Dodaj do ulubionych

Zatrzymywanie wody w organizmie (opuchlizna)

09.06.10, 00:38
Poradźcie kochani, jak sobie poradzić z zatrzymywaniem wody w organizmie? Mam
takie dni,szczególnie teraz te upalne,kiedy czuję,że woda mi się zatrzymuje w
całym ciele, jestem opuchnięta (nogi,dłonie,twarz), ważę wtedy 2-3kg więcej i
czuje sie taka obrzęknięta sad
Edytor zaawansowany
  • ines108 09.06.10, 01:37
    Też jestem ciekawa mam podobnie.
    --
    funnytancerka@interia.pl
  • ada122 09.06.10, 10:24
    Tez tak mam. pije herbatke z pokrzywy ale nie pomagasad
    --
    Renata

    Życie ma tyle kolorów,ile potrafisz w nim dostrzec.
  • missmarta04 09.06.10, 11:24
    raz w tygodniu drenaż limfatyczny, pozdrawiam
    --
    missmarta04
  • starydzwon 09.06.10, 18:19
    miewam
    odczulem poprawę jak zwiększyłem mg
    nie zaniedbuj magnezu, a może nawet zwiększ dawkę, i wit b6
    --
    pozdrawiam
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/1/fe/eh/cwjm/akaB7BxSaoQaBTmxsX.jpg
  • christa61 09.06.10, 19:02
    Ja uważam, że w takim wypadku drenaż limfatyczny jest wskazany raz dziennie min.
    30 min aż opuchlizna będzie ustępować, wtedy wystarczy raz w tygodniu.
  • anyx27 09.06.10, 23:41
    Magnez + B6 biorę codziennie po 6 tabletek.
    Piję napar z pokrzywy (dopiero od wczoraj).
    Biorę Diosminex (na żyły).
    Badania ok - mocz, morfologia, nerki.
    Prolaktyna też w normie.

    Dzisiaj to już masakra była sad 3 razy w tygodniu muszę spędzić za biurkiem
    kilka godzin bez ruchu i wtedy jest najgorzej.
  • ziucia48 09.06.10, 17:33
    Też tak mam , w dodatku czuję wtedy duszności.
    Pani doktor u której sie leczyłam przepisała mi tabletki odwadniające ,łagodnie
    działające .
    Biorę je doraźnie przez 2 -3 dni gdy czuje się bardzo nabrzmiała.
  • margolcia_63 09.06.10, 19:00
    Może zbadajcie poziom prolaktyny. U mnie takie objawy właśnie przy
    wzroście tego hormonu który produkuje przysadka mózgowa.
  • tajtaja 10.06.10, 00:18
    nie wiem czy przy abx można ale mnie najlepiej pomogł citrosep, ktory
    jednocześnie tez odgrzybiał i odkwaszał organizam


    --
    wszystko o boreliozie
  • fantastica.nusia 10.06.10, 01:45
    Ja mam to samo ale miała tak też przed terapia abx i mam przepisany
    spironol.Bardzo delikatnie działa,nie jak furosemid i nie jest bardzo
    moczopędny.Opuchlizna schodzi stopniowo,zazwyczaj po 3 dniu brania
    leku.
  • z2009 11.06.10, 11:39
    Opuchnięcie może też być wynikiem grzybicy o ile mi wiadomo
  • ada122 11.06.10, 15:22
    No to by pasowalosad U mnie bylo puchniecie przed abx, potem
    zniknelo (zaczelam stosowac diete antygrzybiczna) a pojawilo sie
    mniej wiecej miesiac temu jak troche popuscilam z dieta. Teraz nie
    stosuje wcale (odstawilam abx) i znowu puchne.
    --
    Renata

    Życie ma tyle kolorów,ile potrafisz w nim dostrzec.
  • anyx27 11.06.10, 21:13
    Grzyba to ja mam na bank, ale już od wielu lat i wczesniej tego nie było. Nie
    biorę abx od dawna, ale citrosept działa na mnie źle, więc odpada. Organizm
    odkwaszam czym innym.
  • adomi6319 15.06.10, 07:02
    Czytałam, ze choroby o podłożu bakteryjnym, wirusowym i pasożytniczym są
    przeciwwskazaniem do wykonywania drenażu limfatycznego. Jeśli tak to my nie
    powinniśmy go robić.

    Ja takie opuchlizny nóg miewam od lat, na długo przed kleszczem, najczęściej w
    upały, ale nie tylko. Czasem wychodząc z pracy nie mogę założyć butów w których
    przyszłam. Zawsze mam jakieś luźne klapki pod ręką na wszelki wypadek.

    Zawsze bałam się, że to nerki, ale robię regularnie przy badaniach krwi badania
    "nerkowe" (białko, kreatynina, mocznik) i są ok.
    Następnym razem sprawdzę tę prolaktynę, bo ja u siebie z grzybem nie mogę tego
    powiązać.


    --
    Wiecej informacji: Strona Stowarzyszenia Chorych na Boreliozę

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka