Dodaj do ulubionych

SKUTKI przyjmowania antybiotyków :(

09.03.17, 11:08
witam,
mam od !7 lat borelioze i pewnei jak wiekszosc z nas leczyłam ja u sławnej dr Beaty w Krakowa (tak na marginesie gdzie ona sie podziała??) i u dr Piotra...Tony abx....
Teraz po kilku latach od tego leczenia... zachowowąłam na chorobe autoimmunologiczna...Układ odposrnosciowy padł...od abx sad sad wiec teraz mam i borelioze i chorobe auto....
Przestrzegam zatem z tymi abx....
to co sie stało z Dr Beata?

pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • rzene 09.03.17, 13:38
    Witam, a jeśli można wiedzieć czym objawiła Ci się choroba autoimmunologiczna ???
  • gmbh1 09.03.17, 14:02
    pokrzywka autoimmunologiczna - diagnoza po badaniach w szpitalu sad
  • driszti 10.03.17, 11:01
    Choroba autoimmunologiczna od antybiotyków? A może od boreliozy?
  • rzene 10.03.17, 13:21
    Też to samo pomyślałem, ale nie chcę wdawać się w dyskusje. Nikt nikogo nie zmusza do zażywania antybiotyków, zresztą lekarz ILADS powinien przedstawić deklarację dla pacjenta w której zawarte są możliwe skutki uboczne terapii, ale równocześnie dochować należytą staranność żeby je zminimalizować. Mam tu m.in. na myśli grzybicę. Wg. mnie da się od niech uchronić stosując antybiotyki w dłuższym okresie czasu (nawet lat) z tym że trzeba robić to umiejętnie.
    Nie jest prawdą że antybiotyki powodują "zawsze" obniżenie odporności. Jakoś nie zauważyłem tego zjawiska.
    Choroba autoimmunologiczna może być spowodowana nie antybiotykami tylko samą boreliozą. Osoby które wyleczyły się metodą ILADS wracają do zdrowia mimo tak agresywnego leczenia. Na pewno nie jest to terapia dla każdego, ale nieraz nie ma się wyjścia, o czym zapomina się strasząc antybiotykami. Borelioza nie leczona też ma skutki uboczne, wyniszcza organizm, prowadzi wręcz nieraz do zgonu, pytanie które mniejsze zło wybrać ??? Tak jak wspomniałem decyzja należy do pacjenta, lekarz na siłę nie wmusza antybiotyków. Zawsze można też spróbować terapii "alternatywnych" ale czy skutecznych, różnie z tym bywa. Antybiotyki nie są zbawieniem ale jakoś trzeba się ratować. A co kiedyś będzie z tego się nie przewidzi.
  • witoldpi 10.03.17, 14:20
    A jakaś poprawa była zauważalna po, w trakcie, tej kuracji antybiotykowe ? Miała Pani W miarę pewne rozpoznanie Boreliozy, testy wychodziły dodatnie, a może był rumień ? Dziękuje.
  • dobbiaco 12.03.17, 10:43
    ..jeśli choroba jest "autoimmunologiczna",to układ odpornościowy raczej nie "padł",ale właśnie nadmiernie wybujał!!I atakuje swój organizm!Wcale tej pokrzywki nie musisz mieć od antybiotyków!!!Bo ja w tej chwili mam dokładnie to samo!!Ciemnoróżowe wykwity,przede wszystkim na rękach ,nogach i karku;czasem na reszcie ciała..Potworny świąd i rozlewanie się tych placków na coraz większych obszarach ciała..Straszne ataki tachykardii,mimo stale stosowanych na to-od lat-leków!No i zaostrzenie bólowe,straszne!Wstać z łóżka nie mogę,bo ból rozrywa stopy..Biodra;kolana;talerza z suszarki nie zdejmę,bo tak bolą barki i łokcie..Najpierw myślałam że to alergia;przetestowałam wszystko co jest dostępne bez recepty-nic nie pomaga!Pan doktor rejonowy;no;hm;sam urok!smile-powiedział,że "boreliozę to ja mam w głowie" i że to "łagodna krótkotrwała choroba"smile))ktoś ją nazwał "dżumą XX i XXi wieku"ale to p.drowi-nic nie mówi..smileAntybiotyki brałam ostatnio w 2011 roku,więc..to nie pokrzywka "z antybiotyków"..NIE ŁYKAJ WSZYSTKIEGO,co mówią lekarze-jak pelikan!Chyba nie ma już ..fantastów,wierzących,że Bb jest uleczalna!No;z wyjątkiem takowych dochtorów;ale..ze smutkiem i ze strachem-trzeba na nich patrzeć jak na osoby w kwestii Bb-NIEKOMPETENTNE!

    --
    vero amore
  • greta32 09.08.17, 09:36
    A skąd wiadomo że to od abx? Sama borelioza też osłabia układ immunologiczny. Wciąż większość lekarzy podważa konieczność długotrwałego leczenia antybiotykami i teraz każdą chorobę będą tłumaczyć jako skutek łykania abx.
    Pzdr
    Greta

    --
    <ewcia>
  • nom444 11.02.18, 21:13
    U mnie mocno wzrosła autoagresja przy BB i Barto, jeszcze przed leczeniem. Byłam tylko 2 miesiące na abx, a potem na własna prośbę przeszłam na zioła Buhnera. Po 8 miesiącach autoagresja spadła o polowe...okazalo się, ze to lepsza droga niż sterydy

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.