Dodaj do ulubionych

Internet - ASK Stream-Zagórze. Problem z netem.

IP: *.net.stream.pl 26.10.09, 21:09
Poszukuję opinii użytkowników w/w firmy. Ostatnio mam problem z netem, niby
jest, testy szybkości wykazują o kilka do kilkudziesięciu(!) szybsze działanie
niż na umowie, jednak co z tego jeśli poblokowane są porty i brak możliwości
użytkowania sieci P2P (klienci nie mogą się połączyć z drugim użytkownikiem).
Telefony odbierają telefonistki, które raczej nie mają wiedzy fachowej, a
serwis ignoruje moje maile.
Naprawdę miałem i chciałbym mieć dobre zdanie o jakości usług, lecz ostatnio w
moim odczuciu ASK spuścił z tonu. Czy ktokolwiek ma podobne doświadczenia?
Może jest nas więcej, a może tylko u mnie coś nie gra?
Pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • Gość: Ja IP: *.net.stream.pl 26.10.09, 23:54
    Mam niestety podobny problem. Sieć P2P przestała zupełnie działać. Niczego nie
    można przesłać/odebrać. Dzieje się tak od około miesiąca. Dzwoniąc pod te ich
    różne numery proś zawsze o kontakt z działem technicznym. Są tam bardziej kumaci
    panowie.
  • Gość: Tumanek IP: *.cus.pl 27.10.09, 07:54
    Proponuję zgłosić to na Policje tel 997
  • Gość: Ja IP: *.net.stream.pl 27.10.09, 09:05
    Tumanek, proponuję psychiatrę. Najbliższy szpital miejski.
  • Gość: Tom IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.10.09, 09:28
    Jak zwykle tuman musiał zaistnieć....
  • Gość: Tumanek IP: *.cus.pl 27.10.09, 13:12
    Jak nazwa taki internet Netsram ha ha ha
  • Gość: Tom IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.10.09, 13:46
    Prymitywny jesteś tumanie
  • Gość: wojciech IP: *.net.stream.pl 27.10.09, 20:00
    Dzięki za odpowiedź. Tak jak myślałem, nie tylko ja tak mam. Albo robią to
    specjalnie, albo mają większą awarię, albo po prostu są niekompetentni. Swoją
    drogą ciekawy jestem co dowiedziałeś się od tych "kumatych panów" ?
    Cóż, na razie poczekam aż skończy mi się umowa "promocyjna" i zwiewam do
    konkurencji, może tam będzie lepiej. Na szczęście mamy wolny rynek a konsument
    może decydować gdzie wydaje swoje pieniądze.
  • Gość: Dariusz IP: *.cable.smsnet.pl 29.04.11, 21:57
    Kumaci, hi hi hi .
    Przyjadą po kilku dniach , zwalą na wandali , zwrotu zero i tak w kółko!!!!! powodzenia!!!
  • Gość: gość IP: *.net.stream.pl 27.10.09, 14:17
    Do niedawna wielogodzinne przerwy i jednocześnie żaden telefon wówczas nie
    odbierany przez firmę.Zamierzam zrezygnować z usług.
  • Gość: rafal IP: *.net.stream.pl 13.11.09, 11:06
    Mam dokladnie identyczna sytuacje, jednak jeszcze nie dzwonilem do
    nich, skoro jednak mowisz, ze tak ignoruja te sprawe trzeba bedzie
    sie do nich przejsc, tam mnie napewno szybko nie splawia.
  • Gość: Siwy IP: *.net.stream.pl 15.11.09, 13:57
    Od okresu wakacyjne internet z Ask działa tak , że pożal sie Boze. p2p dziala w
    okresie 24 do 8 rano . Rowniez gry mmo takie jak world of warcraft sa
    poblokowane mozna sie do nich zalogowac w tych samych godzinach co da sie
    sciagac z p2p. Jak czlowiek pracuje od rana do wieczora to wlasciwie internet
    moze mu posłużyć jedynie do przegladania stron . Jak na 50 zl to troche malo
    atrakcyjna oferta . Po umowie zmieniam na innego providera . P.s gratuluje
    Askowi ich olewajacemu stosunkowi do klienta. Do ludzi co chcą założyć internet
    ASK STREAM omijać SZEROKIM łukiem .Pozdrawiam
  • Gość: ona IP: *.net.stream.pl 24.11.09, 11:10
    A czy wiedzieliście, ze po tym calym okresie "promocyjnym" jeśli sie
    z nimi nie skontaktujesz zamiast placic 65zl podnosza ci na ponad
    90zl?! Czy jest to gdzies zapisane w umowie?? i za cholere nie mozna
    sie do nich dodzwonic!!! bo nikt nie podnosi sluchawki...
  • Gość: tiger333 IP: *.cable.smsnet.pl 16.01.10, 22:20
    MIAŁEM OD NICH NETA. NIE POLECAM. ZAMIAST 2 Mb MIAŁEM NIECAŁE 256 kb.
    FIRMA OLEWAJĄCA. CO DO TELEFONÓW TO PRAWDA, ZERO ODBIORU.
    TERAZ POSIADAM NETA Z KABLÓWKI SMS I POLECAM TĄ FIRMĘ Z CZYSYTM
    SUMIENIEM.
  • pierozek_monika 18.01.10, 13:14
    i ja nie polecam - rzeczywiście od wakacji więcej internetu nie ma, niż jest.
    Dzwonię do BOK i proszę o telefon do serwisanta, a pan mi na to, że serwisanci
    sobie tego nie życzą, ponieważ potem dostają w niedziele telefony. Sorry ale
    jakby był internet , to by telefonów nie mieli, a tak, to powinni mi z umowy i
    rachunku wyłączyć weekendy, bo wtedy nie świadczą usługi.
    Jutro ma się do mnie zgłosić serwisant dopiero :/

    Wytrzymam jakoś do kwietnia, ale w marcu umowę wypowiem (1 miesięczny okres
    wypowiedzenia) - nie będę na pewno przedłużać umowy. Za 85 zł miesięcznie można
    by oczekiwać czegoś więcej, niż CZASAMI działający internet.

  • Gość: balbina IP: *.net.stream.pl 18.02.10, 13:40
    Ja mam ten sam problem, szybkość jest6Mb,przekonałam się,że to najgorszy operator, jak skończy mi się umowa przejdę na innego, nie ma dnia żeby było wszystko w porządku,rano albo wieczorem gdy potrzebny mi internet nie działa ,z połączeniem się zgłosić reklamację trzeba mieć stalowe nerwy, bo zgłasza się poczta głosowa i tak kóło gada,a po dobrej chwili 10minutowej cisza naciągają tylko na kasę.Ja na przyjscie mechanika czekam 5 dni,internet w sumie w miesiącu działa 20 dni a płaci się za 30.MOJE ZDANIE TO NAJGORSZY INTERNET STREAM kto ma założyć,niech się dobrze namyśli dobra rada.
  • Gość: xXx IP: *.adsl.inetia.pl 19.02.10, 20:18
    mialem do czynienia z tą patologią, męczarnia, co chwile nie bylo internetu,
    tel nie odbieraja, itp itd, ogolnie wzystko do bani NIE POLECAM I NIE ZYCZE
    TEGO GOWNA NAJGORSZEMU WROGOWI
  • Gość: KLIENT IP: *.chello.pl 13.05.10, 11:38
    Firma fatalna. Łatwiej jest dodzwonić się do Watykanu i porozmawiać z papieżem
    jak do tej firmy. Kilkanaście numerów telefonów, a ciągle słychać nagrania żeby
    zostawić wiadomość. Raz byłem w Krakowie w głównej siedzibie bo od roku nie
    otrzymuję faktur VAT za usługi. Pracownicy byli prawie że oburzeni, że
    ośmieliłem się przyjechać z Sosnowca i upomnieć się o faktury, ale jak mam
    kontrolę skarbową, a ta pseudo-firma unika kontaktu ze mną to co zrobić... NIE
    POLECAM!!! OSZUŚCI I NACIĄGACZE!!!
  • Gość: m IP: *.ip.gronet.pl 22.09.10, 15:55
    najgorsza firma jak moze byc nie polecam nikomu wszystkich bede ostrzegac od 5 dni brak neta i zero jakiej kolwiek reakcji
  • Gość: Ja IP: *.cable.smsnet.pl 25.09.10, 22:29
    Zdecydowanie odradzam. Jestem użytkownikiem "Ja" który wypowiadał się w tym wątku przed rokiem. Z firmą się pożegnałem, a nie było to takie proste. Po mojej rezygnacji nadal przysyłano mi rachunki. Brak słów.
  • Gość: margharet IP: *.net.stream.pl 26.09.10, 08:49
    Zastanawiam się nad przejściem do SMS NET. Widzę, że w identyfikatorze twojej wypowiedzi jest adres tego dostawcy. Możesz coś napisać o jakości usług internetowych tej firmy. Mam od nich kablówkę i jest ok. Nie ma żadnych problemów. Jak wygląda sprawa z internetem? Napisz też jakie masz łącze i czy wszystkie programy Ci działają. Chodzi o wymianę plików, stabilność połączenia itp.
    Dzięki
  • Gość: Ja IP: *.cable.smsnet.pl 26.09.10, 22:17
    Gość portalu: margharet napisał(a):

    > Zastanawiam się nad przejściem do SMS NET. Widzę, że w identyfikatorze twojej w
    > ypowiedzi jest adres tego dostawcy. Możesz coś napisać o jakości usług internet
    > owych tej firmy. Mam od nich kablówkę i jest ok. Nie ma żadnych problemów. Jak
    > wygląda sprawa z internetem? Napisz też jakie masz łącze i czy wszystkie progra
    > my Ci działają. Chodzi o wymianę plików, stabilność połączenia itp.
    > Dzięki

    Jestem zadowolony z SMS. Mam neta 4 Mbit/s i to mi wystarcza bo ja nie ściągam za dużo. Od lipca jestem w tej sieci i chyba tylko raz nie było internetu kilka godzin (ok 5) bo jak mnie poinformowano mieli jakąś awarię. Pliki można pobierać bez żadnych ograniczeń, nie ma poblokowanych portów. Ogólnie jestem zadowolony. Sąsiad który jest nadal w Streamie ostatnio znów cały tydzień nie miał internetu czyli tam się nic nie zmieniło z tego co widzę.
  • Gość: Karolina IP: *.net.stream.pl 20.04.11, 19:36
    STANOWCZO ODRADZAM!!!!!!!!!!!!! ASK STREAM COMMUNICATIONS!!!!!!!!!! bardzo częste braki w dostawie internetu, a jeśli nie masz z nimi podpisanej umowy na pakiet promocyjny to opłata za internet za 6 Mbit/s wynosi 219,48 gr bez wcześniejszego powiadomienia i jakiegokolwiek widocznego cennika na stronie www !!!!!!!!!!!!!! Byłam ich klientem przez 5 lat i za każdym razem gdy kończyła się umowa musiałam prosić się żeby mi ktoś zaproponował jakaś ofertę bo niestety nikt z BOK nie mial zamiaru się tym zająć . ODRADZAM STRZEŻCIE SIĘ, aha i dodam, że dodzwonić się i połączyć się z konsultantem na infolinii to cud...
  • Gość: Marek IP: 31.60.121.* 22.04.11, 12:50
    Ja również odradzam korzystanie z Ask Stream. To chyba najgorszy dostawca internetu w kraju. Nie ma u nich miesiąca bez awarii, bywają nawet awarie co tydzień. Bardzo często internet pada na cały weekend, jest naprawiany dopiero w poniedziałek (a bywa, że zgłoszenie awarii jest w piątek przed południem), czasem dopiero we wtorek. Do tego za tydzień awaria potrafi się powtórzyć. Nie potrafią nawet trwale usunąć usterki.
    Szkoda zachodu, szkoda nerwów. Szkoda zmarnowanych pieniędzy.
    Każdy inny dostawca sieci będzie lepszy.
  • Gość: Arek IP: *.cable.smsnet.pl 29.04.11, 21:54
    Oni mają non stop awarię !!!!
    U mnie w bloku wszyscy zrezygnowali z ich usług , nie daj sie nabrać.
    Przyjdzie czas to sie przekonasz ani netu ani zwrotu!!!
  • Gość: Arek IP: *.cable.smsnet.pl 29.04.11, 22:02
    Krakowscy cwaniacy, idiotów znaleźli w zagłebiu na slasku!!!!!
    ale dobierzemy sie im do tyłka , jeszcze sie pooooosr!!!!!!
  • Gość: DR IP: *.cable.smsnet.pl 29.04.11, 21:49
    To jest firma nie dbająca o klijentów, oszukuje, nie dostarcza usługi i wprost kradnie!!! to wszstko!!!
  • Gość: damian IP: *.cable.smsnet.pl 29.04.11, 21:51
    Nie polecam , mam z nią same problemy , czekam tylko na rozwiązanie umowy!!!
  • Gość: JanIIISobieski IP: *.net.stream.pl 04.05.11, 01:51
    Mialem net z ASK przez kilka lat i nie bylo wiekszych problemow, wyjechalem na trzy lata wrocilem rok temu i mam neta ze STREAM od 14 miesiecy, w tym czasie dwukrotnie wystapila dluzsza przerwa w dostawie netu spowodowana uszkodzeniem przez jakichs typkow kabli w piwnicy, serwis po powiadomieniu zjawil sie na nastepny dzien po zgloszeniu i naprawil uszkodzenia dokonane zapewne przez konkurencje, fakt faktem zeby dodzwonic sie do Krakowa potrzeba troche cierpliwosci ale nie jest tak zle. Ogolnie jestem zadowolony z uslug tego dostawcy i nie mam zamiaru zmieniac na innego.
  • Gość: biker IP: *.adsl.inetia.pl 21.06.11, 08:31
    no to moze jeszcze jedna ciekawostka !!!!!!!!!!!!!

    Za opozniona wplate wylaczyli mi uslugi co moze byc dla mnie zrozumiale.
    Uiscilem wplate ale ..... zeby internet i TV zaczel;y dzialac MUSZA dostac potwierdzenie wplaty co zrobilem za pomioca maila z pracy , dzie mam internet a po dotarciu do domu zadzw aby sprawdzic czy mail dotarl.
    Wowczas pani telefonistka z BOK powiedziala ze owszem dotarla ale nie uruchomia mi ani internety ani TV bez pisemnej prosby o ponowne uruchomienie uslug, mimo ze w mailu o to prosilem gdzie zalaczylem potwierdzenie przelewu.
    Poprosilem o kogos wazniejszego i polaczona mnie ze SPECJALISTA DO SPRAW OBLUGI KLIENTA Karol Ścibisz ten ponoc kontaktowac sie ze swoim kierownikiem dzialu BOK Dawid Sendyk i nie zgodzili sie wlaczyc mi ani TV ani internetu.
    Panowie stwierdzili, ze moja prosba w mailu jest nie wazna.Musze to zronic za pomoca pisma z wlasnorecznym podpisem.Zrobilbym to gdybym mial intwernet od reki ale , ze go nie ma to coz.
    Panowie stwierdzili ze moja prosba w mailu jest nie wazna bo tak mowi regulamin a ja pytam jaki i gdzie bo w moim regulaminie tego nie ma i uslyszalem : TAK MOWI NASZ WEWNETRZNY REGULAMIN !!! SZOK !
    Za chwile moze sie okazac , ze cos tam sobie jeszcze napisali w swoim wewnetrznym regulaminie i znow egzekwuja to od klienta !! Na to ani ja sie nie zgadzam ani nikt sie nie zgodzi ale oni twardo ze tak nakazuje regulamin i dodaja z przekasem ze ich wewnetrzny regulamin tak mowi, ktorego klient ani nie widzi ani nie podpisuje !!!!!!!!!!!!!
    Dziekuje za taka onsluge klienta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: mzg IP: *.net.stream.pl 22.08.11, 11:25
    U mnie problem z internetem pojawia sie regolarnie do tego prosby telefoniczne o jego usuniecie trawają do 3 dni i niestety nigdy wcześniej to sie nie dzieje. Do tego zawsze jest rozsądne tłumaczenie ,, na terenie pana meijsca zamieszkania prowadzimy prace remontowe w celu usprawnienia internetu'' ciekawe ze tak czesto te usprawnienia ze człowiek moze wyjsc z siebie Płaci za 31 dni w miesiacu a ma go ,,20'' :) to nie sa prace usprawniajace to czyste oszustwo klienta. Do tego przy pytaniu o prosbe rozwiązanie przed wczesnej umowy ze wzgledu ciagłych brakow internetu lub jego CIĘ ŻKIEJ pracy pani odpowiada ze po zapłaceniu kary nie ma problemu hehe ciekawe w jakiej wysokosci kary szkoda ze oni nieodpowiadają wobec klienta za swoje grzechy.......1 SŁOWEM NIE POLECAM NIKOMU ASK CIAGŁY BRAK INTERNETU A TEGO NIKT CHYBA NIE CHCE DECYDUJAC SIE NA ZMIANE OPERATORA. ASK NIE NIE POLECAMASK NIE POLECAM ASK NIE POLECAM ASK NIE POLECAM ASK NIE POLECAM ASK NIE POLECAM ASK NIE POLECAM ASK NIE POLECAM ASK
  • zaniedbanyklient 24.04.12, 15:07
    Po kilku latach bycia zwykłym szarym klientem zrezygnowałem z ich usług dostawy internetu do mojego domu. Powody ? Większość z nich jest właśnie wymieniona tutaj w powyższych komentarzach.

    Po przeniesieniu ASK STREAM z Sosnowca do Katowic, a potem jeszcze raz do Krakowa firma stała się bardzo opieszała wobec swoich klientów. Nie polecam ich jako usługodawcy.

    1. W razie awarii / braku sieci łatwiej się dodzwonić na księżyc.
    2. Jeśli już ich powiadamiamy o awarii to wciskają kit że robią prace konserwacyjne, albo usprawniają łącze, albo budują nową linię i muszą się podłączyć do istniejącej itd ... mogę wymieniać cały czas. A zazwyczaj zawsze po zgłoszeniu telefonicznym internet jest w przeciągu 30 minut.
    3. Częste braki dostawy internetu na okres kilku minut - kilkanaście takich przypadków na dzień - spowodowane ich fatalną infrastrukturą kablową przez którą wynika przeciążenie sieci.
    4. Blokowanie portów p2p, uniemożliwianie w pełni wykorzystania swego łącza.
    5. Fałszywe powiadamianie o pojemności swego łącza - umowa stworzona przez przedstawiciela ASK Stream na udostępnienie internetu o szybkości 3 mb/s, gdzie rzekomo cały czas maksymalny przepust to 2 mb/s. A prowizja leci .....
    6. Zgłaszanie awarii i chęć powiadomienia odliczenia opłacanych dni od rachunku - nie pomaga oczywiście. ( Przypadek z 29 grudnia 2011 roku aż do 11 stycznia 2012, kiedy to po tygodniowym przypominaniu dzień w dzień o braku internetu na całym osiedlu powiadomiono mnie o możliwości zmniejszenia rachunku i wyrażeniu przeze mnie podjęcia takiej decyzji - jakoś do tego nie byli skłonni ).
    7. Obsługa telefoniczna, nie mająca pojęcia o stanie rzeczy. Ja nie wiem po co prowadzą serwis telefoniczny kiedy osoba rozmawiająca ze mną przez telefon nie jest mi w stanie udzielić fachowej pomocy.
    8. Częste już nawet awarie w jednym bloku, niż na całym osiedlu. Pomoc techniczna zajmuje się tym problemem po okresie prawie tygodnia.
    9. Idiotyczna strona osiedlowa fucio.pl na której ważne wiadomości są z okresu chyba PRL-u, brak jakiegokolwiek zaangażowania z ich strony w celu informowania klientów o możliwości braku internetu z powodu remontu itd. SMS NET przynajmniej informuje !

    Dlatego z powodu ich ułomności i olewania klientów umowa została rozwiązana z miesięcznym wypowiedzeniem. Gratuluję im tak systematycznego działania w sprawie dobra ludzi którym udzielają swoje zasoby.

    W przypadku gdyby ktoś się decydował na zawarcie z nimi umowy TO ZDECYDOWANIE ODRADZAM ! ASK STREAM TO FAŁSZYWA PSEUDO FIRMA UDOSTĘPNIAJĄ SŁABY TOWAR ZA WASZE CENNE PIENIĄDZE, KTÓRE MOŻECIE WYKORZYSTAĆ W MĄDRZEJSZY SPOSÓB !

    Lepiej już zawrzeć umowę z SMS NET na okres jednego roku w celu przetestowania oferowanego produktu. Ja sam mam tutaj internet i bardzo go polecam, ponieważ nie ma brak w dostawie internetu, dbają o klientów ...

    Podobno za rok mają u nas na osiedlu wprowadzić CHELLO z UPC, więc oferta tym bardziej będzie urozmaicona niż shit oferowany przez ASK STREAM.
  • Gość: zioło IP: *.dynamic.chello.pl 26.12.13, 19:38
    jedna wielka pomyłka, żenada
  • Gość: Jerry IP: *.fucio.net 12.06.14, 16:17
    Witam, u mnie od 2 tygodni nawet google nie wchodzi, dzwonie co drugi dzień i tylko mnie telefonistka zbywa, podając info iż przekazała do serwisu.

    Parodia, mam już dość....
  • slobodanw 06.01.15, 20:57
    Korzystałem z ich usług jakieś 10 lat temu na Zagórzu. Wtedy była to jedna wielka tragedia. Obecnie coś mnie podkusiło, żeby znowu wziąć od nich usługę, w jakiejś idiotycznej nadziei, że może po 10 latach czegoś się nauczyli. Stupid me.... Nie nauczyli się niczego ? awaryjność, bylejakość, badziewność... kompletna zlewka reklamacji, nawet tych składanych na piśmie. Omijać szerokim łukiem i unikać jak ognia!
  • Gość: sam IP: *.adsl.inetia.pl 07.01.15, 16:33
    a jak oceniacie od nich internet po światłowodzie, telewizję i telefon?
  • Gość: kri IP: *.play-internet.pl 17.01.15, 17:15
    Właściciel firmy nie żyje. Nie wiadomo co będize dalej
  • Gość: ghjgj IP: *.adsl.inetia.pl 19.01.15, 20:41
    i co dalej z firmą ASK - świadczą usługi?
  • slobodanw 24.01.15, 19:28
    Oczywiście, że świadczą - na równie badziewnym poziomie co zwykle.
    @kri: co śmierć (nie właściciela ? lecz Prezesa Zarządu) miałaby mieć wspólnego z ew. zaprzestaniem usług. Przez lata ASK zmienił się z Działalności Gospodarczej prowadzonej osobiście w Spółkę z o.o. Starczy pogrzebać w KRS. Nawet gdyby ś.p. Prezes miał 100% udziałów, przejdą one co najwyżej na spadkobierców i tyle.
  • Gość: seb IP: *.centertel.pl 07.02.15, 17:30
    chcialbym powiedziec ze firma ktora tu byla 10lat temu na zagorzu to co innego niz teraz poniewaz firma wtedy sprzedala swoja siec innej firmie teraz ASK jest ta sama firme lecz chwala sie ze teraz sa duzo lepsi bo wprowadzaja nowe technologie. skusilem sie i mam z nimi umowe od maja 2013 i tak naprawde wszystko dobrze chodzilo moze 4-5 miesiecy potem awarie sa srednio raz w miesiacu .
    Sa tani to fakt bo chca klientow zdobyc ale nie polecam. Dekoder od TV wiesza sie bardzo czesto i to sam.
  • Gość: fh IP: *.adsl.inetia.pl 05.02.15, 15:10
    czy po śmierci właściciela ta firma działa? nie mogę się do nich dodzwonić
  • slobodanw 08.02.15, 14:28
    Od wczoraj wieczór znowu totalna lipa, nic nie działa. Dodzwonić się oczywiście nie można, pewnie dopiero w poniedziałek ktoś łaskawie ruszy cztery litery. Mam tego dość i idę wymówić im umowę.
  • Gość: zabba IP: *.play-internet.pl 08.02.15, 16:31
    U mnie to samo zero odpowiedzi na maile,
  • felix_20 09.02.15, 12:26
    U mnie to samo od soboty, nie ma internetu i telewizji.
    Telefony głuche i nie można się dodzwonić, strona internetowa nie działa -
    czyżby UPADŁOŚĆ bo innego wytłumaczenia nie mam.
  • slobodanw 09.02.15, 12:50
    Z tego co się dziś dowiedziałem ? firma przestała istnieć.
    Czas zgasić światło i zamknąć wątek...
  • Gość: Iwa IP: *.um.czeladz.pl 09.02.15, 14:19
    Tak, potwierdzam. Na teatralnej nie ma szyldu ani biura, tzn. pokój z numerem na który się powołują jest zamknięty....
    To chyba na tyle....
  • Gość: kA IP: *.play-internet.pl 09.02.15, 14:34
    Hm pięknie. A co ze sprzętem i hajsem...za ten miesiąc
  • felix_20 09.02.15, 15:51
    Też chciałbym wiedzieć co dalej. Zaraz kończę robotę i tam jadę.
    Mam nadzieję że nikt po ryju nie dostanie.
  • Gość: Paula IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 09.02.15, 18:35
    Dzwonilam dzisiaj. Mowili, ze wlacza. W drzwiach kupa kopert. Zawijaja biznes. Nie wysylajcie Panstwo pieniedzy na nowy miesiac.. Kto wyslal juz nie odzyska. Zastanawiam sie co mozna z tym zrobic..
  • Gość: Paula IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 09.02.15, 19:14
    Teraz kobita powiedziala, ze trzeba podpisac nowa umowe na gwiezdnej.
  • slobodanw 09.02.15, 20:36
    Nie zamierzam podpisywać z tą szmaciarską firmą żadnej nowej umowy. W zasadzie to miałem im dziś zanieść wypowiedzenie. Informacja, że nie ma już komu spadła mi jak z nieba (choć i tak mam nierozpatrzoną reklamację sprzed ponad miesiąca, więc i tak mogłem zerwać z ich winy). Jutro będę miał nowego usługodawcę.
  • felix_20 10.02.15, 08:05
    Z tego co ja się dowiedziałem, to umarł właściciel firmy a żona zastanawia się czy ma to dziedziczyć.
    Od kobitki z ochrony dowiedziałem się nr telefonu komórkowego do nich ale chyba go błędnie spisałem bo nie mogę się dodzwonić. Jakby ktoś miał jakiś nr kontaktowy to bardzo proszę bo chciałbym odzyskać kasę.
  • Gość: zabba IP: *.play-internet.pl 10.02.15, 16:22
    Jak podejdziecie. Na reatralna to poproscie portiernia o numer telefonu do nich, zgłosi się babka nota bene ta sam nie kompetentna i zaproponuje umowę biuro mają też na warszawskiej. 10
  • Gość: arbuz27 IP: *.centertel.pl 10.02.15, 08:31
    gdzie i u kogo mozna się coś konkretnego dowiedzieć. umowę mam podpisaną i z wcześniejszym odejściem wiążą się kary umowne Z kim rozmawiać może ktoś wie
  • Gość: Iwa IP: *.um.czeladz.pl 10.02.15, 08:57
    Jakiś numer do tej kobiety można prosić?
  • Gość: Iwa IP: *.um.czeladz.pl 10.02.15, 09:05
    u mnie właśnie zaczął działać net
  • shatmach 10.02.15, 09:29
    Na Gwiezdnej pojawiły się takie komunikaty:

    s18.postimg.org/uh3xrzi3t/20150209_220530.jpg
  • felix_20 10.02.15, 11:03
    Dzięki Ci shatmach bo po prostu jakiś czeski film. Nikt nic nie wiem, a pieniążki wzięte.
    W końcu jakaś konkretna informacja.
  • Gość: klient IP: *.dynamic.chello.pl 10.02.15, 16:34
    Z tego co wiem to rozkradają tą firmę kto tylko może i gdzie, wszystkie firmy, które podają się, że działają w imieniu ask robią to bezprawnie
  • Gość: arbuz27 IP: *.centertel.pl 10.02.15, 17:50
    gagu gadu a ja dalej nie mam netu i nie wiem co robić
  • Gość: Onaa IP: *.centertel.pl 10.02.15, 19:07
    Ja też nie wiem co robić ... żadnej informacji oficjalnej, czy umowa ważna czy cokolwiek innego. Szlak mnie trafi :/
  • Gość: DanielM IP: *.dynamic.chello.pl 10.02.15, 19:48
    Radzę zmieniać operatora. Z ASK już nic nie bendzie.
  • Gość: zabba IP: *.play-internet.pl 10.02.15, 19:53
    Jak masz umowę to jest tam paragraf 16 - wysyłasz rozwiązanie umowy pocztą na adres firmy.
    Z tego co ja się dowiedziałem to wyłączono główne łącza. Ja od 20.01.2015 robiłem pomiary szybkości łącza, które nawet nie zbliżały się do usługi, za którą płaciłem (30/10). Już w trakcie wysyłałem mail - na ani jednego nie otrzymałem odpowiedzi.
  • Gość: Handlowiec SP2 IP: *.silesialan.eu 11.02.15, 10:52
    Jako jeden z wielu operatorów w SOSNOWCU możemy pomóc na dzielnicy SIELEC,KUKUŁEK,DAŃDÓKA, NIWKA. Niestety na HUTNIKU nie jesteśmy wstanie wam pomóc
    lokator.manifo.com/blog/sm-hutnik-ukarana-przez-uokik-
    "Do dzisiaj jesteśmy blokowani przez Ząrząd"
    SOFTPRO2 SOSNOWIEC www.softpro2.pl tel. 327454111 Wydłużamy prace Biura ZAPRASZAM
  • Gość: piotr IP: *.dyn.salzburg-online.at 11.02.15, 12:24
    Bartek? :)

    Rozwiń światło na starym sosnowcu....
  • Gość: teresa IP: 82.177.198.* 11.02.15, 15:41
    Hienyyyyyy :D Cmentarne :D Następna banda!!
  • felix_20 12.02.15, 08:39
    SoftPro2 - słuchajcie był u mnie koleś jeszcze w styczniu powiedziałem co bym chciał i za jaką kaskę, padło stwierdzenie ok. w lutym prześlę panu ofertę poniżej tego co ma Pan teraz w ASK. Podałem mu na tacy to co mam i to co chciałbym mieć. A tu po weekendzie okazało się że ASK padło. Odzywam się do gościa a on wywala mi taką cenę że szok. Zwąchał temat że klienci nie mają telewizji i internetu i wywindowali cenę w górę. DRAMAT !!! Nie wiem czy ufać takiemu komuś - choć dobrze wiedział że byłem zainteresowany ich oferta już wcześniej.
    PS. W UPC wynegocjowałem bardzo dobre warunki - i wiem że jak prezes zejdzie z tego świata to internet i telewizja dalej będzie działać.
    Pzd.
  • Gość: Oburzony IP: *.dynamic.chello.pl 10.02.15, 19:56
    Za co płacę podatki! Urzędnicy zamiast pracować to surfują po Internecie! Skandal! Nic tylko zameldować górze.
  • Gość: lolas IP: 193.29.5.* 10.02.15, 23:23
    a wiec z tego co ja sie dowiedzialem u rzecznika praw konsumenta zeby podpisac umowe z innym operatorem trzeba pierw rozwiazac obecna umowe z firma ask tzn mozna podpisac inna umowe ale wtedy istnieje ryzyko placenia 2 abonamentow jeden firmie ask a drugi nowej firmie swiadczacej podobne uslugi. tutaj zaczynaja sie schody. zeby rozwiazac umowe z firma ask pani rzecznik poradzila najpierw wyslac pisamo z reklamacja na ktore odpowiedz firma ask ma 30 dni!!!!!!! po tym okresie jesli nie bedzie odzewu mozna napisac pismo z odstapieniem od umowy bez dodatkowych kosztow zawartych w umowie i znowu czkeac 30 dni !!!!!!!!!! dodajmy ze przez ten czas nie mamy ani telewizji ani internetu. chory kraj, chore prawa stojace po stronie zlodzieji!
  • Gość: k IP: *.play-internet.pl 11.02.15, 01:02
    Ja dzwonilam na ten wrzucony tu numer telefonu. Generalnie mam napisać reklamacje a potem ( chyba po 2 tyg.) wypowiedzenie, wszystko wyslac na ich adres poleconym. W zwiazku z tym abonamentu juz nie place, wstrzymuje przelew i mogę szukać drugiego operatora... chyba juz teraz...
  • Gość: remi IP: *.cable.smsnet.pl 17.02.15, 09:20
    Umowa punkt 16. 2 tyg bez neta koniec umowy ja napisalem rezygnacje i czekam 2 tyg.
  • Gość: Klient IP: 82.177.198.* 11.02.15, 14:47
    Z tego co się dowiedziałem trzeba napisać wypowiedzenie umowy firmie ASK na podstawie paragrafu 16 pkt. 8 regulaminu, następnie trzeba wysłać wypowiedzenie listem za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby i czekać na odpowiedź. Odpowiedzi pewnie nie będzie, więc list wróci z pieczątką poczty. Jeżeli w ciągu 14 dni usługa nie wróci to umowa jest rozwiązana.
  • Gość: pelikan IP: *.dynamic.chello.pl 11.02.15, 16:40
    sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnowiec/1,93867,17390784.html?v=1&pId=33031372&send-a=1#opinion33031372
  • p-asja 17.02.15, 10:30
    Destril nie wiem jaki masz interes w tym , żeby wprowadzać ludzi w błąd . Wcześniej ktoś podał link z ogłoszeniem na którym są te numery sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnowiec/1,93867,17390784.html?v=1&pId=33031372&send-a=1#opinion33031372. Przed chwilą dzwoniłam na stacjonarny aby upewnić się w tym co piszę.Babka przedstawiła się ,że jest z firmy Ask. Ponadto na Warszawskiej 10 znajduje się centrum usług sieciowych , które ściśle współpracuje z Ask-iem i do którego właśnie się wybieram. Mam nadzieję ,że czegoś więcej się dowiem.
  • Gość: Sielec IP: *.dynamic.chello.pl 17.02.15, 12:51
    Do p-asja. Nie wiesz jaki interes ma Destrii... ale myślę, że wszyscy doskonale widzą, jaki Ty masz interes, zamieszczając tego typu wypowiedzi. Nawet robić ludziom wodę z mózgu trzeba umieć ;-))). A wypowiedziami typu - pani mówi, że jest z ASK-u - sama sobie wystawiasz świadectwo ;-)). Dam Ci numer do pana, który mówi, że jest Napoleonem. A Centrum Usług Sieciowych - dziękuję nie skorzystam. Miałem okazję poznać Właściciela w zeszłym tygodniu w biurowcu ASK i niestety nie wzbudził mojego zaufania. Opowieści o tym, co gdzie ma, światłowody... w każdej lokalizacji, itp. A potem szybkie wejście na stronę i co?? cztery ulice w centrum, reszta radiowo - dla kogoś, kto ma o tym chociaż nikłe pojęcie - wszystko jasne. A do tego powoływanie się na współpracę z ASK - to dopiero referencje. I tytułem wyjaśnienia - nie słyszałem o firmie, nie znałem nikogo wcześniej z Centrum Usług Sieciowych. Nic do nich nie mam. Po prostu oceniam ich tylko i wyłącznie z pozycji klienta. I ta ocena w oparciu o dotychczasowe kontakty taka jest - raczej negatywna. W mętnej wodzie najlepiej się łowi ryby ( .. i jelonki ;-))). Szkoda, że nikt tego nie uświadomił firmie ASK - mogli to załatwić o wiele lepiej.
    A tak - pewnie jeszcze do piątku i posypie się lawina wypowiedzeń umowy z tytułu par 18 p8.
  • Gość: saper IP: *.216.217.178.ip4.netico.pl 11.02.15, 17:39
    osoby będące na sieci ask na wesołej w mysłowicach zapraszamy do zgłoszenia się do nas firma Netico 661870870 podłączamy do 1 godziny
  • Gość: arbuz27 IP: *.centertel.pl 11.02.15, 18:35
    i to mi sie podoba a co u nas w Sosnowcu
  • Gość: fuckyouask IP: 82.177.198.* 13.02.15, 20:27
    czy ktos moze napisac co warto zrobic w tej sytuacji? dalej bez neta i kablowki...
  • Gość: Klient IP: *.dynamic.chello.pl 13.02.15, 23:24
    Zawsze można zacząć czytać książki, chodzić na basen, pokazać dzieciom że jest takie coś jak podwórko, plac zabaw, park... ludzie to jest survival pokażcie czy potraficie przetrwać! ;D
  • destril 14.02.15, 02:01
    Ja juz wyslalem wypowiedzenie, od pn bedzie nowy dostawca. Mysle na UPC lub mediasat,
  • Gość: Klient IP: *.dynamic.chello.pl 14.02.15, 09:53
    Destril z jakiego osiedla jesteś?
  • p-asja 14.02.15, 10:29
    Witam. Proszę o informację czy komuś udało się do nich dodzwonić i ma jakąś konkretną informację? Mój mąż dodzwonił się wczoraj na stacjonarny ,jakaś kobieta poinformowała, że usługa będzie wznowiona dzisiaj. Jak do tej pory cisza, więc myślę ,że to jakieś granie w banie.
  • Gość: Gość IP: *.dynamic.chello.pl 14.02.15, 12:27
    Wg. mnie nie ma co panikować, trzeba poczekać na jakieś oficjalne informacje co się dzieje, ponieważ wydaje mi się że póki co to konkurencja robi takie bagno, różne plotki rozsiewa, itp. Przede wszystkim jako klient firmy ASK sądzę, że trzeba czekać, bo umowa nadal jest wiążąca, a podpisanie nowej z kimś innym to później problem, gdyż może się okazać że będą 2 abonamenty do płacenia... a wystarczyło poczekać kilka dni!
  • destril 14.02.15, 13:02
    okolice Sielca.
  • p-asja 14.02.15, 14:27
    Ja też jestem z Sielca i klientem firmy Ask od czerwca ub r.Zrezygnowaliśmy z UPC dla Ask-u. UPS mają bardzo drogą ofertę i też szału nie ma .Wszyscy są super do momentu podpisania umowy a potem - jak wszędzie.Poczekam do jutra i jeszcze raz podejmiemy próbę kontaktu telefonicznego, jeżeli nadal będziemy zwodzeni to zerwiemy umowę na podstawie niewywiązania się z umowy dostawcy.Umowa obowiązuje obie strony. Brak kontaktu, brak jakichkolwiek informacji z ich strony też może być podstawą do zerwania umowy w której nie było mowy o miesięcznych przerwach w dostawie .Jedni traktują internet jak formę rozrywki inni muszą pracować z internetem i w takim przypadku ponoszą straty.
  • p-asja 14.02.15, 14:30
    Przez telefon pani poinformowała ,że będą podpisywane nowe umowy.Tzn stare przestały być ważne , tak więc nową umowę można podpisać lub nie
  • Gość: piernik IP: *.free.aero2.net.pl 14.02.15, 18:00
    Jedyna sensowna odpowiedź to @p-asja w drugim poście. Z ASK już nie będzie internetu.Koniec kropka. A Ci co wierzą, że internet będzie nie mają świadomości kto im go dostarczy. Bo na pewno nie ASK. A @destril pod kątem prawnym robi błąd bo teraz wypowiada umowę z ASK. Takie pismo trzeba wysłać po 14 dniach od wstrzymania usługi (awarii) zgodnie z regulaminem.
  • Gość: wera IP: *.dynamic.chello.pl 14.02.15, 19:22
    A ja mam neta chyba się już pozbierali :)
  • p-asja 14.02.15, 19:29
    Wera od której godz. masz neta?
  • p-asja 14.02.15, 19:53
    Czy ktoś jeszcze może pochwalić się dobrą wiadomością?
  • slobodanw 15.02.15, 00:51
    "Gość: wera IP: *.dynamic.chello.pl 14.02.15, 19:22"

    "też mam neta". I również nie z ASK :P
  • Gość: sielec IP: *.dynamic.chello.pl 16.02.15, 15:55
    Pojawiła się kartka na drzwiach biurowca, że przepraszają i wkrótce postarają się wznowić działalność. Oczywiście nadal brak jakichkolwiek namiarów do kontaktu, biura zamknięte na głucho, telefony wyłączone, domena zablokowana, usługi nie świadczone. Ciekawe, w co oni grają, bo aż trudno uwierzyć, że można aż dyletancko podejść do sprawy. A i raczej nikt nie będzie czekał, że po tygodniach ASK powie - nooooo... wróciłem ;-))) W sumie nawet zamknąć firmy nie potrafią z klasą.
  • p-asja 16.02.15, 18:57
    Nr telefonów pod którymi można się do nich dodzwonić 32 363 45 44 lub 512710638. mnie dzisiaj poinformowali, że od soboty działają z podłączeniem i dzisiaj powinien już być - ale jakoś nie ma. Dzwońcie ,ja się dodzwoniłam.
  • slobodanw 16.02.15, 22:22
    @p-asja podane przez Ciebie numery telefonów to NIE SĄ numery do ASK tylko do zupełnie innej firmy.
  • destril 16.02.15, 22:59
    Od samego poczatku widac ze obce firmy przejmuja klientow, czekaja tylko na zgode spoldzielni na wejscie na dane osiedla.
  • p-asja 17.02.15, 13:19
    Do slobodanw; Nie wiem jaki masz w tym interes, żeby ludzi wprowadzać w błąd. Te numery telefonów zostały podane w linku przez jednego z forumowiczów ; sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnowiec/1,93867,17390784.html?v=1&pId=33031372&send-a=1#opinion33031372 zadzwoniłam na stacjonarny i kobieta przedstawiła się jako firma Ask.Wyjaśniała ,że konkurencja "zaopiekowała "się ich okablowniem, pracują od soboty nad przywróceniem internetu i dzisiaj lub jutro powinno być już Ok. Na Warszawskiej 10 znajduje się centrum usług sieciowych ,które ściśle współpracuje z Ask-iem. Mój mąż tam się dzisiaj pofatygował i tę informację potwierdzili.
  • slobodanw 17.02.15, 13:31
    p-asja: podane numery NIE należą do firmy ASK. Należą właśnie do CUS.

    Może więc teraz Ty dla odmiany raczysz napisać dlaczego wprowadzasz ludzi w błąd?

    P.S. O firmie cus.pl słyszałem jak dotąd tylko dobre opinie, także od osób które są ich abonentami. Zresztą nigdzie nie może być gorzej niż w ASK :P
  • p-asja 17.02.15, 14:11
    Slobodanow wytłumacz mi więc zjawisko. Łącze się z podanym przeze mnie telefonem stacjonarnym i odbiera kobieta , która informuje, ŻE JEST Z FIRMY ASK. Każdy to może sprawdzić. Jeżeli wprowadza ludzi w błąd to jest to przestępstwo.Jeżeli CUS w siedzibie na Warszawskiej 10 informuje ,że wszystko wróci do normy dziś lub jutro to jaki mieliby w tym interes ,żeby podszywać się pod Ask i udzielać takich informacji?
  • slobodanw 17.02.15, 16:39
    To już nie do mnie pytanie. Ztcw te firmy zawsze dość blisko współpracowały. Być może istnieje między nimi jakieś porozumieniu o przejęciu klientów (świadczenia usług klientom). Sądząc po tym co wszyscy piszą ASK już się nie podniesie. Prawdopodobnie (prawdopodobnie! nie na pewno!) CUS przejmuje ich klientów w oparciu o jakieś ustalenia, a cała reszta firm podbiera klientelę na własną rękę.

    Swoją drogą nie wiem jak bardzo byli powiązani ani na czym dokładnie to polegało, ale kiedy ASK notorycznie leżał, to u klientów CUS'u internet działał normalnie.
  • p-asja 17.02.15, 19:06
    Nie wiem jak to działa i jakie są powiązania CUS z Ask , mieszkam na Sielcu, w czerwcu ubr zrezygnowałam z UPS dla Ask-u i do 7 .02 . nie narzekałam. Miałam TV i internet bez przestojów. Cena była konkurencyjna ( 2 tv i internet bez kabli. Wszystko hulało)Nie chce mi się wierzyć ,żeby tak nagle zrezygnowali . Śmierc szefa to tragedia ,ale to nie jedyny człowiek który za to odpowiadał i dla tej firmy pracował..Poczekam jeszcze te 2 dni, bo w każda firma jest dobra do podpisania umowy a póżniej jest jak wszędzie.Jeśli usługi nie zostaną przywrócone do czwartku zaniosę wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym ( z ich winy) . Zaniosę na Warszawską 10. Przecież przyznają się do odpowiedzialności za Ask.Z tego co sie dowiedziałam przez telefon , wszystkie wypowiedzenia wysłane na adres na Teatralną nie są odbierane a maile internetowe wróciły z powrotem na moją pocztę , więc ten adres również nie istnieje.Zobaczymy do czwartku.
  • slobodanw 17.02.15, 20:03
    Zanoś gdzie chcesz, ale jeśli nie wrócisz do domu z podbitą i podpisaną kopią poświadczającą przyjęcie wypowiedzenia przez firmę ASK (a nie jakąkolwiek inną) to Twoje wypowiedzenie warte jest mniej więcej tyle co dowolna kartka oprawiona w antyramę i powieszona w WC ;)
    Już chyba wartościowszy będzie list polecony który wrócił (odmowa odbioru może być w pewnych sytuacjach traktowana jako skuteczne doręczenie).
  • Gość: gostek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.03.15, 09:24
    kurcze to co płacić za marzec czy nie ja już nic nie wiem jak płacić to gdzie?
  • Gość: aga IP: *.dynamic.chello.pl 17.02.15, 21:32
    Do p-asja. Noooo... takiego poziomu desperacji i cynizmu dawno nie widziałem. Mam nadzieję, że dostrzega to też większość ludzi czytających te posty. Chociażby tylko na tej podstawie można się zastanowić, co sądzić o prawdomówności i rzetelności firmy... [ tu mógłbym wpisać firmę o trzyliterowym skrócie rozpoczynającym się na literę ;))))...ale proszę zauważyć, że sprytny p-asja nigdzie nie przyznaje się, że reprezentuję ową firmę, sugeruje tylko - ja zaniosę na Warszawską 10 :-)))) Ciekawe, co jest pod tym adresem???]. Posuwają się nie tylko do dezinformacji, ale wręcz nakłaniają do działań, mogących przynieść czytającym to, a niezorientowanym w ustawodawstwie potencjalnym klientom poważne szkody.
    Więc tylko w skrócie:

    ad 1) "... do czwartku, to zaniosę wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym..." - termin, zgodnie z KPA upływa w SOBOTĘ!!! wcześniejsze wypowiedzenie będzie nieskuteczne. Najlepiej dać z terminem poniedziałkowym.

    ad 2) "... zaniosę na warszawską 10..." No to już do prokuratury by się kwalifikowało, gdyby komuś udało się taki tekst nagrać w trakcie rozmowy z... ??? no właśnie z kim. Bo jeśli panie z CUS podszywają się pod współpracowników ASK, to jest to karalne. Usłużny p-asja podpowiada że przyznają się do odpowiedzialności za ASk ;-))) Ale.. to jego opinia a nie oficjalna informacja CUS i ciekawe jak daleko ta odpowiedzialność sięga?. I gdyby przyszło potem do ustalania czy CUS rzeczywiście tak twierdził, to co powiecie??? że ktoś o nicku p-asja tak napisał??!! Na dodatek kilka zdań wcześniej p-asja pisze, że "...nie wie jakie są powiązania CUS z ASK...". No, chyba, że w CUS-ie dadzą wam to na piśmie, że są upoważnienie do reprezentowania ASK sp. z o.o ;-))) Ale - nawet nie to jest najważniejsze. Stroną jest ASK sp. z o.o. i jej należy doręczyć wypowiedzenie. Dla wątpiących - a jak menel spod budki z piwem powie, że też jest z ASK-u to też mu dacie wypowiedzenie????!!

    ad 3) ASK sp z o.o. ma siedzibę, mail, stronę, numery telefonów. I... firma ASK jak dotychczas nikogo nie poinformowała o zmianie którejkolwiek ze wspomnianych powyżej informacji, w związku z powyższym nadal są obowiązujące. I to, że pod żadnym ze wspomnianych adresów nie można się z ASK skontaktować, nie znaczy że stały się nieobowiązujące. To problem i decyzja ASK, co robi. Dla klienta ważne będzie w ewentualnym postępowaniu sądowym uprawdopodobnienie, że próbę podjął. Więc radzę po prostu wysyłać od poniedziałku wypowiedzenia powołując się na par 16 p.8 za potwierdzeniem odbioru i jednocześnie wysyłać maila na obydwa adresy mailowe, w którego treści wpisać pełne wypowiedzenie, powód itp a do tego załączyć załącznik ( o identycznej treści), z którego wydrukowano wypowiedzenie wysłane pocztą. I zostawić na skrzynce zarówno treść wysłanej wiadomości oraz zwrotkę - informację o niemożliwości doręczenia. To w zupełności wystarczy do udowodnienia, że wypowiedzenie zostało wysłane.

    A co do p-asji czyli... no właśnie??? kogo???? - proszę pamiętać, że innym firmą jest zupełnie obojętne, ile abonamentów będziecie płacili i jakie koszty poniesiecie. Ważne, aby jeden abonament trafił do nich i to nim zdecydujecie się na ofertę konkurencji. I o to się starają, posuwając się do publikacji takich tekstów na forum i nie przebierając w środkach.



  • Gość: piernik IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.02.15, 10:44
    Takiego bełkotu prawnego dawno nie czytałem. Wszystko wyżej napisane co zrobić a @p-asja swoje. Nie dość że chce wypowiedzieć ASK przed terminem to jeszcze dostarczy to wypowiedzenie pod inny adres :) niż w KRS i umowie, bo "tak mówi Pani". Bezmyślność i naiwność ludzka jest nieograniczona. A to że nikt tego z Teatralnej nie odbierze nie ma żadnego znaczenia skoro jest potwierdzenie nadania.
  • Gość: asd IP: *.adsl.inetia.pl 25.02.15, 22:57
    jaki jest telefon na Warszawską?
  • destril 17.02.15, 19:09
    CUS tez wspolpracuje z kilkoma dostawcami, ja zdecydowalem sie na innego dostawce, przynajmniej wiem co sie dzieje z firmą a nie jak ASK, 9 dni bez sieci i zero sygnalu co sie dzieje, poczty nawet nie odbieraja tylko awiza same lecą.
  • Gość: git IP: *.dynamic.mm.pl 17.02.15, 22:56
    Właścicielem CUS jest gość, który startował na radnego z niezależnych prezesa adamca, więc biznesy dalej się kręci w Hutniku.
  • alula2 23.02.15, 17:44
    Dziwnym trafem dzisiaj biuro ASK znowu dziala! podobno podłączyli internet le i tak minęło już 2 tygodnie przy czym oni twierdzą że już po półtorej internet znowu dział ... działał u kogoś?
  • slobodanw 23.02.15, 17:53
    Co znaczy "biuro działa"? Ktoś fizycznie przebywa na Teatralnej i reprezentuje firmę? (np. przyjmując pisma)
  • alula2 23.02.15, 18:12
    TAK! fizycznie siedzi Pani jak gdyby nigdy nic, przyjmuje pisma i wogóle informuje, że firma dalej istnieje i nic się nie zmieniło, była tylko przerwa w dostawie internetu ...

    slobodanw napisał:

    > Co znaczy "biuro działa"? Ktoś fizycznie przebywa na Teatralnej i reprezentuje
    > firmę? (np. przyjmując pisma)
  • slobodanw 23.02.15, 19:44
    Znakomicie, będę mógł pójść jutro z pismem zamiast wysyłać je poleconym :)
    Dziękuję za świetną wiadomość.
  • Gość: arbuz27 IP: *.centertel.pl 18.02.15, 13:40
    W odniesieniu do aktualnej sytuacji z ASK chciałbym zapytać czy polecacie internet w Play dla małych firm na abonament ze swoim urządzeniem wg Play bez limitu za ~46 zł na miesiąc.
    Czy jest rzeczywiście bez limitu?
  • slobodanw 18.02.15, 14:57
    Widziałem gdzieś jakieś opracowanie oraz czytałem artykuł. Wynikało z niego, że oferta Play jest najbardziej "bezkonfliktowa" (w porównaniu z innymi). Albo, jakby to określić, charakteryzuje się największą tolerancją na transferożerność. Oczywiście każdy regulamin ma zapisy mówiące o "nadmiernym obciążeniu sieci" etc. więc i w Playu tak czy siak możesz zostać przycięty. Ponoć jednak do 80-100 GB / m-c tolerują.

    Osobiście rozważałem i dalej rozważam LTE z Playa. Ale tylko jako internet zapasowy (w tej chwili mam 3G z innej sieci).
  • Gość: netowiec IP: 88.220.124.* 21.02.15, 08:00
    od wczoraj net z asku zaczął działać (przynajmniej w Sielcu). Mam nadzieję, że już na stałe.
  • Gość: aga IP: *.dynamic.chello.pl 21.02.15, 10:35
    Ciekawe, czy ktoś to może potwierdzić ;-))) Bo dziwnym trafem, sprawdzając IP, post wychodzi z sieci Exatelu - a na stronie pewnej trzyliterowej firmy rozpoczynającej się na C jest info, że właśnie mają nowego dostawcę - Exatel. Zbieg okoliczności czy festiwalu dezinformacji ciąg dalszy???
    Więc może abonenci ASK z Sielca potwierdzą lub zdementują?
  • Gość: netowiec IP: 88.220.124.* 21.02.15, 13:56
    a po co mam cokolwek dezinformować? piszę, że działa i to w moim odczuciu jakby lepiej niż przed przerwą. widzę, że troszkę zmienili konfigurację swej sieci, inny ip jest mi przydzielony, inne dns - ale działa i to mnie cieszy, bo miałem już sprawę obgadaną z mediasat, ale nie chce mi się kombinować z umowami i nowym przewiertem do mieszkania
  • Gość: netowiec też IP: 88.220.124.* 21.02.15, 14:01
    a koleżanka Aga to jakby z konkurencji była ...;-) czyżby Gronet? się mi widzi zwłaszcza, że poprzednie wypowiedzi conajmniej infantylne, a tu nalge whois'em działa, by sprawdzzić do kogo ip należy ...;-)
  • Gość: aga IP: *.dynamic.chello.pl 21.02.15, 14:32
    No proszę - uderz w stół, a nożyce się odezwą ;-)) Uderzyłem w stół, pokazując, że o sieci ASK ( pula IP: 91.206.64.0 - 91.206.65.255) najwięcej do powiedzenia mają ludzie korzystający z puli adresowej firmy Exatel S.A. ( pula IP: 88.220.0.0 - 88.220.255.255). Czyli - osoby korzystające z sieci Exatel, który jest providerem między innymi dla firmy Centrum Usług Sieciowych ;-))).
    I teraz bardzo proste pytanie do netowca i innych - korzystasz kolego z ponownie uruchomionej sieci ( serwer, ruterki, i cała reszta ) ASK, czy też już z infrastruktury CUS ?
    Bo to ciekawostka taka ;-))). Pisze człowiek, że ASK mu działa, a z sieci CUS korzysta ;-))))

    I uprzedzając ewentualne kolejne ściemy - w KRS jedyną osobą upoważnioną do reprezentowania firmy był Paweł Szymonek. Jak wiadomo, zmarł. Nikt poza nim nie był upoważniony do reprezentowania firmy. Czyli nikt nie ma prawa podpisać nowej umowy z nowym dostawcą internetu np. firmą Exatel S.A. Ot - KH się kłania ;-))) Tak infantylnie, jak sugerujecie ;-)))

    A niezorientowani w temacie klienci czytają te bajeczki i gnają pod usłużnie podane adresy rzekomego ASK ;-)))

    Reasumując - netowiec, korzystasz z sieci ASK czy CUS lub innej? Proste, a do tego szybko sprawdzalne pytani. No chyba, że na TOR-a się przerzucicie.
  • Gość: netowiec IP: 88.220.124.* 21.02.15, 15:18
    Dobra, parę kliknięć i potwierdzam "aga", że prawdę rzeczesz. Nie sprawdzałem tego o czym piszesz, bo i po co. Faktycznie wyjście "na świat" zmieniło się zgodnie z tym co piszesz. Nie podpisywałem żadnej nowej umowy, żadnej nowej instalacji. Jedyne co to zmienił się ostatni segment w ip podsieci, dns i bramy, które dostaję z dhcp. Mam net i to mnie cieszy, a co i jak, i jakie są zawiłości wobec KH mam gdzieś.
  • Gość: arbuz27 IP: 88.220.124.* 21.02.15, 15:33
    Według KRS w firmie ASK jest jeszcze drugi wspólnik (Szymonek Konrad). Kto jest dostawcą internetu chyba się niedługo wyjaśni bo trzeba komuś płacić. Jednemu a nie dwóm dostawcą. Jeżeli warunki będą takie same lub podobne to dla mnie nie ma różnicy komu płacę. Chciałbym aby prawnie się wypowiedziała firma ASK.
    Następny temat to sygnał telewizyjny bo jego dalej nie ma.
    Do "Gość: aga IP: *.dynamic.chello.pl" mam tylko jedno zdanie, że nie zawrę umowy z UPC bo ta firma jest zdecydowanie za pazerna.
  • Gość: lesku IP: 88.220.124.* 22.02.15, 12:32
    na sielcu dziala i to nawet dosc dobrze . ale komu placic za usluge i jak odliczyc poniesione straty z tytulu braku neta ???!!!
  • Gość: leaku IP: *.205.68.235.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 23.02.15, 07:42
    No i neta ch...j strzelil od wczoraj wieczor echo .dzis poleconym wysylam zerwanie umowy
  • Gość: user IP: 107.170.174.* 23.02.15, 09:47
    Wczoraj siedziałem przy kompie do ok.22.30 i działał. O której sprawdzałeś ? Jak wrócę z pracy i nie będzie działał to po prostu szlag mnie trafi. Już mim ciśnienie skoczyło jak przeczytałem Twojego posta, bo to może znaczyć, że włączyli tylko na weekend, żeby termin 14-tu dni nie upłynął.
  • Gość: aga IP: *.dynamic.chello.pl 22.02.15, 12:39
    Tak - wspólników jest dwóch, ale spójrz na dział 2 -rubryka 1. W tej części są osoby upoważnione do reprezentowania firmy - a zarząd jest jednoosobowy. Tak więc drugi wspólnik nie jest upoważniony do reprezentowania ASK. I stąd między innymi te problemy.
    W swoim poście chciałem tylko ostrzec klientów, że wszelkie opowieści, że ASK coś nowego zmienił, podpisał, zawarł nową umowę są zwyczajną ściemą, bo obecny stan prawny wyklucza jakiekolwiek czynności prawne. Również przekazanie ( przynajmniej oficjalnie ;-)))) części infrastruktury.
    Zgadzam się też z Twoją opinią, że UPC jest pazerna. Może Cię to zaskoczy, ale też tak uważam ;-))))
    Moje wypowiedzi na tym forum miały jeden cel - ostrzec ludzi, którzy mają mniejsze rozeznanie w sprawach technicznych, czy prawnych przed ordynarną kampanią dezinformacji, jaką prowadzono tu pod paroma nickami. Jakimi - pewnie większość czytających sama sobie odpowie na to pytanie ;-)))
    Mam nadzieję, z uwagi chociażby na to, że i tak większość potencjalnych klientów już wybrała nowego dostawcę, teraz na forum pojawią się tylko konkretne informacje o stanie faktycznym.

    I obym się mylił - ale oby za kilka tygodni wątek nie odżył, tym razem już pod nowym tematem - "kłopoty byłych klientów ASK, którzy dali sobie wcisnąć ciemnotę".
    Czas pokaże.

    Natomiast Twoje stwierdzenie "...wyjaśni bo trzeba komuś płacić. Jednemu
    > a nie dwóm dostawcą..." jest niestety z prawnego punktu widzenia tylko pobożnym życzeniem ( bez obrazy ;-))). Bo - jeśli masz dwie umowy, płacisz za dwie. Jak masz kaprys - możesz mieć nawet trzy. I przed tym przestrzegałem w poprzednich postach - proszę dopilnować, abyście mieli uregulowany stan prawny bo może się okazać, że macie ważne dwie umowy. Nierozwiązaną z ASK i zawartą ( być możę nieświadomie, wprowadzeni w błąd ) z nową, zupełnie inną firmą.
  • alula2 23.02.15, 17:55
    czy jeśli włściciel umarł to umowy są nieważne?
    wogóle to dzisiaj poszłam złożyć wypowiedzenie umowy, zabrałam router, a Pani mi mówi, że obecnie mój adres jest online, jak to możliwe skoro router był odłączony a kabel odcięty?
  • Gość: nela IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.02.15, 11:53
    Jeżeli był jedynym upoważnionym to chyba tak bo jeśli to ktoś przejmie to i tak musi być nowa umowa
  • Gość: aga IP: *.dynamic.chello.pl 25.02.15, 15:27
    Nie koniecznie. To była spółka z o.o. i klienci zawierają umowę z firmą - podmiotem prawnym. A kwestie akcjonariatu ( własności ), zarządu, osób upoważnionych do reprezentacji firmy itp to już wewnętrzne sprawy firmy regulowane w tym zakresie głównie Kodeksem Handlowym.
    Tak więc umowy z ASK są nadal ważne. A kwestia spodku ( objęcia udziałów ) to odrębny, niezależny temat. W skrócie proces będzie wyglądał tak ( o czym już gdzieś wcześniej wspominałem ;-))) - nabycie praw własności do akcji, walne zgromadzenie, nowy zarząd i nowe ustalenia np. odnośnie prawa do reprezentacji itp.
    To jednak w zasadzie nie ma nic do bieżącej działalności spółki o ile nie wyniknie taka sytuacja jak tu - tylko zmarły właściciel był jednocześnie upoważniony do reprezentowania firmy, co pociągnęło w chwili jego zgonu określone konsekwencje. Gdyby w KRS-e była druga osoba upoważniona do reprezentacji, to ( jak często bywa przy zmianach tego typu ) nawet byście o tym nie wiedzieli i nie odczuli.
  • Gość: :) IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.02.15, 08:35
    Widzę, że Pan aga jest bardzo zorientowany tylko czemu się ukrywa po żeńską płcią he he czyżby się konkurencja kamuflowała :)
  • Gość: aga IP: *.dynamic.chello.pl 26.02.15, 10:06
    Skąd twierdzenie, że ukrywa ;-)))))) Nigdy ani nie sugerowałem, że jestem kobietą ani nie używałem w tekście formy żeńskiej. Aga to nie tylko zdrobnienie. Funkcjonuje też parę niezależnych, innych znaczeń dla tego słowa ;-)))) I - o co już byłem tu posądzany, ale nie odnosiłem się do tego wcześniej - nie jestem ani konkurencją, ani nie jestem w żaden sposób z nią związany.
  • Gość: babmi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.02.15, 12:09
    Wypowiedzenie wysłałem i nie zostało odebrane (Awizo). Pewnie nie zostanie odebrane, ale to i tak nie ma znaczenia dla czynności prawnych. Nie odbieranie listów świadczy o tym, że firma ASK nie funkcjonuje i nie radzę składać osobiście wypowiedzenia miłej bani w biurze, bo nie wiadomo kogo reprezentuje.

  • martamarcia 26.02.15, 13:26
    Ratunku , 3 tygodnie bez internetu i telewizji , kozystam z internetu bezprzewodowego ale na nim to nie praca a doprowadzanie siebie do nerwicy . Udało mi sie w czwartek i piatek tam dodzwonic i pani gwarantwala ze do konca weekendu wszystko bedzie działało , dupa nic nie dziala . Byłam tam wczoraj ani żywej duszy ,pan portier powiedział ze od kilku dni nikogo tam nie ma . Ma ktos internet działąjacy lub TV .
    Jaki inny dostawca na ulicy Narutowicza pomijając UPC ,proszę o pomoc bo mnie juz cierpliwość wysiadła
  • Gość: arbuz27 IP: *.centertel.pl 26.02.15, 14:42
    myślę że nadszedł czas żeby tą sytuację zgłosic do Urządu Ochrony Konsumentów i Konkurencji lub Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub innego . Co o tym myślicie?
  • Gość: babmi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.02.15, 15:32
    Ma podpisaną umowę z SM Sielec softpro2 -> www.softpro2.pl/ - od nich internet do razu
    Jest jeszcze MediaSat -> www.quarto.pl/ ale czy mają umowę z SM to nie wiem.Jak mają niech pokażą.
  • Gość: Klient IP: *.dynamic.chello.pl 26.02.15, 20:17
    Przecież na Sielcu działa internet z ASK jestem z Kaliskiej i hula mi prawie 100/100 kumpel z Narutowicza ma podobne prędkości. Może to u was w domu coś nie tak? Próbowaliście resetować router albo odświeżyć kartę sieciową???
  • Gość: aga IP: *.dynamic.chello.pl 26.02.15, 22:01
    Jasne Klient. *dynamic.chello.pl i wszystko jasne. Myślisz, że ktoś to kupi? A może nawet nie masz pojęcia o tym, co się w poście wyświetla ;-)))))
  • Gość: Klient IP: *.dynamic.chello.pl 27.02.15, 00:39
    Mam pojęcie co się wyświetla w poście. Czy napisałem że jestem w domu i korzystam ze swojego internetu w momencie pisania posta? Nie. Napisałem o osiągach jakie mam na swoim łączu? Tak. Mniej nerwów, kolego.
  • Gość: aga IP: *.dynamic.chello.pl 27.02.15, 07:49
    No proszę - nawet inteligentnie ;-))) Ale jak ma być wiarygodnie, to napisz z domu ;-)))) Pokaż światu, że ASK działa, i może wystarczy tylko routerek zresetować. W sumie - dla wielu osób na tym forum będzie to ważna informacja, więc zrób coś dla innych, skoro już wypowiedziałeś się na tym forum ;-)))
    Więcej empatii kolego.
  • Gość: Klient IP: 88.220.124.* 27.02.15, 10:37
    Poniżej wynik testu łącza...
    Wynik testu
  • Gość: lesku IP: 213.158.221.* 27.02.15, 11:25
    Kilent ma racje na sielcu net jest i w dodatku zamiast 20 mega jest prawie 100 !!! Co nie znaczy ze niewiadomo komu placic bo nikt nie odbiera telefonu
  • Gość: Klient IP: 88.220.124.* 27.02.15, 11:33
    Wydaje mi się że z płatnościami najlepiej się wstrzymać, aż ktoś się upomni.
  • Gość: aga IP: *.dynamic.chello.pl 28.02.15, 12:13
    Tylko - tak dla przypomnienia, bo już kilka razy o tym pisałem i wyjaśniałem - to nie jest sieć ASK ;-)))) Po wyjaśnienia odsyłam do wcześniejszych postów ;-)))))
  • Gość: Gość IP: 88.220.124.* 28.02.15, 16:22
    Ale czym się podniecasz? To już wiemy, że wychodzimy na Świat z CUS, ale żadne z nas nie podpisywało jakiejkolwiek nowej umowy, a jak się ASK z CUS'em rozliczy to nie nasza sprawa. Net chodzi dobrze, więc nawet gdyby przyszło rozwiązać umowę z ASK za porozumieniem stron i podpisać z CUS to nie problem.
  • Gość: aga IP: *.dynamic.chello.pl 28.02.15, 17:59
    Nie podniecam, a zastanawiam. A to zasadnicza różnica ;-))))) Aby nie być gołosłownym - zastanawiam się, np na podstawie jakiego umocowania prawnego korzystasz z sieci CUS? Może też zacznij o tym myśleć, bo w tym przypadku np. ciekawie może się dopiero zrobić jak do ASK sp. z o. o. wejdzie syndyk i zacznie interpretować to na swoją korzyść.
    Ale są i pozytywy - np. z ustawy konsumenckiej o niezamówionych świadczeniach ;-))))
    Ale to... się okarze dopiero za kilka tygodni ;-)))
  • Gość: Gość IP: 88.220.124.* 28.02.15, 20:44
    Jak sam stwierdziłeś CUS korzysta z infrastruktury ASK, czyli podpięli kabelek od /do Świata pod bramę ASK'u. Samowolnie tego nie zrobili, więc siłą rzeczy musieli się jakoś dogadać, bo z własnej inicjatywy to byłoby bez sensu. Bądź też można interpretować to odwrotnie: ASK nie ma kabelka na Świat, więc poprosił CUS o użyczenie takowego, co ma sens, bo utrzyma przynajmniej przez jakiś czas klientów z nadzieją, że sytuacja się wyklaruje, a potem jakoś się rozliczą.
    A tak w ogóle to ja humanista-filozof- glacjolog jestem i nie znam się absolutnie na tym i jestem całkowicie niezorientowany jak te elektrony biegają i którędy, Panie internet wrócił to się ucieszyłem .... ;-)))
  • Gość: Gość IP: 88.220.124.* 28.02.15, 20:56

    Dodam jeszcze, że syndyk to może mnie cmoknąć, ja regularnie opłacam rachunki do ASK i mam zamiar także zapłacić za marzec jeśli internet będzie działa nadal. Udziałowcem nie jestem, żebym majątkiem odpowiadał.
  • Gość: babmi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.02.15, 08:39
    do @Klient

    To że działa internet na Sielcu to wiadomo od kilu dni. Skoro twierdzisz że to ASK to poproś ich w pokazanie wniosku o zmiany w KRS. Ja to widzę tak: internet pochodzi jeszcze jakiś czas i nagle pojawi się u Was ktoś kto powie że trzeba zmienić umowy, a tam już nie będzie ASK tylko firma, która ją reprezentuje. Oczywiście podpisanie takiej umowy na własną odpowiedzialność bo bez postępowania spadkowego nikt nie ma prawa używać łączy ASK.
  • martamarcia 27.02.15, 11:39
    To ja jestem jakaś inna mieszkam na Sielcu ( Narutowicza) i ani netu ani tv
    Telefonów absolutnie nikt nie odbiera, byłam tam już kilka razy i tez ani jednej osoby w biurze. Rozumiem wszystko ale cały ten cyrk jest kosztem konsumentów a to chyba nie powinno tak być , zero informacji a już na pewno zero rzetelnych informacji , bajzel i dezorientacja , jednym słowem kpina .
    Czy ktokolwiek ma jakieś sensowne informacje co dalej ?
  • Gość: babmi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.02.15, 15:37
    ZACZNIJ CZYTAĆ POSTY POWYŻEJ A NIE CIĄGLE ZADAWAĆ TE SAME PYTANIA "CO DALEJ"
  • martamarcia 27.02.15, 16:13
    Nie ciągle bo zadała 2 pytania , czytałam wypowiedzi wszystkie i nikt nie odpowiedział czy ma sensowne wiadomości .ja dalej nie mam internetu i nie mam też możliwości u źródła o to zapytać bo tam nikogo nie ma
  • Gość: Klient IP: *.dynamic.chello.pl 27.02.15, 17:50
    Masz router? Świecą się diody? Próbowałaś resetować router? Odnawiać adres IP karty sieciowej ? To są najprostsze rzeczy, które każdy klient powinien wiedzieć/umieć.
  • Gość: gość IP: 88.220.124.* 27.02.15, 17:50
    gdzie na sielcu nie masz tego internetu? mnie od tygodnia na narutowicza od strony stulecia hula aż miło. może faktycznie wystarczy ustawić router na dhcp (nr ip przydzielany od dostawcy) i zrestartować.
  • martamarcia 27.02.15, 19:33
    Narutowicza kolo lidla jak rondo ludwika .syn restatruje router kilka razy dziennie .ja nie znam się na tym :( zmiany na routerze o których piszecie tzn w ostatnim komentarzu zupełny matrix :( nie jestem informatykiem
    Mogę prosić o pomoc i podpowiedź co to znaczy
  • Gość: gość IP: 88.220.124.* 27.02.15, 20:06
    proszę nazwę routera i model to postaram się pomóc.
  • martamarcia 27.02.15, 20:08
    MicroTik router BOARD 951-2n
    Serdecznie dziękuję .na kablu internet działa ale na wi fi juz nie
  • Gość: Klient IP: *.dynamic.chello.pl 27.02.15, 20:26
    Jeśli syn restartuje router w sensie że RESTARTUJE konfiguracje, to trudno żeby działało. Jeśli restartuje wypinając z zasilania to powinno pomóc jeśli w konfiguracji nikt nie grzebał. Rozumiem że nie naciskał malutkiego czarnego i ukrytego pstryczka i konfiguracji nie naruszył... może spróbujcie rozłączy się z siecią Wi-Fi i połączyć na nowo, odświeżyć łącze w ustawieniach sieciowych...
  • Gość: babmi IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 27.02.15, 20:18
    Szkoda czasu tak powiem. Nie wszystkim internet działa w zasobach Sielca. I najlepsze, że są różni providerzy. Jak DHCP nie załapał to kicha. A jak chcecie tracić czas na konfigurację manualną routera to się bawcie.
  • Gość: babmi IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 27.02.15, 20:21
    jak na kablu działa to trzeba sobie skonfigurować wifi
  • martamarcia 27.02.15, 20:24
    "Trzeba sobie " sądzisz że dla każdego to taki pikuś ?
    Jak już pisałam zupełnie się na tym nieznam ,ale dziękuję
  • Gość: Gość IP: 88.220.124.* 27.02.15, 20:40
    Kutfa ... skąd wzięłaś takie "cudo"? Generalnie konfiguracja jest tu: wiki.mikrotik.com/wiki/Manual:Initial_Configuration#DHCP_Client ......i Ciebie interesuje sekcja DHCP Client, Router jest tak "porąbany", że jak syn sobie nie poradzi to faktycznie informatyk. Jednakże sama przyznajesz, że to nie wina ASK, a konfiguracja routera.
  • martamarcia 27.02.15, 20:49
    To cudo dali przy montażu .mam swoje inne dwa routery jeden belkin drugi tp link ale niewiem czy można dać inny . Jutro poszukam informatyka byle by net działał . Może i tv zatrybi bo 3 tygodnie dla dzieci to kara
  • martamarcia 27.02.15, 20:22
    Ściągnę jakiegoś informatyka ja niestety w tym temacie jestem zielona. Potrzebuje internet do pracy , bezprzewodowy który mam w razie konieczności przez te 3 tygodnie wykończył moja cierpliwość . Nie mogę podpisać umowy z innym dostawca bo umowa zobowiązuje a w wakacje wyprowadzać się stąd i kolo się zamyka .na kablu syn teraz sprawdzał internet rzeczywiście szybko działa ale to nie rozwiązuje problemu bo ten potrzebny jest przez wifi
  • martamarcia 27.02.15, 20:53
    Syn próbował bo znalazł to wcześniej ale nie znamy hasła . Czy to znaczy ze juz nic nie zrobimy ?
  • Gość: Klient IP: *.dynamic.chello.pl 27.02.15, 21:02
    Nie ruszaj microtika bo on ma swoją konfigurację wgraną - NIC NIE ZMIENIAJ, jeśli do tej pory nie ruszałaś... masz go dlatego że używasz i internetu i telewizji, a on przetwarza sygnał dla telewizji. Do niego normalnie podpinasz sobie router (wybrałbym TP-Linka) skonfigurowany i będzie Ci działało Wi-Fi tylko musi być konfiguracja odpowiednia. Z tego co wiem TV jeszcze nie działa bo mają jakieś problemy, ale mocno pracują nad tym i lada moment ma być.
  • martamarcia 27.02.15, 21:12
    Dziękuję ci bardzo jutro będę walczyć jak mi poszło napisze :)
  • martamarcia 28.02.15, 18:25
    Jak się nie znasz to nie ruszaj złota zasada :(
    Nerwica i bezsilność .finał netu na routerze brak :(
    Kabel jest tak zrobiony ze jest w pokoju dzieci a ja pracować musze u siebie i tam kabel nie sięga i dalej jestem w dupie . Tam nikt nie odbiera nikogo o pomoc poprosić się nie da meksyk
  • destril 01.03.15, 00:36
    Dziwne ale moj stary net z ASK teraz dziala. IP zmienione na chello zakres bardzo podobny do UPC, mozliwe ze przejeli moje osiedle (okolice sielca). a dzisiaj wlasnie podpisalem umowe z nowym dostawca UPC :)
  • Gość: Gostek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.03.15, 08:29
    Eh to co teraz będziesz płacił dwa rachunki ?
  • Gość: Klient IP: *.centertel.pl 03.03.15, 12:44
    Kto bogatemu zabroni.
  • Gość: arbuz27 IP: *.centertel.pl 03.03.15, 16:43
    zapłaciłem 35 zł zaliczkowo za internet i telewizję za miesiąc luty. konto firmy ASK jest aktywne bo pieniądze nie wróciły. Co robić dalej firma jest czy nie ma. A Wy płacicie czy nie nie wiem co dalej. Swoją drogą sytuacja ciekawa.
  • Gość: vader IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.03.15, 09:17
    za luty to mialem zaplacone bo płaciłem do przodu, ale za marzec juz nie placilem
  • Gość: maciek IP: *.quarto.pl 04.03.15, 10:28
    Czy obecnie internet z ASK macie 24 godz na dobę ? Ja od czasu ponownego udostępnienia go po 2 tyg. przerwie mam internet wyłącznie w godzinach popołudniowych.
  • martamarcia 04.03.15, 14:11
    Mnie działa internet od poniedziałku cały czas ale tv nadal brak :(
  • Gość: Kliet IP: *.dynamic.chello.pl 04.03.15, 23:50
    Tak internet jest już cały czas. Ty kolego masz neta z innej sieci z tego co widać w opisie.
  • Gość: gostek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.03.15, 09:26
    kurcze to co płacić za marzec czy nie ja już nic nie wiem jak płacić to gdzie?
  • Gość: Klient IP: *.dynamic.chello.pl 09.03.15, 19:09
    Nie łatwiej zadzwonić do biura i zapytać bezpośrednio u źródła?
  • Gość: Łukasz IP: *.dynamic.chello.pl 28.03.15, 13:22
    Witam. Czy orientuje się ktoś czy jest na ul. Stańczyka firma świadcząca usługi TV + Internet i nie jest to ASK i SMS? Instalacje światłowodową wykonała mi firma ASK.
  • Gość: Klient IP: *.dynamic.chello.pl 30.03.15, 14:52
    Nie ma innej firmy tam, bo to Hutnik... ewentualnie Multimedia Polska/Stream ale ich instalacje chyba są nieczynne. Z tych dwóch firm tak czy siak ASK... jakie by nie było i tak lepsze. Kumpel tam mieszka i szukał niedawno czegoś...
  • Gość: Łukasz IP: *.dynamic.chello.pl 31.03.15, 16:41
    No tak tylko instalacje z ASK mam wykonaną, usługi miały być włączone jak skończę remont, remont skończony a z firmą ASK wiadomo co się dzieje...
  • Gość: Klient IP: *.dynamic.chello.pl 31.03.15, 23:14
    Może warto zadzwonić i przypomnieć o sobie/przycisnąć ich, wtedy może podziałają ;)
  • Gość: Łukasz IP: *.ip.gronet.pl 01.04.15, 14:21
    Dzwoniłem, Pani elegancko mówi że Internet i TV działa i że wszystko wróciło do normy, no więc: prawda?
  • Gość: Klient IP: *.dynamic.chello.pl 02.04.15, 01:38
    Tak prawda działa sieć ASK dalej jak działała. Nie ma sensu się zniechęcać przez "chwilowe" problemy. Jestem klientem od wielu lat i chwalę sobie firmę ASK pomimo drobnych awarii, które itak w chwile są naprawiane... ale cena za usługę jest ważna a tu konkurencja nie ma nic do zaoferowania bo pytałem wszędzie i nie ma takiej ceny jak ASK. Polecam i będę polecał każdemu.
  • Gość: ewA IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.04.15, 11:55
    Ale pieron wie co spadkobiercy z tą firmą zrobią i czy będzie działać dalej jeśli tak to to już i tak nie będzie ASK
  • Gość: xXxx IP: *.dynamic.chello.pl 28.04.15, 20:51
    Był może ktoś ostatnio w biurze? Jest tam ktoś z obsługi?
    Bo strona i mail nadal nie działa.
  • Gość: nps IP: *.dynamic.chello.pl 12.05.15, 16:07
    CUS przejął ASK
  • Gość: xxxx IP: *.dynamic.chello.pl 15.05.15, 09:31
    Oficjalnie? Czyli objęcie udziałów, przejęcie zobowiązań itp?
    I co zamierzają dalej, zwłaszcza wobec byłych już klientów ASK?
  • Gość: Gość IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.05.15, 12:59
    Oficjalnie się im nie należy. Podpisują nowe umowy. Ale ciekawe czy na sprzęcie ASK-u działają czyżby to też przejęli ????
  • Gość: piotrbk IP: *.play-internet.pl 17.08.15, 14:14
    Złodziejski ASK uaktywnił się próbą sciągnięcia należnosci za nie wykonane usługi.
  • Gość: wutas IP: *.dynamic.chello.pl 17.08.15, 17:15
    przyszło Ci pismo z wezwaniem do zapłaty od konsorcjum prawno finansowego VERTUS ?
  • Gość: piotrbk IP: *.free.aero2.net.pl 17.08.15, 18:38
    Tak wlasnie ale mysle o zgloszeniu do prokuratury zgloszenia o probie wyludzenia
  • Gość: Magda IP: *.dynamic.chello.pl 17.08.15, 19:54
    Witajcie,

    Ja też dostałam pismo od tego pseudo konsorcjum, jakaś firma wysyła nagle wyssane z palca wezwania do zapłaty.
    Przestrzegam wszystkich przed płaceniem tego.
    Pismo wyslane listem zwykłym,brak jakiegokolwiek pełnomocnictwa.
    Konsorcjum VERTUS szuka frajerów, którzy się wystraszą i zapłacą- pytanie za co?? za nie świadczone usługi przez ASK??
    Zgłoszenie do prokuratury również rozważam i sadze, że takich osób bedzie coraz więcej.
  • Gość: Aga IP: *.dynamic.chello.pl 17.08.15, 20:43
    A czy ktoś potwierdził, że to faktycznie Vertus wysyła. Ktoś z nimi rozmawiał - ale na numerze stacjonarnym, nie komórce? Bo aż nie chce mi się wierzyć, że tak prymitywne pismo można wysłać do klienta. A dodatkowo, jak w moim wypadku, zupełnie bezzasadne. Przy okazji - na drzwiach na Teatralnej jest info, że są na Głowackiego w CUS-e. A w CUS-ie gładko informują, że ASK - ma jakieś dyżury 2 x w tygodniu w SM Hutnik. Czyli - brak kogokolwiek do dyskusji.
    Może faktycznie warto zainteresować prokuraturę? Bo to jawne wyłudzenie. A przy tym 399 zł, bo od 420 zł zaczyna się przestępstwo. Tylko, że mogą się naciąć ;-)))) z taką interpretacją.
  • Gość: piotrbk IP: *.free.aero2.net.pl 17.08.15, 20:44
    Kobieta siedzaca w Cus na Glowackiego twierdzi ze nie reprezentuje Ask ale moze powiedziec ile trzeba zaplacic na rzecz Ask nawet Bareja przy tym cyrku jest cienki.Ask twierdz ze wcale nie musza swadczyc uslug ale ty masz placic do konca twoich dni KOMEDIA po prostu
  • Gość: Magda IP: *.dynamic.chello.pl 17.08.15, 21:50
    ASK to ASK,a CUS to CUS.

    Pismo od pseudowindykacyjnej firmy dostajemy w sprawie ASK, a nie CUS.
    Pani która to pismo podpisała nie jest ani adwokatem ani radcą prawnym- jednym słowem to ktoś z tzw ulicy.
    W swietle prawa ten cały Vertus na podstawie tego zabawnego pisma nie ma prawa żądać od nas żadnych pieniędzy.

    Ja nowej umowy z firmą CUS nie mam podpisanej zatem oni nie mają prawa wobec mnie rościć sobie żadnych praw.

    Firma ASK oficjalnie istnieje, w internecie można znaleźć ich aktualny KRS,w którym widnieje9 adres Teatralna 9. Firma ta istnieje tylko po to aby mogła sprzedać swoj majątek firmie CUS ( zreszta CUS się nie wypiera tego, że odkupili od ASK łącza).

    Tu chodzi tylko i wylacznie o zastraszenie, pismo napisane tonem i stylem rodem z pierwszej strony FAKTU.
  • Gość: wutas IP: *.dynamic.chello.pl 18.08.15, 10:57
    A dostaliście 2-3 miesiące temu telefon od ASKu w sprawie - czy złożono wypowiedzenie umowy ? Ja taki tel dostałem i przekazałem Pani po drugiej stronie, że nie dało się złożyć wypowiedzenia, gdyż biuro zamknięte a telefony głuche więc znalazłem innego dostawce, a teraz przysyłają wezwanie do zapłaty. Piszecie żeby nie płacić pseudowindykatorom i chyba tak zrobię!
  • Gość: adam IP: *.adsl.inetia.pl 20.08.15, 09:14
    Witam. W sierpniu otrzymałem pismo w sprawie zapłaty za nieoddany ruter. Oczywiście oddałbym go wcześniej jak byłoby wiadomo gdzie. Nie ma żadnego kontaktu z firmą. Fakt, pismo jest dziwne nie wiem co robić. Czy ktoś jeszcze ma taki problem?
  • Gość: adam IP: *.adsl.inetia.pl 20.08.15, 09:16
    Witam. W sierpniu też otrzymałem pismo w sprawie zapłaty za nieoddany ruter. Oczywiście oddałbym go wcześniej jak byłoby wiadomo gdzie. Nie ma żadnego kontaktu z firmą. Fakt, pismo jest dziwne nie wiem co robić. Też na razie nie płace.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka