Dodaj do ulubionych

Czy wirtualne biuro się opłaca?

IP: *.play-internet.pl 31.08.17, 21:03
No właśnie... jak w tytule, jak sądzicie, czy wirtualne biuro się opłaca? czy to tylko metoda firm zewnętrznych na biznes i zarobienie kasy?
Edytor zaawansowany
  • 01.09.17, 11:17
    Osobiście nie mam doświadczenia, ani nikogo znajomego, który mógłby potwierdzić moje przypuszczenia :) Jednakże, moim zdaniem opłaca się- spójrzmy chociażby na redukcję kosztów związanych z wynajmem lokalu i zatrudnieniem pracowników biurowych, zakupem wyposażenia biurowego. Dla osób prowadzących działalność w domu myślę, że to naprawdę dobre rozwiązanie. Pozdrawiam!

_____

Zwrot podatku z Niemiec Wrocław
  • Gość: Zbyszek IP: *.play-internet.pl 02.09.17, 10:38
    Ja nie wiem, ja prowadzę firmę od wielu lat, kiedy nikt nawet nie myślał o instytucji wirtualnego biura i jakoś sobie radzę. Zobaczę co się wywiąże w tej dyskusji, może zmienicie moje zdanie... :)
    Pozdrowionka.
  • Gość: Krzysztof IP: *.play-internet.pl 11.09.17, 11:52
    No tak, wychodząc z takiego założenia, to można w ogóle nie korzystać z nowinek. Kiedyś ludzie żyli bez telefonów komórkowych, e-maili itd i też prowadzili biznes i sobie radzili. Ale świat idzie do przodu i chyba dobrze jest korzystać z tego, co nam daje, aby ułatwić sobie życie i pracę i jedną z takich rzeczy jest wirtualne biuro właśnie...
  • Gość: Moniaaaa IP: *.play-internet.pl 05.09.17, 21:47
    Ja uważam, że to bardzo fajna sprawa. Choć wszystko zależy od tego, jaki biznes się prowadzi. Są takie sytuacje, gdzie posiadanie prawdziwego biura jest konieczne. Ale dla małych, jednoosobowych firm takie rozwiązanie może być bardzo korzystne.
  • Gość: Anuśka IP: *.play-internet.pl 01.10.17, 10:18
    Wpadły mi w oko w internecie trzy takie pojęcia: wirtualny adres, wirtualne biuro i wirtualny sekretariat. Czym one się właściwie od siebie różnią?
  • 05.10.17, 21:02
    Wirtualny adres - dostajesz od firmy zewnętrznej jej adres