Dodaj do ulubionych

Bo nie ma jak rowerek ;-)

30.04.06, 15:08
Witam wszystkich miłosników dwóch kółek na tym forum. Zastanawiam sie czy
jest tu wiele takich osób? Mam nadzieje, że tak i tutaj bedziemy mogli
porozmawiac o tym co lubimy czyli rowerze. Ponarzekać na niedostatek ścieżek
rowerowych w mieście, na idiotów w samochodach itp. itd. ;-)
Wymieniać się pomysłami na rowerowe wyjazdy w okolicach Siedlec, a może z
czasem jakieś wspólne forumowe wyjazdy. W tylu miastach są organizowane
tzw. "masy krytyczne", wiec czemu nie u nas?
Obserwuj wątek
    • aro333 Re: Bo nie ma jak rowerek ;-) 30.04.06, 15:15
      Wlasnie wrocilem z "rowerowania".Jezdze dosc czesto rekreacyjnie,sprzet mam pod
      psem ale do moich wypraw starczy.Dzisiiaj strasznie ciezko sie jezdzilo ze
      wzgledu wiatru.Moje ulubione miejsca to malutkie sciezki dookola
      Siedlce ,niesmiertelna Sekula ,Strzelnica ,Bialki i powrot wzdluz torow kolo ul
      Radzynskiej az do miasta.Jestem totalnym amatorem bez wymyslnego
      sprzeta ,rowerek traktuje jako czysta rekreacja pomiedzy praca a wyjazdami na
      ryby.W sumie delikatna jazda rowerem i ryby to moja pasja.
    • siedlczanin13 Re: Bo nie ma jak rowerek ;-) 30.04.06, 15:19
      bardzo lubię wiczorkiem pojechać nad zalew, przyjemne to i zdrowe, łapie się
      trochę kondycji i oddycha innym powietrzem, masz rację , brakuje
      zorganizowanych , nawt 2-3 dniowych ,wyjazdów nad Bug lub w równie ciekawe
      miejsca, może ogłosić w lipcu dzień bez samochodu dla Siedlec ?

• siedl Re: Bo nie ma jak rowerek ;-) 30.04.06, 20:54
      Na liczniku mojego 6-cio letniego rowerku jest już ok 4 tys. km.Z reguły jeżdżę w promieniu 30 km. od Siedlec.No i 2-3 razy w roku ładuję rower do samochodu i jadę dalej np. na Mazury
      • irozwad Re: Bo nie ma jak rowerek ;-) 13.05.06, 22:08
        właśnie wróciłem z przejażdżki.
        na Domanickiej położyli nowy asfalt od wiaduktu nad obwodnicą do mostu nad Muchawką.