Dodaj do ulubionych

Cordyceps - skutki uboczne? herx?

04.12.18, 22:51
Czy ktoś coś miał po cordycepsie? Kuuurczę... Biorę jedną mini łyżeczkę 500 mg rano, więcej nie wyrabiam, bo ok 2 godz po zażyciu zaczyna się rozpychanie w głowie, jakby chciała wybuchnąć, jakby rosło ciśnienie wewnątrz czaszki. Raczej na pewno to cordyceps, bo ekperymentowałam już z odstawianiem, w dniach bez grzybka się to nie działo. Trwa to od pół godz do dwóch godzin. Ale, trzeba przyznać,że jak już to minie, to do końca dnia mam się całkiem fajnie, tak jakby pomagało. Objawy herksów mam generalnie totalnie inne, więc co to ma być? Dziwny herks czy objaw nietolerancji?
Edytor zaawansowany
  • miklasz55 04.12.18, 23:18
    Przeczytaj najpierw wstęp jakie zasady są na forum i nie rozmnażaj wątków na ten sam temat.
  • deathrone 06.12.18, 13:59
    od samego początku tak masz? Herxy zazwyczaj pojawiaja sie po kilku dniach... a herxujesz na czyms jeszcze?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.