Dodaj do ulubionych

UEFA: Karny jak najbardziej słuszny

IP: *.crowley.pl 13.06.08, 16:10
A Webb i tak ma przesrane :)
Edytor zaawansowany
  • Gość: gosc IP: *.intelinet.pl 13.06.08, 16:10
    "delikatnie trzymał" ... jasne!
  • Gość: dejourent IP: *.dip0.t-ipconnect.de 13.06.08, 17:02
    A ile takich karnych musialoby byc podyktowanych w innych meczach: Holandia -
    Wlochy, Portugalia - Czechy, Turcja - Szwajcaria. Problemem tego faktu jest
    subiektywne rozstrzyganie arbitra. Brak naprawde konsekwetnych rozstrzygniec w
    tej kwestji. FIFA juz dawno moglaby przeciez dac sedziom mozliwosc podjecia
    poprawnej i niepodwazalnej decyzji po przegladzie powtorki na ekranie. Nie czyni
    jednak tego, po
    to, aby chociazby tak jak w meczu Polska - Austria dac mozliwosc "ingerencji"
    sedziemu w przebiegl meczu. Pobudkami tymi jest niesamowita kasa (lub jej strata
    przez sponsorow, organizatorow). Jezeli nawet karny mozna bylo odgwizdac. To po
    co pytam powtorka wolnego?... Po to aby dac mozliwosc powstania sytuacji
    prowadzacej do karnego. Oto ta "ingerancja". Podobna sytuacja miala miejsce w
    czasie meczu Niemcy - Chorwacja, jednak na to nikt nie zwrocil uwagi, bo obylo
    sie bez bolesnych konsekwencji dla Chorwatow.
  • Gość: anty-lapownik IP: *.0.251.72.1dial.com 13.06.08, 17:09
    czemu nie ma ani jednego polskiego sedziego na mistrzostwach, panie
    prezesie Listkewicz ?

    no przeciez nie wszyscy siedza za kratkami za lapownictwo
  • robertw18 13.06.08, 20:56
    A p. Listkiewicz nic nie powie, bo od jego germańskich zwierzchników, np. p. Blattera, zależeć mogą jego przyszłe zarobki.
    Pozdr.
  • Gość: Tre IP: *.chello.pl 13.06.08, 16:11
    A co z pozostałymi sytuacjami tego typu w polu karnym?
    A co z faulem na Jacku Bąku - tu też "gruntownie przeanalizowano
    sytuacje"?
    Co moze UEFA powiedziec - swoich zawsze bedzie chronic - mnie nie
    przekonali... a w zasadzie przekonali, ale co do innej kwestii...
  • Gość: kakadu IP: *.atm.com.pl 13.06.08, 16:17
    Piszą, że obaj się przepychali... zaprzeczają samym sobą, skoro obaj sie
    przepychają, to żaden nie fauluje, albo obaj i rzut sędziowski..., ale w
    sytuacji kiedy obaj się przepychają nie mogą decydować na korzyść z którejś
    stron... zasady futbolu są proste, nie ma gó...wnianych interpretacji... coś
    jest albo czegoś nie ma... a w tym przypadku Bąk był faulowany... a spalonego
    nie było... wystarczy zatrzymać sobie filmy z tej bramki w momencie uderzania
    Sagana... Roger stoi w jednej lini z obrońcą i bramkarzem!!
  • Gość: rew IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.08, 16:17
    Pan z UEFA też jest Angolem i broni tylko swojego rodaka sędziego-palanta !!
    ot, cała prawda.
  • mclars 13.06.08, 16:19
    Niemcy nam strzelili ze spalonego, my strzelilismy ze spalonego. Byl karny, ktorego nie bylo, ten ktory byl to go nie bylo :-) Moze czas na jakies zmiany? Rozumiem,ze nie w kazdej lidze analiza wideo jest mozliwa ze wzgledu na kase, ale na takiej imprezie czemu nie?!

    ---------------------------------------------------------------
    www.hehehe.oz.pl - Jacek Gmoch na wesoło
    ---------------------------------------------------------------
  • Gość: Gonzo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.08, 16:22
    "Nie uważamy, żeby decyzja sędziego Webba była kontrowersyjna, w
    sytuacji kiedy jeden zawodnik ciągnie drugiego za koszulkę obiema
    rękami i sprowadza go na ziemię"

    Co oni tam pitolą, przecież Lewandowski nie ciągnął za koszulkę
    Austriaka, chyba, że ja jakiś ślepy juz jestem...
  • Gość: Bobek IP: *.drs-tsi.com 13.06.08, 16:23
    Sagan strzelal na bramkea nie podawal do Rogera gdy ten byl na
    spalonym. Pilka odbijajac sie od bramkarza jest jak podanie do
    przeciwnika i wszystko jedno czy ten jest czy nie na spalonym, gol
    zdobyty jest prawidlowy, zreszta wtedy Roger nie byl juz na spalonym.
  • Gość: sędzia IP: *.zeto-kielce.com.pl 13.06.08, 16:37
    Gó.. prawda. Czasami lepiej się nie wypowiadać, jak się nie ma bladego pojęcia o przepisach, tak, jak ty.

    Art. 11. Pkt. 9. Zawodnik, który przebywał na pozycji spalonej w momencie
    oddania strzału przez współpartnera i bezpośrednio po odbiciu się piłki od
    poprzeczki, słupka bramkowego lub przeciwnika broniącego bramki i bierze, według
    opinii sędziego, aktywny udział w grze, to staje się spalonym.

    Pkt. 11. Jeżeli zawodnik znajdujący się na pozycji spalonej przejął piłkę
    zagraną przez zawodnika drużyny przeciwnej - nie jest spalony, pomimo, że
    przejawiał aktywność i odniósł korzyść z przebywania na tej pozycji-.-Zagranie
    piłki przez zawodnika "drużyny przeciwnej musi mieć charakter zagrania w pełni
    kontrolowanego.

    Podkreślam: Zagranie piłki przez zawodnika "drużyny przeciwnej MUSI mieć
    charakter zagrania w PEŁNI KONTROLOWANEGO.
  • Gość: 1st_Wiseguy IP: 91.198.177.* 13.06.08, 17:29
    zasadniczo masz racje, tylko ze widzialem dziesiatki taki goli,
    ktore byly uznawane, o ile zawodnik bedacy na spalonym nie stal
    bezposrednio na lini strzalu...

    znam rownie duzo sytuacji, gdy bramkarz wybija na oslep przed siebie
    pilke, a dopada do niej kolo, ktory przy pierwotnym strzale byl na
    spalonym

    choc powtorze - Twoja interpretacja przepisow jest OK
  • Gość: Widz IP: *.adsl.inetia.pl 15.06.08, 13:35
    Czyli 1 gol dla Niemców był ze spalonego.
    Podolski dostał piłkę w momencie gdy przed nim był tylko bramkarz (Boruc).
    Strzelać powinien ten, który minął ostatniego Polaka?
  • Gość: S-J IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.08, 16:37
    Bobek nie kompromituj sie, liczy sie MOMENT strzalu (podania), to czy ktos odbil
    pilke jest juz bez znaczenia. Nie wiedzialem, ze tak trudno jest niektorym pojac
    zasady spalonego
  • Gość: rydzuś IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.08, 16:44
    wszyscy wiedzą że robisz do żeby dostać jak najwięcej komentarzy w
    stylu..."jezu jaki jesteś głupi", albo skomplikowanych wyjaśnien.Sam
    kiedyś pisałem na forum opinię tylko po to żeby dostać komentarze w
    rodzaju "ja pier..ty tłumoku"(raz dostałem nawet link do zdjęcia
    satelitarnego portugalii żeby mi udowodnić w jakim kraju jest
    porto ;)). Z czasem zrozumiałem że w internecie są inne ciekawe
    rzeczy np.strony porno;) Nie warto udawać przygłupa, który nie jest
    w stanie zrozumieć prostych zasad spalonego.
  • Gość: les IP: 212.76.37.* 13.06.08, 16:25
    czyli nawet nie kontrowersyjna a my tu uważamy że skandaliczna
  • Gość: xmj IP: *.hsd1.fl.comcast.net 13.06.08, 16:26
    UEFA i WEBB moga sie isc wypalowac.
  • garfield69 13.06.08, 16:31
    Nie warto tego ogladac tak jak nie warto ogladac jazdy figurowej na
    lodzie. Nie licza sie umiejetnosci i skutecznosc ale "wrazenia
    artystyczne" pana "arbitra".
  • Gość: pipok IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.08, 16:32
    Zawsze będą swojego bronić. Za tyle kasy...
  • Gość: kibic IP: *.112.2.176.pppoe.eltel.net 13.06.08, 16:33
    jużwiemy dlaczego nie można wyplenić korupcji i listka z PZPN
    to jedna i ta sama mafia.
  • stella-ira 13.06.08, 16:38
    od tego sa sedziowie, zeby podejmowac decyzje. fakt, karny nie byl sluszny, alae
    do ch.... gralismy zle, a nasza bramka byla na spalonym. I tak nie mamy szans na
    wyjscie z grupy, czy tak, czy siak!Wszyscy sie uwzieli na Webba, ktory nie jest
    odpowiedzialny za to, ze nasza druzyna jest po prostu slaba. Koziol ofiarny. jak
    tacy swietni jestesmy, to trzeba bylo pare bramek strzelic.
    Wstyd mi za glupie zacietrzewienie Polakow.
  • Gość: M.Aszek IP: *.tpn.ceron.pl 13.06.08, 16:45
    A co ma taki głupek z UEFA powiedzieć, że sędzia się pomylił przy pierwszym golu i chciał gospodarzom podarować gola?
    Żenada!!!
  • Gość: maga IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.06.08, 16:47
    jedna wielka sitwa skorumpowanych gnoji. czego sie po nich
    spodziewac?
  • mark6 13.06.08, 16:51
    a słuszny karny to bEEEEEEEEEEEE????
    Debile jedne zawody nie wygrywa się kombinacjami a UMIEJĘTNOŚCIAMI
    których polakom wyraznie brakuje.
  • Gość: Jan III IP: 194.146.120.* 13.06.08, 17:13
  • Gość: Antek IP: *.ramtel.pl 13.06.08, 16:54
    A co niby miał powiedzić przedstawiciel UEFA? Przecież to właśnie im
    jest na rękę, aby gospodarz mistrzostw grał dalej. Skoro jeden
    współgospodarz już odpadł, trzeba było zapewnić możliwość awansu
    przynajmniej drugiemu.
  • Gość: Jasiek 2008 IP: *.187.240.15.ip.airbites.pl 13.06.08, 17:48
    Antek, słyszałem że Michaś tyż popierał przedstawiciela UEFA, trza z
    nim skończyć
  • Gość: Europejczyk IP: *.adsl.inetia.pl 13.06.08, 16:57
    Ech wy polscy nacjonaliście,czy nie widzicie,że dzięki Webbowi(i
    Borucowi)padł remis.Do zdobycia bramki przez Rogera (ze
    spalonego,gdyż w polu bramkowym musi być co najmniej 2 zawodników z
    pola drużyny broniącej w lini z zawodnikiem atakującym a nie jeden
    jak w innych przypadkach)polskim ciotkom tak się trzęsły ze strachu
    kolana ,że nie były w stanie celnie podać piłki.Dopiero ta
    podarowana przez Webba bramka uspokoiła skołatane nerwy ciotek,a
    bez niej w drugiej połowie byłaby masakra min.3:0 dla Austri.a w
    ogóle to tylko sport
  • Gość: Europejczyk2 IP: *.ltv.se 13.06.08, 17:11
    Gość portalu: Europejczyk napisał(a):

    Dopiero ta
    > podarowana przez Webba bramka uspokoiła skołatane nerwy ciotek,a
    > bez niej w drugiej połowie byłaby masakra min.3:0 dla Austri.a w
    > ogóle to tylko sport

    No tak to sport, a nie wróżenie co by było gdyby...
    Jedno jest pewne, gdyby sędzia zareagował inaczej i nie podyktował
    karnego, Polska wygrałaby 1:0. Więcej strzelali, więcej grali , moim
    zdaniem bardziej dojrzale niż Austriacy sprawiający wrażenie
    nawalonym amfetaminą w pierwszych 20 minutach, a potem ledwo łapiący
    oddech. Wynik nie byłby jakoś istotnie niesprawiedliwy.
  • Gość: ddd IP: 194.146.120.* 13.06.08, 17:33
    Hej w śmieszni "Europejczycy" zrywający pomidory na angielskich
    plantacjach współczuje wam że cierpicie na moralną schizofrenię i
    uważających się w sumie za nikogo
  • khysiek 13.06.08, 17:03
    dla sędziego. W każdej sytuacji gdy pa polu karnym jeden zawodnik dotnie w
    jakikolwiek sposób zawodnika drużyny przeciwnej można gwizdać karnego. Można ale
    nie trzeba, tak twierdzi UEFA. Czyli pewłna dowolność zależąca od widzimisię,
    charakteru, cisnienia pogodowego czy wsparcia finansowego. Każda taka decyzja
    jest wg UEFA prawidłowa. No to kur.... po co w ogóle grać w tą piłkę ?!?!? Albo
    powinno sie grać zupełnie inaczej jak miedzy kręglami.
  • Gość: BAH IP: *.crowley.pl 13.06.08, 17:10
    i tu jest pies pogrzebany.

    W myśl przepisów, gdy był równoczesny faul
    Polaka na Austriaku i Austriaka na Polaku.

    Sędzia winien zarządzić rzut sędziowski.

    Mooim zdaniem sądzia był pod presję w przerwie meczu.
    Podyktowanie karnego pozwoliło mu uniknąć zarzutu (UEFA),
    że wypaczył wynik meczu.




  • jorn 13.06.08, 17:23
    Pies jest pogrzebany zupełnie gdzie indziej - cała ta sytuacja powstała wyłącznie dlatego, że Webb chciał pozwolić Austriakom wykonywać ten wolny "do skutku".
    Chwilę wcześniej Austriak wykonywał rzut wolny, Boruc złapał piłkę, a inny Austriak po chamsku faulował Bąka, który zaraz rzucił się mu oddać. Sędzia w takiej sytuacji powinien dać im po kartce (nawet czerwonej, bo obie strony zagrały niesportowo) i podyktować rzut wolny dla Polski, a nie powtarzać wolny wykonany wcześniej przez Austriaków.

    A gol Rogera był wg mnie prawidłowy - Saganowski podawał równolegle do linii bramkowej, a nie do przodu, więc o spalonym nie ma mowy (nie ma tu znaczenia przypadkowe dotknięcie piłki przez przeciwnika).
  • Gość: sędzia IP: 193.24.200.* 13.06.08, 17:54
    > A gol Rogera był wg mnie prawidłowy - Saganowski podawał równolegle do linii br
    > amkowej, a nie do przodu, więc o spalonym nie ma mowy (nie ma tu znaczenia przy
    > padkowe dotknięcie piłki przez przeciwnika).

    Idioto, skąd ty wziąłeś to "równoległe podanie"? Jakie znaczenie ma kierunek
    zagrania według przepisów? Żadnego!
  • gspnstr 13.06.08, 18:03
    > Idioto, skąd ty wziąłeś to "równoległe podanie"? Jakie znaczenie
    ma kierunek
    > zagrania według przepisów? Żadnego!

    Moze nie w tej sytuacji, ale ma. Na przyklad przy pierwszym golu dla
    Niemiec w meczu z Polska, gdyby w momencie podania Klose Podolski
    byl przed linia pilki a nie za nia, bylby w pozycji spalonej. Takie
    sa te nowe przepisy.
    --
    "Od półtora wieku, Ameryka i Japonia tworzą jedno z najbardziej
    trwałych przymierzy czasów współczesnych."
    G.W. Bush, Tokio, 18 lutego 2002 r.
  • Gość: sędzia IP: 193.24.200.* 13.06.08, 18:17
    To się zgadza, linię spalonego moze wyznaczać też piłka, jeśli przedostatni
    zawodnik drużyny broniącej jest dalej i nie jest to żaden nowy przepis, tak się
    gra już długie lata. Ale co ma to wspólnego z kierunkiem ("równoległe") podania?
    Gdzie wyście się uczyli przepisów, na podwórku?
  • gspnstr 13.06.08, 18:28
    > Gdzie wyście się uczyli przepisów, na podwórku?

    A nie ma tu przypadkiem znaczenia, ze wczesniej, czyli na poczatku
    akcji, Podolski byl w pozycji spalonej?

    --
    "Od półtora wieku, Ameryka i Japonia tworzą jedno z najbardziej
    trwałych przymierzy czasów współczesnych."
    G.W. Bush, Tokio, 18 lutego 2002 r.
  • Gość: greg IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.08, 20:12
    co ty zadajesz takie trudne pytania uczniowi "FRYZJERA"? pierdzieli
    jak potłuczony o pozycji spalonej i niby ona za każdym razem ma
    znaczenie. G..no prawda. Na pozycji spalonej np z prawej strony może
    stać sobie spokojnie 4 zawodników i grać tam w brydża. Dopóki nikt
    nie będzie grał tam piłki a akcja będzie lewą stroną to nie ma mowy
    o spalonym.
  • Gość: xxl IP: *.gprs.plus.pl 13.06.08, 17:06
    ech zawsze w d... bici
  • Gość: joke IP: 193.33.174.* 13.06.08, 17:09
    nie róbcie z sędziego homo
  • Gość: OleOleOle IP: *.l.pppool.de 13.06.08, 17:12
    dzięki Panie Boże, że ten sędzia nie jest Niemcem, tylko Anglikiem :-)
    III Wojna światowa odroczona...
  • Gość: Christian IP: *.cust.tele2.de 13.06.08, 17:17
    Ta wasza mentalnosc kalego.
    To ze wasza bramka byla z ewidentnego spalonego
    nic wam nie przeszkadza.
    Ciekawy narod.
  • Gość: qbaz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.08, 17:26
    UEFA i FIFA to najwieksza mafia świata. Wiadomo od lat. Bedą sie bronić ,a i tak wszyscy wiedzą ,że gospodarzom się pomaga. W Korei było podobnie. Wtedy to Włosi i Hiszpanie byli oszukani. Po takich meczach odechciewa mi sie ogladać mistrzostwa. Piłką rządzą pieniądze i tak juz bedzie zawsze dopóki UEFA i FIFA bedą rządzic tym sportem. Ja dziękuje za takie "mistrzostwa".

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.