Dodaj do ulubionych

Sanwil [16-II-2006]

15.02.06, 23:45
Nowy wątek na nowy dzień. Zabrzmiało jak reklama :-)
Edytor zaawansowany
  • h4 16.02.06, 03:28
    chyba sie tu do was zapisze
  • lukaszenko_77 16.02.06, 08:20
    Dzień dobry, witam wszystkich. Oby dziś wybicie na Sanwilku.
  • adam9645 16.02.06, 08:25
    Witam,
    Chce dzisiaj wejść w ten papierek, myślicie że da sie po 1,02
  • greg_skce 16.02.06, 08:30
    Być może są. Próbuj. Często zdarzają się chwilowe promocje.
  • racheela 16.02.06, 09:43
    ustawiles sie na 1,02? masz duze szanse
  • racheela 16.02.06, 08:58
    witam Wszystkich:)
    nowy dzień, nowe nadzieje
  • czarnybruder 16.02.06, 09:00
    jaki początek może chociaż 1,05?
  • racheela 16.02.06, 09:13
    ja na razie nie potrafie nic przewidziec. Popros Mario;) On lubi typować
  • greg_skce 16.02.06, 09:14
    Tak, tak, Mario dzisiaj wygrał konkurs na typowanie i nie może zrzec się prawa
    do wygranej :-) No Mario, czekamy :-)
  • jozef.pilsudski 16.02.06, 09:00
    Melduję się!
    Może być i Nowy Dzień... zawsze to lepiej niż Nasz Dzien...nik :)
    Mam nadzieję, że nasz okręt ruszy dziś na północ
    miłego dnia
    JP
  • aloha11 16.02.06, 09:06
    Witam.Czeka Nas znów dzień pełen niepewnosći.Z Wami jakoś lepiej go
    przejść.Mario
  • dominig 16.02.06, 09:20
    Witam !!!
    Dzis powinno zaczac cos sie w koncu dziac, do cholery :)
    pozdr!
  • aloha11 16.02.06, 09:29
    No dobra poruszamy się w granicach 1.02-1.07.Zamknięcie oczywiście na 1.08 z
    ostrą obroną 1.04 Optymizm i jeszcze raz optymizm.Mario
  • aloha11 16.02.06, 09:33
    Ale niefortunnie!!!!!!!!! Mój post ma numer 13.Z tego powodu proszę nie wysyłać
    ewentualnych reklamacji co do podanych prognoz.Mario
  • racheela 16.02.06, 09:35
    Mario, medal dla Ciebie za odwagę:)))
  • dominig 16.02.06, 09:49
    Mario nie zaczynaj znow z ta 13 :)
  • aloha11 16.02.06, 09:51
    To nie ja.To Wy mi kazaliście.Mario
  • greg_skce 16.02.06, 09:57
    My nic o 13 nie pisaliśmy, sam na to wpadłeś licząc (niepotrzebnie) wątki.
    Dzisiaj 13-tka będzie szczęśliwa.
  • aloha11 16.02.06, 10:01
    Greg ja nie liczyłem ,dopiero po wysłaniu zobaczyłem że to 13 post.Ale jest
    jedna dobra wiadomość. Dolne widełki z mojej prognozy 1.02 już zaliczone,mam
    nadzieję,że bez powrotnie.Teraz tylko czekać na te górne.Mario
  • krab3 16.02.06, 10:48
    Witam, nie chciałabym źle wróżyć ale myślę że te widełki dolne to jeszcze
    wrócą ...?
  • aloha11 16.02.06, 11:24
    krab3 napisała:

    > Witam, nie chciałabym źle wróżyć ale myślę że te widełki dolne to jeszcze
    > wrócą ...?

    NO to już jeżeli mają wrócić ,to tylko ma malutką chwilkę,abyś Ty i adam9645
    mogli sobie dokupić.Ale zaraz jazda na te górne.OK? Mario
  • krab3 16.02.06, 11:30
    SUPER co prawda ja już mam ale zrezygnuję z piasta i w promocji dokupię
  • krab3 16.02.06, 11:32
    No właśnie a pro po piasta gdzie ten dołek bo ustawiłam na 3,07 i nic
  • be-kam 16.02.06, 09:53
    Witam wszystkich z nadziejami na wybicie. Jeśli jednak miałbym typować, to
    sądzę, że będzie constans. Nic się wielkiego nie wydarzy, Sanwil w okolicach
    1,04. Kolejny test ciepliwości.
    Pozdrawiam całe towarzystwo.
    (chyba zmienię sobie nicka, bo strasznie niewyjściowy, ale nic chamskiego nie
    miałem na myśli, gdy go wybierałem)
  • racheela 16.02.06, 09:57
    mnie tam Twoj nick nie przeszkadza, kojarzy sie raczej z pewnym Davidem;)
    Napisz jeszcze jaka masz fryzure i wszystko bedzie jasne.
    co do sanwila to zgadzam sie z Tobą, będzie nudno
  • be-kam 16.02.06, 10:15
    Podniosłaś mnie na duchu,bo już się obawiałem, że zostanę może wykluczony z tak
    miłej kompanii. Jednak rozczaruję cię: nie mam niestety nic wspólnego z żadnym
    Dawidem. A fryzura? ....kiedyś całkiem całkiem, teraz naturalne pasemka, które
    są wynikiem braku takiej fajnej armosfery jak na tym forum.
    Pozdrawiam
  • mysliwy2006 16.02.06, 10:24
    czytam te wsze posty i odnosze wrazenie,ze kisicie w sanwilu po jesiennym
    wybiciu i macie nadzieje na dalsze,tak spektakularne wzrosty!musze was
    sprowadzic na ziemie! otoz ta inwestycje nalezy potraktowac dlugoterminowo,a nie
    kazdego dnia zaklinac rzeczywistosc odpywem na polnoc...zacznijcie grac, a nie
    czarowac!zycze udanych lowow w 2006!!!sanwil ma przyszlosc!
  • aloha11 16.02.06, 10:36
    mysliwy2006 napisał:

    > czytam te wsze posty i odnosze wrazenie,ze kisicie w sanwilu po jesiennym
    > wybiciu i macie nadzieje na dalsze,tak spektakularne wzrosty!musze was
    > sprowadzic na ziemie! otoz ta inwestycje nalezy potraktowac dlugoterminowo,a
    ni
    > e
    > kazdego dnia zaklinac rzeczywistosc odpywem na polnoc...zacznijcie grac, a nie
    > czarowac!zycze udanych lowow w 2006!!!sanwil ma przyszlosc!

    Powiedział,co wiedział.Nie widzisz,że wątek o sanwilu staje się miejscem,gdzie
    grupa ludzi może tak jak w miejscu pracy spotkać się i podyskutować o tym co
    ich interesuje.Myślę,że nie musisz się martwić o inwestycje innych,przynajmniej
    nie moje.Życzyłbym Tobie takiej gry i wyników.Chyba jest lepiej jak ludzie w
    jakimś wątku są dla siebie życzliwi i mili,niż ciągle prowadzą tylko bzdurne
    spory między sobą i zadają jescze głupsze pytania.Tu robi się ciekawa
    atmosfera ,a wątek jest tylko /podobnie jak w miejscu pracy/ pokojem w którym
    można sobie miło pogadać.Jeżeli komuś pasuje panująca tu atmosfera,to
    serdecznie zapraszmy.Mario
  • delmarco 16.02.06, 11:03
    ja tez dzis uwaznie obserwuje sanwilka, choc uwazam ze dzis sie niewiele
    zmieni, tak jak ktos juz napisal, kurs bedzie bronil sie przy 1,04. Obawiam
    sie ze jak troche bedzie roslo to niestety zacznie sie wyprzedawac czesc
    leszczy ktorzy trzymaja ten papier i kurs beda dolowac...niestety. Pocieszajace
    jest to ze w końcu sie wysprzedaja i moze wtedy zacznie sie.... wyglada jednak
    ze do wiekszego wybicia potrzebne jest jakies pozytywne info. Narazie czekamy i
    nie panikujemy :) ide na ciacho i kawe i mam nadzieje ze jak wroce to zrobi sie
    triszke zielono na sanwilku (no w koncu wiosna idzie :) )
  • jozef.pilsudski 16.02.06, 11:13
    Popieram całkowicie zdanie mojego szacownego przedmówcy. Ten wątek różni się
    diametralnie od innych, jak i pewnie sanwil różni się od innyc spółek. Obecność
    tu (choć kilkudniową) traktuję raczej jako możliwość przebywania w miłym gronie
    sympatycznych osób, dla których "granie" to nie tylko spekulacja i szaleńcza
    pogoń za zyskiem, ale przede wszystkim wymiana myśli, uwag, doświadczeń i
    spostrzeżeń! Najważniejsze jest przecież nie to, czy sanwil zamknie się +/-
    0.01 ale samo uczestnictwo w tym wątku!!! To trochę jak z naszą reprezentacją w
    Turynie... liczy się udział :)
  • racheela 16.02.06, 11:20
    ale numer:) napisalam dzisiaj do Sanwila emaila i w ciągu kilkunastu minut
    dostalam odpowiedz! :)))

  • aloha11 16.02.06, 11:26
    To Ty przekroczyłaś próg 5%!!!!!!!!!Mario
  • racheela 16.02.06, 11:33
    oj, o tym nie moge na razie mowic, hihih ;)))
    Dodam tylko (nie chwaląc sie wcale), że list jest podpisany przez samego
    prezesa Jacka Rudnickiego. (i tylko mi nie mowcie ze to nie on pisal, podpis
    elektroniczny jest dowodem)
  • greg_skce 16.02.06, 11:35
    Racheela, nie daj się prosić, daj cynk.
  • racheela 16.02.06, 11:50
    Greg, czy o promilach tez trzeba informowac? bo tyle to moze mam ;)))
  • greg_skce 16.02.06, 11:58
    :-) Nie wiem, ale jak poinformujesz spółkę to nic się nie stanie :-)
    Ja dzisiaj też napisałem do Sanwila, że plik z uzupełnieniem raportów nie
    ładuje się ze strony, ale nic jeszcze nie otrzymałem zwrotnie.
  • racheela 16.02.06, 12:03
    może odpowiedzią bedzie naprawienie ładowania strony;)
    a ja napisalam o naszym forum! wlasnie. Dlatego tym bardziej ucieszyla mnie
    szybka i bardzo mila odpowiedz.
  • greg_skce 16.02.06, 12:06
    Dobra jeśli nie chcesz powiedzieć publicznie wyślę e-mail na Twój gazetowy
    adres.
  • dominig 16.02.06, 12:19
    Rachel zdrac nam tajemnice, czego sie dowiedzialas ? :)
  • racheela 16.02.06, 12:27
    No nic sie nie dowiedzialam, słowo. Po prostu, mozna powiedziec wymienilismy
    uprzejmosci. Napisalam im ze jest takie forum o sanwilu na gazeta.pl, gdzie
    spotykaja sie dzieki tej spolce fajni ludzie, a oni odpisali ze jest im bardzo
    milo i zycza nam wielu sukcesow i ze nie moga tu na forum nic napisac, bo im
    nie wolno z wiadomych wzgledow. Acha, no i są niedużą ale pręznie rozwijającą
    sie spolką.
    sorry za styl, grypa mnie dopadla, goraczka sie zwieksza
  • greg_skce 16.02.06, 12:34
    Racheela, na grypkę najlepszy jest grzaniec i wzrosty na Sanwilu, grzańca
    zapewnisz sobie sama, wzrosty też będą. Jednym słowem czuj się już zdrowa!!!
    :-)
  • racheela 16.02.06, 12:46
    Greg, dostales mojego maila? Przy okazji zobaczylam ze dostalam kiedys maila od
    wiesia. Napisal ze jestem głupia i takie tam. I ze to forum jest nudne. Pewnie
    dlatego ze nie zniza sie do jego poziomu. hehe
  • greg_skce 16.02.06, 12:47
    Tak dostałem, potwierdziłem i odpisałem :-)
  • laszlo1908 16.02.06, 15:55
    Witam wszystkich!!!oj dlugo mnie nie bylo w Polandzie,ale widze,ze sanwil w
    miejscu.chyba wskocze za kilka groszy i zapomne na jakiiiiis czas.przyznam,ze
    swietnie patrzy sie na Polske z wakacyjnej perspektywy.pozdrawiam wszystkich
  • aloha11 16.02.06, 12:36
    Oby tylko nie ta ptasia,bo z tego co pamiętam to nie daleko morza
    mieszkasz.Czytałem,że na polskich plażach leżą już jakieś martwe łabędzie.Mario
  • racheela 16.02.06, 12:44
    przezylam juz fakt, ze w promieniu kilkunastu kilometrow ode mnie mieszka
    Lepper to i grypkę przezyję :))
    Łabędzie martwe, ale to nie grypa je powalila. Moze padły śmiercia naturalną.
  • aloha11 16.02.06, 12:49
    Może w przeciwieństwie do tych łabędzi z bajki Andersena nie chciały przejść
    transformacji z brzydkiego kaczątka i popełniły samobójstwo.Mario
  • racheela 16.02.06, 13:02
    moze tym łabędziom nie szło na gieldzie. A tak serio, to sanwil jak zawsze,
    wcale nas nie rozpieszcza, a obroty! są w ogole jakies obroty czy moj komputer
    sie popsuł?
  • aloha11 16.02.06, 13:11
    W takim razie to i mój też .Mario
  • be-kam 16.02.06, 11:32
    Trafiłeś józefie, jak to mówią, w sam środek sedna. W moim przypadku, jeśliby
    chodziło tylko o czysty pazerny zysk, to głowy już jakiś czas temu nie
    zawracałbym sobie sanwilem. Pewnie szukałbym szczęścia na innych spółkach. Ze
    względu na atmosferkę tutaj, cały czas sanwilek jest moją ulubiona spółką. Poza
    tym wierzę mocno w jego perspektywy i to , że mili ludzie będą nagrodzeni za
    cierpliwość. A z drugiej strony: pewnie niektórych dziwi i śmieszy, że ludzie
    mogą być dla siebie normalni i zachowywać się z "kulturą".
    Pozdrawiam
  • greg_skce 16.02.06, 11:38
    Z całą pewnością kultury na wielu wątkach tego forum brakuje, ale trzeba siac,
    siać, siać..., jak mawia wiadomo kto.
  • poloxy 16.02.06, 13:04
    kiedy dane za 1 Q '06 ????
    obroty jakies mizerne sa .. ci co sie mieli wyprzedac to sie wyprzedali (chyba)
  • js.2 16.02.06, 13:41
    Nie macie wrażenia że Sanwil można z czystym sumieniem polecić każdemu
    emerytowi inwestującemu na giełdzie ??
    Podczas każdej sesji można się zdrzemnąć w dowolnym momencie bez obawy że się
    coś przegapi.
  • greg_skce 16.02.06, 13:48
    Ostatnie kilka miesięcy nie należały do stagnacyjnych okresów. Sądzę, że wiele
    spółek mogłoby pozazdrościć takich wzrostów. Emeryci nie inwestują w akcje
    giełdowe, tylko w TV Trwam i Radio Maryja :-) Tam stopy zwrotu są znacznie
    gorsze niż na Sanwilu.
  • js.2 16.02.06, 14:38
    ....ale jest ojcowe błogosławieństwo, jako wartość niematerialna
  • greg_skce 16.02.06, 14:42
    He he, uśmiałem się, doskonałe. Do tego dodać jeszcze należy obietnicę wiecznej
    szczęśliwości, której przecież nie można wycenić. :-)
  • js.2 16.02.06, 14:50
    ........wiecznej może nie, ale kilka minut szczęśliwości dziewczyny stojące
    przy autostradzie wyceniają bez problemów.
  • be-kam 16.02.06, 14:33
    Jeśli DT chce dziś zarobić, to chyba czas zacząć podnosić kurs. Co sądzicie?
  • greg_skce 16.02.06, 14:36
    Co taka cisza? Wolumen kiepski jak na tę porę dnia. Żeby Was rozbawić i wprawić
    w dobry humor powiem w jaki sposób dzieli się mężczyzn:
    20-letni - to kelner - rozleje zanim doniesie
    30-letni - to drwal - rąbie co popadnie
    40-letni - to wirtuoz - długo stroi, ale krótko gra
    50-letni - to meteorolog - z przodu opad, z tyłu wiatry
    60-letni - młynarz - siedzi na workach i bawi się sznurkiem
    ... dlaszych podziałów nie ma. :-) :-)
  • racheela 16.02.06, 14:42
    a Ty, Greg, w którym przedziale wiekowym sie mieścisz? ;)))
  • greg_skce 16.02.06, 14:45
    W "40", ale nie sprawdza się w każdym przypadku :-) :-) he he, dobre pytanie,
    nieee no doskonałe, muszę wieczorkiem zarządzić winko i święto domowe :-)
  • dominig 16.02.06, 14:48
    To bylo dobre Greg :) :) :), tylko tak mozemy poprawic sobie humory na
    dzisiejszej sesji ktora jest b kiepska ! pozdr!
  • racheela 16.02.06, 14:52
    Dominig a TY?
    prochnik juz niedlugo bedzie kosztował mniej niz sanwil
  • dominig 16.02.06, 14:53
    Ja w jakim przedziale sie mieszcze ?
  • racheela 16.02.06, 14:55
    no dokładnie, dobrze ze jestem kobita, wiec nie musze sie chwalic :)
  • dominig 16.02.06, 14:58
    Ja jestem mlody wilk, z przedzialu 20-30 :) Pozdr !
  • be-kam 16.02.06, 14:52
    A nie ma jeszcze jednej kategorii dla bardzo ostatnio popularnego Chucka
    Norrisa?
  • racheela 16.02.06, 15:04
    Chuck miesci sie pewnie w grupie 70+
    Ten kto odda teraz sanwila za 1,01 to.... juz dalej nie powiem co, ale pewnie
    wiecie
  • greg_skce 16.02.06, 15:05
    No widzę, że leszcze nie chcą oddawać za marną cenę. I bardzo dobrze.
  • sken 16.02.06, 15:06
    1. Wiszę Gregowi Jaśka :(
    2. Tak jak już kiedyś pisałem (a może też ktoś przede mną) - SNW najczęściej
    podąża za indeksami, stąd dzisiejszy spadek.
    3. Pozdrawiam wszystkich :).
  • greg_skce 16.02.06, 15:08
    Nie łam się, do końca sesji została jeszcze godzinka. Wszystko może się zdarzyć.
  • k.pop 16.02.06, 15:53
    sken napisał:

    > 1. Wiszę Gregowi Jaśka :(
    > 2. Tak jak już kiedyś pisałem (a może też ktoś przede mną) - SNW najczęściej
    > podąża za indeksami, stąd dzisiejszy spadek.
    > 3. Pozdrawiam wszystkich :).

    Witam
    Podąża to prawda, ale spadki na Sanwilu są symboliczne zauważ.Bezstresowy
    papierek wg. mnie.Choć mógłby wznieść już się na wyższe poziomy i tam się
    pobujać, bo pora już najwyższa :)
    Pozdrawiam Sanwilowców.
  • sken 16.02.06, 16:04
    Ja się wcale nie martwię!

    > Witam
    > Podąża to prawda, ale spadki na Sanwilu są symboliczne zauważ.Bezstresowy
    > papierek wg. mnie.Choć mógłby wznieść już się na wyższe poziomy i tam się
    > pobujać, bo pora już najwyższa :)
    > Pozdrawiam Sanwilowców.
  • k.pop 16.02.06, 16:17
    sken napisał:
    > Ja się wcale nie martwię!

    No i bardzo dobrze, bo nie ma czym :)
    Ja tylko przy każdej okazji zwracam uwagę na niesamowitą stabilność tego
    papierka. W tej chwili jest -2.88%. Bardzo rzadko jest taki spadek. Zazwyczaj
    max -1.69%
  • poloxy 16.02.06, 15:16
    ojjjj dzisjaj na czerwono skonczymy ojjjj
  • greg_skce 16.02.06, 15:50
    Spokojnie, zaraz to kupią, grają na wytrzymanie.
  • dominig 16.02.06, 16:07
    Oj strasznie sie porobilo z tym WIG -iem strasznie sie porobilo !
  • ciota20 16.02.06, 16:12
    no i co szmaciarze? jesteście nierobami którzy myślą, że bez pracy dorobią się
    fortuny. a tak nie jest - przynajmniej nie wtedy gdy kisi się kasę w takim
    gó..e, jakim jest sanwil. Burakijeba...ne. Może na emeryture starczy ale
    wcześniej wam oczy oslepną od siedzenia przed monitorem, cioty, patałachy
    buahahahahahaha@!!!!!!!!!
  • sken 16.02.06, 16:23
    Nick adekwatny do poziomu wypowiedzi :]
  • racheela 16.02.06, 16:26
    Sken, nie nadużywaj swojej cennej klawiatury na tego palanta
  • sken 16.02.06, 17:05
    Nie taka cenna... Tracer za 40zł :D
  • racheela 16.02.06, 17:10
    ale jednak cenniejsza niz ciota20
    pozdr:)
  • poloxy 16.02.06, 16:10
    cos nie kupuja a nasz sanwielk -2.88 :((
  • sken 16.02.06, 16:11
    Widać że ktoś usilnie próbuje zdołować kurs... na 1.02 jest cały czas jedna
    oferta, rzucane są po 1.01 pakiety 15 papierów żeby kurs ostatniej widniał 1.01...
  • poloxy 16.02.06, 16:20
    zawsze sesja sie konczy PKC na K i S
    sanwilek odbil do -1.92
  • racheela 16.02.06, 17:08
    Raport za I kwartał 2006 bedzie przekazany 04.05.2006
    podaję, bo były pytania
  • koonek 16.02.06, 17:35
    na parkiecie piszą że sanwilka skupuje Karkosik, raczej w to nie wierze, ale ciekawe jakby to było gdyby jednak to on skupował
  • racheela 16.02.06, 17:38
    na forum tak piszą, czy w jakims artykule? jesli tak to podaj link
  • koonek 16.02.06, 17:38
    na forum
  • aloha11 16.02.06, 17:46
    Koonek nie siej tu popeliny,na żadnym forum parkietu nic takiego nie
    piszą.Mylisz fora drogi kolego,co wskazuje tylko na zupełny brak wiedzy w
    temacie sanwila.Tego drugiego forum nie opłaca się nawet wymieniać jako źródła
    jakichkolwiek informacji ,z powodu zbyt dużej ilości piszących na nim ludzi
    pokroju cioty20.Mario
  • greg_skce 16.02.06, 18:14
    Ciota20 to rzeczywiście persona pokroju wczesnego Leppera, polana chamskim
    sosem, granatem oderwana od pługa, ze słomą wystającą z butów i w starym
    dziurawym dresie. Oto obraz psychologiczny.
    Raczej ograniczam się z tego typu komentarzami, ale tym razem nie mogłem się
    powstrzymać. Już mi leppiej i millej, idę sobie nalać.
  • racheela 16.02.06, 18:27
    na parkiecie piszą, ze na bankierze mowią o Karkosiku i ze niby ma sie ujawnic
    w poniedzialek. Ciekawe kto i po co sobie to wymyslil?
  • greg_skce 16.02.06, 18:28
    Piszą o tym na bankierze. Analizują, że Skotan robi skóry naturalne, Sanwil -
    sztuczne, i połączenie obu ofert byłoby niezłe z punktu widzenia biznesowego.
    Podobno w poniedziałek ma być info :-) Jeśli kurs bez powodu będzie
    systematycznie spadał przy skorym skupie, to coś na pewno będzie znaczyć, ale
    co? To pytanie do szklanej kuli.
    Tym nie mniej różne inne bajki o Karkosiku krążą po forach. Ja tam bym się nie
    obraził gdyby skupował. Wolę jego niż Sjoblom.
  • racheela 16.02.06, 18:37
    moze to polaczenie byloby w miare rozsądne ale ja tam w to nie wierze, niby
    skąd maja takie informacje? Na parkiecie tez juz wiele razy wypisywali bzdury
    na temat sanwila. Ludzie fantazjuja i tyle.
    Ale gdyby naprawde to tez wole Karkosika od Sjoblom
  • greg_skce 16.02.06, 18:41
    "Połknięcie" przez Karkosika Sanwilu - przy jego zasobach finansowych - jest
    możliwe z kieszonkowego. Osobiście także nie sądzę, żeby to on skupował, ale w
    każdej plotce jest nieco prawdy. Pakiet kontrolny ma jednak Buchajski i to on
    będzie decydował. Gdyby to jednak była prawda, to działoby się oj działo.
  • racheela 16.02.06, 18:50
    na razie moze lepiej nie podniecajmy sie tym tematem:) bankier to jakies dziwne
    forum, ta informacja nie jest niczym podparta a niby wszyscy o tym gadają.
    Slyszales cos wczesniej? nie, a czy ktokolwiek z nas slyszal? nie. Moim zdaniem
    nie ma takiej opcji, a jak sie myle to bedzie mnie stac na postawienie Jaśka
    wszystkim uczestnikom tego forum:)
  • jozef.pilsudski 16.02.06, 19:25
    I ja raczej nie wierzę w Karkosika. Choć dziś to byłaby dla mnie miła
    informacja... obok Sanwila bawię się w... Agorę - więcej chyba nie muszę
    wyjaśniać :(
    Przy okazji Racheela dzięki za wsparcie i pocieszenie (tak to odebrałem) na
    moim wątku dyskusji z "Wiesiem". Nie wiedziałem kto to taki i niepotrzebnie się
    z nim już dwa dni boksowałem. Widzę, że i Waszym "bohaterem" był już razy
    kilka :)
    Dziś nie zaglądałem tu długo, ale widzę, że i tu był dziś jakiś zmasowany
    najazd przenno-buraczany... grunt, że odparty!
    z parkietowo-wojskowym pozdrowieniem i do jutra :)
    ps. Racheela - zdrowiej szybko!!!
  • racheela 16.02.06, 19:32
    prawie cały dzien spedzilam dzisiaj z Wami, wiec na pewno szybko wyzdrowieje:)
    odnosnie Agory i wiesia to pewnie zle sprzatal i go pogonili:)
    Nie chcialam sie za bardzo wtracac do tego wątku, gdyz nie zamierzam wdawac sie
    z nim w dyskusje, strata czasu. Sam miales okazje sie przekonac.
    pozdrawiam :)
  • kukol69 16.02.06, 19:50
    Witam,
    Na temat Karkosika spekulowano już jakis czas temu -nie pamietam na którym
    forum ,ale natknąłem się na jakis krótki post ,oczywiscie nie poparty zródłem
    ot czysta plotka, myśle ,że teraz jest tak samo.- choć dla dobra ogóły
    sanwilowców mógłby się ziscic:)))
  • greg_skce 16.02.06, 19:54
    Daleki jestem od podniecenia, jeszcze nie ta pora :-) i nie wiadomo czy coś z
    tego będzie :-)
    Czytam forum parkietu i bankiera - w temacie Sanwila oczywiście. Informacje tam
    dostępne traktuję z przymróżeniem oka, chociaż niektóre osoby piszą rzeczowo i
    bez zbędnego rozentuzjazmowania.
  • aloha11 16.02.06, 20:07
    Greg wszedłem na forum bankiera a potem na parkiet.Na bankierze piszą,że będą
    przejęcia nie tylko sanwila, IB-systemu ale kilku jeszcze innych spółek.Na
    parkiecie natomiast od jakiegoś czasu w wątku sanwila przeważają mało poważni
    inwestorzy,dawni którzy pisali rzeczowo są w cieniu.Na razie powtarzają tylko
    plotki z bankiera.Nie biorę na serio plotki o Panu Karkosiku,choć nie byłoby to
    złe rozwiązanie.Mario
  • greg_skce 16.02.06, 20:29
    Póki co ja też nie biorę na serio takich informacji, przejrzałem jednak Skotan,
    majątek, sprzedaż, wyniki itp. Skala sprzedaży i majątku jest niewiele większa
    od Sanwila, co przy jego rynkowej wycenie wywołało moje zaskoczenie. Wcześniej
    nie obserwowałem tej spółki. Czytając różne raporty i analizując treści
    projektów na walne dochodzi się do dziwnych wniosków, których tu nie będę
    prezentował. Polecam jednak przyjrzenie się Skotanowi, choćby pobieżnie.
    Na razie niczego z Sanwilem nie łączę, przyglądam się dalej.
  • aloha11 16.02.06, 20:40
    Nie omieszkam zwrócić uwagę na skotan,też nigdy wcześniej się nim nie
    interesowałem/spółki Pana Karkosika/Ja podobnie jak Ty skotanowi przyglądam
    się SWZ i tutaj także dochodze do róznych wniosków.Obroty i cena prawie taka
    jak na sanwilu już od dawna oraz podobna taktyka skupywania akcji.Polecam
    poczytać także o IDM.Mario
  • jupil 16.02.06, 20:41
    ciekawe kiedy ujawni się inwestor? jak długo może zbierać akcje, i jak myslicie ile zbierze z rynku, dla nas najlepiej by było gdyby zebrał jakieś 35-40%
  • greg_skce 16.02.06, 20:46
    Bez ujawnienia się po 5% nie ma szans w krótkim czasie, wolumen musiałby być
    dużo większy. Podaż znacznie spadła. Moim zdaniem 20% to maksimum. Natomiast
    jeśli skupuje parę osób i przekażą sobie pakietami, to na info możemy jeszcze
    poczekać.
  • racheela 16.02.06, 20:49
    Greg, załóż nowy wątek, bo tak sie jakos poukladalo ze jest to Twoje zadanie:)
    Gdyby nasi olimpijczycy mieli takie tempo w bieganiu jak my w pisaniu to
    mielibysmy worek medali!
  • citro1 16.02.06, 21:44
    Dałączam do grona miłośnikow Sanwilu.Pozdrawiam wszystkich .Posiadam spory
    pakiecik od 2 miesięcy ,czytam Was regularnie.
    Myślę ,że to inwestycja dla długodystansowców ,ale stopa zwrotu powinna być
    b.b.zadowalająca.
  • racheela 16.02.06, 22:03
    witamy w klubie:) przesiadz sie na kolejna cześć sanwila, bo tu juz niewygodnie
    pisac.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka