• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

zdjecia rumienia Dodaj do ulubionych

  • 17.02.07, 10:01
    Zaawansowany formularz
    • 22.02.07, 14:10
      Załączam zdjęcie mojego rumienia, może ktoś z was pomoże mi w diagnozie, co to
      może być. Przypomne tylko: Od 2,5 roky zły, pogarszający się stan zdrowia, od
      roku domniemana borelioza(dodatnie tylko IgM OspC- które nadal się utrzymują)
      oraz erlichioza, silne objawy neurologiczne - oczywiście duże wątpliwości
      lekarzy co do diagnozy. W tej chwili biore amoxy, po dodaniu makrolidu po 14
      dniach silne bóle stawów i na obu kolanach wyskoczyły mi dziwne zmiany. Na
      poczatku czerwona kropka która się powiększała, środek lekko się złuszczył i
      wyjasniał, w ciepłej wodzie robi się to większe i wyraźniejsze-jak na
      załączonym zdjęciu. Przypomina to rumień wedrujący, ale czy tak się zachowuje
      zmiana boreliozowa - tzn. czy rumien się łuszczy, czy dobrze widoczny jest
      dopiero w ciepłej wodzie, czy to przypadek że wystąpił na obu
      kolanach??????????????? Lekarz ma duże wątpliwości, dermatolog sugeruje chorobę
      immunologiczną. Może to efekt działania makrolidu...???Badania przede mną, ale
      może ktoś mi coś podpowie.

      img480.imageshack.us/img480/4789/rumiejt0.jpg


      • 22.02.07, 14:52
        Myśle,że to może być rumień. Opiszę Ci jak wyglada rumień u mojej mamy.
        Najpierw było to kilka czerwonych krostek na łydce. Później te krostki zlały
        się w jeden większy jednolity rumień ok. 1-cm. Po jakimś czsie koło tego
        rumienia wyskoczył większy ok 12-cm.Mama jest 3-miesiąc na antybiotykach i
        rumień nadal jest.Rano po przebudzeniu jest niewidoczny a w ciągu dnia robi się
        czerwony.Aha po jakimsś czasie ten mniejszyzaczął się łuszczyć.
      • 22.02.07, 14:58
        BARDZO to przypomina moj rumien, ktory jest stuprocentowa borelioza. Lecz sie!
        Takie rumienie, ktore wystepuja po antybiotyku, sa czesto oznaka silnej
        infekcji. Masz po prostu herxa!
        U mnie tez rumien znikal, bladl i pojawial sie, sinial, czesto po cieplym
        prysznicu. U niektorych kobiet, pojawiaja sie tez rumienie w czasie okresu.
        Wedlug mnie masz aktywna borelioze ( potwierdzona WB - OspC jest prazkiem
        chrakterystycznym dla boreliozy...) i powinnas sie leczyc.
        • 22.02.07, 18:49
          Lecze się od dobrych kilku miesięcy i dlatego zdziwiłam się, że dopiero teraz
          ten rumień się uaktywnił - chyba że to efekt po makrolidzie.
    • 22.02.07, 20:29
      Ja też miałam rumień dopiero w trakcie leczenia. Piękny boreliozowy rumień, o
      który wcześniej wszyscy się dopytywali.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.