Dodaj do ulubionych

Oszczędzanie i inwestowanie 1000 zł?

08.06.19, 18:47
Witam forumowiczów! Nie wiedziałem gdzie poruszyć ten temat więc postanowiłem to zrobić na najstarszym forum w Polsce :) A więc udało mi się zaoszczędzić 1000 złotych. Traktuje teraz oszczedzanie naprawdę bardzo poważnie. Ostatnio dużo słyszałem też o tym że pieniądzę trzeba "zagonić" do pracy czyli zainwestować. No i właśnie w co zainwestować? Nie chce włożyć pieniędzy na lokatę 2% i zarobić po roku 20 zł :) Szukam jakiś inwestycji w których można zarobić więcej. Słyszałem kiedyś, że na kryptowalutach można nieźle zarobić ale nie znam się na temacie. Ktoś może pomoże lub poleci jakąś inną formę inwestowania? Tylko proszę was nie mówcie o lokatach :) Z góry dziękuje.
Edytor zaawansowany
  • neoman23 08.06.19, 18:51
    Witaj kolego. Kilka miesięcy temu szukałem odpowiedzi na takie samo pytanie. Odłożyłem ponad 2 tys zł i stwierdziłem że chce to zainwestować aby pomnożyć pieniądze.Szukałem dużo w internecie, przeglądałem fora itp. i napotkałem tą stronę: finansowowolni.eu .
    Na początku byłem trochę sceptyczny do tej inwestycji i dużo się zastanawiałem czy aby zainwestować moje ciężko zarobione pieniądze. Tym bardziej że tak jak Ty nie wiedziałem za dużo o kryptowalutach. Jednak to był strzał w 10! Z moich zainwestowanych 2000 pln zrobiło się blisko 6000 zł! Teraz znowu zainwestowałem wszystko i kto wie? Wszystko wkazuje na to że niebawem przekroczę bariere 10000 tys zł! Ale jeszcze muszę troszkę poczekać. Będzie wreszcie na pierwszy wymarzony samochód :D Polecam Ci naprawdę przeczytać te artykuły. Pozdrawiam
  • patrycja87 08.06.19, 23:57