Dodaj do ulubionych

Zagraniczne negatywne opinie o iherb

07.03.11, 13:25
www.check-affiliate-program.com/customer-comments/40/iherb.html
Edytor zaawansowany
  • mariano_84 07.03.11, 18:45
    Dla niewtajmniczonych przytoczę jedną wypowiedz...

    "I have had pleasant experiences with iherb in the past but when my most recent shipment failed to arrive 2 months after my order date I began to ask what could be done, they never replied to my emails, and on the phone told me that it was my fault for shipping with an untrackable service. When my order status changed to "returned" and I was charged a restocking fee I asked to see a proof of shipment as I never returned or refused the shipment nor did my post office. They downright ignored my request both on phone and online. NEVER have I ever been so mistreated by a company. Why would they refuse something so simple, unless they lied and never shipped it out to begin with? Sure your good experience is good, but when there is a problem they do NOTHING to help you."

    Jest tutaj coś o "ginących" paczkach, które najprawdopodobniej nigdy nie zostały wysłane. Człowiek chciał dowód potwierdzenia wysyłki a oni go zbywali mailowo jak i telefonicznie.
    Jeżeli wasza paczka również zaginęła napiszcie do nich z prośbą o skan czy cokolwiek co świadczyłoby o tym, że paczka została rzeczywiści wysłana.

    Sam pisałem do nich i otrzymywałem odpowiedz typu, że to wina urzedu celnego u nas, lub innych niewyjaśnionych okoliczności.

    "Dear Customer,

    International mail postal service tracking numbers are not trackable – they are only a reference number.
    (This service is also sometimes known as DHL Global.)

    We apologize for the unusual delay in receiving your order. Unfortunately since International Airmail packages are not trackable we are unable to see the current status of your package. It is very possible that your package has been delayed by customs, had unforeseen issues with your postal service, or has even been returned to us due to a problem with delivery. It is not unheard of for a package to take as much as 6 weeks to be delivered. We thank you for your patience.

    Please understand that this package is NOT insured.

    Thank you fo
    r your patience and understanding and for shopping with us!"
  • czarny_zenon9 10.02.18, 10:54
    No pewnie, czasem może się zdarzyć, że paczka zaginie gdzieś po drodze... przechodzi w końcu przez mnóstwo rąk zanim trafi do właściciela, a jak wiadomo czynnik ludzi ma to do siebie, że potrafi się mylić i popełniać błędy. Ale to jest zupełnie normalne i raz na jakiś czas przytrafia się każdemu, kto wysyła tych paczek tysiące dziennie. O iHerb opinie poczytasz na www.mniejzawiecej.pl/iherb/opinie/

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.