05.06.18, 14:52
Jestem księgową. W związku z wejściem 25.05.2018 RODO proszę o pomoc jak ma wyglądać mój rejestr czynności przetwarzania danych? czy mam wpisywać w niego wszystkich pracowników każdego oddzielnie i kontrahentów ,którzy wystawili nam faktury ?
Czy ma to być ogólnie, pracownicy, kontrahenci itd.

--
Aniołek 28.06.2010 :(
Edytor zaawansowany
  • 10niepokorny 09.06.18, 09:35
    uważam, że nie należy popadać w paranoję

www.biznesoweinformacje.pl/rodo/

zapraszam
  • 10niepokorny 12.06.18, 17:00
    Nie taki diabeł straszny :) - garść informacji

www.biznesoweinformacje.pl/rodo/

• reximo2 18.06.18, 11:21
    Wydaje mi się że pomoc odpowiedniego radcy prawnego , który się zna na temacie będzie odpowiednią pomocą. Sam miałem z tym problemy, nie wiedziałem kompletnie jak się wziąć za to RODO, ale dopiero pomoc u radcy najbardziej pomogła. Ja byłem u tego radcy : https://duchnowska.pl/ , zna się na rzeczy RODO w 100 procentach opanowane do perfekcji, także ze swojej strony polecam jeśli macie jakies wątpliwości w tej sprawie, pozdrawiam.
  • andrzej-jaskowiak 22.06.18, 08:41
    Pisałem przed chwilą też na innym forum, ze ja zakładałem, że jak mam własną małą działalość reklamową, to nie muszę się w to bawić, bo nie przetwarzam danych.
    ALE. Ostatnio mojemu koledze, który robi to samo uświadomili, ze jednak musimy bo np wystawiamy faktury to osoba podpisana na fakturze już ma dane osobowe. To samo z facebookiem i społecznością. Chore troche. I teraz pytanie jak sobie z tym poradzic Patrzyłem po wszystkich 'sieciowych' tutorialach ale ceny wahają się ogromnie. Wczroaj Money.pl znowu to analizował. www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/ile-kosztuje-wdrozenie-rodo-w-firmie,29,0,2408733.html. Pytanie czy za 99 złotych się opłaca;)
  • aktyntasza 03.08.18, 14:52