Dodaj do ulubionych

Gdzie rzucim ziemię z Warszawy

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.08, 00:45
Rozwiązanie jest proste: zwozić to na dworzec zachodni (dojazd jest niezly) i
pakować na pociąg.
Edytor zaawansowany
  • pananatol2 16.02.08, 01:06
    Jedna może znaleźć się na terenie bazy MPO na Polach Mokotowskich.
  • gdabski 16.02.08, 02:12
    > Jedna może znaleźć się na terenie bazy MPO na Polach Mokotowskich.

    :|

    /Gdabski
  • gdabski 16.02.08, 05:03
    Przy okazji: czy autor artykułu chce, żeby ktoś tu napisał "Nie rzucim ziemi..."? ;)

    /Gdabski
  • sumienie.lk 16.02.08, 09:13
    A poza tym do zasypania są, przygotowywane pod kolejne inwestycje,
    tereny po bagnach na prawym brzegu Wisły.
    --
    ----
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=50222
  • radoslawdobry 16.02.08, 09:35
    Naprawdę powinno się więcej zrobić dla dzieciaków i młodzieży. W
    każdej dzielnicy powinny być górki narciarsko-saneczkarskie. Kilka
    większych dla dobrze jeżdżacych i kilkanaście mniejszych dla
    młodszych.
  • Gość: kk IP: *.mia.bellsouth.net 16.02.08, 15:05

    Abstrachujac, od gdzie ta ziemie rzucic, autor chyba nie rozumie
    problemu.

    >Zatem należy liczyć, że przez 3,5 roku codziennie przez centrum
    >miasta będzie się przeciskać ok. stu ciężarówek wyładowanych ziemią.

    Czyli raz na 6 minut bedzie przejezdzac ciezarowka. Niech autor
    stanie na rogu jakichs ruchliwych ulic i policzy ile ciezarowek
    przejezdza w ciage szesciu minut.

    Problemem bedzie WJAZD tych ciezarowek na teren budowy i spowrotem
    na ulice a nie sam przejad ciezarowek przez miasto. Jesli tego nie
    zaplanuja z glowa, to rzeczywiscie moga zatkac srodmiescie.
  • sumienie.lk 16.02.08, 18:18
    Nie bardzo rozumiem co autor ma na myśli. Czy pisze dla samej
    radości pisania czy też jest w tym jakiś sens. A moze przygotowuje
    grunt do zgłoszenia patentu na przenoszenie ziemi bez konieczności
    blokowania miasta? A może zgłosi pomysł, że to warszawiacy dostaną
    po reklamówce i rozniosą tę ziemię po całym mieście...
    --
    ----
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=50222
  • Gość: franek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.02.08, 00:46
    Autor nic nie ma na myśli poza tym, jak ze zwykłej sprawy zrobic
    sensację. Jakos mu to słabo wychodzi. Dzis w wolna sobote zimowa
    widziałem za oknem jak przejechało 6 ciężarówek w 4 minuty. Wcale to
    nie było dużo. W tym tempie na godzinę może przejechac 60
    ciężarówek. a na dobę 1440. Co za problem wywieźć 100 ciężarówek
    dziennie???
  • rosol4 16.02.08, 18:22
    Moze czas i okazja nastala by uporzadkowac prawy brzeg Wisly budujac
    bulwary by przyblizyc miasto do rzeki.
    Wspaniale sa glosy protestow ekologow by w centrum 1,5 mil miasta
    zachowac dziki brzeg dla ptaszkow i pijaczkow, syfu i prostytucji.
    Mieszkanca wmawia sie ze to dla ich zdrowia i dobrego samopoczucia.
    Dla tych co pragna bezpiecznego kontaktu z woda proponuja wanne lub
    jeziora.
    Czemu odbiera sie nam warszawiakom przyjemnosci ktora posiadaja
    Krakusy, codzienne spacery bulwarami nad rzecznymi z dala od haklasu.
    Zatem proponuje by ziemia z metra i stadionu usypac Praskie bulwary.
  • Gość: /dev/lepper IP: 86.156.185.* 16.02.08, 18:33

    Uporządkować i zbulwaryzować to należy brzeg lewy (przedłużyć tunel by ogrody
    spod Zamku opadały ku rzece) a prawy zostawić porośnięty, wygląda to bardzo
    efektownie i zupełnie inaczej niż wybetonowane rzeki w innych miastach. Co
    najwyżej kiedyś za 10 lat zrobić tam ścieżkę przyrodniczą a za 100 lat kolejkę ze
    starego miasta do ZOO.

    Dotychczasowe próby (sławne ogródki piwne) skończyły się tak że każdej nocy
    były tam odwiedziny pogotowia.
  • Gość: Damian IP: *.eranet.pl 16.02.08, 22:43
    Zamiast wozić tą ziemie gdzieś daleko nie moża jej po prostu zakopać?
  • Gość: vendetta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.08, 19:23
    A po co im górki jak nie będzie śniegu?
  • felicjan15 17.02.08, 15:50
    Stoki wykonane są z igielitu i śnieg nie jest potrzebny.
  • Gość: alabama IP: 193.201.167.* 18.02.08, 08:54
    > Stoki wykonane są z igielitu i śnieg nie jest potrzebny.

    Tak chyba mówi ktoś kto nigdy na igielicie nie był (niebezpieczne
    badziewie) i do tego z górek jeździ się głównie na sankach, bo
    narciarze muszą miec wyciągi, wypożyczalnie sprzętu.
  • Gość: K IP: *.adsl.inetia.pl 16.02.08, 19:57
    radoslawdobry napisał:

    > Naprawdę powinno się więcej zrobić dla dzieciaków i młodzieży. W
    > każdej dzielnicy powinny być górki narciarsko-saneczkarskie. Kilka
    > większych dla dobrze jeżdżacych i kilkanaście mniejszych dla
    > młodszych.

    Nie bądź głupi, mieszkamy w Polsce, tu prawie o wszystkim decydują urzędnicy, więc nie masz co liczyć na jakąkolwiek kreatywność, prędzej zaczną budować na każdym osiedlu spalarnie, by było na co popatrzeć.
  • bogda35 16.02.08, 19:02
    usypanie dużej góry to pomysł genialny.Może byc rozmiarów Kasprowego ? wtedy nie
    trzeba by przebudowywac zakopianki,ruch w kierunku Zakopanego by sie zmniejszył
    - a jeszcze wybudowac wioske EURO na wzor Zakopanego - i Warszawiacy nie
    musieliby sie ruszyć z miasta ! ekologiczne,nowatorskie no wprost genialne!!!a
    ilu turystów z calego świata przyciagnie takie kuriozum !!
  • Gość: bo IP: *.chello.pl 16.02.08, 19:53
    racja popieram wtedy bede jezdzil do Warszawy na narty, a jesli juz u was kopia to moze dostep do morza sobie wykopcie?
  • Gość: Czarek_z_moczar IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.08, 18:44
    jak już się usypie górkę narciarską w każdej dzielnicy,to problem śniegu
    załatwi się w banalnie prosty sposób. Przywiezie się go z Syberii. Ciężarówkami.
  • Gość: anabeja IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.02.08, 20:34
    Przy szkołach w Markach....
  • Gość: Lolo IP: *.dsl.chcgil.sbcglobal.net 16.02.08, 05:47
    Mozna przeciez ukladac tymczasowy tor kolejowy w tunelu, ziemie
    klasc na wagony i wywozic gdzie sie chce.
    Tak wywozilismy gruzy z W arszawy, szczegolnie Srodmiescia. Kolejka
    waskotorowa wywozona byla ziemia z budowy tunelu trasy WZ.
    Ale wtedy budowniczowie, jeszcze przedwojennej szkoly,mieli "glowy".
    Terazniejsi- maja olowki i kalkulatory. Wychodz im wiec ze wywoz
    wywrotkami bedzie kosztowniejszy a zatem zarobi sie wiecej...
    Dlatego juz teraz zaczynaja stekac aby przygotowac tzw. opinie
    publiczna na zwiekszone wydatki.
    Duzo szczescia, zyczy Lolo...
  • Gość: realista IP: *.dip0.t-ipconnect.de 16.02.08, 19:10
    Poprosic Niemców !
    Oni przeciez chca wykupic cala Polska Ziemie !

    Tak nas przynajmniej straszono w mediach przed wejscien do Unii.
  • Gość: ja IP: 217.17.38.* 16.02.08, 21:10
    Wisłę trzeba też wykorzystać przy budowie stadionu - tam jest tak blisko, że można materiały transportować taśmociągiem.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.08, 06:39
    I tu sie kłania cała mądrość.Najpierw trzeba tworzyć infrastrukturę miasta a
    potem inwestycje.Pomyślcie dalej.Wybudujemy w centrum piękne wieżowce z
    mieszkaniami.Ma być ich około 4.000 Powiedzcie mi którędy dojadą ci ludzie
    którzy tam zamieszkają??? Zelazną?? Waliców???? Zanim powiemy , że zrobimy EURO
    to zastanówmy sie i powiedzmy sobie szczerze, że nie mamy szans.WSTYD
  • olecky 16.02.08, 07:52
    dokladnie, mozna (trzeba!) wywozic ziemie pociagiem. Mozna od strony zachodniej
    (reaktywowac ktoras z zapuszczonych bocznic na Czystem, jedna zdaje sie dochodzi
    prawie pod rondo Daszynskiego), ale tez od wschodniej (wtedy bocznica moglaby
    byc np. przy Szwedzkiej). Zamiast 100 kamazow bylby max 1 pociag dziennie.

    pozdrawiam, olek
  • miroslaw7 16.02.08, 09:16
    Twoje myślenie kończy się na granicy miasta. A co dalej? Komu podrzucić ten
    problem? Kto się zgodzi na przyjęcie takiej masy ziemi? Z drugiej strony
    ekolodzy chcą wozić do miasta porównywalne ilości piasku potrzebnego na budowach
    mn. metra.
  • tomek1950 16.02.08, 09:25
    A może rozpocząć drążenie tunelu od strony Wisły i wywozić ziemię barkami? Z
    tunelu na barki może być transportowana taśmociągiem.
  • miroslaw7 16.02.08, 10:02
    Nie masz pojęcia o czym mówisz. Wisła nie jest rzeką przystosowaną do regularnej
    żeglugi towarowej ze względu na małe głębokości tranzytowe. Gdzie tą masę
    towarową za-wyładujesz?
  • Gość: ritzy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.08, 10:43
    i zawieziemy ziemie Krakuskom. Usypia sobie drugi Wawel.
  • Gość: Pan Bufetowy IP: 86.156.185.* 16.02.08, 12:57
    Kopiec Pamięci IV RP Wielkiej Bohaterskiej Mocarstwowej Historii Narodu Polskiego
    Powstań Narodowych Superkompetentnych Rządów Kaczych i Bufetowych
  • Gość: pit IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.08, 18:22
    Nie, JPII, z wieeeelką figurą na szczycie. Jak ktoś rzuci taki
    pomysl, to już nie odważą się nawet myśleć o innym rozwiązaniu.
  • Gość: Michu IP: *.icpnet.pl 16.02.08, 20:10
    Usypcie sobie z tego trzeci stadion - tylko po co ? I tak jednego
    nie zapełnicie - jeśli w ogle zbudujecie :D

    POZdrawiam
  • Gość: Ktoś IP: *.adsl.inetia.pl 16.02.08, 18:13
    Przed Sopotem ma byc sztuczna wyspa. Może im ziemia potrzebna??
  • Gość: Zoppoter IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.08, 18:54
    Oj,w Sopocie piasek by się przydał,bo tu jest więcej psów,niż ludzi,a one (te
    psy,i koty zresztą też) uwielbiają sr.. w piaseczek.Więc prosimy o ten piasek.
  • tomek1950 16.02.08, 12:11
    miroslaw7 napisał:

    > Nie masz pojęcia o czym mówisz. Wisła nie jest rzeką przystosowaną do regularne
    > j
    > żeglugi towarowej ze względu na małe głębokości tranzytowe. Gdzie tą masę
    > towarową za-wyładujesz?

    Oczywiscie, że Wisła jest nieuregulowana i duże wahania poziomu wody są znacznym
    utrudnieniem, ale moim zdaniem jest to jakieś rozwiązanie pozwalające na
    ograniczenie ruchu ciężarówek w centrum miasta. Jedna barka nawet załadowana
    częściowo, z uwagi na niższy poziom wody, to znacznie więcej niż jedna
    wyładowana ciężarówka. Gdzie załadować - taśmociągiem poprowadzonym od odkrywki
    przy Wisłostradzie, powyżej ulicy bezpośrednio na barkę. A gdzie wyładować?
    Pomysłów kilka padło.
    Rzuciłem pomysł, nie muszę analizowac wszystkich rozwiązań. Chyba, że ktoś
    zapłaci. :)
  • wuj_w_boju 16.02.08, 14:53
    Nie prawie a na pewno. Koniec bocznicy, która służyła zakładom Waryńskiego
    znajduje się praktycznie przy samym przejściu dla pieszych, 10 m od krawędzi
    jezdni! Popatrzcie na kępę krzaków - tam jest tzw.kozioł oporowy, czyli koniec
    toru, który dalej wchodzi w układ torowy Warszawy Zachodniej. Obok jest duży
    niezagospodarowany plac. Nasz kochany, sławny "inżynier ruchu" znowu mędzi z
    tymi setkami wywrotek!
  • przewoz_pw 16.02.08, 11:00
    Pomysłów może być kilka:
    - barki na wiśle
    - pociąg: po stronie zachodniej nie będzie z tym większego problemu, a po stronie wschodniej trzeba by zbudować jakąś tymczasową bocznicę, najlepiej z dwoma lub więcej torami przy nitce dalekobierznej i nocami wyciągać zapełnione wagony. Problem - wysoki nasyp do pokonania... Ale przejazd tylu ciężarówek przez Pragę to zupełna tragedia dla dróg. W końcu część z nich była niedawno remontowana.


    --
    przewoz_pw
    Nieoficjalne Forum KM
    Prognoza Numeryczna
  • miroslaw7 16.02.08, 11:11
    Ziemię można wykorzystać na miejscu do budowy i remontów wałów przeciwpowodziowych.
  • Gość: Adam IP: *.is.net.pl 16.02.08, 11:18
    Myślę, że ziemia może zostać użyta do budowy autostrady, obwodnicy Warszawy w
    miejscu, gdzie konieczne jest podniesienie jezdni ponad poziom zerowy. Jaki
    problem jest ze złożeniem tej ziemi w odpowiednim miejscu?
  • Gość: Czarek_z_moczar IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.08, 18:59
    I to jest słuszna koncepcja. Autostrada z piasku. Polska specjalność.
  • karolarat 16.02.08, 11:47
    Z rysnunku obejmującego nieco większy fragment miasta:
    miasta.gazeta.pl/aliasy/mod/super_zoom.jsp?xx=4934205
    widać jakże durnym pomysłem jest budowa III linii metra zaledwie
    nieco na południe od al. Jerozolimskich (jest to długa biała prosta
    kreska poniżej II linią metra).
    III linia powinna biec zdecydowanie bardziej na południe niż
    pokazano tutaj
    bi.gazeta.pl/im/6/4919/m4919096.jpg.
    Powinna biec na południe od Trasy Łazienkowskiej, na wysokości al.
    Wilanowskiej, (stacja metra Wilanowska stanowi duży punkt
    przesiadkowy) i łączyć Wolę (dw. Zachodni) i Pragę Południe (stacja
    Olszynka Grochowska).
    Myślę, że szef ZTM p. Ruta, który zaangażowany jest we budowę w
    budowę komunikacji szynowej w tym SKM w Warszawie przyzna mi rację
    gdyż w ten sposób integruje się linie kolejowe, tramwajowe i metro.
  • Gość: Pan Bufetowy IP: 86.156.185.* 16.02.08, 12:26
    pierwsza to co innego, była bardzo potrzebna

    Ale teraz wszystkim ratuszom i metro projektom żal opuszczać stare śmiecie,
    dobrze się budowało przez 30 lat więc czemu nie następne 30? Warszawa ma luźną
    zabudowę, mnóstwo przestrzeni na tramwaj, a na świecie jest tendencja rozbudowy
    szybkich tramwajów. Linie metra tam gdzie dziś jeżdżą dwie autobusowe to szczyt
    idiotyzmu. Na zachodzie robi się bardzo precyzyjne badania biorąc pod uwagę
    dziesiątki czynników i prognoz, a tutaj jest na zasadzie: są korki to tylko metro
    pomoże a że zeżre całą kasę to nie miejcie pretensji że nic nie robimy. II linia ma
    fatalny przebieg, równoległy do torów średnicowych, niezrozumiałe odbicie w
    stronę stadionu, obie dzielnice do których ma za 100 lat dochodzić - Bródno i
    Bemowo - są w zasięgu linii kolejowych z których można wypuścić odnogi - nawet
    jako metro a raczej szybki tramwaj.
  • Gość: jeździec IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.08, 13:29
    ... z ziemi. A jak to będzie dużo ziemie to zrobią stok narciarski z wyciągiem.
  • junk92508 21.02.08, 22:04

    Przebieg II rzeczywiscie jest fatalny - idealan linia to prosta jak drut a
    tymczasem lobbisci porobili takie dziwne wygibasy...

    A juz najgorszy idiotyzm to omijanie dworcow kolejowych po lewej stronie Wisły
    - Zarówno Centralnej jak i Zachodniej...

    W-wa bedzie jedynym miastem na swiecie w ktorym wszystkie (obie) linie metra
    omijaja dwa glowne dworce kolejowe i lotnisko...
  • Gość: adrian IP: 80.72.34.* 16.02.08, 12:04
    przeciez te ciezarowki nie beda jechaly wszystkie naraz, w czym
    problem???
  • Gość: ritzy zaban. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.08, 12:23
    A jak zrobia Mase Krytyczna, bo cos im sie nie spodoba?
  • Gość: 23 linia metra IP: 86.156.185.* 16.02.08, 12:20
    W obecnej sytuacji tak kosztowna inwestycja i tak źle zaprojektowana, tak mało
    wnosząca do beznadziejnej sytuacji komunikacyjnej, to skandal!!! Do EURO to
    metro nie jest potrzebne. 4 tory kolejowe przechodzą obok stadionu (hehe -
    przyszłego), jakie problemy ma to rozwiązać? Dramat Tarchomina? Ogólną zapaść
    tramwajów i autobusów? Brak - mimo obietnic - inwestycji w kolej miejską (tutaj
    głównie obwodnica na linię okrężną, koszt ułamkowy w porównaniu do metra a
    korzyści ogromne). Sygnalizacja protramwajowa - koszt to pewnie tyle co pół
    peronu metra a korzyści natychmiast! grrrrrrrr

    PO nie kompromitujcie się. Głosowałem na was ale jesteście PiS bez kaczorów.
    Ciemny lud usłyszał: EURO to metro i autostrady, a czy ktoś w ogóle pomyślał
    dlaczego tak i jak bardzo bez sensu są takie hasła? Pani Bufetowo i ty PO, nie
    idźcie tą drogą!!!
  • Gość: Glonojad IP: *.chello.pl 16.02.08, 12:37
    Obawiam się, że po wybudowaniu protramwajowej sygnalizacji, obecnie tłoczne
    tramwaje pękły by w szwach od nadmiaru pasażerów (mimo zwiększenia
    częstotliwości dzięki krótszym czasom przejazdu ;) ). Więc do kosztu inwestycji
    należy doliczyć koszty budowy 5. zajezdni i zakupu kilkudziesięciu nowiutkich
    niskaczy ;)
  • Gość: 23 linia metra IP: 86.156.185.* 16.02.08, 12:48
    Ale to i tak jest realne w przeciwieństwie do Bufetowego metra.

    Można też w zgodzie z nowym tryndem wykupić wozokm i kupno tramwajów i
    budowę zajezdni zostawić Arrivie czy innej Veolii.

    Co do EURO, trzeba się brać do roboty i to już! Natychmiast! Jasno powiedzieć że
    ani metra ani autostrad nie będzie (to nie problem), natomiast muszą być stadiony,
    nowa stacja Warszawa Stadion, jakoś odświeżone główne dworce warszawskie,
    kolej na lotnisko, zakupiony tabor dla SKM itd.
  • Gość: Glonojad IP: *.chello.pl 16.02.08, 15:44
    Oczywiście, że jest realne. Ale trzeba decyzję podjąć SZYBKO, na początek serii
    nowych tramwajów czeka się ok. półtora roku (potem już mogą być trzaskane po 5
    miesięcznie, nie ma problemu ;) ).

    Co do Veolii czy Arrivy - równie dobrze można wieloletnią umowę podpisać z
    Tramwajami Warszawskimi. One sobie nie życzą zysku, ryzyka a kredyty mogą brać
    w bankach niekomercyjnych - droższe od prywaciarza raczej nie będą (chociaż
    wiem, że przypadek MZA przemawia częściowo przeciw tej tezie).
  • Gość: ja też Wisła IP: *.chello.pl 16.02.08, 12:53
    A jak będzie bliżej do Wisły, to barkami i Wisłą.
  • adam81w 16.02.08, 13:03
    mieszkańcy będą ją lubić. Tylko kogo to miałaby być Kopa? Kto
    chciałby się unieśmiertelnić?
    --
    Zadziwiło to biskupa,
    Że z premiera taka… pobożna osoba.
    (Andrzej Czeczot)
  • miroslaw7 16.02.08, 13:23
    Opanujcie się z tym transportem Wisłą, to naprawdę nie jest możliwe.
  • earlyyears 16.02.08, 13:46
    wykopac bardzo gleboki dol i tam wysypac ziemie. taka mam koncepcje.
  • Gość: bo IP: *.chello.pl 16.02.08, 20:00
    i to jest sluszna koncepcja na miare naszych mozliwosci!
  • Gość: Tomo IP: *.merinet.pl 17.02.08, 11:18
    Na miarę możliwości i ambicji!
  • vtec_z 16.02.08, 13:52
    Przywrócić zielone strzałki do warunkowego skrętu w prawo tam gdzie zostały
    zlikwidowane i dorobić nowe tam gdzie to funkcjonalnie możliwe. Będzie mniej
    korków i te 10 ciężarówek na godzinę nie utknie na zatłoczonych ulicach....
    --
    Głosuj na Warszawę!
    www.monopolyworldvote.com/pl_PL/world
  • Gość: aaa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.08, 13:55
    Zróbmy wielką górę narciarską, ale z ziemi z całej 2 linii!
  • felicjan15 16.02.08, 14:37
    Obecnych na stadionie i błoniach było ponad 200.000 ludzi czyli 4x
    więcej niż będzie na którymkolwiek meczu.
    papiez.polska.pl/multimedia/multimedia,17061983_Pokoj_Tobie_Polsko,id,176885,cid,564.htm
    O co więc ten hałas? Komunikację należy projektować nie dla
    chwilowych szczytów lecz w celu zaspokojenia codziennych potrzeb
    mieszkańców i przyjezdnych.
    Byłem w Hamburgu na mistrzostwach przed dwoma laty. Tysiące kibiców
    szło na stadion pieszo. Co to jest przejście kilku kilometrów?
  • qawsedrftg 16.02.08, 14:42
    cztery tory są już teraz, piętrowy pociąg spokojnie weźmie ponad 10000
    pasażerów, czyli ile trzeba pociągów? 60? To jest śmieszne. A jest jeszcze tramwaj,
    część przyjedzie autokarami, część przyjdzie pieszo z centrum gdzie już wcześniej
    będzie się gromadzić.

    Z tym metrem to tak jak ktoś zarabia 500 złotych i kupuje sobie DVD i TV za 10
    tysięcy bo goście przyjdą. Ale trzeba przytoczyć dwie ważne wypowiedzi klasyków:

    -ciemny lud wszystko kupi
    -aby wszystko zlikwidować. Nie będzie niczego.
  • qawsedrftg 16.02.08, 14:44
    miało być 1000 pasażerów rzecz jasna choć realnie będzie 2000 a mówię to po
    jeżdżeniu metrem z kibolami w Marsylii, Londynie, Berlinie i Mediolanie.
  • co.ty.powiesz 16.02.08, 14:49
    Czy już nie mają o czym pisać w GW, że wymyślają problemy tam, gdzie
    ich nie ma? Co to jest 150 ciężarówek dziennie? Niechby nawet było
    300! Przy założeniu, że praca trwałaby tylko 10 godzin dziennie,
    daje to 30 ciężarówek na godzinę. Czyli co dwie minuty
    przejeżdżałaby jedna ciężarówka dodatkowo. Może w Pcimiu Dolnym taki
    dodatkowy ruch spowodowałby zainteresowanie mieszkańców, ale z
    pewnością nie korki! Zwłaszcza, że przecież wywóz nie będzie się
    odbywał w tym samym czasie z jednego tylko miejsca.

    O co więc chodzi? Nie wiadomo. A jeśli nie wiadomo, to wiadomo, że
    chodzi o pieniądze. No bo jeśli GW wywoła sztuczną aferę, to ktoś
    gdzieś wspomni o tym, a tym samym jest darmowa reklama, a więc i
    pieniądze...
  • Gość: wzd IP: *.MAN.atcom.net.pl 16.02.08, 15:38
    Warto go dla niej usypac!
    Bo ona wielka odnowicielką Warszawy jest!
    A przy okazji obok kopczyk dla Pana Tuska!
  • Gość: B IP: *.centertel.pl 16.02.08, 16:16
    Zrobic bocznice kolejowa w okolicach Dworca Zachodniego( lub uzyc
    istniejacych). Ciezarowkami dowiezc tam ziemie. Tam przeladowac na
    pociagi i wywwiezc. Proste?
  • Gość: ted IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.08, 16:42
    Rozwiazanie tego probelmu zostalo zaproponowane Ratuszowi pol roku
    temu:
    www.zm.org.pl/?a=metro_targowek-078&wg=kronika
    Pomysl polegal na rozpoczeciu centralnego odcinka nie od dw.
    Wilenskiego tylko od jednej stacji dalej - w rejonie ul. Stalowej,
    gdzie bliska jest linia kolejowa i mozna zrobic od niej bocznice.
    Doidatkowo proponowalismy zeby dalej za ta stacja (na Brodno)
    bydowac juz wyklacznie odkrywkowo - w plytkim tunelu (jak na
    Bielanach) i otwartym wykopie, co znacznie zmniejszy koszty:

    "Dodatkowo wskazano w rejonie ul. Stalowej lokalizację zaplecza
    budowy dla tarcz drążących tunel głęboki odcinka wschodniego, a
    także centralnego. Zlokalizowanie zaplecza w tym miejscu jest
    podyktowane istnieniem sporego niezabudowanego terenu, możliwością
    budowy tymczasowej bocznicy od istniejącej linii kolejowej, a także
    znaczną nadwyżką mocy energii elektrycznej Centrum Wileńska.
    Realizację tuneli odcinka centralnego proponujemy rozpocząć z tego
    miejsca, dlatego odcinek na zachód od wskazanego zaplecza należy
    włączyć do zakresu odcinka centralnego. "
  • Gość: temp IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.08, 17:37
    Po co tyle ciężarówek zatrudniać?
  • Gość: warszawiaczek IP: *.chello.pl 16.02.08, 19:16
    Ja wiem, ja wiem co z tą ziemią zrobić!!!! Zasypać pierwszą linię
    metra i po sprawie.
    Ja nie mogę większych kłopotów nie macie??????
  • Gość: prztyk IP: *.zoominternet.net 16.02.08, 17:37
    Proste jak drut, czyz nie ?!

  • Gość: prztyk IP: *.zoominternet.net 16.02.08, 17:39
  • Gość: cartman IP: *.spray.net.pl 16.02.08, 17:58
    I tez nie dobrze ... Moze lepiej poprostu nic nie robic. I co rano budzic sie i
    narzekac ze znowu nie ma metra, ze centrum Warszawy brzydki, ze tablice swietlne
    nie dzialaja. Mozna sprobowac helikopterami. Albo teleportowac - tak bedzie
    najwygodniej. Czemu nikt na to nie wpadl?
  • Gość: Maciej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.08, 18:11
    A może do Krakowa - budujemy Kopiec Jana Pawła II - ziemia się przyda!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka