Dodaj do ulubionych

po leczeniu boreliozy - alergia czy grzyb?

01.05.15, 10:33
witam,

jestem tu na forum od kilku lat. ponad 2 lata temu zdiagnozowano u mnie borelioze dodatkowo w cbdna w poznaniu bartonell,a mykoplazma, yarsinia, chlamydia. Przeszedłem przez 1,5 roku abax doustnych + ziola buchnera (koci pazur, resveratrol, zenszen syberyski). Po tym mialem robione LTT z wynikiem 4 (norma do 2). Po tych badaniach 2 mies biotraxon 4g + tini + doxy. Po odczekaniu 3 mies ponownie LTT z wynikiem 1,7 (przy normnie do 2) wiec jest ok... leczenie w krk u dr BKW

O co chciałem zapytac... w zasadzie juz po roku od rozpoczecia leczenia gdy czasem zdarzylo mi sie zjesc cos spoza diety jak np jakis owoc, jakas slodycz czy biały chleb (generalnie diete starałem sie trzymac i wiadomo nystatyna + fluco + candida clear tez bralem) wysakują mi na brzuchu i przedramionach czerwone jakby plamki. nie są to krostki a jakby poparzona skora. Czy to oznacza reakcje ogranizmu na rozrost grzyba czy też nabytą alergię na pokarm?


P.S rada dla leczących sie...
Generalnie gdybym cofnął sie w czasie i mial wiedzę ja, ą mam (ksiazki, to forum, lekarze) to od poczatku wszedłbym na biotraxon w zyle... Leczenie abax doustnie okupiłem utratą 20kg wagi, nie wiem czy sie jelita posypały ale wagi odzyskac nie mogę.
Obserwuj wątek
    • depakinka11 Re: po leczeniu boreliozy - alergia czy grzyb? 01.05.15, 11:28
      Ja stracilam na wadze w ciagu 3 miesiecy 22kg.Jelita dziurawe
      Nic mi sie nie wchlanialo ,zaczelam stosowac L-Glutamine .
      Najpierw przez 3 miesiace po 3 kapsulki 3 x dzienie po 3 miesiacach zjechalam na dawke 2 kaps.3x dziennie przez 2 miesiace,nastepnie 1 kapsulka 3xdziennie przez pol roku.
      Pokarmy pomalu zaczely sie wchlanaic i zaczelam przybierac na wadze .
      • hashitess Re: po leczeniu boreliozy - alergia czy grzyb? 01.05.15, 13:02
        depakinka11 napisała:

        > Ja stracilam na wadze w ciagu 3 miesiecy 22kg.Jelita dziurawe
        > Nic mi sie nie wchlanialo ,zaczelam stosowac L-Glutamine .
        > Najpierw przez 3 miesiace po 3 kapsulki 3 x dzienie po 3 miesiacach zjechalam n
        > a dawke 2 kaps.3x dziennie przez 2 miesiace,nastepnie 1 kapsulka 3xdziennie prz
        > ez pol roku.
        > Pokarmy pomalu zaczely sie wchlanaic i zaczelam przybierac na wadze .


        to dobra wiadomość podnosząca na duchu.
        Ja też jestem "patykiem", który nie może przytyć.

        Mam jeszcze pytanie:

        czy poprawiła Ci się pamięć?


        --
        m.newsweek.pl/nietykalni-lekarze,104256,1,1.html

        "lekarze, którzy leczą otrzymali wraz z dyplomem lekarskim patent na mądrość i nieomylność. Pacjenci zgłaszający jakiekolwiek uwagi dotyczące swojego stanu zdrowia są traktowani jak półgłówki."
          • smallfoot7 Re: po leczeniu boreliozy - alergia czy grzyb? 01.05.15, 13:29
            osobiscie ja miałe "tylko" problemy ze stawami. byly to bole do tego stopnia, że nie potrafiłem wyjsc po schodach... uncertain teraz jest znacznie lepiej. wiem że mam rozregulowany uklad nerwowy bo byle pierdoła potrafi mnie w sekundzie wyprowadzic z rownowagi. Pomimo ze nie biore abax od grudnia caly czas biore koci pazur, żenszen syberyski i resveratrol. Do tego suplementy z vitacost z usa typu zestaw multiwitamin. Co do moich wyspek na skorze bbedzie to bardziej alergia nabyta na okreslony pokarm czy co?
            • hashitess Re: po leczeniu boreliozy - alergia czy grzyb? 01.05.15, 18:22
              smallfoot7 napisał(a):

              > osobiscie ja miałe "tylko" problemy ze stawami. byly to bole do tego stopnia, ż
              > e nie potrafiłem wyjsc po schodach... uncertain teraz jest znacznie lepiej. wiem że ma
              > m rozregulowany uklad nerwowy bo byle pierdoła potrafi mnie w sekundzie wyprowa
              > dzic z rownowagi.

              Przy borelioza często choruje również tarczyca.
              Opisywane przez Ciebie objawy też pasują do chorej tarczycy.
              • smallfoot7 Re: po leczeniu boreliozy - alergia czy grzyb? 01.05.15, 22:06
                tarczycy nie mam od 5 lat... wycieta z powodu wiadomego... plamki pojawiaja sie od momentu ok rok po rozpoczeciu leczenia. lekarka twierdzi ze byc moze watroba zagrzybiona, ale ja od ok 6 mies jem 4 nystatyny 500 000 dziennie i fluconazaol 200 co 3 dni. kilka tyg temu brałem po 400 fluco na dzien przez ok 2 tygodnie i ciagle mialbym grzyba? dodam ze abax nie bikore od grudnia a z ziol antybakteryjnych tylko resveratrol. czy mozna jakos definitywnie okreslic czy jest to grzyb?
                  • smallfoot7 Re: po leczeniu boreliozy - alergia czy grzyb? 02.05.15, 09:01
                    nalot mam ale chyba kazdy kto leczyl bb ma. co do tarczycy to profesor z gliwic w zasadzie kierownik kliniki kazał mi badac tylko tsh wiec na tym sie skupiam reszte kazali olać bo nie majac tarczycy i tak bedzie hulać w te i wewte... wiem ze na forum ludzie pisza o ft3 ft4 ale w tej kwestii akurat wole zaufac komus z tytulem profesora smile
                      • miroslaw111 Re: po leczeniu boreliozy - alergia czy grzyb? 02.05.15, 22:32
                        co do grzyba - przyjmuję cukrów w ilości 30 max 50 g na dzień czyli grubo poniżej 50% normy ( aktywność na poziomie 13km marszu na dzień czasem wiećej ) mniej cukru już nie potrafię ...

                        co do nalotu jest on koloru żółtego i wszusyko co zjadam osadza się na tej powłoce czyli jak wszamam zioła jest chwilowo brązowy

                        na grzyba mam :pau darco , probiotyk i tylko to , jak jem mało cukrów i dużo się detoksykuje czasem nalot zanika,poza tym przelewanie bulkanie w jelitach , ale tu przyczyn może być miliony w tym spożywanie wielu rodajów jedzenia , mega dawki wit C
                        • depakinka11 Re: po leczeniu boreliozy - alergia czy grzyb? 03.05.15, 14:42
                          miroslaw111 napisał:

                          > co do grzyba - przyjmuję cukrów w ilości 30 max 50 g na dzień czyli grubo poniż
                          > ej 50% normy ( aktywność na poziomie 13km marszu na dzień czasem wiećej ) mnie
                          > j cukru już nie potrafię ...
                          >
                          > co do nalotu jest on koloru żółtego i wszusyko co zjadam osadza się na tej powł
                          > oce czyli jak wszamam zioła jest chwilowo brązowy

                          Miroslaw mi na bulgotanie pomogla L-glutamina w duzych dawkach bardzo aldnie wyciszyla mi jelita i uszczelnila
                          >
                          > na grzyba mam :pau darco , probiotyk i tylko to , jak jem mało cukrów i dużo si
                          > ę detoksykuje czasem nalot zanika,poza tym przelewanie bulkanie w jelitach , al
                          > e tu przyczyn może być miliony w tym spożywanie wielu rodajów jedzenia , mega d
                          > awki wit C

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka