Dodaj do ulubionych

Po co nam takie państwo, na które nie można liczyc

08.08.10, 12:08
Bardzo trafne pytanie postawil Zbigniew Kuzmiuk na swoim blogu.
Jesli mieszkancy moga praktycznie liczyc tylko na siebie i lokalne wladze ktore nie maja srodkow i sprzetu. Jednym slowem masakra.
A moze wladza jest tak zakochana w sobie ze obywatele jej nie sa juz do niczego potrzebni. Przynajmniej do kolejnych wyborow.

Wydawało się, że już po tegorocznych doświadczeniach, struktury państwa i służby ratownicze, powinny być na tyle przygotowane, żeby na każde tego rodzaju zjawiska pogodowe natychmiast reagować. (..) Niestety przypadek Bogatyni w całej rozciągłości tę kompletną niewydolność służb państwowych potwierdził - pisze Kuźmiuk.


--
Dotąd będę kopał w pomnik obłudy i kłamstwa Donalda Tuska aż spadnie z cokołu i rozsypie się w proch.
PRemier
Edytor zaawansowany
  • v.t.s 08.08.10, 12:10
    "Daj kaczce grzędę, na Zygmunta kolumnie siędę"
    --
    ch ... z czwartom RP, Kłamczyński piontom już buduje
  • mr.sajgon 08.08.10, 12:11
    v.t.s napisał:

    > "Daj kaczce grzędę, na Zygmunta kolumnie siędę"
    A ty co nioski szukasz ?


    --
    Dotąd będę kopał w pomnik obłudy i kłamstwa Donalda Tuska aż spadnie z cokołu
    i rozsypie się w proch.

    PRemier
  • sowa.nocna7 08.08.10, 12:12
    i zniewalac
  • mr.sajgon 08.08.10, 12:19
    sowa.nocna7 napisał:

    > i zniewalac
    To ze lemingi wprowadzaja dyktature to fakt.
    Wkrotce bedzie jak za HItlera.

    --
    Dotąd będę kopał w pomnik obłudy i kłamstwa Donalda Tuska aż spadnie z cokołu
    i rozsypie się w proch.

    PRemier
  • ferrari.dubienieckich 08.08.10, 12:23
    mr.sajgon napisał:

    > sowa.nocna7 napisał:
    >
    > > i zniewalac
    > To ze lemingi wprowadzaja dyktature to fakt.
    > Wkrotce bedzie jak za HItlera.
    >


    --
    statichg.demotywatory.pl/uploads/201008/1280840355_by_estrella_500.jpg
  • sowa.nocna7 08.08.10, 12:40
    wkrotce wprowadza totlitaryzm, jesli narod sie nie zmobilizuje w
    oporze.... wzorem obroncow krzyza.
  • hal9000 08.08.10, 12:47
    wkrotce wprowadza totlitaryzm, jesli narod sie nie zmobilizuje w
    oporze.... wzorem obroncow krzyza.


    Rozumiem, że dla ciebie totalitaryzm to brak szans kaczyzmu w
    wyborach? :)
  • blumm 08.08.10, 12:13
    Panstwa i rzady do likwidacji !!!!!!!!!!!!
  • mr.sajgon 08.08.10, 12:20
    blumm napisał:

    > Panstwa i rzady do likwidacji !!!!!!!!!!!!
    Tam panstwo czuwa i ostrzega a nie pojawia sie post factum i udaje z falszywa
    mina smutek.

    --
    Dotąd będę kopał w pomnik obłudy i kłamstwa Donalda Tuska aż spadnie z cokołu
    i rozsypie się w proch.

    PRemier
  • blumm 08.08.10, 12:42
    mr.sajgon napisał:

    > Tam panstwo czuwa i ostrzega a nie pojawia sie post factum i udaje z falszywa
    mina smutek.

    Oczywiscie ze czuwaja - dlatego tyle ofiar
    >
  • ferrari.dubienieckich 08.08.10, 12:15
    Maja sprzet, wojsko i straz pozarna im pomaga. Jedyne co sami mieli
    zrobic to ubezpieczyc sie.
    --
    statichg.demotywatory.pl/uploads/201008/1280840355_by_estrella_500.jpg
  • blumm 08.08.10, 12:17
    Nie rozumie ze zywioly dotykaja wszystkich . I nie zrozumie , bo tam nikt nic
    nie rozumie
  • ferrari.dubienieckich 08.08.10, 12:21
    blumm napisał:

    > Nie rozumie ze zywioly dotykaja wszystkich . I nie zrozumie , bo
    tam nikt nic
    > nie rozumie

    W największych od 80 lat powodziach ucierpiało ponad 12 mln osób.
    Tragiczny jest bilans ofiar: zginęło co najmniej 1600 ludzi.
    www.tvn24.pl/0,1668406,0,1,1600-ofiar-i-ciagle-pada,wiadomosc.html


    --
    statichg.demotywatory.pl/uploads/201008/1280840355_by_estrella_500.jpg
  • p.heniu 08.08.10, 12:34
    I u nas wystąpiły monsunowe opady?
    --
    Piłsudski wysiadł z tramwaju z napisem "socjalizm" na przystanku
    "niepodległość". A Donald Tusk z tramwaju "liberalizm" wysiadł na
    przystanku "władza"
    . - Robert Gwiazdowski I wsiadł do tramwaju,
    z którego wysiadł Piłsudski
    . - p.heniu
  • ferrari.dubienieckich 08.08.10, 12:37
    p.heniu napisał:

    > I u nas wystąpiły monsunowe opady?

    U Czechow jeszcze wieksze, a tam przeciez PO nie rzadzi.

    --
    statichg.demotywatory.pl/uploads/201008/1280840355_by_estrella_500.jpg
  • blumm 08.08.10, 12:37
    p.heniu napisał:

    > I u nas wystąpiły monsunowe opady?

    Poczytaj tez cos innego niz to forum . Dowiesz sie co sie dzieje na niemoherowym
    swiecie
  • p.heniu 08.08.10, 12:42
    Nysy Łużyckiej.

    PRL olała Ziemie Ozyskane i są teraz dzieki POdtrzymaniu tradycji
    przez Czecią RP Zaniedbane i Zdewastowane.

    --
    Piłsudski wysiadł z tramwaju z napisem "socjalizm" na przystanku
    "niepodległość". A Donald Tusk z tramwaju "liberalizm" wysiadł na
    przystanku "władza"
    . - Robert Gwiazdowski I wsiadł do
    tramwaju, z którego wysiadł Piłsudski
    . - p.heniu
  • blumm 08.08.10, 12:45
    Mysle ze caly kraj po rzadach PRL byl zacofany jakies 40 lat wiec jakie
    pretensje wnosisz ???
  • ferrari.dubienieckich 08.08.10, 12:48
    p.heniu napisał:

    > Nysy Łużyckiej.
    >
    > PRL olała Ziemie Ozyskane i są teraz dzieki POdtrzymaniu tradycji
    > przez Czecią RP Zaniedbane i Zdewastowane.
    >

    Ciekawe dlaczego tylko na terenach zarzadzanych przez PiS zalewa?


    --
    statichg.demotywatory.pl/uploads/201008/1280840355_by_estrella_500.jpg

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka