Dodaj do ulubionych

Polacy grają o trzecie miejsce w Lidze Światowej

10.07.05, 16:13
Miałem nie oglądać, ale zmieniłem zdanie :P Do boju ! 8)
Edytor zaawansowany
  • Gość: Waldek IP: *.net064.rasu.q5net.at 10.07.05, 16:16
    Wszystkim Kibicom zycze dojrzalosci, ktorej brakuje... taki wniosek plynie po
    analizie wczorajszych komentarzy! POLSKA!
  • Gość: Schuja IP: *.dip0.t-ipconnect.de 10.07.05, 16:17
    No to zanim wroce do domu , tez sobie poogladam.
  • Gość: m_wielgosz IP: *.icpnet.pl 10.07.05, 16:21
    nie gadać tylko trzymać kciuki!!
  • Gość: p IP: *.perpetuum.pl 11.07.05, 13:25
    Meczu nie widzialem, ale caly czas trzymalem kciuki i udalo sie!
    Wygrala reprezentacja, ktorej calym sercem dopingowalem.
    Jestem przekonany, ze gdyby nie trudnosci w kraju, graliby nie gorzej niz
    Brazylia. Brawo Kuba! Dziekuje za wspaniala postawe.
  • Gość: elvis IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.05, 12:27
    Mimoz, które nie potrafiły dobić Serbów. Osiem piłek przegranych, jedna po
    drugiej. Wstyd. Klasę zespołu poznać, gdy potrafi wyjść z opresji. Serbowie z
    polską i Brazylia z Kubą.
  • Gość: kx IP: *.toya.net.pl 11.07.05, 15:09
    Hmm ... po meczach w sb i nd mam takie sobie przemyślenia:
    1) A. Gołaś - powrót do kadry wtedy gdy się nauczy serwować i atakować, we wszystkich meczach LS w tym sezonie w ktorych gral, zepsuł 90-95% serwów. Oprócz tego jest słaby w ataku, za często uderza poza linię autową atakując po skosie.
    2 Ł. Kadziewicz - jest mocny ale zbyt ufa ze wszystko mu sie udaje i najcześciej psuje bardzo łatwe piłki. Z innymi daje sobie rade. Powinien grać choć powinien się jeszcze wiele nauczyć bo jak na razie to gra na 4-
    3. W. Grzyb - nie wiem dlaczego ten zawodnik nie gra w podstawowym składzie, jest b. mocny zarówno w bloku jak i ataku, i na dzień dzisiejszy jest wg. mnie najlepszym naszym środkowym (choć coś musi być ze Lozano nigdy go nie wstawia na początku do gry)
    4. S. Świderski - powinien grać w kadrze tylko wtedy gdy jest w najwyższej formie. Za bardzo boi sie bloku i po dwukrotnym zablokowaniu pęka i przestaje wierzyc w siebie. Do psychologa albo do Włoszech - w Polsce wyraźnie mu nie idzie a tytuły same nie grają
    5. D. Murek - Dawid jak gra to gra ... jak mu nie idzie to trzeba go jak najszybciej zdjąć z boiska bo nie potrafi odebrać prostych piłek. Dość słaby w ataku ... tzn boi sie bloku choć potrafi dużo trudnych piłek skończyć. Powinien grać tylko wtedy gdy jest w najwyższej formie, w średniej bardziej przeszkadza na boisku niż pomaga i źle się rozumie z Ignaczakiem
    6. P. Gruszka - to jest bardzo dziwne ... Piotrek jak ma dzień potrafi wszystko, jak nie ma ... to placze się po boisku bez większej korzyści. Powinien być jednym z podstawowych atakujących w każdym meczu a nie tylko w co trzecim lub co czwartym. Trudno na niego stawiac ... bo można się pomylić. Może powinien poczuć się jak kapitan bo jak na razie to ta opaska mu b. ciąży niż pomaga
    7. P. Zagumny - chyba najwyższa pora aby Lozano rozejrzal sie za nowym rozgrywającym. Paweł za bardzo lubi rządzić na boisku w niedobrym w tego słowa znaczeniu. Ma okresy gdy gra bardzo szybką piłkę lecz wciąż wraca do swojego starego stylu wystawiania piłki przez pół boiska tak żeby rywale mogli ustawić blok. Nie ma w tej chwili konkurencji, jest zdecydowanie lepszy od Stancelewskiego, który mu nigdy nie dorówna. Pora więc rozejrzeć się za nowym rozgrywającym, który umiejętnie trenowany będzie bardziej błyskotliwie rządził na boisku - wówczas albo Zagumny majac konkurenta poprawi styl gry albo tez bedzie mu mozna powiedziec "do widzenia". Nie krytykuje Zagumnego za jego serwis, ma kontuzje kregoslupa, nie moze ostro serwowac ale wydaje mi sie ze jego styl rozgrywania przez pol boiska nalezy wsadzic do lamusa. Jak gra szybka piłkę zdobywamy punkty, jak gra wolną wysoką to nasi atakujący mają wielkie problemy.
    8. K. Ignaczak - nic dodac nic ująć. Bardzo dobry na swojej pozycji. Gdyby inni wykazywali tyle ofiarnosci co on w szorowaniu parkietu. Za mało doceniany przez grupę, nie wiem dlaczego
    9. M. Włazły, K. Winiarski, G. Szymanski - oni powinni grać jak najwięcej ponieważ albo poprzez gre rozwiną się jeszcze bardziej (patrz. M. Wlazły) albo tez pokażą że Lozano błędnie na nich stawia. Moim zdaniem za dużo na ławce siedzi Winiarski i Szymański. Szczególnie Szymański gdyż było to w wielu meczach widac ze gdy gra to bardzo pomaga. Natomiast jeżeli po wprowadzeniu na boisko któremukolwiek nie idzie powinien natychmiast siadać na ławce. Oni muszą grac od chwili wejscia na 100% a nie rozkrecać sie dopiero po 10 akcjach.

    Podsumowanie:
    Iluż to było trenerów a polska siatkowka jak stala tak stoi w tym samym miejscu. Z osobistych refleksji powiem ze winę za przegraną w sb trzeciego seta ponosi Zagumny: ktoś powinien wybic mu z głowy "grę na przełamanie" ponieważ jak widać to zostało zakorzenione w głowie Zagumnego bardzo mocno i cały czas do tego wraca. Natomiast winę za porażke w 4 secie i tie-break'u ponosi cały zespół który rozsypał się jak domek z kart. o nd porazce nie mowie nic, jakbym ja przegrał w takim stylu w sobote to w nd miałbym nastrój co najwyżej markotny.
    Czy kiedyś bedzie lepiej?
    Moze tak, może nie - nie sądzę żebyśmy w tym składzie zwojowali coś na MS. Pora szukać nowych zawodnikow takich jak Wlazły, Winiarski, wiecej stawiać na Szymanskiego i innych a stare wygi typu: Swiderski, Murek, Zagumny muszą wiedzieć że o miejsce w kadrze trzeba walczyć ... gdyż fama o ich grze nie przekłada się na efekty na boisku.
    Pozdrawiam wszystkich
  • Gość: trejo IP: *.rzeszow.mm.pl 11.07.05, 19:23
    Wszystko fajnie,nawet trafne to podsumowanie.Mam tylko jedna uwage: Co ma
    Zagumny do Stancelewskiego i odwrotnie.
  • 777kasienka 11.07.05, 21:27
    gdybyś chciał naprawdę podsumować grę naszych siatkarzy, to do każdego
    musiałbyś napisać tyle, co w sumie powiedziałeś o wszystkich. generalnie się z
    tobą zgadam, ale absolutnie NIE mówię na twoje komentarze dotyczące:
    1) Arka Gołasia
    2) Sebastiana Świderskiego
    3) Dawida Murka - częściowo;P
    4) Paweł Zagumny
  • Gość: jaceloth IP: *.icpnet.pl 10.07.05, 16:36
    Wszystkim Zawodnikom zycze dojrzalosci, ktorej brakuje... taki wniosek plynie
    po analizie wczorajszego meczu! POLSKA!

  • Gość: Waldek IP: *.net064.rasu.q5net.at 10.07.05, 17:15
    Hmmm... szkoda ze nie mam wizji... przegrywajac 4:0 doprowadzic do 8:11... to
    jest sztuka! Oby tak dalej...
  • Gość: wizjoner IP: 192.168.1.* / *.internetdsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:05
    Zaniki wizji były poza granicami kraju - ale wczoraj - dzisiaj wizja już jest.
  • Gość: ubbbu IP: *.aster.pl 10.07.05, 16:26
    naprzód ptysie;
    żeby wam się znów nóżki nie zatrzęsły, tchórze;
    przecież grać umiecie, żeby tak jeszcze mieć jaja, co?
  • Gość: Schuja IP: *.dip0.t-ipconnect.de 10.07.05, 16:30
    Lubbu ubbbu. Wiec twierdzisz , ze Polacy nie maja jaj?. No , no , ale nie bede
    sie z toba sprzeczal. Niech ci bedzie.
  • panatha 10.07.05, 16:37

    --
    Kto powiedział, że Moskale
    Są to bracia dla Lechitów
    Temu pierwszy w łeb wypale
    Przed kosciołem Karmelitów
  • smoku_wawelski 10.07.05, 17:34
    Kazdy mecz, kazdy punkt sie liczy!
  • Gość: ubbbu IP: *.aster.pl 10.07.05, 16:41
    wolałbym, gdyby trzeba było wybierać, żeby byli ciut słabsi siatkarsko, a
    zachwowywali się jak mężczyźni; bez fryzurek, robienia wkurzonych min itd.;
    niech się rzucają na każdą piłkę straconą jak inne dużyny, będą pewni siebie
    jak mężczyźni i sportowcy;

    tacy Serbowie pewnie i tak walczyliby do końca, ale... pamiętając wiele
    występów przez lata, czy grając z kimkolwiek innym na świecie na tym poziomie,
    w głebi ducha wierzylibym, że takie odwrócenie wyniku jest możliwe???

    kibice na całym świecie zobaczyli, że ci z orłami na piersiach to mięczaki i
    ciepłe kluchy i to mnie bardziej wkur... nawet niż to że nas nie ma w finale
  • Gość: marcin IP: *.sympatico.ca 10.07.05, 16:46
    mozecie podawac wynik na bierzaco bo ta cholerna kanadyjska tv pokazuje teraz
    rugby a na amerykanskich stacjach pokazuja "przebieg ewakuacji florydy"
  • Gość: Waldek IP: *.net064.rasu.q5net.at 10.07.05, 16:50
    www.fivb.org
  • Gość: marcin IP: *.sympatico.ca 10.07.05, 16:54
    dzieki
  • Gość: Schuja IP: *.dip0.t-ipconnect.de 10.07.05, 16:50
    Polacy nie maja tego samurajskiego ducha , co np .Japonczycy, ktorych z jakiejs
    powtorki olimpiady czy innych mistrzowstw pamietam jak w TROJKE, nie ogladajac
    sie jeden na drugiego rzucili sie szczupakiem do tylu , ratowac , jak sie
    okazalo, tak i tak stracona pilke.Ale oni mieli jaja i absolutne poczucie
    jednosci druzyny i poswiecenia sie jeden dla drugiego. Tych cech polska druzyna
    nie ma absolutnie.
  • m_wielgosz 10.07.05, 17:08
    a co osiągnęli japońscy siatkarze, Panie spostrzegawczy?kibicuj a nie się
    mądrzysz!
  • Gość: ubbbu IP: *.aster.pl 10.07.05, 18:21
    każdy kibic się mądrzy na temat swojej drużyny na całym świecie, wiedziałes o
    tym?; pisałem o Japońskich piłkarzach którzy do niedawna nic nie znaczyli,
    dając przykład ducha walki - umiesz czytać?
  • Gość: Matylda IP: *.dip.t-dialin.net 10.07.05, 16:51
    nn z niejakiej GW napisał/a:

    "Trzeci set dobrze zaczął się dla Polaków. Po dwóch skutecznych blokach z rzędu
    siatkarze Lozano wyszli na prowadzenie 5:2. Potem były 8:5."

    To dobrze, że zaraz po pierwszym secie rozpoczęli trzeci;
    Już się bałam, że ten drugi też przegrają.
  • Gość: czur-czur-ra IP: *.cust.tele2.it 10.07.05, 16:56
    w piatym idzie im juz w ogole dobrze, prowadziły 2:2 i za chwile bedzie 10:1.
  • Gość: matematyka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 17:05
    Rozumiem, że do trzech to na tym portalu nie umieja liczyć ????
  • smoku_wawelski 10.07.05, 17:09
    Ci komentatorzy mnie dobijaja. Na przykjład:" Czy można powiedzieć, że Polacy
    już opanowali nerwy" ? Co za głupie pytanie. Nigdy nie mozemy tego zakladac, bo
    popelnimy dokladnie ten sam blad.
  • smoku_wawelski 10.07.05, 17:24
  • smoku_wawelski 10.07.05, 17:33
  • m_wielgosz 10.07.05, 17:37
    Panie Smoku, gratuluję postawy!! niektórzy pisali na forum że nasi jakoby
    eunuchami byli, Pan napewno nie jest:-)Pozdrawiam
  • Gość: RaptoR IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 17:59
    Oj, oj... znowu zaczynaja psuc wszystko, co tylko sie da =( Oby sobie poradzili,
    trzymam kciuki :)
  • Gość: picek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 17:59
    po wczorajszym meczu byłem wściekły na naszych zawodników ale dzisiaj ....
    wierze ze wygrają.Zawsze bede z nimi !!!!
  • Gość: Wladek IP: *.net064.rasu.q5net.at 10.07.05, 18:01
    Znowu 5. set... W ciagu trzech dni 15 setow! Oby tylko udalo sie zregenerowac
    sily przed najblizszym weekendem!!
  • Gość: działacz IP: 192.168.1.* / *.internetdsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:03
    Pamiętajmy, że Kubańczycy są wykorzystywani przez państwo totalitarne,
    natomiast my żyjemy wreszcie we własnym domu.
    Co w tej sytuacji robić?
    Nie stój, nie czekaj, pomóż, wpłaćcie swoje oszczędności na konto rządowe!!!
  • smoku_wawelski 10.07.05, 18:04
    Mam nadzieję, że nie będą płakać w piątym secie i zapomną w końcu o sobocie.
    Teraz ten mecz jest ważny, każdy punkt, każda akcja. Pokażcie profesjonalizm! Do
    boju! 8)
  • Gość: działacz IP: 192.168.1.* / *.internetdsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:06
    My na szczęście mamy monarchię.
  • Gość: HUJ IP: *.vo226.internetdsl.tpnet.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:11
    Mim zdaniem i ten mecz przegramy jak nie wygralismy ze slaba serbia
  • Gość: Waldek IP: *.net064.rasu.q5net.at 10.07.05, 18:14
    To uzyj pilota i zapraszam na seriale na Polsacie... Takich kibicow nie
    potrzebujemy!!
  • Gość: działacz IP: 192.168.1.* / *.internetdsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:22
    Czy nie potraficie docenić, ze jesteśmy wreszcie we własnym domu?

    Na kubie jest Komunista Fidel, a u nas demokraci - Kwaśniewski, Miller, Belka.

    Co robić? Nie stój, nie czekaj, wpłać na nr konta rządowego swoje
    oszczędności!!!
  • Gość: Olcia 16 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:14
    Musimy wygrać.....teraz w końcu sa jakieś szanse!!! ;-)
  • Gość: Ivulspirit IP: *.plock.cvx.ppp.tpnet.pl 10.07.05, 18:20
    no comments
  • Gość: sTeF IP: *.zaczek.ds.pw.edu.pl 10.07.05, 18:24
    JAk to ktoś ładnie ujął:<br>
    Gramy jak nigdy , przegywamy jak zawsze............
  • Gość: Franek Kimono IP: *.zab.nat.hnet.pl 10.07.05, 18:21
    W świeciu nad wisłą na takie granie mówimy "ch..nia z grzybnią". Na szczęście
    mecz oglądałem "na luzaku" pierdząc przy tym radośnie i dłubiąc w nosie:-)

    ŻENADA DZIEWUSZKI, ŻENADA!!!
  • smoku_wawelski 10.07.05, 18:23
  • Gość: m IP: 192.168.1.* / *.internetdsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:24
    no i tak jak mówiłem - wczoraj był blamaż, ale kiedyś musiał być ten pierwszy
    raz i teraz już będzie z górki - na samo dno zjedziemy.
  • Gość: Fanka prawdziwa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:25
    Jezu zmarnować dwie życiowe szanse w ciagu dwóch dni - najpierw szansa walki w
    finale a potem zdobycia pierwszego w seniorach medalu imprezy wysokiej rangi!
    To trzeba poprostu umieć! A nasi opanowali ta sztukę do perfekcji! :(
    Gdyby tak ładnie wygrywali jak potrafia przegrywać to...
    Ja ******** tych zawodników i ich ****drużynę...

    P.S. Zaraz mi przejdzie i oczywiscie będę trzymać za nich kciuki w Rzeszowie..:)
    Pozdrawiam:)
  • smoku_wawelski 10.07.05, 18:29
    :)) Wczoraj myśleli,że wygrali, a dzisiaj płakali po utraconym 2 miejscu a moze
    1 :)) Brak profesjonalizmu. Ja też trzymam za nich kciuki i będę trzymał.
  • smoku_wawelski 10.07.05, 18:22
    no comments
  • Gość: Zibi IP: *.ols.vectranet.pl / 62.29.133.* 10.07.05, 22:46
    I juz po robocie...mial byc medal zostal niesmak!!!Jednym slowem TERAZ POLSKA
    PS Moze za 4 miejsce daja chociaz dyplomy???????????
  • smoku_wawelski 11.07.05, 14:28
    150 tys$ chyba lepsze od dyplomu 8)
  • exood 10.07.05, 18:24
    no i niestety debiut w finalach LŚ sie nie udał .. miejmy nadzieje ze za rok
    bedzie lepiej. tylko zeby sie chlopcy nie zalamali przed mistrzostwami europy ..
    toć to juz niedlugo :P niemniej jednak szkoda ze przegrali dzisiaj ... i wczoraj
    .. ( chociaz wczoraj mieli o wiele latwiej)
  • Gość: .k IP: 192.168.1.* / *.internetdsl.tpnet.pl 10.07.05, 19:02
    no za rok, może zajmiemy pierwsze miejsce, jeśli tak jak w tym roku awansujemy,
    i oczywiście nie trafimy na taką potęgę jak juniorska drużyna Kuby, he, he.
  • Gość: Matylda IP: *.dip.t-dialin.net 10.07.05, 18:25
    Panie i Panowie!

    Wypijmy za brąz, który przeleciał nam koło nosa
    jak piłka po huraganowym ataku "Wlaźlaka"!!!
    Sto lat!!! Niech żyją, żyją nam!!!

    "Kuba wyspa jak wulkan gorąca,
    o la, hej, ja..."
    Tercet egzotyczny
    Turniej egzotyczny
  • Gość: ada IP: 217.153.99.* 10.07.05, 18:26
    przegrali jak zwykle 3:2... a wczoraj to poprostu nie moge :/ powinni trafić
    do księgi ginesa ;-) "KTO NIE WYGRYWA 3:0, PRZEGRYWA 3:2"-to jest prawda....
    Niestety!
  • Gość: kpiarz IP: 192.168.1.* / *.internetdsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:31
    Napisał wczoraj referat, który miał zostać opublikowany w poniedziałek,
    zakończył go optymistycznie:
    "Wspaniałe zwycięstwo z Kubą w meczu o trzecie miejsce pozawala nam wierzyć, że
    porażka z Serbią była tylko wypadkiem przy pracy."
    Niestety Polacy przegrali i puentę szlag trafił, he, he.
  • Gość: Blanka IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 11.07.05, 09:20
    Englert dobrze to skomentował. Żaden inny naród nie zna pojęcia "Zwycięski
    remis". Przegrywamy coś wygranego w gospodarce, sporcie i na wojnie.
  • Gość: Kolumb IP: *.naru.syscomp.pl / *.crowley.pl 10.07.05, 18:27
    I lecimy..lecimy a potem spadamy na same dno...tak jak to dziś nastapilo...a
    paseżerów trzeba wszsytkich wyrzucić tak jak sie to robi z balastem

    Wstyd,hańba...dziś kompletnie juz max wszsytko stracili w moich oczach.A
    mloddym chlopakom z Kuby gratuluję zyciowego sukcesu choc maja srednio po 22
    lata.Nasi chocby grali jeszcze dlugo dlugo nic takiego nie osigną.Zycze
    wszsytkim milego wieczoru.Ja ide na piwo ;)
  • Gość: Olcia 16 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:27
    Kurde........;/ co za....szkoda no!!
    Mogli wygrać...a tak mało brakowało;/
    No szkoda....liczymy za rok!!!
  • mocny_full 10.07.05, 18:31
    Żygać mi się chciało jak oglądałem dzisiejszy i wczorajszy mecz. Banda idiotów i
    debilów która niczego nie potrafi wygrać! Niech spier... rowy kopać, a nie biorą
    się do czegoś o czym nie mają pojęcia!
  • Gość: lerowucja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:34
    no to Castro ma kolejny powód do przemowy o wyzszości rewolucji nad
    kapitalistyczno-imperialisycznymi systemami!!!
  • Gość: p IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 21:53
    ja nie powiem moze kto tu jest debilem skoro nie umie odmienić nawet tego
    słowa... jeśli już to się mówi debili a nie "debilów" synku... i nie mów tak bo
    myślęże ty nic specjanego w życiu nie osiągnąłeś i nie tobie oceniać czy 4
    miejsce jest dobrą pozycją czy nie bardzo...
  • Gość: korektorka :) IP: 195.205.22.* 11.07.05, 15:04
    > jeśli już to się mówi debili a nie "debilów" synku...

    akurat obie formy są poprawne - źródło pwn:

    sjp.pwn.pl/haslo.php?id=9275
    Pozdrawiam!
  • Gość: stary widz IP: *.icpnet.pl 11.07.05, 23:11
    polecam słownik języka polskieko PWN można "debilów" i "debili" - debilu
  • Gość: Stec IP: 192.168.1.* / *.internetdsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:49
    j.w.
  • Gość: poler IP: *.lublin.sdi.tpnet.pl 10.07.05, 18:33
  • Gość: m IP: 192.168.1.* / *.internetdsl.tpnet.pl 10.07.05, 19:04
    Przydałby się jakiś trener z zagranicy.
  • Gość: ix IP: *.chello.pl 10.07.05, 18:35
    Ten rudy pajac to przyczyna połowy naszych porażek. Znów prosty przykład- w
    pierwszym secie przegrywamy 23-24, rudy pajac wchodzi na zagrywkę i zagrywa
    balona wprost w libero, któryt przyjmuje NA PALCE, szybkie rozegranie i znów
    plomba po naszej stronie. Ileż razy już to widzieliśmy. Dopóki będziemy mieli
    rozgrywającego nie umiejącego rozgrywać, a w dodatku będącego stałym
    zagrożeniem dla nas przy własnym serwie, dopóty będziemy osiągali takie wyniki
    a nie inne. A tak jest od 8 lat... Rudy buc won z reprezentacji.
  • Gość: Schuja IP: *.dip0.t-ipconnect.de 10.07.05, 18:42
    Nikt obcy nie jest winny.Macie slabiutka kadre i z tym macie mi tu sie
    pogodzic.Nie maxcie szans byc lepsi.Nie macie tego we krwi.Ktos musi wam to
    wreszcie otwartym tekstem powiedziec.
  • Gość: P IP: 80.48.189.* 10.07.05, 19:13
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: trejo IP: *.rzeszow.mm.pl 10.07.05, 21:08
    Popieram .Ten rzekomy slunzok moze sobie drwic z roznych dyscyplin ,ale akurat
    nie z siatkowki.Niemcy w tej dyscyplinie sportu moga co najwyzej wybierac nam
    sznurowki do zawiazania.Z tego co pamietam,to zawsze dostawali w dupe od nas,i
    to nawet na wlasnym terenie.Dowody:ostatnie mistrzostwa Europy 1:3,oczywiscie
    na nasza korzysc,oraz2:3 tez nasza korzysc przed igrzyskami.Ten pseudoniemiec
    jest zenujacy.Niech sobie wybierze jakas inna druzynowa dyscypline
    sportu ,gdzie bedzie mogl sie popisac wyzszoscia Teutonow.Chyba tylko
    koszykowka,bo nawet w recznej Helgi dostaly w dupe od naszych slicznotek.
  • Gość: Schuja IP: *.dip0.t-ipconnect.de 11.07.05, 10:32
    Ales _upek, trejo.Ja akurat wczoraj glosowalem , bo musielem w sprawie
    konstytucji UE. Glosowalem na "za" , m.in. zeby takie _upki jak ty mialy w
    przyszlosci lepiej.Co robia Dojcze w sporcie , jest mi wurszt, ale ty masz do
    nich chyba bardzo duze kompleksy .Czyzbys robil u nich kiedys na czarno? Albo
    handlowales kiedys w Berlinie , i szczales im twoim polskim moczem po ich
    czystych sieniach.A szczales pewnie nie z zemsty za dostanie w _upe w 39 ale ,
    bo ci zal bylo pieniedzy na publiczna toalete? Mnie interesuje tylko piöka
    nozna i moj faworyt , druzyna Holandii ( Luxemburg , niestety nie ma tu sie
    czym chwalic) , ale tu na tych forach bede komentowal te dyscypliny ,na ktore
    bede mial ochote.Ze akurat sa to dyscypliny w ktorych Polska sie blamuje , to
    przeciez nie moja wina. Mnie to sprawia przyjemnosc, nie ukrywam tego.I
    uwazaj , jakich slow dobierasz piszac do mnie.Pan ADMIN juz akurat jednej
    polskiej miernocie ( niejaki P ) ukrecil kark.Atak na boku ; jak juz tym
    Dojczom tak walisz , przypomnij mi jakie to miejsca zajeli na ostatniej
    olimpiadzie Dojcze i wy jako calosc.No , nie slysze.
  • Gość: niger IP: 212.160.172.* 11.07.05, 12:37
    szuja to Ty jestes beznarodowcem? Skoro nie jestes Polakiem ani Niemcem to kim
    jestes?
  • Gość: trejo IP: *.rzeszow.mm.pl 11.07.05, 19:06
    Wali mnie to czy glosowales w sprawie konstytucji unijnej czy tez nie.To twoja
    sprawa.Chcesz sie tym pochwalic-to prosze bardzo jest forum swiat.Wszyscy beda
    ci na pewno bic brawo.Takie poswiecenie dla tychze nedznych polaczkow.Nie
    interesuje cie siatkowka ,to co do cholery tutaj robisz?Pisz na tematy ,ktore
    cie interesuja,lub tez sie znasz ,inaczej fora ze dwora i nie zasmiecaj
    dyskusji swoimi zawistnymi,jadowitymi postami,ktore niczego pozytywnego tutaj
    nie wnosza.Psycholog z ciebie tez taki jak z koziej dupy traba.Akurat nie
    musialem pracowac na czarno w Reichu ani gdzie indziej.Fakt,polski sport nie
    nie jest obecnie na najwyzszym poziomie ,ale tez nigdy nie pisalem ze jest
    inaczej..Pisalem jedynie w kontekscie twoich porownan do sportu
    niemieckiego.Ten z kolei przezywa kryzys i to potwierdzi kazdy kto ma
    jakiekolwiek pojecie w tej dziedzinie.Nie chce mi sie akurat siegac do
    zrodel ,zeby sprawdzac jak to wspaniale wypadli Niemcy na ostatnich
    igrzyskach.Na tyle jednak co siegam pamiecia to niegdysiejsza potega plywacka
    nie wywalczyla zadnego zlota.Patrzac wiec jakosciowo sa gorsi w plywaniu nawet
    od nas.Lekkoatletyka:nie przypominam sobie jakichs niemieckich
    zwyciestw ,ktore rzucilyby swiat na kolana,a to przeciez pierwsza co do
    waznosci dyscyplina igrzysk.W grach zespolowych tez nic nie osiagneli.Byly
    jakies sukcesy w kajakarstwie,wioslarstwie no i co z tego.Kogo to obchodzi?
    Nawet tenis,ktory przez jakis czas byl mocna strona sportu niemieckiego rowniez
    kuleje.?Gdzie jest druga Steffi Graf lub nastepcy Borisa Beckera,Michaela
    Sticha?Gdyby nie to ,ze Niemcy sa gospodarzami MS w pilce noznej,to wcale nie
    jest powiedziane ,ze uzyskaliby awans do tej imprezy.Tyle na razie.
  • Gość: ff IP: *.devs.futuro.pl 10.07.05, 21:00
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: Rafi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:44
    Człowieku ty chyba jesteś ślepy, znalazłeś sobie kozła ofiarnego. Zawalił cały
    zespół. Też jestem wkurw..ny, bo wyglądało że coś się w ich grze zmieniło,
    niestety w końcówce 3 seta z serbami okazało się że wszystko wróciło do normy.
    To staje sie już Polską specjalnością, przergywanie wygranych meczy, tracenie
    5pkt. z rzędu, to się klasowej drużynie nie zdarza, a na pewno nie przy stanie
    22:17. NO cóż widać że sporo nam jeszcze brakuje, mimo ze przez prawie 3 sety
    demolowaliśmy serbów, to ta końcówka o tym świadczy. Teraz obawiam się nawet
    tych kwalifikacji. BYło za pięknie żeby było prawdziwe
  • Gość: Czemu on zagrywa? IP: *.aster.pl / *.aster.pl 10.07.05, 18:51
    Niech schodzi - Kubańczycy mają Camejo, który wchodzi na zagrywki i jak
    zagrywa ? A zagrywki Zagumnego nie pozwoliłyby mu grac nawet w kadrze juniorek.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka