Dodaj do ulubionych

Netia - nie polecam ich usług

14.07.19, 14:10
Jesteśmy klientami Netii od około 3 lat. Przez pierwsze 24 miesiące mieliśmy kilka małych problemów, jednak całkowite rozczarowanie zaczęło się po odnowieniu umowy.
Zależało nam na 12 miesięcznym kontrakcie na dotychczasowych warunkach. Umowa przedłużenia nawet do nas nie dotarła, tak więc nie uważam, że została odnowiona. Miesięczny abonament wynosił ponad 39zł i dodatkowo mama wykupiła serwis bezpieczny Internet za dodatkowe 10zł/mies. Chciałam wspomnieć, że usługa ta była opłacana przez cały czas trwania umowy z Netią, ale nikt nie wspomniał że trzeba ją dodatkowo aktywować. Tak że płaciła za coś czego nie otrzymywała. Nie oczekiwałam tego po firmie takiego formatu. Mogę to zrozumieć jako, że mogło to być przeoczone przez mamę. W styczniu 2019 zarejestrowałam mamy komputer do bezpiecznego Internetu a po miesiącu, bez żadnej interwencji z naszej strony, przyszedł email że deaktywują ochronę, a płatność konsekwentnie została pobierana do dnia dzisiejszego. Oczywiście, wykonałam kilka godzinnych telefonów. Dział techniczny miał się ze mną skontaktować i do dnia dzisiejszego się nie doczekałam. Złożyłam formalną reklamacje, która dziś została zamknięta. A bezpieczny Internet jak nie działał tak nie działa. Dodatkowo, drugim komputerem chronionym miał być mój Apple Mac, na którym nie mogłam zainstalować usługi. Dzwoniąc na infolinię usłyszałam zbieżne informacje, jedni mówili że nie jest możliwe dla tych urządzeń, inni mówili że nie widzą problemów. Proponuję przeszkolić swoich pracowników bo straciłam czas i pieniądze chcąc rozwiązać ten problem. Oraz uwzględnić taką informacje na stronie, że usługa ta nie jest możliwa dla użytkowników produktów Apple.
Kolejnym naszym problemem są naliczane faktury. Z Internetu podstawowego koszt 49zł(z bezpiecznym internetem) wzrósł do 84zł. Dzwoniąc na info linię okazało się, że koszt wzrósł przez anulowanie telefonu stacjonarnego. Nikt nie poinformował nas o tym fakcie. I kolejne faktury wzrastają. Kontaktowanie się z info linią jest bezcelowe tak jak już wielu opisywało. Brak szacunku do klienta i wyuczone regułki, które nie odpowiadają właściwie na pytania. Kto w dzisiejszych czasach płaci tyle za niecałe 6Mbps??

Edytor zaawansowany

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka