UOKIK pozywa Orange, Play i Erę Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Brawo!
    • Gość: maciek IP: *.static.luxdsl.pt.lu 30.04.09, 12:27
      Jesli sad przyzna racje UOKIK czy to oznacza, ze bedzie mozna
      rozwiazac umowe z operatorem przed czasem jej wygasniecia? Prosze o
      odpowiedz!
    • Gość: themoon IP: *.acn.waw.pl 30.04.09, 12:28
      powiem, jest tego wiecej.
    • Gość: maciek IP: *.static.luxdsl.pt.lu 30.04.09, 12:29
      Jesli sad przyzna racje UOKIK czy to oznacza, ze bedzie mozna
      rozwiazac umowe z operatorem przed czasem jej wygasniecia? Prosze o
      odpowiedz!
      • Gość: wtedy IP: *.tktelekom.pl 30.04.09, 12:38
        Będzie można rozwiązać umowę jak okarze się to nie zgodne z prawem to co mają w umowach. Jednak prędzej się skończy na karach finansowych dla w/w operatorów.
      • "Gość portalu: maciek napisał(a):

        > Jesli sad przyzna racje UOKIK czy to oznacza, ze bedzie mozna
        > rozwiazac umowe z operatorem przed czasem jej wygasniecia? Prosze o
        > odpowiedz!
        "

        Znaczenie takiego wyroku jest takie, że uznana za niedozwoloną przez SOKIK
        klauzula, zgodnie z KC nie będzie wiążąca, zostanie wpisana do rejestru a jej
        stosowanie będzie zakazane.
        Nie musi to oznaczać zaraz możliwości rozwiązania umowy, ale może to
        zmodyfikować obowiązującą umowę o tyle, że do takiej klauzuli, jeżeli takowa się
        w umowie znajdzie, konsument może się nie stosować - np. jeżeli zostanie uznana
        za niedozwoloną klauzula mówiąca o cenie za zdjęcie simlocka, to konsument może
        podnosić, że żądanie tej niedozwolonej ceny jest bezskuteczne i w konsekwencji
        nie będzie zobowiązany do jej zapłaty (z grubsza rzecz biorąc).



        --
        sapere aude
      • Gość: m IP: 80.94.16.* 30.04.09, 16:57
        Gość portalu: maciek napisał(a):

        > Jesli sad przyzna racje UOKIK czy to oznacza, ze bedzie mozna
        > rozwiazac umowe z operatorem przed czasem jej wygasniecia? Prosze o
        > odpowiedz!

        Nie. Bezpłatne zdjęcie simlocka nie jest tożsame ze zgodą na rozwiązanie umowy
        terminowej.
    • Gość: Heniek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.09, 12:52
      Próbuję rozwiązać umowę - wypowiedzenie jakoś później się
      zarejestrowało (WTF?), muszę u nich siedzieć jeszcze dodatkowy
      miesiąc, (bo oczywiście rozpatrywanie reklamacji trwa 30 dni) Biuro
      obsługi klienta - totalna żenada, dzwoniłem jakieś 10 razy przez 2
      dni, kasowali za połączenie, ale od razu informowali, że nikt nie
      odbierze... Żeby chociaż było tanio, ale nie jest! Wkurzyłem się i
      używam chwilowo Play Fresh - płacę za telefon 30% tego co Plusie.
      Jedyna sieć z której nie korzystałem to Orange więc nie wiem jak z
      nimi, ale z pozostałych Plus jest zdecydowanie najgorszym wyborem.
      • a jak chcesz dostarczać swoje oświadczenia do stroy umowy tak, aby mieć dowód
        ich doręczenia w określonym czasie, to wysyłaj list za zwrotnym potwierdzeniem
        odbioru, ewentualnie proś o pokwitowanie osobę której to oświadczenie składasz,
        upewniwszy się oczywiście, że jest to osoba upoważniona do przyjmowania takich
        oświadczeń (wobec osób pracujących w sklepie istnieje domniemanie, że są
        upoważnione do składania i przyjmowania oświadczeń).


        --
        sapere aude
        • Gość: Heniek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.09, 14:41
          wypowiedzenie zostało złożone za pośrednictwem P4, których do tego
          upoważniłem. poza tym upoważnieniem nie ma tu papierów, bo wniosek
          wysyłany jest systemowo. rozumiem, że działa jak zwykły email.
          zarejestrowali po 8 dniach. co akurat nie powinno mnie interesować
          skoro zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcjami biura obsługi klienta
          Plusa. czyli jak mam to inaczej określić? chyba jednak oszuści? a co
          do kosztów: wystarczy że masz dużo rozmów z Plus do Play i faktury
          lecą w kosmos.
          oczywiście na fakturach mam również wykaz moich nieudanych prób
          dodzwonienia sie do nich. a nie wnikając już w szczegóły ktoś kto
          wymyślił, wdrożył i kontynuuje model działania Działu Utrzymania
          Klienta (czy jakoś tak) nie nadaje się nawet na prowadzenie budki z
          watą cukrową w czasie odpustu w Wygwizdowie Dolnym...
          • Gość: FRA CJA IP: 80.185.176.* 30.04.09, 19:33
            ZERWANIE UMOWY I WSZYSTKIE WAŻNIE KORESPONDENCJE TRZEBA WYSYŁAĆ LISTEM POLECONYM
            Z POTWIERDZENIEM ODBIORU jeżeli ktoś tak nie zrobi to nigdy z tymi złodziejami
            nie wygra...
            list polecany z potwierdzenie odbioru jest to dowód kiedy i kto otrzymał list i
            prawnie są przegrani ..
            LIST BEZ POTWIERDZENIA ODBIORU NAWET polecony MOŻNE BYĆ PROBLEM oni tylko
            czekają na takie listy zwykle ..
            POTWIERDZENIE ODBIORU ODBIERA IM WSZYSTKIE MOŻLIWOŚCI OBRONY ATAKI ...
    • Jestem w Orange i w okresie promocji gdy mam dużo na koncie, potrafi mi kraść z konta nawet 15 zł. za minutę. Tak, że ich promocje o dupę rozbić. Nie żałuję ich i przylałbym im z powodzeniem najwyższą karę.
      To typowy złodziejski operator. Chętnie bym go zmienił, ale mieszkam w dolince gdzie inni operatorzy nie mają zasięgu. Trudno, muszę cierpieć. Ale cieszę się że jest jeszcze na nich jakiś bat.
      • Gość: gossc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.09, 14:09
        to chyba na środku oceanu spokojnego... 15 zl za minutę... dobry żart - ja nie jestem w orange, ale wiem że maja stawkę 29 gr do wszystkich liczacych sie sieci wiec nie wiem jak mogles osiagnac taki rachunek.
      • Gość: wist IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.09, 15:41
        Masz tyle mozliwości reklamacji: telefonicznie, w salonie, zwykłym listem, czy przez formularz kontaktowy on-line. Złóż i czekaj na odpowiedź: szkoda Twojego czasu na wylewanie frustracji na forach.
        • Gość: FRA CJA IP: 80.185.176.* 30.04.09, 19:39
          TYLKO LIST POLECONY Z POTWIERDZENIEM ODBIORU JEST WAŻNY DLA SADU... I INNYCH
          ADMINISTRACJI...
          inne formy reklamacji możecie sobie wysyłać i skoczyć im na ...
          TYLKO LIST POLECONY Z POTWIERDZENIEM ODBIORU DAJE SZANSE WYGRANIA Z NIMI...
          nie czarujcie się innym sposobem reklamacji ..
      • Gość: FRA CJA IP: 80.185.176.* 30.04.09, 19:35
        georgeb napisał:

        > Jestem w Orange i w okresie promocji gdy mam dużo na koncie, potrafi mi kraść z
        > konta nawet 15 zł. za minutę. Tak, że ich promocje o dupę rozbić. Nie żałuję i
        > ch i przylałbym im z powodzeniem najwyższą karę.
        > To typowy złodziejski operator. Chętnie bym go zmienił, ale mieszkam w dolince
        > gdzie inni operatorzy nie mają zasięgu. Trudno, muszę cierpieć. Ale cieszę się
        > że jest jeszcze na nich jakiś bat.



        to PRAWDA ..
        we Francji operatorzy tez tak KRADNA I ...
        TO JEST TERAZ UNIJNA BANDA...
    • Gość: Marcin IP: *.pwpw.pl 30.04.09, 13:31
      Jeżeli UOKiK bierze się za telekomunikację, to może w niedalekiej przyszłości
      weźmie się też za telewizję (n.pl, cyfra plus, polsat).

      Panie z telemarketingu bardzo chętnie (i za darmo) włączają kolejne pakiety
      telewizyjne, które są dostępne na następny dzień roboczy.

      Jeżeli natomiast Klient chciałby zrezygnować z tej usługi to musi płacić przez
      kolejne trzy miesiące z powodu... "formalności, które należy wypełnić aby
      wyłączyć sygnał".
    • Orange to złodzieje !!!
      W rozmowie z przygłupią panienką "konsultantką" dowiedziałem się, że ich nie interesują przepisy konsumenckie tylko taryfa. Zdjęcie simlocka kosztuje 77 złotych i "jest to normalna usługa, za którą się płaci". (A w moim modelu telefonu można zdjąć tylko w salonie..., serwisy się nie podejmują).
      • Gość: karpiu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.09, 14:49
        Nikt Ciebie w Orange nie trzyma, jesli ci sie nie podobają te czy inne usługi. Masz wolny wybór czy chcesz korzystać z tej sieci czy z innej, czy do tej skłanają ciebie zdjęte simlocki, a do innej tania stawka minutowa. Oczywiście ktoś może Ci powiedziec, że zdjęcie simlocka jest za drmo- nie nie jest za darmo, zapłacisz za to w droższej stawce minutowej, drozszych usługach itp. tylko tego Ci nikt nie powie.
      • Gość: Baśka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.09, 17:14
        > Orange to złodzieje !!!
        > W rozmowie z przygłupią panienką "konsultantką" dowiedziałem się, że ich nie in
        > teresują przepisy konsumenckie tylko taryfa. Zdjęcie simlocka kosztuje 77 złoty
        > ch i "jest to normalna usługa, za którą się płaci".

        No właśnie się zdziwiłam, gdy w artykule napisano, że po zakończeniu okresu umowy zdjęcie SIM-locka jest bezpłatne.

        W lutym zakończyłam współpracę z ORANGE i przeszłam do innej sieci. W ORANGE (wcześniej IDEI) byłam w sumie 8 lat. Pomyślałam sobie, że zdejmę bezpłatnie SIM-locka i oddam komuś stary telefon.

        Niestety, pomimo wygaśnięcia kolejnej dwuletniej umowy, poinformowano mnie, że zdjęcie SIM-locka kosztuje i to właśnie 77 zł. Moim zdaniem to granda!
        • Gość: dudek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.09, 17:29
          Nie ma to jak najpierw podpisac umowę, nie czytać regulaminu a potem sie dziwić, że coś nie jest tak jak myśleliśmy... Nie ma co winić Orange, jako tego który czegoś nam nie chce dać.
          • Gość: FRA CJA IP: 80.185.176.* 30.04.09, 19:50
            Gość portalu: dudek napisał(a):

            > Nie ma to jak najpierw podpisac umowę, nie czytać regulaminu a potem sie
            > dziwić, że coś nie jest tak jak myśleliśmy... Nie ma co winić Orange, jako teg
            > o który czegoś nam nie chce dać.

            oni nic nikomu nic nie dają...
            za wszystko płacisz..
            tylko nie wolno dać sobie rogów robić...
            ty to chyba z ORANGE....
        • Gość: FRA CJA IP: 80.185.176.* 30.04.09, 19:49
          Gość portalu: Baśka napisał(a):

          > > Orange to złodzieje !!!
          > > W rozmowie z przygłupią panienką "konsultantką" dowiedziałem się, że ich
          > nie in
          > > teresują przepisy konsumenckie tylko taryfa. Zdjęcie simlocka kosztuje 77
          > złoty
          > > ch i "jest to normalna usługa, za którą się płaci".
          >
          > No właśnie się zdziwiłam, gdy w artykule napisano, że po zakończeniu okresu umo
          > wy zdjęcie SIM-locka jest bezpłatne.
          >
          > W lutym zakończyłam współpracę z ORANGE i przeszłam do innej sieci. W ORANGE (w
          > cześniej IDEI) byłam w sumie 8 lat. Pomyślałam sobie, że zdejmę bezpłatnie SIM-
          > locka i oddam komuś stary telefon.
          >
          > Niestety, pomimo wygaśnięcia kolejnej dwuletniej umowy, poinformowano mnie,
          > że zdjęcie SIM-locka kosztuje
          i to właśnie 77 zł. Moim zdaniem to granda!

          TO PRZEZ TYLE LAT ROBILI CI ROGI...
          POPEŁNILI PRZESTĘPSTWO...
        • Gość: byłaera IP: 80.48.195.* 05.05.09, 18:54
          To dziwne. Ostatnio wypisałem się z ery z 2 numerami. Dzień po
          zakończeniu umowy udałem się z telefonami i umową do punktu
          ery,gdzie bez problemu, na miejcu i za darmo ściągnięto simlocki z
          telefonów.
      • Gość: FRA CJA IP: 80.185.176.* 30.04.09, 19:46
        > Orange to złodzieje !!!
        > W rozmowie z przygłupią panienką "konsultantką" dowiedziałem się, że ich nie in
        > teresują przepisy konsumenckie tylko taryfa. Zdjęcie simlocka kosztuje 77 złoty
        > ch i "jest to normalna usługa, za którą się płaci". (A w moim modelu telefonu m
        > ożna zdjąć tylko w salonie..., serwisy się nie podejmują).


        ORANGE to operator Francuski który jak France Telekom PRZYSZEDŁ DO Polski żeby
        to POLACY SPŁACILI ICH DŁUGI A BYŁY TO Bardzo DUŻE PIENIĄDZE ...
        France Telekom MIAŁ DŁUGO OKOLU 100 MILIARDÓW EURO które już prawie spłaciliście...
    • Gość: LUKASB IP: 84.38.160.* 30.04.09, 14:58
      TRZY LATA JESTEM W ERZE I Z TEGO KUPA PRZEJDE DO PLAY-A TAM JEST TANIEJ!!!!!!
      • Gość: zax IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.09, 15:32
        Zależy od oferty i dla kogo. biznes ciekawszy w Erze, abonament podobny, prepaid
        tańszy w Play. ale jak się po sieci dużo dzwoni, to już można się kłócić, więc
        nie krzycz na forum i nie generalizuj
      • Gość: ant. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.09, 17:14
        Okradają równo! Nie daj się nabrać na umowę. W razie jakichkolwiek
        kłopotów z połączeniem ( a są) nikt ci nie pomoże z PLAYA. Przyślą
        rachunek i ... szukaj wiatru w polu.
    • Gość: Ant. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.09, 16:57
      A Play jest jak Tepsa!
      Zero reakcji na czterokrotną reklamację - zanik sygnału. Jdeyne co
      zrobiono to po pięciu tygodniach RACHUNEK za niewykonane usługi i
      brak możliwości użytkowania sieci.
      Złodziejstwo w białych rękawiczkach i znikąd pomocy.
      • Gość: Aga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.05.09, 08:35
        ok na początku super,ale od niedawna zaczynam zauważać problemy z połaczeniami,
        zrywanie polaczen, mmsy dochodzą po jednym dniu albo wcale! Żeby nie było od 8
        lat byłam w Orange i pewnie wróce do sieci. Przynajmniej stabilność połaczeń i w
        miare dobra obsługa.
        Panienka z Play na infolinii...żenada!nie dość ze czekałam na połaczenie z BOK 6
        minut to jeszcze po kanonadzie "yyyyy,eeeee,noooo..."nie wytłumaczono mi
        działania automatycznego menu .poprosiłam jedynie o wyłaczenie Poczty
        głosowej...na drugi dzien poczta była aktywna:/:/:/ Poza tym, spróbujcie sie
        dodzwonic z zagranicy do play:)Acha no i pakiet Zbieraj Minuty chyba powinien
        nauczyc sie liczyc,nie zawsze dodawane sa minuty za połączenia zewnetrzne
    • Gość: max IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.05.09, 18:24
      Witam,
      też mam abonamnt w Orange, niedługo mi się kończy umowa 2-letnia.
      Czy można zachować numer i przejść z nim na system prepaid innego
      operatora, czy nadal musi to być abonament?

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.