dostał żadnych wiadomości ( po chwili rozmowy nawet wie co we wiadomościach było napisane ale przecież ich niby nie dostał ;) , zbywa głupimi tekstami, namawia by pisać na email. Dla nich liczy się jednorazowy klient (ten który pierwszy raz kupuje, bo tych co już zapłacili i mają problem to mają gdzieś). Do błędów się nie przyznają i chyba pakują paczki po pijaku albo losowo wrzucając co popadnie. Na stronie 2 opinie o produktach i usługach mają ... sami je napisali bo nie ma możliwości dodać swojej opinii ( strona by nie ogarneła fali krytyki i wytykania nieuczciwości tej firmy ). Lepszą kabinę kupicie w każdym markecie budowlanym i za niższą ceną ( bo promocje na tej stronie to też fikcja ). Tandeta i obłuda. Na tym się bogacą. Nie znalazłem pozytywnej opinii na ich temat. Omijać szerokim łukiem !!!!
  • 20.02.14, 17:58
    Witam,
    Ja również, najwyraźniej zostałam naciągnięta przez tę firmę. Złożyłam zamówienie na kabinę i 28.11.2013r. otrzymałam e-mail powiadamiający o przyjęciu zamówienia nr 245, oraz prośbą o przelanie należności na nr konta w PKO B.P. a także informacją, że towar zostanie wysłany po zrealizowaniu przelewu. 29.11.2013 przelałam należność na podane konto i na tym mój kontakt z firmą "Partner" z Kielc się urwał. Nie przysłali potwierdzenia wpłaty, telefonów nie odbierają, od prawie 4 m-cy brak jakiejkolwiek reakcji. Zadzwonili tylko raz, po moim SMS-ie, z 11.12.2013 (w którym, powiadamiam ich, że spotkamy się w sądzie), niestety nie zdążyłam odebrać telefonu, i nie wiem co mieli mi do powiedzenia, bo nie ponowili próby kontaktu. Szczerze mówiąc nie zależało mi na szybkiej dostawie, więc czasowo "odpuściłam" ale w marcu rozpoczynam remont i nie odpuszczę. Nie chcę już ich kabiny, tylko zwrot gotówki. Pozdrawiam i proszę o kontakt : rena.petry@hotmail.com
  • Gość: Gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.03.14, 20:00
    Mi po 3 miesiącach udało się odzyskać pieniądze. Już zebrałem materiały aby udać się na policję jednak na szczęście po nastym mailu zwrócili mi pieniądze.
  • 04.09.16, 21:10
    Moja historia zakupu w GODAN jest jak wiele innych tutaj opisywanych. Kupiłam kabinę prysznicową 21.02.2016r zapłaciłam przez internet cała gotówkę. Kilkukrotnie terminy dostawy były podawane a potem niedotrzymywanie . W czerwcu wypowiedziałam umowę zakupu i otrzymałam info , iż w ciągu 14 dni otrzymam zwrot. W sierpniu napisałam na tym forum, że poszukuję chętnych do złożenia pozwu zbiorowego. Po tym poście odezwał się oburzony właściciel i obiecał, iż pieniądze zwróci ale do dnia dzisiejszego kasy „ ani słychu ani widu” .
    Tak jest prawie we wszystkich przypadkach a wpisy o zwrocie wpłaty – jestem o tym przekonana, wypływają z GODANA. Jeżeli nawet ktoś otrzymał zwrot to uczciwość wobec innych naiwnych wymaga aby ich przestrzec przed oszustwem. GODAN OSZUKAŁ WIELU LUDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Firma zmienia swoje nazwy i oszukała wielu ludzi i wielu jeszcze oszuka bo my wszyscy naiwni najpierw kupujemy a później żałujemy.
    Przeglądając forum widzę, że wiele osób podobnie do mnie proponuje wystąpienie z pozwem zbiorowym . Podają państwo telefony kontaktowe lub maile ale nie ma odzewu czy toczy się dalej coś
    w tej sprawie, dlatego podaję również kontakt do siebie i proponuję rozpowszechnić tylko kilka maili
    aby skuteczniej koordynować sprawę pozwu zbiorowego i by ona się szybciej toczyła
    Mój mail to : skrzecza@gmail.com
    Inne od osób zainteresowanych to:
    baku21-21@tlen.pl
    mkotala102@poczta.onet.pl
  • 09.06.16, 14:54
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: zibi14 IP: *.hfc.comcastbusiness.net 26.03.14, 11:00
    dziękuje bardzo Pani Kasiu,problem mam taki że od 20 lat nie mieszkam w Polsce,czy można taką skarge złożyc przez maila?Dziękuję
  • Gość: Kasia IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.03.14, 13:17
    Nie mam pojęcia, zawsze może Pan spróbować, chyba nie zaszkodzi.
  • Gość: zibi14 IP: *.hfc.comcastbusiness.net 26.03.14, 13:24
    Dziękuję brdzo,wysłalem maila do kieleckiej Policji,zobaczymy co z tego wyniknie.Pozdrawiam i dziękuję za rade.
  • 04.09.16, 21:11
    Również moja historia zakupu w GODAN jest jak wiele innych tutaj opisywanych. Kupiłam kabinę prysznicową 21.02.2016r zapłaciłam przez internet cała gotówkę. Kilkukrotnie terminy dostawy były podawane a potem niedotrzymywanie . W czerwcu wypowiedziałam umowę zakupu i otrzymałam info , iż w ciągu 14 dni otrzymam zwrot. W sierpniu napisałam na tym forum, że poszukuję chętnych do złożenia pozwu zbiorowego. Po tym poście odezwał się oburzony właściciel i obiecał, iż pieniądze zwróci ale do dnia dzisiejszego kasy „ ani słychu ani widu” .
    Tak jest prawie we wszystkich przypadkach a wpisy o zwrocie wpłaty – jestem o tym przekonana, wypływają z GODANA. Jeżeli nawet ktoś otrzymał zwrot to uczciwość wobec innych naiwnych wymaga aby ich przestrzec przed oszustwem. GODAN OSZUKAŁ WIELU LUDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Firma zmienia swoje nazwy i oszukała wielu ludzi i wielu jeszcze oszuka bo my wszyscy naiwni najpierw kupujemy a później żałujemy.
    Przeglądając forum widzę, że wiele osób podobnie do mnie proponuje wystąpienie z pozwem zbiorowym . Podają państwo telefony kontaktowe lub maile ale nie ma odzewu czy toczy się dalej coś
    w tej sprawie, dlatego podaję również kontakt do siebie i proponuję rozpowszechnić tylko kilka maili
    aby skuteczniej koordynować sprawę pozwu zbiorowego i by ona się szybciej toczyła
    Mój mail to : skrzecza@gmail.com
    Inne od osób zainteresowanych to:
    baku21-21@tlen.pl
    mkotala102@poczta.onet.pl
  • Gość: Zibi IP: *.hfc.comcastbusiness.net 22.04.14, 14:49
    dzień dobry,proszę z daleka omijać firmę partner z Kielc,w styczniu zamówiłem kabine prysznicową do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówionego towaru,zgłosilem sprawę na policję.
  • Gość: Zibi IP: *.hfc.comcastbusiness.net 04.08.14, 12:21
    Po zgłoszeniu sprawy na policję,pieniążki zostały zwrócone w miesiąc czasu.Proszę omijać z daleka firmę partner.
  • 30.08.16, 09:39
    Opisz, gdzie zgłosiłeś sprawę, a najlepiej, jeśli to możliwe podaj lub opisz procedurę.
  • 04.09.16, 21:12
    Też moja historia zakupu w GODAN jest jak wiele innych tutaj opisywanych. Kupiłam kabinę prysznicową 21.02.2016r zapłaciłam przez internet cała gotówkę. Kilkukrotnie terminy dostawy były podawane a potem niedotrzymywanie . W czerwcu wypowiedziałam umowę zakupu i otrzymałam info , iż w ciągu 14 dni otrzymam zwrot. W sierpniu napisałam na tym forum, że poszukuję chętnych do złożenia pozwu zbiorowego. Po tym poście odezwał się oburzony właściciel i obiecał, iż pieniądze zwróci ale do dnia dzisiejszego kasy „ ani słychu ani widu” .
    Tak jest prawie we wszystkich przypadkach a wpisy o zwrocie wpłaty – jestem o tym przekonana, wypływają z GODANA. Jeżeli nawet ktoś otrzymał zwrot to uczciwość wobec innych naiwnych wymaga aby ich przestrzec przed oszustwem. GODAN OSZUKAŁ WIELU LUDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Firma zmienia swoje nazwy i oszukała wielu ludzi i wielu jeszcze oszuka bo my wszyscy naiwni najpierw kupujemy a później żałujemy.
    Przeglądając forum widzę, że wiele osób podobnie do mnie proponuje wystąpienie z pozwem zbiorowym . Podają państwo telefony kontaktowe lub maile ale nie ma odzewu czy toczy się dalej coś
    w tej sprawie, dlatego podaję również kontakt do siebie i proponuję rozpowszechnić tylko kilka maili
    aby skuteczniej koordynować sprawę pozwu zbiorowego i by ona się szybciej toczyła
    Mój mail to : skrzecza@gmail.com
    Inne od osób zainteresowanych to:
    baku21-21@tlen.pl
    mkotala102@poczta.onet.pl
  • Gość: olek IP: *.stg.pl 04.08.14, 11:59
    Jakiś kontakt telefoniczny ?
  • Gość: Zibi IP: *.hfc.comcastbusiness.net 04.08.14, 12:35
    Witam,podaje nr telefonu na który warto zadzwonić w sprawie nieuczciwej firmy :413493488, 413493480 Wydział d/w z PG KMP w Kielcach.
  • 04.09.16, 21:12
    Niestety moja historia zakupu w GODAN jest jak wiele innych tutaj opisywanych. Kupiłam kabinę prysznicową 21.02.2016r zapłaciłam przez internet cała gotówkę. Kilkukrotnie terminy dostawy były podawane a potem niedotrzymywanie . W czerwcu wypowiedziałam umowę zakupu i otrzymałam info , iż w ciągu 14 dni otrzymam zwrot. W sierpniu napisałam na tym forum, że poszukuję chętnych do złożenia pozwu zbiorowego. Po tym poście odezwał się oburzony właściciel i obiecał, iż pieniądze zwróci ale do dnia dzisiejszego kasy „ ani słychu ani widu” .
    Tak jest prawie we wszystkich przypadkach a wpisy o zwrocie wpłaty – jestem o tym przekonana, wypływają z GODANA. Jeżeli nawet ktoś otrzymał zwrot to uczciwość wobec innych naiwnych wymaga aby ich przestrzec przed oszustwem. GODAN OSZUKAŁ WIELU LUDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Firma zmienia swoje nazwy i oszukała wielu ludzi i wielu jeszcze oszuka bo my wszyscy naiwni najpierw kupujemy a później żałujemy.
    Przeglądając forum widzę, że wiele osób podobnie do mnie proponuje wystąpienie z pozwem zbiorowym . Podają państwo telefony kontaktowe lub maile ale nie ma odzewu czy toczy się dalej coś
    w tej sprawie, dlatego podaję również kontakt do siebie i proponuję rozpowszechnić tylko kilka maili
    aby skuteczniej koordynować sprawę pozwu zbiorowego i by ona się szybciej toczyła
    Mój mail to : skrzecza@gmail.com
    Inne od osób zainteresowanych to:
    baku21-21@tlen.pl
    mkotala102@poczta.onet.pl
  • Gość: życzliwy IP: 195.191.162.* 16.09.14, 14:54
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: grzela IP: *.tktelekom.pl 16.09.14, 15:54
    I to bardzo dziwne że Allegro toleruje takie typy. Sam interweniowałem ale po jakimś czasie spór nie może być wszczęty . Firma asekuruje się długim czasem dostawy i tym samym unika wszczynania sporów przez Allegro. Swoją drogą Allegro jest zainteresowane tylko swoją kasą a klientów ma gdzieś .
  • Gość: gość IP: 195.191.162.* 15.10.14, 20:48
    Firma działa, bądź działała pod kilkoma nazwami. Mieli kilka kont na Allegro, wszystkie zawieszone. Właściciel wyjątkowo arogancki
  • 04.09.16, 21:13
    Tak moja historia zakupu w GODAN jest jak wiele innych tutaj opisywanych. Kupiłam kabinę prysznicową 21.02.2016r zapłaciłam przez internet cała gotówkę. Kilkukrotnie terminy dostawy były podawane a potem niedotrzymywanie . W czerwcu wypowiedziałam umowę zakupu i otrzymałam info , iż w ciągu 14 dni otrzymam zwrot. W sierpniu napisałam na tym forum, że poszukuję chętnych do złożenia pozwu zbiorowego. Po tym poście odezwał się oburzony właściciel i obiecał, iż pieniądze zwróci ale do dnia dzisiejszego kasy „ ani słychu ani widu” .
    Tak jest prawie we wszystkich przypadkach a wpisy o zwrocie wpłaty – jestem o tym przekonana, wypływają z GODANA. Jeżeli nawet ktoś otrzymał zwrot to uczciwość wobec innych naiwnych wymaga aby ich przestrzec przed oszustwem. GODAN OSZUKAŁ WIELU LUDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Firma zmienia swoje nazwy i oszukała wielu ludzi i wielu jeszcze oszuka bo my wszyscy naiwni najpierw kupujemy a później żałujemy.
    Przeglądając forum widzę, że wiele osób podobnie do mnie proponuje wystąpienie z pozwem zbiorowym . Podają państwo telefony kontaktowe lub maile ale nie ma odzewu czy toczy się dalej coś
    w tej sprawie, dlatego podaję również kontakt do siebie i proponuję rozpowszechnić tylko kilka maili
    aby skuteczniej koordynować sprawę pozwu zbiorowego i by ona się szybciej toczyła
    Mój mail to : skrzecza@gmail.com
    Inne od osób zainteresowanych to:
    baku21-21@tlen.pl
    mkotala102@poczta.onet.pl
  • 21.04.16, 18:32
    mam ten sam problem. Firma GODAN do dziś nie mam ani towaru ani kasy. Właściciel bardzo arogancki. Można byloby się porozumieć i założyć zbiorowy pozew bo jest chyba sporo osób wpodobnej sytuacji
  • Gość: katedrajer IP: 193.33.125.* 29.05.16, 23:22
    Czekam jescze12dni.pozniej dolaczam do zbiorowki.katedrajer@poczta.fm
  • 18.07.16, 19:10
    Czekam jeszcze 4 dni i dołączam do was mnie też chyba oszukano
  • 31.05.16, 21:06
    Treść postu jest niedostępna.
  • Gość: poszkodowani2016 IP: 193.46.186.* 02.06.16, 16:06
    Treść postu jest niedostępna.
  • 02.06.16, 19:17
    3 tyg.temu wysłałam rezygnację listem poleconym.Dzisiaj wróciła-nie odebrali.Kabinę zamówiłam 21.III.16.Jutro idę na policję z dokumentacją. Mój mail: malgorzataressel@op.pl jakby co...
  • Gość: xxxx IP: 82.177.201.* 03.06.16, 10:21
    Treść postu jest niedostępna.
  • 01.05.16, 07:23
    Agnieszko podaj telefon lub e-maila do kontaktu
  • Gość: woman88 IP: *.free.aero2.net.pl 06.05.16, 14:04
    Jestem ZA zbiorowym pozwem. Mogę prosić o kontakt?
  • 03.06.16, 15:50
    Treść postu jest niedostępna.
  • Gość: Robert Wawa IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 06.06.16, 14:06
    Jeśli chodzi o firmę Godan z ul. Krakowskiej to również zapłaciłem 14 lutego 2016r. za kabinę z hydromasażem i do dzisiaj tj. 6 czerwca nie mam ani kabiny ani zwrotu kwoty pomimo wielu maili i telefonów. proszę o kontakt Robert z Warszawy 660-797-683 mail: robert.kaszuba@o2.pl
  • 07.06.16, 08:13
    Treść postu jest niedostępna.
  • Gość: Robert Wawa IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 07.06.16, 11:38
    Informuję, że po wczorajszym moim wpisie na Forum skontaktował się ze mną telefonicznie Właściciel Firmy i w dniu dzisiejszym otrzymałem przelewem zwrot całej kwoty za kabinę w związku z odstąpieniem od umowy. W związku z powyższym proszę Administratora o usunięcie z Forum mojego wątku, bo podobno sprawcą całej zaistniałej sprawy był nieudolny Pracownik Firmy. Z poważaniem. Robert Kaszuba (Robert Wawa).
  • 09.06.16, 16:28
    Ja również po wielu telefonach i staraniach otrzymałam zwrot pieniędzy za kabinę ( w związku z odstąpieniem od umowy ).Długo to trwało,ale....I dlatego proszę Administratora o usunięcie z Forum mojego wątku.M.R.Łódż
  • 15.09.16, 18:30
    Moja sytuacja jest taka sama, tyle tylko że ja zamówiłem kabinę w listopadzie 2015. I również mejle o zwrocie telefony, a gotówki na koncie nie widać. Sprawa w sądzie od kwietnia. Poza tym zgłaszam sprawę na policję o popełnieniu przestępstwa lub wyłudzenia. Krzysztof Dynak. dyniu@o2.pl tel. 604267271
  • 04.09.16, 21:14
    Historia zakupu w GODAN jest jak wiele innych tutaj opisywanych. Kupiłam kabinę prysznicową 21.02.2016r zapłaciłam przez internet cała gotówkę. Kilkukrotnie terminy dostawy były podawane a potem niedotrzymywanie . W czerwcu wypowiedziałam umowę zakupu i otrzymałam info , iż w ciągu 14 dni otrzymam zwrot. W sierpniu napisałam na tym forum, że poszukuję chętnych do złożenia pozwu zbiorowego. Po tym poście odezwał się oburzony właściciel i obiecał, iż pieniądze zwróci ale do dnia dzisiejszego kasy „ ani słychu ani widu” .
    Tak jest prawie we wszystkich przypadkach a wpisy o zwrocie wpłaty – jestem o tym przekonana, wypływają z GODANA. Jeżeli nawet ktoś otrzymał zwrot to uczciwość wobec innych naiwnych wymaga aby ich przestrzec przed oszustwem. GODAN OSZUKAŁ WIELU LUDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Firma zmienia swoje nazwy i oszukała wielu ludzi i wielu jeszcze oszuka bo my wszyscy naiwni najpierw kupujemy a później żałujemy.
    Przeglądając forum widzę, że wiele osób podobnie do mnie proponuje wystąpienie z pozwem zbiorowym . Podają państwo telefony kontaktowe lub maile ale nie ma odzewu czy toczy się dalej coś
    w tej sprawie, dlatego podaję również kontakt do siebie i proponuję rozpowszechnić tylko kilka maili
    aby skuteczniej koordynować sprawę pozwu zbiorowego i by ona się szybciej toczyła
    Mój mail to : skrzecza@gmail.com
    Inne od osób zainteresowanych to:
    baku21-21@tlen.pl
    mkotala102@poczta.onet.pl
  • Gość: woman88 IP: *.free.aero2.net.pl 06.05.16, 14:01
    Witam. Ja mam problem z odzyskaniem pieniedzy od firmy Godan i jak tak teraz czytam komentarze innych, firma partner to chyba ta sama firma...
  • Gość: Ewa IP: *.tktelekom.pl 19.08.16, 12:18
    Mam taki sam problem jak inni. W lutym 2016 roku zamówiłam z mężem wannę z hydromasażem. Minęło tyle miesięcy i brak towaru. Kiedy próbowałam dowiedzieć się c się dzieje, w bardzo arogancki sposób posyłano mnie do diabła. Potem były pisma i telefony. Mimo obietnic i ustalania kolejnych terminów zwrotu pieniędzy nie otrzymałam ich. Tera kieruję sprawę do sądu i na policję. Nie dajcie się nabierać
    Ewa
  • Gość: dyniu IP: 91.216.202.* 19.08.16, 12:48
    Skieruj sprawę do sądu. Moja już czeka i mam nadzieję, że już wkrótce się rozstrzygnie. A wówczas znajdę firmę, która pieniążki odzyska, oczywiście wraz z odsetkami. Moje zamówienie złożone było 18.11.2015.
  • 04.09.16, 21:14
    A moja historia zakupu w GODAN jest jak wiele innych tutaj opisywanych. Kupiłam kabinę prysznicową 21.02.2016r zapłaciłam przez internet cała gotówkę. Kilkukrotnie terminy dostawy były podawane a potem niedotrzymywanie . W czerwcu wypowiedziałam umowę zakupu i otrzymałam info , iż w ciągu 14 dni otrzymam zwrot. W sierpniu napisałam na tym forum, że poszukuję chętnych do złożenia pozwu zbiorowego. Po tym poście odezwał się oburzony właściciel i obiecał, iż pieniądze zwróci ale do dnia dzisiejszego kasy „ ani słychu ani widu” .
    Tak jest prawie we wszystkich przypadkach a wpisy o zwrocie wpłaty – jestem o tym przekonana, wypływają z GODANA. Jeżeli nawet ktoś otrzymał zwrot to uczciwość wobec innych naiwnych wymaga aby ich przestrzec przed oszustwem. GODAN OSZUKAŁ WIELU LUDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Firma zmienia swoje nazwy i oszukała wielu ludzi i wielu jeszcze oszuka bo my wszyscy naiwni najpierw kupujemy a później żałujemy.
    Przeglądając forum widzę, że wiele osób podobnie do mnie proponuje wystąpienie z pozwem zbiorowym . Podają państwo telefony kontaktowe lub maile ale nie ma odzewu czy toczy się dalej coś
    w tej sprawie, dlatego podaję również kontakt do siebie i proponuję rozpowszechnić tylko kilka maili
    aby skuteczniej koordynować sprawę pozwu zbiorowego i by ona się szybciej toczyła
    Mój mail to : skrzecza@gmail.com
    Inne od osób zainteresowanych to:
    baku21-21@tlen.pl
    mkotala102@poczta.onet.pl
  • 07.06.16, 18:52
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • 07.06.16, 18:53
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • 11.06.16, 12:40
    Dzień dobry
    Ja również zakupiłam kabinę prysznicową 1.02.2016r zapłaciłam przez internet cała gotówkę. Do dnia 11.06.2016r nie otrzymałam ani towaru ani pieniędzy.Zostało wysłane wypowiedzenie umowy.Wlasciciel
    pan Darek arogancki w stosunku do mnie zwodzi i nie przebiera w słowach oraz straszy policją.Wszystkich poszkodowanych przez firmę Godan proszę o kontakt aby założyć pozew zbiorowy.
    to jest mój email baku21-21@tlen.pl
  • 13.06.16, 18:24
    Treść postu jest niedostępna.
  • Gość: Ania IP: *.adsl.inetia.pl 15.06.16, 15:48
    Ja bardzo chętnie. anna.projektowaniewnetrz@wp.pl
  • 17.07.16, 23:27
    mamy identyczne problemy z firmą godan z siedziba w Kielcach, oferującą kabiny prysznicowe.
    Po 4 miesiącach od wpłaty na konto przyszedł towar niczym nie przypominający kabiny prysznicowej- po prostu były to trzy tafle szkła bardziej nadające się na materiał na szklarnie do ogródka. Zwróciłam się o zwrot pieniędzy do firmy- nie wiem jakie mam szanse na odzyskanie pieniędzy. Również przychylam się do wniosku o pozew zbiorowy . Mój mail : mkotala102@poczta.onet.pl
  • 19.07.16, 18:33
    Treść postu jest niedostępna.
  • 20.07.16, 19:31
    W dniu dzisiejszym po rozmowie telefonicznej z panem z firmy Godan pieniądze zostały mi oddane za niedostarczony towar w zaistniałej sytuacji proszę administratora strony o usunięcie moich postów
    Dziękuje
  • 18.07.16, 19:18
    Witam ja czekam jeszcze 4 dni na moją kabinę ,a potem dołączam do was
  • Gość: dyniu IP: 91.216.202.* 19.08.16, 09:10
    Witam, moja sprawa od kilku miesięcy oczekuje na swoją kolej w sądzie. Zamówienie złożyłem 18.11.2015r. Pieniążki za kabinę również przelałem i nic tylko same problemy z aroganckim gościem. Dziwie się , jakim prawem taka firma jeszcze istnieje na rynku.
  • 04.09.16, 21:15
    I moja historia zakupu w GODAN jest jak wiele innych tutaj opisywanych. Kupiłam kabinę prysznicową 21.02.2016r zapłaciłam przez internet cała gotówkę. Kilkukrotnie terminy dostawy były podawane a potem niedotrzymywanie . W czerwcu wypowiedziałam umowę zakupu i otrzymałam info , iż w ciągu 14 dni otrzymam zwrot. W sierpniu napisałam na tym forum, że poszukuję chętnych do złożenia pozwu zbiorowego. Po tym poście odezwał się oburzony właściciel i obiecał, iż pieniądze zwróci ale do dnia dzisiejszego kasy „ ani słychu ani widu” .
    Tak jest prawie we wszystkich przypadkach a wpisy o zwrocie wpłaty – jestem o tym przekonana, wypływają z GODANA. Jeżeli nawet ktoś otrzymał zwrot to uczciwość wobec innych naiwnych wymaga aby ich przestrzec przed oszustwem. GODAN OSZUKAŁ WIELU LUDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Firma zmienia swoje nazwy i oszukała wielu ludzi i wielu jeszcze oszuka bo my wszyscy naiwni najpierw kupujemy a później żałujemy.
    Przeglądając forum widzę, że wiele osób podobnie do mnie proponuje wystąpienie z pozwem zbiorowym . Podają państwo telefony kontaktowe lub maile ale nie ma odzewu czy toczy się dalej coś
    w tej sprawie, dlatego podaję również kontakt do siebie i proponuję rozpowszechnić tylko kilka maili
    aby skuteczniej koordynować sprawę pozwu zbiorowego i by ona się szybciej toczyła
    Mój mail to : skrzecza@gmail.com
    Inne od osób zainteresowanych to:
    baku21-21@tlen.pl
    mkotala102@poczta.onet.pl
  • Gość: Natka091 IP: *.cm-7-7a.dynamic.ziggo.nl 11.06.16, 15:31
    .
  • 17.06.16, 11:26
    Po wielokrotnych telefonach udało mi się odzyskać pieniądze.
  • Gość: Ania IP: *.adsl.inetia.pl 17.06.16, 11:34
    Niestety kabiny się nie doczekałam, ale firma po wielu moich telefonach zwróciła mi pieniądze.
  • 23.06.16, 20:24
    Zwróciła czy obiecała że to zrobi. Przelew do pani dotarł? Bo w moim przypadku mimo licznych telefonów, obietnic że strony właściciela firmy a następnie zwlekaj że strony księgowości nie otrzymałam pieniędzy do dnia dzisiejszego, sprawę zgłosiłem na policje!
  • 04.09.16, 21:16
    Kupno w GODAN jest jak wiele innych tutaj opisywanych. Kupiłam kabinę prysznicową 21.02.2016r zapłaciłam przez internet cała gotówkę. Kilkukrotnie terminy dostawy były podawane a potem niedotrzymywanie . W czerwcu wypowiedziałam umowę zakupu i otrzymałam info , iż w ciągu 14 dni otrzymam zwrot. W sierpniu napisałam na tym forum, że poszukuję chętnych do złożenia pozwu zbiorowego. Po tym poście odezwał się oburzony właściciel i obiecał, iż pieniądze zwróci ale do dnia dzisiejszego kasy „ ani słychu ani widu” .
    Tak jest prawie we wszystkich przypadkach a wpisy o zwrocie wpłaty – jestem o tym przekonana, wypływają z GODANA. Jeżeli nawet ktoś otrzymał zwrot to uczciwość wobec innych naiwnych wymaga aby ich przestrzec przed oszustwem. GODAN OSZUKAŁ WIELU LUDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Firma zmienia swoje nazwy i oszukała wielu ludzi i wielu jeszcze oszuka bo my wszyscy naiwni najpierw kupujemy a później żałujemy.
    Przeglądając forum widzę, że wiele osób podobnie do mnie proponuje wystąpienie z pozwem zbiorowym . Podają państwo telefony kontaktowe lub maile ale nie ma odzewu czy toczy się dalej coś
    w tej sprawie, dlatego podaję również kontakt do siebie i proponuję rozpowszechnić tylko kilka maili
    aby skuteczniej koordynować sprawę pozwu zbiorowego i by ona się szybciej toczyła
    Mój mail to : skrzecza@gmail.com
    Inne od osób zainteresowanych to:
    baku21-21@tlen.pl
    mkotala102@poczta.onet.pl
  • 03.08.16, 13:20
    w jaki sposób Pani odzyskała pieniądze?
  • 04.09.16, 21:17
    Z moja historia zakupu w GODAN jest jak wiele innych tutaj opisywanych. Kupiłam kabinę prysznicową 21.02.2016r zapłaciłam przez internet cała gotówkę. Kilkukrotnie terminy dostawy były podawane a potem niedotrzymywanie . W czerwcu wypowiedziałam umowę zakupu i otrzymałam info , iż w ciągu 14 dni otrzymam zwrot. W sierpniu napisałam na tym forum, że poszukuję chętnych do złożenia pozwu zbiorowego. Po tym poście odezwał się oburzony właściciel i obiecał, iż pieniądze zwróci ale do dnia dzisiejszego kasy „ ani słychu ani widu” .
    Tak jest prawie we wszystkich przypadkach a wpisy o zwrocie wpłaty – jestem o tym przekonana, wypływają z GODANA. Jeżeli nawet ktoś otrzymał zwrot to uczciwość wobec innych naiwnych wymaga aby ich przestrzec przed oszustwem. GODAN OSZUKAŁ WIELU LUDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Firma zmienia swoje nazwy i oszukała wielu ludzi i wielu jeszcze oszuka bo my wszyscy naiwni najpierw kupujemy a później żałujemy.
    Przeglądając forum widzę, że wiele osób podobnie do mnie proponuje wystąpienie z pozwem zbiorowym . Podają państwo telefony kontaktowe lub maile ale nie ma odzewu czy toczy się dalej coś
    w tej sprawie, dlatego podaję również kontakt do siebie i proponuję rozpowszechnić tylko kilka maili
    aby skuteczniej koordynować sprawę pozwu zbiorowego i by ona się szybciej toczyła
    Mój mail to : skrzecza@gmail.com
    Inne od osób zainteresowanych to:
    baku21-21@tlen.pl
    mkotala102@poczta.onet.pl
  • Gość: dyniu IP: 91.216.202.* 19.08.16, 12:41
    Witam, ja nie mam szczęścia. Po niezliczonej ilości tele i wiadomości e-mail niestety nie mam zwrotu wpłaconych pieniążków. Sprawa w sądzie.
  • 07.10.16, 08:03
    Czy udało się wyegzekwować pieniądze?

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.