Dodaj do ulubionych

Pilna Prosba i Sprawa

03.01.11, 16:52
Mam powazny problem jak rozpoznac zatrucie organizmu chemia.Biore abx 8 mies non stop,dokuczaja mi buczenie i szumy ktorych nigdy nie mialem.Moze ktos madry ma cos do powiedzenia,pewnie nie jednemu watek sie przyda.
Edytor zaawansowany
  • szila2008 03.01.11, 17:10
    Jest to jedno z tych pytań na które trudno jednoznacznie odpowiedzieć ponieważ objawy się nakładają.
    Osobiście szumy kojarzą mi się z grzybem ale to moja konkluzja.
  • twoj_glos_rozsadku 03.01.11, 17:52
    odpowiedzialem ci w tym watku
    forum.gazeta.pl/forum/w,26140,120361212,120361212,Moje_leczenie.html
  • antosia73 03.01.11, 17:56
    U mnie szumiało na doxy, kiedy byłam już po 5 mies abx / biotrakson / chyba 4 tygodnie z przerwami oczywiście. Potem cisza.
    Ponownie po roku leczenia jak włączyłam mino, ale już krócej. Tak więc w moim wypadku szumy wiązały się z danym lekiem.
    Mam nadzieję, że już nie wrócą...
  • mab62 03.01.11, 18:11
    U mnie szumy i różne problemy z uszami były już przed abx-ami,w czasie leczenia kilka miesięcy dawały mi w kość(chyba w czasie herxów).Do tej pory czasem mi się zdarzają,na szczęście rzadko.Ja je wiążę z infekcją.
    W innym wątku pisałeś,że masz zdiagnozowaną blo.Może to ona miesza w uszach.
    Nie przekonasz się zanim nie zaczniesz jej leczyć.
    Zresztą z tego co wyczytałam,masz zamiar zacząć.Może leczenie blo spowoduje,że szumy i buczenia ustąpią.Życzę ci tego.
  • 1.teresa 03.01.11, 19:38
    Ja mam szum i pulsowanie w lewym uchu od sierpnia 2009 roku wtedy jeszcze byłam na abx teraz zaczynam zioła , na razie piję odwar z rdestu . Szum mi się potęguje po 40-50 minutach od wypicia odwaru ,więć może być związany z herxem.
  • rafi.zafi 03.01.11, 19:58
    Dziekuje wszystkim za posty,podniosly mnie troszke na duchu,widze ze nie jestem sam w tak trudnych chwilach.Postanowilem zrobic 3 dniowa przerwe od abx .W drozylem odtruwanie plastrami i cytryna z woda ,czas pokaze.
  • pawel96b 04.01.11, 12:17
    Skoro jestes po 8 miesiacach abx, to nic sie nie stanie jak sobie zrobisz przerwe na 2 dni na przyklad, zeby sie zorientowac co jest grane. Ja tak czasem robie zeby oddzielic ew skutki uboczne abx od pozostalosci borelki.

    Pzdr,
    Pawel
  • kornelcia75 04.01.11, 14:55
    pawel96b napisał:

    > Skoro jestes po 8 miesiacach abx, to nic sie nie stanie jak sobie zrobisz przer
    > we na 2 dni na przyklad, zeby sie zorientowac co jest grane. Ja tak czasem robi
    > e zeby oddzielic ew skutki uboczne abx od pozostalosci borelki.
    >
    > Pzdr,
    > Pawel

    tak się zastanawiam czy biorąc 8 mc abx i przerywając je na 2 dni coś można zaobserwować?
    przecież biorąc tyle różnych leków przez tak długi czas wydaje mi się że przerwa nic nam nie pokaże,tyle w nas tej chemii...no ale może się mylę.




    http://1.bp.blogspot.com/_z0qVCdT1-nA/S8P-K0X8qOI/AAAAAAAAAco/ou1TTpZXXYs/S150/111.jpg

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka