Dodaj do ulubionych

uciekać od terminali elavon

IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 05.09.09, 16:43
Witam.Przestrzegam przed współpracą z tą firmą.Ciągle podnoszą
koszty.Informują jakimiś zwykłymi świstkami wysłanymi z frankfurtu o
wprowadzanych zmianach.
Posiadam 3 terminale tej firmy.Umowę mieliśmy zawartą jeszcze z
cardpoint.Początkowo opłata za terminal 50 zł plus prowizja 1.95%. I zaczeło
się.Najpierw przysyłają informację,że od kart maestro wystawca podniósł opłaty
i prowizja wynosić będzie 2,2 %plus 9 gr za każdą operację.Później ,że
pozostałe karty też będą miały podwyższona prowizję.Teraz rozsyłają pisemka o
wprowadzeniu opłaty za utrzymanie danych w systemach elavon.Te dane to nazwa
firmy ,adres,numer konta.Opłata 30 zł za miesiac od terminala.Powołują się na
zapisy w umowach ,które mówią,że mogą wprowadzać dodatkowe oplaty bez zgody
akceptanta.Oplate wprowadzaja za 2-tygodniowym wyprzedzeniem a umowę można
wypowiedzieć po trzech miesiącach.Do tego ,żeby nie płacić vat ,te 30zł
doliczają do prowizji za transakcje które sa zw z vat
W międzyczasie przysłali jeszcze pisemko,że zmieniają wysokość prowizji od
doładowań z 6-7proc na 3 .Na infolini nic nie można się dowiedzieć.Wszystko
notują i mówią ,że oddzwonią.Nigdy tego nie robią.
Co ciekawe inne firmy nie wprowadziły podobnych rozwiązań .Nie zwiększyły
prowizji od kart maestro.
Nie dajcie się skubać.Zmieniliśmy firmę i dostaliśmy 45 zł za terminal i
prowizję 1,75 % plus 8 gr od transakcji.Doładowania 7 proc.Gość od instalacji
mówił ,że 90 proc nowych instalacji to byli klienci elavon.Bojkotować i
zmieniać naciągaczy.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Przedstawiciel Reg IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.11.09, 21:12
    Witam

    Prowizje i opłaty za wynajem terminala można przecież renegocjować. Proszę zwrócić uwagę, że podane przez Pana 1,75% plus 0,09zł daje prowizję w wysokości 1,84% ( proszę policzyć na przykładzie 100zł )

    Jeśli chodzi o doładowania GSM - Elavon, jak i pozostali gracze nie ma wpływu na poczynania operatorów GSM, którzy często obniżają marże.

    Skoro podał Pan prowizje oraz opłatę za terminal, to może poda Pan również na podstawie jakiego obrotu zostały policzone?

    Osobiście również negocjuję z klientem warunki i często prowizje ustalam na poziomie 1,65 - 1,79% a koszt wynajmu terminala wraz z opłatą za utrzymanie w sieci oscyluje pomiędzy 45 a 65 zł.

    Może wystarczyło zadzwonić do osoby z którą podpisywał Pan umowę? Z pewnością doszlibyście Państwo do porozumienia.

    A tak z ciekawości, sprawdzał Pan ostatnio prowizje i marże? Czy w dalszym ciągu ma Pan 7% na wszystkie doładowania pre-paid?

    Pozdrawiam
  • Gość: Nie uciekać !!! IP: *.ssp.dialog.net.pl 25.03.13, 16:53
    Post mocno przestarzały. Dziś wolałbym podpisać umowę z firmą Elavon niż z czarodziejami z Polcardu czy Eservice. Dostałem ofertę - bardzo czytelne warunki, firma uznana w świecie, a przede wszystkim myśli o moim ryzyku działalności i choć za to parę złotych płacę to jednak wiem czym to pachnie. Kolega w małym hotelu miał terminal z Polcardu bez tej opcji i popłynął 12.800 PLN ... na razie. Bo licznik bije chociaż już uciekł z tej firmy
  • Gość: kubrak IP: *.dynamic.chello.pl 26.03.13, 08:44
    chyba tobie sie standard PCI DSS pomylił z fraudem pomylił...,dopytaj się pracodawcy co miał na myśli, przed transakcja oszukańcza - fraud, nie ma ubezpieczenia.....;-)))
  • Gość: madlensss IP: 178.16.116.* 10.05.13, 12:45
    Zgadzam sie z tym. 2 lata korzystałam z usług evalonu i opłata łączna miesięczna była 75 zł plus prowizje. Po dwóch latach przedłużyłam umowę i opłaty mam 150 zł co najmniej. Naliczaja jakies cuda niewidy. OSZUŚĆI
  • Gość: ann IP: *.play-internet.pl 19.02.15, 13:00
    Prowadzę mały sklepik odzieżowy i postanowalam założyć terminal ponieważ klienci sie o to domagali. Przedstawiciel Elavonu działający w woj slaskim podpisał ze mna umowe i sie zaczeło: 3 tygodnie czakalam na realizacje, terminal okazał sie droższy nie powiedział mi o dodatkowych opłatach tj. minimalna prowizja którą musze zapewnic czyli 40 zł opłaty ze jakieś certyfikaty TRAGEDIA!!!!
  • Gość: madlensss IP: 178.16.116.* 10.05.13, 12:46
    zapomniałam dodac iż przy podpisaniu umowy przedstawiciel zapewniał, że opłaty pozostana takie same!!!!! nie zostały
  • Gość: Rafał IP: *.static.sitel.net.pl 23.05.16, 12:45
    Również polecam trzymać się od elavon w daleka. Wybór ten firmy był przypadkowy i niestety za błędy trzeba potem płacić .
  • 20.10.16, 10:23
    PaySquare znów obniżył prowizję od transakcji:

    Obecnie najniższe prowizje oferuje na rynku PaySquare. Od 1000 zł zapłaconych debetową Visą pobierają 0,25% czyli 2,49 zł.

    Więcej szczegółów oraz szybka oferta: Szybka oferta na terminal
  • Gość: Przedstawiciel IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.11.09, 19:02
    Jak słusznie zauważył jeden z moich klientów, pozdrawiam panie Pawle,
    przy kwotach rzędu 10zł te proporcje ulegają zmianie i prowizja wynosi
    2,54% (0,174zł + 0,08zł = 0,254zł). Tak więc wszystko zależy w Pana
    przypadku od wielkości średniej transakcji. Jeśli koszyk jest niski to
    obawiam się, że niepotrzebnie zmieniał pan firmę.

    Pozdrawiam
  • Gość: fger IP: 94.254.202.* 15.01.10, 23:05
    zwróciliście uwagę na prowizję.Natomiast ustosunkujcie się do oplata jakie
    wprowadza elavon.Narzucenie tych 30 zl to nic w porównaniu co jest teraz .Jakieś
    oplaty rzedu 380 zł +vat rocznie za systemy nformatyczne plus 35 zł miesięcznie
    za jakieś inne bzdury to zlodziejstwo.Co do prowizji za doladowania to mam w
    kolpolterze 6-7 %.Proszę policzyć prowizję nie od 10 zł ,tylko od 100 żł.Wtedy
    wyjdzie ,że oplacalne jest zmienianie firmy
  • Gość: nathan IP: 78.8.139.* 15.01.10, 23:55
    Proszę podać w takim razie do jakiej firmy uciec - nie chce mi się
    jeszcze raz przechodzić rozmów ze wszystkimi graczami - a tak na
    marginesie: jaka jest aktualna lista firm obsługujących terminale?
    Może ktoś może podać ich wyjściowe stawki za terminal + % prowizji?
  • Gość: Przedstawiciel Reg IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.01.10, 20:28
    Witam

    Obawiam się, że jednak będzie Pan musiał przeanalizować oferty różnych firm,
    ponieważ ustalenie prowizji jest sprawą indywidualną. Najlepiej poprosić
    przedstawicieli o wzór umowy i zapoznać się z nią.

    Co do firm obecnych na polskim rynku - są to:

    -ELAVON
    -PKO SA
    -POLCARD
    -ESERVICE
    -POLBANK
    -KOLPORTER
    -NOVITUS


    Mam nadzieję, że nie pominąłem nikogo? Przynajmniej z tymi firmami konkuruję w
    woj. opolskim. Nie wszystkie firmy posiadają swoje własne centra rozliczeniowe.

    Przy wybieraniu terminali proszę zwrócić uwagę w umowie na czas reakcji serwisu
    w sprawie zgłoszonej awarii. Może Pan mieć super warunki oraz niesprawny
    terminal do którego nie ma kto przyjechać na serwis. Czyli zamiast zarabiać ma
    Pan podwójną stratę:

    1.klient nie kupił Pańskich towarów
    2.klient może rozważyć czy warto u Pana robić zakupy

    Pozdrawiam i życzę korzystnych warunków

    P.S.

    Jeśli jest Pan z terenu woj. opolskiego chętnie złożę Panu ofertę.

  • Gość: fger IP: 94.254.213.* 24.01.10, 13:48
    zmieniłem na kolpolter 3 terminale -prowizja 45 zł netto(poprzednio elavon 50 zł
    plus 30 wspomniana opłata).prowizja 1,75 plus 0,08 gr od transakcji.Dostałem
    trzy propozycje opłat.Można było wybrać 1,9 %.Przy transakcjach powyżej 50 zł
    było to dla mnie bardziej oplacalne.Dobrą ofertę dostałem też z
    novitusa.Prowizje takie same.terminale po 55 zl.Prowizje w elavon były
    poczatkowo 1,8 a poźniej 2,2.Elavon byl w porzadku jak nie nazywał się elavon.Z
    całym szacunkiem do przedstawicieli ,nie wiele możecie.Proponujecie niby
    atrakcyjne stawki a po miesiącu ,przychodzi pismo z frankfurtu o jednostronnej
    zmianie.Infolinia też dziadostwo.wszystko wpisuja i dalej nikt się tym nie
    zajmuje.A awarie to w dzisiejszym czasie chyba rzadkość.Od 8 lat mam
    terminale,eservice,citibank,cardpoint,elavon,kolpolter i nigdy żaden się nie
    zepsuł.Terminale posiada jeszcze polski tytoń i euronet.
  • Gość: Przedstawiciel IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.01.10, 21:07
    Witam

    Żaden z moich klientów nie dostał po m-cu pisma o zmianie warunków prowizyjnych.
    Może miał Pan bardzo niskie obroty na terminalach?

    A tak z ciekawości - przy jakim obrocie zaproponowano Panu takie warunki?
    Terminal ma transmisję GPRS, telefoniczną czy internet? Co z kosztami połączeń?
    Czy ma Pan też doładowania? Na jakich marżach?
    Czy ma Pan usługę DCC ( rabat dla kart zagranicznych, prowizja zamiast np 1,75%
    wynosi wtedy 1,25% )
    Czy terminale są w jednym punkcie czy w 3 różnych?
    Kolporter posiada kilka rodzai terminali - na temat terminali z płaską, foliową
    klawiaturą klienci mają odmienne zdanie.

    Widzę, że ma Pan duże doświadczenie we współpracy z firmami zajmującymi się
    akceptacją kart, do kolekcji brakuje jeszcze POLCARD-u

    Pozdrawiam i życzę dużych utargów



  • Gość: fger IP: 188.33.235.* 26.01.10, 23:05
    z tym doświadczeniem to przesada citibank-cardpoin i elavon to tylko
    przejmowanie kolejnych firm.
    Obrotu Panu nie zdradzę,bo przy ustalaniu to i tak farsa.Jak klient który chce
    zacząć akceptować karty ma powiedzieć ile klienci zapłacą mu kartą.Terminale są
    w trzech różnych miejscach.Doładowania 6-7 proc.W elavon2-3 proc.Połączenie
    telefoniczne.U Was połączenie na 0800 tylko w przypadku braku doładowań
    .Prowizja dcc nie jest tu żadną zachętą.Usługa jest mało rozpowszechniona a
    pobierana prowizja 3,5 proc jako kurs wymiany zniechęca potencjalnych
    obcokrajowców.
    Może jednak rozwinie Pan te dodatkowe opłaty które zostały wprowadzone.30 zł
    opłata systemowa.Teraz 380 netto roczna plus od lutego 35 zł.Proszę zobaczyć jak
    rośnie koszt utrzymania takiego terminala.Wkurzający jest też tryb wprowadzenia
    z wypredzeniem 2 -tyg..Elavon może sobie na to pozwolić bo w aneksach do umów
    zawarł sobie klauzulę o jednostronnym wprowadzaniu opłat.
  • Gość: Zielak IP: *.home.aster.pl 13.05.10, 23:31
    Czuję, że rea card mocno namiesza na rynku terminali. Z ciekawości dziś do nich dzwoniłem i do handlowca i na infolinię - handlowiec dał mi 1,73% na wszystkie karty bez dodatków, abonament 64 zł za LAN - z ciekawości sprawdziłem infolinię - bo zachwalał że bezpłatna i szybko reaguje. Nie wezmę terminala bo muszę poczekać na wygaśnięcie umowy u obecnego operatora ale wymienił bym chętnie
  • Gość: aa IP: 193.9.121.* 16.12.10, 22:25
    szybko reaguje bo ma niewielu klientów
  • Gość: Waldi IP: *.home.aster.pl 28.01.11, 20:57
    To może ludzi trzeba więcej zatrudnić do serwisu w Elvonie - bzdurna uwaga że REA szybko reaguje bo ma niewielu klientów - co ma czas reakcji do ilości terminali? Jak jest ich dużo to trzeba wielu pracowników a nie ciąć koszty tak jak w Polcard czy Elavon.
  • Gość: QQQ IP: *.static.korbank.pl 27.03.12, 17:39
    Rea Card oszuści, bez serwisu, umowa na trzy lata. serwis wysyłkowy :D:D

  • Gość: Antoni IP: *.centertel.pl 29.03.12, 13:02
    Panie Tomaszu, tak brzydko o konkurencji?

    We Wrocławiu trudny rynek ale nieładnie pisać o kimś "oszust" tylko dlatego, że ma lepszą ofertę...

    Rozumiem frustrację ale trzeba pamiętać lub mieć wiedzę, że internet nie jest anonimowy.

    REA ma umowy a 3 lata i na 2 lata i na rok ale warunki są stałe przez ten okres - tak, nie wysyłamy aneksów do naszych Klientów bo ich szanujemy.

    Pozdrowienia z konkurencji i wielu sukcesów życzymy!
  • Gość: Adas.krokus IP: *.centertel.pl 17.07.12, 09:21
    Mają niskie oplaty za terminale ja mam wykupiony terminal i nie place za najem. Koszt to 19 zl plus VAT. Firma jest solidna, reagują szybko maja terminale z osłonami co sie podoba klientom.

    Ogólnie polecam.
  • Gość: Ekobuty IP: *.centertel.pl 02.09.12, 18:41
    Mam terminal od rea card u siebie.
    Ogólnie dają radę, handlowcy znają się na rzeczy i podpowiadają jaki model wybrać by płacić najmniej. Wzory umów masz od razu z ofertą a nie jak inni przy podpisaniu. Pieniądze w 1-2 dni mam na koncie. Fajna sprąwa ze zwrotem prowizji gdy mam zwrot na kartę - oddają prowizje. Pozwalam czasami klientom na zwroty więc to dla mnie dość ważne. Serwis szybki i da się dodzwonić bez problemu. Ogólnie w porównaniu z poprzednią firmą od terminala rea daje radę.

  • Gość: URSZULA IP: *.ists.pl 19.02.13, 09:53
    ABSOLUTNIE ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z REA CARD , NA PRZELEWY NA KONTO CZEKA SIĘ 4 DNI ,NIE DOSTAJE SIĘ RAPORTU .TOTALNY BAŁAGAN .JA WŁAŚNIE WYSŁAŁAM WYPOWIEDZENIE UMOWY.
  • Gość: HURTOWNIA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.12.13, 12:34
    firme elavon tworza ludzie wytresowani aby wcisnąć kit przyszłym klientom. Rozmowa i podpisanie umowy to jedno, później dopisują swoje kwoty i tweirdzą że "błąd się wkradł" żenada. podpisujesz umowę oni ją zabierają niby w celu złożenia swoich pieczątek a odsyłają z wprowadzonymi zmianami wcześniej nie ustalonymi. Pani Aneta Cieślik jest jedną z takich osób, które udają że poważnie i uczciwie podchodzą do sprawy jak to powiedziała jako jedna z niewielu.... niestety ta pani to zwykła oszustka, kit za kitem a później nie odbieranie telefonów. Muszą pani sporo płacić że robi Pani ludziom takie świństwa.. Powodzenia
  • Gość: CeDeWu -Wydawnicto IP: *.home.aster.pl 20.05.10, 00:44
    Potwierdzamy, że umowy z Elavon są niekorzystne, a praktyki stosowane przez Elavon jednostronne i niekorzystne dla małych i średnich firm. Sami również zrezygnowaliśmy z usług tej firmy po ich monopolistycznych praktykach.

    Sprawą samowolnego doliczania 30 zł i innych opłat powinien się zająć urząd ochrony konkurencji i konsumenta, a także Bank Centralny. Firma zaufania publicznego nie powinna tak traktować klientów.

    W analizie ofert firm prowadzących usługi rozliczania kart płatniczych firma Elavon była na ostatnim miejscu pod wzgledem opłat i pod względem obsługi klienta.
    Najtańszą ofertę (choć nie pełną) i najlepszą obsługę klienta miał wg naszych ocen Polbank.
    Najszerszą ofertę i drugą pod względem obsługi i cen fimą był Polcard (First Data) i ofertę właśnie Polcardu (First Data) - wybrało nasze wydawnictwo.
    Cieszymy się że nie jesteśmy już klientami firmy Elavon.
  • Gość: Gustaw IP: 195.114.177.* 15.07.10, 20:13
    Witam.

    Również nie polecam firmy Elavon.
    Mam z nimi przejścia rodem z komedii.

    W listopadzie 2009 złożyłem wypowiedzenie (3 miesięczny okres
    wypowiedzenia).
    Kontaktowałem się z infolinią w celu potwierdzenia otrzymania
    wypowiedzenia, miła pani potwierdziła i powiedziała, że będzie się ze
    mną ktoś kontaktował w sprawie odbioru terminala.

    Wszystko ładnie, w marcu przyszła faktura wystawiona 28 lutego 2010 z
    pozycją "DZIERŻ. TERF ZA NAST. MIESIĄC", która została zapłacona, a
    moim zdaniem bezpodstawnie wystawiona.
    Do dzisiaj nikt nie skontaktował się w sprawie odbioru terminala
    (zdemontowanego już w styczniu).
    W czerwcu za to odezwała się firma pactor sp. z o.o. w związku z
    zaległa faktura z dnia 28 lutego 2010 na kwotę inną niż faktura, która
    opłaciłem, oczywiście numer faktury też był inny.
    Od tamtego czasu wykonałem 6 telefonów do Elavon za każdym razem
    otrzymywałem informację, że sprawa musi zostać wyjaśniona w innym
    dziale, że odzwonią i itp.
    Poprosiłem o zestawienie wszystkich faktur i korekt wystawionych w tym
    roku, które o dziwo dostałem po 6 dniach (bardzo szybko), oczywiście w
    tym zestawieniu nie było faktury, której podobno nie zapłaciłem.

    Cyrk na sali.
    Żeby było śmiesznie Pani z windykacji powiedziała mi, że wypowiedziałem
    umowę po 14 i dlatego umowa trwa miesiąc dłużej.
    Faktura, której rzekomo nie opłaciłem w żaden sposób nie pokrywa się z
    żadnymi opłatami, które dotychczas dokonywałem.

    Pozdrawiam zadowolonych klientówi elavon, a przyszłym nie polecam.
    Na naszym rynku jest kilka dużych firm szanujących swoich klientów,
    niestety nie jest to Elavon.
  • Gość: klient elavon IP: *.elblag.vectranet.pl 23.07.10, 11:57
    Teraz firma Elavon wymysliła sobie, że będzie pobierać opłaty za
    program zgodności PCI-DSS. Do tego trzeba przebrnąć przez wielki
    kwestionariusz, gdzie jest masa pytań kompletnie nie zrozumiałych
    dla przecięntego człowieka. Chodze po necie i szukam po co to
    wszystko, skoro inne firmy tez to mają i jakoś afery z tego nie
    robią. A w Elavon wielka akcja, że jak się nie wypełni i nie
    zaakeptuje to kary się płaci.... A comiesięczna opłata za PCI-DSS
    wynosi 10zł. Kolejny pretekst by doic klienta? Tak jak z tym 30zł?
  • Gość: Nowy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.08.10, 12:18
    Bardzo ciekawa lektura, właśnie zastanawiam się nad wyborem
    operatora terminali i miotam się z wyborem. Możecie opisać swoje
    doświadczenia nie tylko z Elavonem?

    Pozdrawiam
  • Gość: gość IP: *.adsl.inetia.pl 23.09.10, 22:17
    to prawda jak najdalej od elavon miałem podobne przejscia z nimi ale teraz jestem już w innej firmie i nawet nie płacę za terminal płatniczy :) "paytel"
  • Gość: PH IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.10.10, 07:17
    Nawet po wprowadzeniu dodatkowych opłat, po części wymuszonych przez Visę i MasterCard - PCI DSS, Elavon może zaproponować miesięczne stałe opłaty związane z wynajmem terminala na poziomie ok 60 zł.

    Ciekawe jak opłatę PCI DSS wprowadzi konkurencja. O ile wiem to Elavon na polskim rynku pierwszy wprowadził certyfikaty PCI DSS dla swoich klientów. Widzę, że w tej dyskusji konkurencja aktywnie się wypowiada - zapraszam do dyskusji również w tym temacie.

    Szczególnie interesuje mnie wypowiedz przedstawiciela Polcardu, który chwali się certyfikatem PCI DSS od 2007 roku - osobiście nie spotkałem żadnego klienta w/w firmy który wypełniał ankietę PCI DSS. Czy certyfikat PCI DSS mają również klienci Polcardu?

    Może się okazać, że klient rezygnując z usług Elavonu przechodzi do firmy xxxxxx gdzie po jakimś czasie musi płacić za tą samą usługę.

    Liczę na merytoryczną dyskusję. A klienci niezadowoleni z wprowadzanych opłat -proszę negocjować stawki prowizji oraz koszt dzierżawy urządzeń.

    Pozdrawiam
  • Gość: PH IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.10.10, 07:25
    "o prawda jak najdalej od elavon miałem podobne przejscia z nimi ale teraz jestem już w innej firmie i nawet nie płacę za terminal płatniczy :) "paytel" "

    Ciekawa polityka firmy, osobiście spotkałem się z takimi praktykami w przypadku sprzedaży doładowań pre paid i opłat za rachunki. Faktycznie operator nie pobiera opłat za wynajem terminala ponieważ opłaty te są już wliczone w marże i opłaty związane z w/w usługami.

    Chyba nikt nie sądzi, że firmy za friko udostępniają klientom urządzenia warte kilka tyś. zł ?
  • Gość: ql IP: *.net.stream.pl 01.12.10, 12:05
    Paytel, a co to jest? Zarabia głównie na doładowaniach i mają jako dodatek aplikację do obsługi kart od Pekao SA bez obsługi kart chipowych. Bezpieczeństwo żadne, pewnie do przesyłu danych karty klienta nie stosują żadnego szyfrowania. A takie urządzenie można kupić na zachodzie na wyprzedaży za parę złoty, więc gdzie te kilka tysięcy??
  • Gość: Rea card IP: *.adsl.inetia.pl 21.12.10, 14:29
    Witam,

    Też korzystam z elavonu i jestem załamany, tematu dodatkowych kosztów nie będę już poruszał, ale jak ktoś mi sugeruje ze mam negocjować to ja się pytam, z kim?
    Sprawę zgłosiłem na infolini, nawet nadali numerJ w październiku i nic!!!
    Parodia. Dodam, że w tym czasie zdążyłem kilka razy się przypomnieć. Dla przedstawiciela Firmy, który wypisuje tutaj głupoty służę numerem sprawy!

    A poza tym mam pytanie: zgłosiła się do mnie Firma Rea card z ofertą np.: bez opłaty minimalnej (mam dużo małych płatności powiedzmy do 40 zł), czy ktoś z Państwa współpracuje z tą firmą albo coś może mi doradzić, bo jestem blisko podpisania umowy?
  • Gość: PH IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.12.10, 07:54
    Witam.

    Proszę podać nr sprawy i nr MID. Zobaczę czy coś da się zrobić.

    Co do firmy REA i ich oferty - proszę sprawdzić umowę - za terminal odpowiada REA i tu faktycznie opłaty są atrakcyjne. Ale obsługą płatności zajmuje się inna firma z którą REA ma podpisaną umowę - i tutaj opłaty już nie są tak atrakcyjne. Proszę poprosić o warunki oraz umowę i przeanalizować opłaty.

    Może się okazać, że obecne warunki w ELAVON wcale nie są takie złe. Szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę praktyki stosowane przez niektóre firmy -np. opłata nie mniej niż 0,60 zł. Pisze Pan o płatnościach do 40 zł. Załóżmy prowizję 1,8%, za txt 20zł powinien Pan zapłacić 0,36 zł prowizji - ale zapłaci Pan 0,60zł ponieważ taki zapis jest w umowie. Czyli za trx 20 zł prowizja wyniesie 3%

    Generalnie każda firma chce zarabiać, jeśli klient generuje mały obrót na terminalu to firmy proponują mu nowe warunki. Niektóre firmy mają zapis w umowie, gdzie wyraźnie zaznaczają o wzroście prowizji w przypadku małych obrotów. Prowizja dochodzi wtedy nawet ponad 3% są rozliczane w cyklu kwartalnym.

    Pozdrawiam

  • Gość: syberian guest IP: *.adsl.inetia.pl 07.02.11, 14:44
    Witam,
    Potwierdzam wszystkie negatywne opinie o Elavon. Infolinia nic nie może, przełączają do odpowiedzialnych osób, które telefonów nie odbierają, inni obiecują, że oddzwonią - oczywiście bez efektu, na pisma reklamacyjne nie odpowiadają. Oszukują, gdyż na infolinii mówią co innego a co innego pojawia się na fakturze, pomimo informacji, że wszystkie rozmowy są nagrywane. Przy uwzględnieniu wszystkich dodatkowych opłat średnia prowizja od płatności kartą wynosi u mnie ponad 4% natomiast w Polcardzie przy tym samym obrocie ok.2%. Uciekać od nich jak najszybciej i informować wszystkich co ich czeka przy dalszej współpracy, zwłaszcza tych którym dodatkowych opłat jeszcze nie naliczają.
  • Gość: PH IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.02.11, 21:38
    Witam

    A można wiedzieć jak Pan to wyliczył?
  • Gość: syberian guest IP: *.adsl.inetia.pl 21.02.11, 12:31
    Oczywiście, że można. Średnia prowizja za miesiąc z różnych kart wychodzi 2,10 do 2,17% plus 100zł, które w stosunku do wartości obrotu stanowi ok.2% a czasem i więcej. W sumie ponad 4%.
  • Gość: art IP: *.centertel.pl 24.03.11, 09:46
    Mam terminal REA Card. Płacę 90 zł za dzierżawę terminalu na GSM i 1,7% prowizji od transakcji, każdej nawet za 5 zł. I .... to koniec opłat !!!
  • Gość: gość IP: *.cdma.centertel.pl 27.12.10, 11:13
    Jeśli chodzi o bezpieczeństwo transakcji kartowych to z tego co wiem PayTel to chyba jedyna Polska firma która jest w pełni zgodna ze standardem PCI DSS, więc bezpieczeństwo zapewniają na najwyższym poziomie.
  • Gość: Adam_68 IP: *.home.aster.pl 05.07.11, 08:43
    Znów podwyżka - tym razem wszystkie karty mastercard i maestro podnoszą o 0,75% !!!

    Jeszcze mnie próbowali przekonać że to nie oni tylko master card podniósł stawki - już jestem w innej firmie ale nazwy nie wymienię by nie robić reklamy.

    ODRADZAM wszelkie układy biznesowe z firmą Elavon - kuszą niezłą propozycją i za chwilę zmieniają warunki na niekorzystne!



  • Gość: PH IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.08.11, 07:19
    Nie tylko w Elavon. Podwyżka jest faktycznie spowodowana podniesieniem opłat przez MasterCard

    Każda firma ma w swojej umowie punkt informujący o możliwej zmianie warunków handlowych. Zarówno Polcard, eService, PKO, Polskie ePłatności, Polbank czy też ReaCards.

    Mam dostęp do umów wszystkich umów w/w firm i w każdej są takie zapisy. Różnica między Elavon a innymi firmami jest taka, że Elavon informuje swoich klientów o zmianach. Niektóre firmy podwyższają opłaty nie informując o tym swoich klientów.

    Pozdrawiam
  • 17.10.12, 13:28
    Topcard ma w umowie wpisane, że wszelkie zmiany będą w formie aneksu i klient, może się nie zgodzić na nie, a wtedy rozwiązanie umowy z 3 miesięcznym wypowiedzeniem bez konsekwencji...
  • Gość: Broker IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.12.13, 00:57
    Witam, osobiście "sprzedaję" zarówno Elavon jak i Paytel. Tzn. jeśli klienta nie stać na Elavon to proponuję mu tańszy Paytel. Dlaczego każdemu od razy nie proponuję Paytel-a skoro tańszy?

    1. Do niedawna Paytel w ogóle nie miał terminali mobilnych, obecnie ma stare kobylaste Ingenico
    2. Brak wielu funkcji w Paytel takich jak : Cash-back, DCC, płatności rachunków ( kiedyś były ),
    Preautoryzacja, MO/TO
    3. Brak możliwości obsługi kart : Diners Club, JCB, Union Pay, American Express ( Amex na stacjonarnych nie ma )
    4. W Paytel brak możliwości decentralnego rozliczania transakcji w przypadku gdy jedna firma posiada kilka punktów, wszystko idzie na jedno konto.

    Elavon ma :

    - kompleksową ofertę, wszystkie usługi dostępne na rynku za pośrednictwem terminali
    - kładzie ogromny nacisk na jakość obsługi klienta, bezpieczeństwo dokonywanych transakcji
    - oferuje bardzo dobrej jakości sprzęt, ma najlepszy serwis.

    W Elavonie wszystko działa jak w Szwajcarskim zegarku, klient dostaje terminal 2-3 dni po podpisaniu umowy, transakcje są rozliczane w ciągu jednego dnia roboczego, w przypadku awarii klient ma pewność szybkiej i sprawnej reakcji serwisu.

    Elavon jest bardziej elastyczny, może zaproponować lepsze prowizje niż Paytel dla firm gdzie średnia wysokość pojedynczej transakcji jest wysoka, prowizje z dopłatami groszowymi.

    Paytel - lepsza oferta wszędzie gdzie są niskie transakcje, np sklepy spożywcze.

    www.terminale.biz.pl



  • Gość: arek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.07.11, 12:44
    Wypowiedzenie trzeba składać wszystkimi dostępnymi kanałami; telefonicznie, faksem, listem poleconym i mailem. Okres wypowiedzenia trwa wg pracowników windykacji 4 miesiące; 3 miesiące to najdłuższy dozwolony w umowie okres wypowiedzenia, ale pracownicy liczą wypowiedzenie od 1 dnia następnego miesiąca po wpłynięciu pisma. Trzeba się liczyć, że w okresie wypowiedzenia będą do rachunku doliczane reklamacje klientowskiego. Elavon nie informuje już byłego merchanta, że takie wpłynęły. Zdanie terminali do siedziby firmy, nie wpływa na naliczanie opłaty za dzierżawę i zgodność PCI. Dział windykacji ma pensje prowizyjną i kreatywna księgowość jest na porządku dziennym. Firma nigdy nie odpowiada i zapewnienia pracowników o szybkiej odpowiedzi nie traktować poważnie. Na koniec wszystkie "wyprodukowane" faktury Elavon sprzedaje do Kaczmarski Inkasso. Kaczmarski wysyła zwykłe listy (tańszy znaczek) i grozi wpisaniem firmy do Krajowego Rejestru Dłużników. Dla pocieszenia większość dużych operatorów dla uciekających z Elavonu oferują 3 miesięczne zwolnienie z opłat za terminale.
  • Gość: PH IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.08.11, 07:32
    Witam

    Wypowiedzenie umowy należy wysłać listem poleconym. Termin wypowiedzenia jest wyraźnie podany w umowie. Prowadząc swój biznes z pewnością podpisuje Pan wiele umów.Wiele Pan też wypowiadał. Proszę podać mi przykład, w której firmie można zgodnie z Polskim prawem skutecznie wypowiedzieć umowę telefonicznie lub mailem?

    Odnośnie drugiej części Pana wypowiedzi : "Dla pocieszenia większość dużych operatorów dla uciekających z Elavonu oferują 3 miesięczne zwolnienie z opłat za terminale" - proszę sprawdzić faktyczne opłaty po np półrocznej współpracy z nową firmą.

    Czy faktycznie nowe warunki są tak atrakcyjne jak to przedstawił Panu przedstawiciel handlowy? A może doszły dodatkowe opłaty o których nowa firma "zapomniała" Pana poinformować ?

    Z mojego doświadczenia wynika, że jest to bardzo częsta praktyka stosowana przez naszą konkurencję.

    Pozdrawiam i życzę wysokich obrotów
  • Gość: prawnik IP: *.olsztyn.vectranet.pl 23.09.11, 12:43
    Jeżeli jakaś umowa przewiduje formę pisemną pod rygorem nieważności, to wówczas jedynie zachowanie tej formy wywoła skutek prawny. Jeżeli umowa nie ma takiego zastrzeżenia to oświadczenie woli o wypowiedzeniu można złożyć w formie dowolnej: ustnie, mailem, telefonicznie-byle by treść złożonego oświadczenia woli dodarła do adresata. Wykazanie (udowodnienie) skuteczności dokonania czynności można wyprowadzić z dowodu np. zapisu wysłanej poczty z żądaniem potwierdzenia, zapisu rozmowy telefonicznej bądź świadków danej czynności.
  • Gość: Danka IP: *.aster.pl 21.01.12, 20:54
    Jaka szkoda, że tu wcześniej nie trafiłam ! Za nic nie podpisała bym umowy na terminal z tą firmą.

    Podnieśli mi opłatę o 60 zł !!! za to, że nie wypełniłam jakiegoś certyfikatu w internecie zresztą płatnego co miesiąc.

    Terminal działał bardzo niestabilnie a doczekać się na technika to kilka dni - twierdzili, że to moja wina.
    Odradzam współpracę - ukrywają koszty i nie informują że trzeba coś będzie wypełnić.
    Wypowiedzenie poszło pocztą - czekam na odpowiedz - mam nadzieję, że nie będę miała z tym problemów jak moi przedmówcy.

    Danka
  • Gość: PH IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.12, 10:04
    Witam

    Proszę podać nr MID. Myślę, że będę mógł Pani pomóc.
    No chyba że to konkurencja stosuje czarny PR?

    Pozdrawiam.
  • Gość: KR IP: *.147.34.40.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 12.02.12, 13:41
    Witam

    Czy może ktoś polecić inną firmę??
  • 12.02.12, 21:00
    Firm jest kilka
    eservice, polcard, ckc, rea, polskie platnosci,
    --
    Akceptacja Kart Platniczych
  • Gość: Darek IP: *.play-internet.pl 12.02.12, 21:14
    Czy It Card oferujący terminale to dobra firma ?
    Nie słyszałem o niej a przysłali mi swoją ofertę.
  • Gość: Arek IP: 31.178.10.* 19.02.12, 17:56
    IT card to zlepek banków spółdzielczych - serwis tragedia - nikt nic nie wie, awarie terminala na porządku dziennym i problemy z akceptacją części kart. Starać się może i starają ale raz technik jechał 5 dni do mnie. Ogólnie nie jestem zadowolony z nich - miałem wcześniej inną firmę i takich problemów nie było.
  • Gość: karolina IP: 212.87.241.* 28.03.12, 00:03
    jeśli ma ktoś pytania odnośnie REA CARD zapraszam
    karolina.ska@interia.pl
  • Gość: Broker IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.12.13, 01:09
    Współpracuję lub w przeszłości współpracowałem z prawie wszystkimi firmami na rynku terminali płatniczych w Polsce, generalnie prawie wszędzie panuje totalny bałagan, w niektórych firmach dzieją się rzeczy rodem z kabaretu lub cyrku :). Elavon to zupełnie inna jakość.
    Polecam każdemu kogo na nich stać, nie jest to najtańsza firma ale cóż, dobre towary i usługi muszą kosztować, nie ma nic za darmo.
    www.terminale.waw.pl
  • Gość: TM IP: *.static.korbank.pl 27.03.12, 18:04
    Przykładowa oferta:
    terminal 39zł
    prowizja od 1,65%

    Elavon? Tak to Elavon. Osobom z działów marketingu konkurencji, wypisującym bzdury dziękujemy.

    Zapraszam zainteresowanych z Wrocławia i okolic.

    www.terminale-platnicze.wroclaw.pl
  • Gość: karina IP: 212.87.241.* 27.03.12, 23:59
    Taaaak a terminal używany... niezgodny z wymogami UE... a potem z 39zł na 80zł bo zaaneksujecie umowę w czasie jej trwania
  • Gość: shd IP: *.cable.pruszcz.turmak.pl 25.05.12, 11:28
    Unikaj Polcardu (firma First data Polska), struktura mafii, jak chcą podpisać umowę są mili, ale jak co do czego to same problemy.
    Sam miałem terminal u nich przez 8 miesięcy i tak:
    - faktury przychodziły 20 danego miesiąca, więc był problem z rozliczeniem, a pomimo zapewnień przedstawiciela miały przychodzić na maila, no ale okazało się, że zapomniał dać jednego pisma do podpisu
    - odbiór terminala- musisz się dostosować do nich (godzina, dzień)
    - pomimo zlecenia stałego nie pobierali środków z konta, a potem to oczywiście wina klienta bo ma pilnować - od razu sprawa do windykatora, zera rozmowy itd.
    - beznadziejna, nic nie wiedząca obsługa klienta
    - wszystko co się odbywa to wina klienta, oni nigdy nie są winni
    - długi (czasem po 6 dni) czas przelewu środków na konto po płatności
    - dzwonienie z polcardu po godzinie 21;
    - faktura tak rozpisana, że ciężko dojść za co się rzeczywiście płaci

    Miałem do czynienia z kilkoma firmami, ale ta to po prostu porażka - moim zdaniem strategia firmy w stosunku do małych podmiotów- wykorzystać przewagę, wydoić na maxa, a jak się stawia to pozwać do sądu.
  • Gość: Wieslawa22 IP: *.centertel.pl 11.07.12, 09:33

    Wypowiadam wlasnie umowe na terminal nie dość ze maja platny serwis 30 zl miesiecznie dodatkowo to za jedna probe naprawy licza sobie UWAGA 250 zl netto!!! Mialam juz 3 takie awarie i jestem zniesmaczona ze firma wystawia mi na ten serwis faktury to ich terminale sa złomem nie mój internet. Nie polecam najwiekszemu wrogowi.
  • Gość: adik lodz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.12, 10:05
    Wiesławo współczuję, a w jakim mieście (woj.) jest tak niedobrze z Eservice?
  • Gość: Agencja IP: *.adsl.inetia.pl 04.08.12, 15:54
    Miałam terminal od eservice kilka lat. W poprzednim miesiącu wypowiedzieli mi nagle umowe i zablokowali moje własne pieniądze. Całkowity brak kontaktu i przyczyny takiego zachowania.
    Postawa godna piaskownicy. Sprawdziłam zapisy w umowie i ewidentnie nie ma takiego zapisu by bez powodu blokować moje pieniądze!

    Nie polecam eservice najgorszemu wrogowi na szczęście są inne firmy które poważnie traktują klienta. Poszłam z eservice do sądu i gdy będzie wynik opiszę dokładnie moje przygody z tą firmą.

  • 28.09.12, 15:20
    Tu jest całkiem sporo bez sensu komentarzy.
    1. Dużo stawek jest negocjowanych a akceptanci mają pretensję o rzeczy które sami podpisali.
    2. Akceptanci mają pretensję że stawki się zmieniają, podczas gdy wiadomo jak wygląda rynek i kiedy te stawki rosną i być może zmaleją teraz.
    3. Obsługa klienta jest ważna. Firmy miewają z tym problemy, ale starają sie walczyć bo to jasne, że zła obsługa sprawia że klienci chcą rozwiązać umowy.
    4. Umowy da się renegocjować.
    5. PCI to nie wymysł! To gwarancja że przy sprzedaży nie ma oszustwa! Nie chcę płacić u nikogo kto tego nie ma. Elavon wprowadził to w Irlandii itp i u nas też się wyrywa. Wiele firm to niby ma, ale jeśli klienci nie są motywowani finansowo to tego nie wypełniają. PCi to coś za co np. Elavon musi sam płacic Visa i Mastercard. Na dodatek jest do tego prościutki kwestionariusz, specjalna infolinia firmy, która się tym zajmuje a w efekcie ubezpieczenie że sklep w opałach ma większą pomoc Elavonu finansową. Jak chcecie trzymać terminal i dane byle gdzie i byle jak to sami sobie poradźcie z wieloma tys. kar jakie Was spotkają. Wycieki są dość częste.
    6. Kto tu tak na serio ma dziwne oplaty ? Za przystąpienie, za terminal, % od transakcji, za posiadanie lub nie PCI. I tyle. Każdy ma jak wynegocjował.
  • Gość: Mariola IP: 31.178.10.* 18.10.12, 08:32
    Opłaty PCI w Elavon to wg Ciebie motywacja finansowa? Wg mnie zwykłe naciąganie klientów na koszty. Jakie przechowywanie danych? One są przechowywane na terminalu i w systemach centrum rozliczeniowego, na terminalu do zamknięcia dnia zresztą. Za utrzymanie systemów elavon przecież też pobiera opłaty od klientów czyli klient płaci 2 x za to samo.
    Sam napisałeś że PCI sprowadza się do wypełnienia prostego kwestionariusza wiec skąd opłaty od 10 do 60 zł miesięcznie plus 35 zł rocznie? A co z deklaracjami obrotów? Zakładacie za klienta obroty których nie ma szans wykonać a następnie podnosicie prowizję aneksem czy jest to fair wobec klientów? System jest prosty, podpisać umowę nie informować klienta o kosztach rzeczywistych a następnie stwierdzić, że klient nie doczytał warunków...

    Elavon stracił w 2011 roku kilka tysięcy klientów ku uciesze konkurencji - widzę, że nic go to nie nauczyło.
  • Gość: daria33 IP: *.opera-mini.net 17.04.13, 00:39
    Ja także odradzam eservice - przesłali mi po kilku miesiącach od podpisania umowy aneks ze zmianą stawek prowizji.

    Jest to klasyczny przypadek złapania klienta na niską prowizję a następnie podwyższenie mu bo za małe obroty robi na terminalu.

    Miałam spore problemy z wypowiedzeniem umowy i kontaktem z handlowcem.

    Dodatkowo zmotywowała mnie opłata za tzw nieuzasadnione wezwanie serwisu 250 zł.

    Był technik bo terminal przestał działać pogrzebał i naprawił, do mnie przyszła fv z pozycją na 250 zł, reklamacja nic nie dała czyli jak wezwiesz serwis na miejsce kosztuje to w eservice 250 zł!

    Nie polecam
  • Gość: aaa IP: *.204.89.32.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 19.12.13, 14:18

    Może trochę szczegółw.?
  • Gość: Michał IP: *.dynamic.chello.pl 31.01.13, 19:02
    Z Elavon współpracuję juz od 4 lat i zero problemów. Terminal z tego co pamiętam zawiódł mnie raz (elektronika ma prawo też się popsuć), ale wymienili mi na nowy następnego dnia. W ciągu trwania współpracy ani razu nie podnieśli mi kosztów oraz nie dopatrzyłem się na fakturach żadnych ukrytych/innych kosztów. Koszty są zgodne z tym co mówił handlowiec. Być może trafiliście na niedoświadczonych handlowców. Ja polecam swojego, z którym kontakt mam do dzisiaj (tel. 695-399-033). Elavon jak najbardziej jest OK. Niemam z nimi żadnych problemów.
  • Gość: Michał IP: *.dynamic.chello.pl 11.02.13, 10:05
    Z Elavon współpracuję juz od 4 lat i zero problemów. Terminal z tego co pamiętam zawiódł mnie raz (elektronika ma prawo też się popsuć), ale wymienili mi na nowy następnego dnia. W ciągu trwania współpracy ani razu nie podnieśli mi kosztów oraz nie dopatrzyłem się na fakturach żadnych ukrytych/innych kosztów. Koszty są zgodne z tym co mówił handlowiec. Być może trafiliście na niedoświadczonych handlowców. Ja polecam swojego, z którym kontakt mam do dzisiaj (tel. 695-399-033). Elavon jak najbardziej jest OK. Niemam z nimi żadnych problemów.
  • Gość: przedsiębiorca IP: *.dynamic.chello.pl 11.06.13, 14:06
    Od dłuższego czasu współpracuję z firmą Elavon i nie mam żadnych problemów. Koszty na stałym poziomie nie odstający zbytnio od konkurencji. Warunki przejrzyste chodź faktycznie jak ktoś by porównywał z konkurencją gorsze. Mi zależało na wysokiej jakości obsługi i prostych warunkach.
    Wcześniej przyznaję że myślałem też nad eService ale dużo rzeczy tuszują np to że prowizja niby na poziomie około 1 % ale zapominają dodać że TYLKO w przypadku płacenia kartą PKO.
    Każdy kto czyta te wszystkie opisy proszę wziąć pod uwagę że każda firma funkcjonuje na rynku po to by zarobić i jak ktoś na początku od was czegoś nie weźmie to weźmie to później. Proszę też wziąć pod uwagę że w przypadku takich transakcji za błędy słono się płaci a złodzieje i oszuści nie śpią i widzą czy macie terminal obsługiwany przez firmę X co ma kiepskie zabezpieczenia czy firmę Y która ma bardzo dobre zaplecze i duże doświadczenie.
    Pozdrawiam wszystkich
  • Gość: przedsiębiorca 1 IP: *.ssp.dialog.net.pl 28.12.13, 22:54
    nie mam doświadczenia z innymi firmami, ale posiadam Elavon i nie mogę złego słowa napisać, przelewy regularnie następnego dnia, bezpieczeństwo, nikt mi niczego nie podwyższa,
    faktury na czas, nie przeczę mogłoby być taniej, ale jak słyszę, że koledzy czekają na wpłatę gotówki w innych firmach finansowych po kilka dni to dziękuję
  • 18.04.13, 10:50
    Ja nawet nie wspomnę o awaryjności tych urządzeń
  • Gość: Jurek IP: 195.8.106.* 10.06.13, 11:03
    Opłaty opłatami, ale przestrzegam klientów robiących transakcje w sklepach z terminalami od elavon. Często zdarza się, że numer karty czyli PAN na wydrukach nie jest zamaskowany lub jest zamaskowany tylko na wydruku wydawanym klientowi. To samo z datą ważności karty. Mając takie dane można obciążyć rachunek bez posiadania karty.
  • 11.06.13, 10:12
    Elavon obecnie jest na polskim rynku drogim rozwiązaniem, zdecydowanie opłacają się bardziej terminale bezabonamentowe, które współpracują z Twoim smartfonem. Proste reguły - zarabiasz - oni zarabiają, robisz sobie przerwe w biznesie na pół roku - nic nie płacisz. Fair and square!
  • Gość: Bożenek IP: *.centertel.pl 23.06.13, 21:37
    Uwaga na firmę elavon i jej oferty

    Stosują politykę nie podawania klientowi pełnego cennika oraz nieczytelnie podają prowizje od transakcji.

    Przykłady nie informują o płatnych certyfikatach PCI i opłatach systemowych -łacznie dodatkowo miesięcznie do 80 zł!!! Plus oczywiście cena najmu.

    Mają bardzo wysokie prowizje na karty biznesowe oraz wydane poza unią europejską.
    Podają w ofercie to tak sprytnie że wygląda jak by był 1% prowizji na te karty a jest to więcej o 1% czli prowizja wynosi 2,6% !

    Liczą na naiwnych i prawie mnie zrobili w konia ale nie udało się.

    OSTRZEGAM PRZED ELAVON - po prostu oszukują udając że są tani
  • Gość: PH IP: *.play-internet.pl 08.07.13, 09:57
    Chyba kolego pomyliłeś firmy?!!!?
    Co jak co ale Elavon na bezpieczeństwo transakcji kładzie wyjątkowo duży nacisk.
    A może po prostu piszesz o praktykach stosowanych w firmie w której pracujesz? Też na eS....???
  • Gość: uparta IP: *.icpnet.pl 15.07.13, 19:01
    Firma na eS....też nie gra czysto, poprawili nieco warunki i opłaty, ale jakość współpracy zależy od serwisanta, mnie się źle trafiło i po kilku awanturach się rozstaliśmy, na gorsze - niestety:
    z firmą elavon nabijającą klientów w opłaty PCI - DSS, którą ponosi się niezależnie od spełnianych i niespełnianych warunków zabezpieczeń (tak, znalazłam kogoś, kto przebrnął za mnie przez te nieludzkie formularze i raporty :)). Właśnie walczę o skorygowanie tych wyimaginowanych opłat za okres wypowiedzenia, kiedy terminal elavonu już nie działał, a oczywiście firma po 3 -cach nadal nie jest uprzejma go odebrać.
  • Gość: gosc IP: *.play-internet.pl 17.12.14, 13:20
    Nigdy Elavon , uwaga na umowę, naprawdę mistrzowie w naciąganiu klienta. Uwazjcie na punkt przy rozwiązywaniu umowy jak likwidujesz punkt z terminalem to płacisz przez 3 m-ce frycowe 424,5 zł lub więcej.
    Ogólnie bardzo droga obsługa terminali.
  • Gość: Jurek IP: 78.129.148.* 26.08.13, 11:11
    Zdziwiłbyś się kolego. Nawet zgłosiłem to do helpdesku Elavon, oczywiście odpisali, że dziękują za współprace i sprawę przekażą do działu technicznego. Boję się sprawdzić czy to poprawili, jak masz czas i chęci to się przejedź do Nysy na stację paliw na Jagiellońskiej 10A.
  • Gość: Pracownik Elavonu IP: *.umradom.pl 16.01.14, 20:01
    Jako pracownik Elavonu, przestrzegam. Firma jest złodziejską amerykańską korporacją, w której klient jest traktowany jak pies, a pracownik nie ma nic do powiedzenia. Notoryczne wprowadzanie klienta w błąd, niedoinformowanie, odmowa rozmowy z kierownikiem. Człowiek może by i pomógł, ale nie ma takiej możliwości. Procedury są nie do przyjęcia. Moi drodzy Państwo, żyjemy w Neokolonii, gdzie Amerykanin, Anglik, Irlandczyk mieszkający w swoim kraju steruje Polakiem, który nie ma nic do powiedzenia.
  • Gość: anonim IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 14.02.14, 23:12
    Witam.

    Jestem rowniez pracownikiem Elavonu i nie zgadzam sie z kolega powyzej. Generalnie to wypowiedz nie wprowadza zadnej tresci metorycznej do dyskusji. Z moich wlasnych doswiadczen moge powiedziec, ze ludzie nie czytaja umowy i pozniej sie dziwia, dlaczego maja oplaty jak PCI.

    PCI jest programem stworzonych przez Card Association, nie Elavon i sluzy wylacznie dla ochrony merchanta w razie breacha.

  • Gość: regis74 IP: *.static.ip.netia.com.pl 20.04.15, 11:51
    Wszystko super, ale dlaczego nie ma rzetelnej informacji przy podpisaniu umowy - gdyby była mogę rozważyć czy mi to pasuje, czy nie. Co do czytania umowy - ja czytałem, ale ponieważ naliczenie opłat PCI przewidywał zał. nr 8. którego nie załączono i nie podpisywałem opłata mnie nie dotyczy a i tak została naliczona. Wiec firma - naciągacz i tyle
  • Gość: Sylwia IP: *.dynamic.chello.pl 05.08.14, 00:03
    Przeczytałam wszystkie wypowiedzi i postanowiłam, ze jednak jutro złoąę wypowiedzenie. Podpisując umowę kilka razy pytałam przedstawiciela gdzie jest haczyk? Kilka razy odpowiedział, ze nigdzie. No i miałam czuja. 20 pln za pci, lub 10 pln gdy przebrnie się przez ten formularz. Gdybym o tym wiedziała, to za cholerę nie podpisałabym umowy, bo nie mam po prostu czasu na wypełnianie jakichś formularzy, których nota bene nie rozumiem! Ale oczywiście ani słowa od przedstawiciela. Żenujące, ważne żeby podpisać umowę, a po nas choćby potop. Oczywiście zadzwoniłam do przedstawiciela i nie dość, że nie dał mi dokończyć zdania, to potem się rozłączył, bo nie będzie wysłuchiwał moich krzyków. Trudne nie unieść głosu jak gość ciągle przerywa i nie daje się wypowiedzieć. Gdy zadzwoniłam po raz drugi to mi rzucał tekstami o moim "trudnym charakterze". Pełen profesjonalizm!!! Strasznie to przykre z takiego ludzkiego punktu wiedzenia. Przykre, ze przedstawiciele nie mają kregosłupa moralnego i dają się sprzedać za garść srebrników:(
  • Gość: paula IP: *.master.pl 26.11.15, 10:33
    Witam, czy moglaby Pani podzielic sie wzorem wypowiedzenia umowy? Mam z nimi problem i nie chcialabym zle sformulowac wypowiedzenia.
  • Gość: AlicjaZ IP: *.opera-mini.net 27.08.14, 22:50
    Ja nie ukrywam, ze mam zamiar iść do sądu za ukrycie opłat Pci naliczanych do każdej faktury 20 zł dodatkowo. Gdy napisalam reklamację odpowiedzieli mi, że warunki do umowy Elavon jasno określają ze taki koszt wystąpi dodatkowo, i ze przedstawiciele mówią o tym.

    Nieprawda - w ofercie słowa nie było że dojdzie jakis pci - gdy pytalam w konkurencji to jasno stwierdzili ze to dotyczy klientow ktorzy przechowuja u siebie dane z kart a jak terminal sam wysyla dane to klient nie musi miec pci tylko terminal i firma ktora rozlicza.

    Czyli firma Elavon nieprawnie pobiera te opłaty a ja trafiłam na handlowca - naciągacza.

    Za zerwanie umowy 500 zl a ze mi 4 miesiace zostalo poczekam ale nie polecam bo ukrywają koszty pełne.

    Alicja
  • Gość: Marcopolo IP: *.152.broadband9.iol.cz 21.09.14, 08:47
    U mnie to samo, najpierw niby tanio tani o a później okazało się, źe na fv są wyższe prowizje naczęść kart ( mialo być ich baaaardzo mało a jest z 15 %) oraz dodatkowa opłata po trzecim miesiacu za jakieś bzdurne pci - inne firmy nie maja takiej opłaty wcale.

    Ogolnie opinia negatywna za ukrywanie kosztow, poza tym system działa ale nie lubię jak ktoś mnie robi w balona - nie te czasy panowie z Elavon by robić z ludzi owce.
  • Gość: zadowolony IP: *.rev.pro-internet.pl 01.08.15, 14:21
    totalna bzdura! pci jest wymogiem wydawców kart, i elavon jako jedyny operator o tym mówi, jak coś się Wam stanie to dopiero ocenicie jakość współpracy z elavonem.chyba konkurencja się boi elavonu dlatego pisze takie bzdury...
  • Gość: Miro IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.14, 09:31
    Miałem terminale z trzech firm - i Elavonu to jest wg mojej opinii firma naciągająca, ukryte opłaty o których nie mówi przedstawiciel, minimalana prowizja za usługi 31zł brak zgodności pci 20 zł/miesiąc dzierżawa 40 zł opłata za pin pad 15 zł - oczywiście kwoty netto.
    Nawet jak obiecaja że tych opłat nie będzie to i tak one będą.
    opłaty za brak zgodności to nawet 60zł.
  • Gość: gosc IP: *.play-internet.pl 17.12.14, 13:21
    Nigdy Elavon , uwaga na umowę, naprawdę mistrzowie w naciąganiu klienta. Uwazjcie na punkt przy rozwiązywaniu umowy jak likwidujesz punkt z terminalem to płacisz przez 3 m-ce frycowe 424,5 zł lub więcej.
  • 29.01.15, 21:43
    Wniosek z tego taki, że trzeba nagrywać przedstawicieli...

    --
    Pozdrawiam serdecznie

    O.
    Siatkarskie koszulki i takie tam ;)
  • Gość: terminale do kart IP: *.polcard.com.pl 05.11.15, 10:54
    www.terminaledokart.pl
    NAJLEPSZA I NAJTAŃSZA OFERTA DOSTĘPNA NA RYNKU
  • 30.11.15, 12:01
    Warto być ostrożnym i rozważnym przy tego typu przedsięwzięciach. Jak usłyszymy zachętę do najlepszej oferty na rynku warto ją kilka razy przemyśleć.
  • Gość: 4234342 IP: *.dynamic.chello.pl 23.01.16, 15:01
    TOPCARD - NIGDY !!!!!!!!!!!!!!!!! prowizje wyższe niż w innych firmach, zero zainteresowania klientem, terminale klocki, nie da się rozwiązać umowy - terminowe i kara, a jak w terminie to i tak wyślą f-re obciążającą - nie odpowiadają na pisma, straszą sądem i komornikiem, zawsze coś znajdą, a ludziom się nie chce walczyć o te 500 zł netto, bo oczywiście spory rozstrzyga się w Poznaniu. Firma tragedia, aż cud, że jeszcze funkcjonuje. Wysyłasz do nich rozwiązanie umowy, a oni odsyłają pismo, że zrywają, wysyłasz pismo od prawnika o podanie podstawy prawnej - odpowiedź: nasze stanowisko i nic więcej, po prostu nie chce się szarpać z nimi o taką kasę, bo i tak w innej firmie np. Paysquare miesięczny koszt jest mniejszy o nawet 400 %, nie rozumiem jak ta firma funkcjonuje, NIE DAJCIE SIĘ WKOPAĆ - UNIKAĆ !!!!!!!!!!!!!
  • Gość: Daniel Majewski IP: *.static.ip.netia.com.pl 28.02.16, 09:37
    zapraszam na ekspertfirmowy (.) pl - transparentne warunki współpracy, elastyczne warunki, brak kosztów dodatkowych, zapoznaj się z ofertą.
  • Gość: rodak IP: *.static.korbank.pl 19.03.16, 08:21
    INFORMACJE NA TYM FORUM SĄ JUŻ NIEAKTUALNE
  • Gość: denisek IP: *.telnetropczyce.pl 10.01.17, 15:23
    Ja natomiast nie polecam firmy EService sprytnie skonstruowana umowa która ni jak nie daje szans na rozwiązanie umowy bez kosztów.
    Na szczęście trafiłem na promocje w Banku PEKAO. Opłaciło się zrezygnować od nich i zapłacić im te 600zł.
    Teraz mam za złotówkę przez 12m. potem 30zł za msc. mniejsza prowizja i przelewy do 12 każdego następnego dnia.
    PeoPay polecam,aczkolwiek razem z kontem PEKAO BIZNES.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.