Dodaj do ulubionych

Czy wielkopolski imam opuści dziś Polskę?

  • Gość: kryska IP: *.adsl.xs4all.nl 24.05.04, 12:32
    niech wszyscy muzulmanie opuszcza Polske jak najszybciej, dla wlasnego bezpieczenstwa...ukryte wyroki czekaja!!
    do polakow katolikow i wyznawcow wielkiego bialego brata: to wina muzulmanow w Polsce, ze jest bieda, wysokie bezrobocie i wielu bezdomnych. Ksiazki sa luksusem, wyksztalcenie jest tylko dla najbogatszych, a mass media karmia nas jedyna sluszna wizja "demokracji" budowanej przez przemoc i tajne sluzby.
    potem przyjdzie czas na nas jak w 1984 Orwella!
  • dundrub 24.05.04, 12:41
    nie tragizuj.. nie tragizuj...
    znasz dowody na podstawie ktorych imam ma jest wydalany z kraju?
    a moze faktycznie sa pelne sensu i prawdziwe?
    ogolniki rania wszystkich dookola.. jak granaty, wiec uwazaj na uogolnienia!
  • Gość: sedno IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.04, 13:47
    Może są sensowne dowody winy, a może ich nie ma. W końcu osąd
    pochodzi z sądu kapturowego i Gazety Wyborczej.
  • Gość: czlowiek IP: *.lodz.mm.pl 24.05.04, 16:25
    A ty tak ufasz wladzy, ze nawet nie chcesz zobaczyc tych dowodow? Brawo.
  • Gość: aaaa IP: 212.244.166.* 24.05.04, 12:46
    Krysiu, u Ciebie musi być gorąco, bo gadasz jak 80-letnia babcia z Samoobrony.
    Znim się jeszcze odezwiesz poszukaj czegoś o dzielniacach muzałmańskich w
    Marsylii i Paryżu. A potem pomyśl czy chciałabyś w swoim mieście mieć takich
    sąsiadów. To nie my jesteśmy nietolerancyjni - to dla muzułmanów celem życia
    jest Świat Allaha
  • Gość: kryska IP: *.adsl.xs4all.nl 24.05.04, 13:55
    dobrze, ze nie mieszkam w Polsce i ze za sasiadow mam ludzi roznej rasy i religii, o roznym wykszalceniu. Nie przeszkadza mi jak ktos inny widzi swiat, dopoki nie narzuca mi swojego wyznania w moim wlasnym domu. Wrecz przeciwnie, mieszanie kultur stymuluje rozwoj poznawczy moich dzieci. Nie musza sie bac ani muzulmanow ani zydow ani protestantow. W Polsce natomiast z braku wykszalcenia i przy ograniczonym doswiadczeniu innych kultur wiekszosc ludzi czerpie wiadomosci z mass mediow. Posty na tym i innych forach tej gazety dowodza jak powszechny jest rasizm, brak potrzeby respektowania praw, nawolywanie do przemocy. I skad ma byc lepiej jak ludzi na szkoly i ksiazki nie stac?
  • Gość: gaga do kryski IP: 62.111.199.* / *.crowley.pl 24.05.04, 13:37
    Jednak imam przez te lata osiągnał pewne sukcesy o czym swiadczy twój głos!
  • Gość: Bea IP: *.speed.planet.nl 24.05.04, 12:33
    Uwazam, ze dobrze sie stanie jesli immam opusci PL. Od 15lat mieszkam wsrod 157
    narowasci jakie mamy w NL. Spokojnie jest tylko jesli nie ma fanatykow i stach,
    ze wisi "srtaf boven het hoofd" kara nad glowa. Uwazam, ze immam przektoczyl
    nienaruszlne granice goscinnasci PL. Rozumiem, ze chcial wyrazic swoja aprobate
    odnosnie 11.09 niestety zle trafil! Swiat arabski nie kocha Ameryki, ale wielu
    ze swiata arabskiego szuka w Ameryce pracy, wyksztalcenia a pozniej zaslepienie
    (zazdrosc, fundametalizm itp) biora gore. Szkoda ! Osama tez studiowal w USA.
    Wiem, ze Ameryka nie jast swientoszkiem, ba! Jest kontrowersyja, ale
    integracja, rowniez duchownych jest niezbedna, by uniknac zagrozen!!!
  • Gość: jarek IP: *.crowley.pl 24.05.04, 12:41
    z czego on sie utzrymuje w polsce?
    placi podatki?
    jak nie to sorry, ale niech wyjezdza
  • Gość: Muhamed Ali IP: *.internetdsl.tpnet.pl 24.05.04, 12:52
    Imamie wyjeżdżaj od nas jak najszybciej. Nasze służby specjalne nie działają
    pochopnie. Muszą coś wiedzieć na tfuj temat i tyle. To zbyt poważna instytucja
    i pracują tam ludzie o trzeźwych umysłach. Imamie. Maasalam i do Jemenu. Nie
    mam nic przeciwko islamowi, ale terroryzmu nie popieram. W tych wszystkich
    zamachach giną ludzie Bogu ducha winni. Chcecie się bić to się bijcie z
    konkretnym i autentycznym przeciwnikiem, a nie z przypadkowym przechodniem,
    dzieckiem czy kobietą.
  • Gość: wojtek IP: *.ztpnet.pl 24.05.04, 12:56
    Czy ty, kolego juz nie popadłeś w paranoję? Wojna z terroryzem trwa już od
    prawie od dwóch lat. Jeden wydalony obcokrajowiec. Na palcach jednej ręki można
    policzyć tych niewpuszczonych do Polski. W Polsce żyje spora grupa
    obcokrajowców - w tym sporo z krajów arabskich. Gdzie tu prześladowania?
    Lepiej wydalić jednego niewinnego, niz zbierać szczątki po zamachu. Co ta
    zresztą za kara - wydalenie. W końcu był tu tylko gościem. Wraca do swojej
    ojczyzny.
  • Gość: kamil IP: *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl 24.05.04, 13:12
    nie mozemy dopuscic aby nasz kraj zostal opanowany przez ludzi z egzotycznych
    krajow , ktorzy traktuja polske jako przystanek lub miejsce do nielegalnej
    dzialalnosci .
  • Gość: sedno IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.04, 13:52
    nie mozemy dopuscic aby nasz kraj zostal opanowany przez ludzi z egzotycznych
    krajow jak Israel, ktorzy traktuja polske jako przystanek na dorobku
    lub miejsce do dzialalnosci oszukańczej.
  • Gość: pacyfista IP: *.126.203.62.cust.bluewin.ch 24.05.04, 13:14
    O jego ekstradycji badz nie - winien zdecydowac Sad. Ostatnio wydalono z
    Francji imama do Algerii - wygral przez Sadem i wrocil do Francji, osmieszajac
    administracje francuska.. a w Polsce: prezydent podejmuje decyzje o wyslaniu
    zolnierzy na wojne za plecami Sejmu, lamiac konstytucje; ABW deportuje
    obywatela innego kraju bo ma inne poglady. Od tego sa przepisy prawa i Sady.
    Bush Jr wprowadzil prawa buszu na arenie miedzynarodowej i w kraju.. jego
    polscy wasale krocza jego sladami ...www.panstwozla.pl
  • Gość: Fifi IP: 213.86.13.* 24.05.04, 13:35
    To rasizm, ksenofobia i poddanie wobec USA, a nie troska o bezpieczenstwo Polski sa u zrodel
    tej deportacji. Jak narazie ma zadnych dowodow ze imam jakimikolwik dzialaniami sprzyjal
    terrorystom, a jego wypowiedzi sa dalekie od nawolywania do przemocy!! Takie poglady jak on,
    na przyklad to ze US same sa sobie winne lub ze to co dzieje sie w Palestynie jest
    niesprawiedliwoscia, ma tez wielu Polakow i innych na calym swiecie. Cos jest nie tak z polska
    demokracja, jezeli wolnosc slowa jest ukrocona z jakichs tajnych powodow, a slowa imama sa
    przekrecane i intepretowane tak (wstydzilby sie pan panie Michnik), aby wygladaly one jak
    pochwala terroryzmu, i aby usprawiedliwiac posuniecia sluzb specjalnych.

    Jestem w glebokim szoku co do wypowiedzi Michnika, zawsze mialam do niego szacunek, jako
    czlowieka uczciwego i prawego, kogos kto siedzial w wiezieniu za wolnosc slowa, a tutaj
    zachowuje sie jakby popieral ten totalitarny styl dzialania organow wladzy!!

    Ciezko na sercu. F.
  • Gość: gaga do fifi IP: 62.111.199.* / *.crowley.pl 24.05.04, 13:40
    Fifi i pacyfista to ta sama niedzielna szkółka islamska
    naszego "naukowca "imama.
  • Gość: sedno IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.04, 13:56
    Forum opanowała grupka krzykliwych żydów, którzy zaciekle atakują
    człowieka za to, że jest Arabem.
    Hola mości panowie, nie jesteście w Israelu.
  • Gość: XXX IP: *.ipt.aol.com 24.05.04, 14:04
    Niezauwazyles ze w polsce prawie niema zydow? A ci co tu sa, to siedza wszyscy
    przed kimpem na stronie GW, tak? Ales ty glupi, ze az glowa boli!

    Jeszcze jedno slowko: My jestesmy w polsce, a nie w Kabulu szczeniaku, wiec
    zachowuj sie!!
  • Gość: do XXX IP: 62.111.199.* / *.crowley.pl 24.05.04, 14:08
    Nerwy puszczają co?
  • Gość: XXX IP: *.ipt.aol.com 24.05.04, 14:10
    ..... jak sie slyszy takie debilstwo!
  • Gość: do XXX IP: 62.111.199.* / *.crowley.pl 24.05.04, 14:14
    No i tak pomalutku poza "wykształceniem" odkrywamy swoją "kulturę" Poziom
    polit - gramoty o ile wiesz co to jest.
  • Gość: XXX IP: *.ipt.aol.com 24.05.04, 14:18
    Intelektualnie niedosiegam do ciebie, wiec wytlumacz co nam koniecznie chcesz
    powiedziec!
  • Gość: do XX IP: 62.111.199.* / *.crowley.pl 24.05.04, 14:34
    Nie moge ci wyjasnić bo musiałbyś cała noc spędzić ze słownikiem w ręku a i to
    nie wiem czy zdałoby egzamin
  • Gość: XXX IP: *.ipt.aol.com 24.05.04, 14:37
    Tak, faszyzm niemiecki III rzeszy duzo mowi o twoim wyksztalceniu :-)
    masz jeszcze jaks bajeczke do opowiedzenia?
  • Gość: do XXX IP: 62.111.199.* / *.crowley.pl 24.05.04, 14:41
    pewnie opusciłes tą lekcje o procesie Dymitrowa.A już zupełnie nie zrozumiałeś
    ze do tych islamskich bandytów stosowanie pełnej demokracji jest nie na miejscu.
  • Gość: XXX IP: *.ipt.aol.com 24.05.04, 14:45
    Ty chyba niezrozumiales tak do konca, ze nasze zdania sie cd. "Pana Politologa
    Imama" duzo nieroznia!

    Znasz pszyslowie: pies ktory duzo szczeka, niegryzie?
  • Gość: Tom IP: *.internetdsl.tpnet.pl 24.05.04, 13:54
    Skoro ABW ma dowody iż stanowi zagrożenie to niech WYPIER...,i żadne kretyńskie
    dyskusje i polemiki nie powinny mieć miejsca na forum.
  • Gość: sedno IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.04, 13:59
    Skoro ABW jest kierowane przez Żyda, to trzeba się dobrze przyglądać
    wszystkim akcjom podejmowanym przeciwko Arabom.
  • Gość: XXX IP: *.ipt.aol.com 24.05.04, 14:06
    Jak tak bardzo lubisz arabow i zbrodniarzy, to wyslij podanie o asyl w Jemenu,
    spodoba ci sie tam napewno, a moze i jestes arabem?
  • Gość: czlowiek IP: *.lodz.mm.pl 24.05.04, 15:51
    Powiedziałbym, że mówisz jak prawidzy Polak-katolik, ale Polak zna swój język i
    potrafiłby chociaż odmienić nazwę państwa Jemen. Śmierdzi ci z mózgu.
  • Gość: XXX IP: *.ipt.aol.com 24.05.04, 16:45
    ..... swego nika, ty "czlowieku" ! :-) Moze zauwazyles, ze sam z siebie
    zrobiles idiote!

    Pozatym jaki jest jezyk polaka? Uczyli cie w zawodowce ze polacy to tez sa np.
    ukraincy, lemkowie, kaszubi a ich jezyk ojczysty niejest jezyk polski?
  • Gość: wojtek IP: *.ztpnet.pl 24.05.04, 14:07
    Ot i rasista się ujawnił. Jakie ma znaczenie narodowość kierującego ABW? Mnie
    wystarczy że jest OBYWATELEM POLSKI.
  • Gość: nie dla kolorowych IP: *.freebsd.lublin.pl / *.freebsd.lublin.pl 24.05.04, 14:05
    Polska dla Kaukazoidów.Widać że Polacy zaczynają myśleć RACJONALNIE I
    PRZYSZŁOŚCIOWO,oby Francja,Niemcy,Holandia,Belgia,Anglia itd.wzięly z nas przykład .
  • Gość: chala IP: *.rdu.bellsouth.net 24.05.04, 14:08
    nazisto: nie masz przyszlosci!
    Co innego wydalic wroga politycznego czy militarnego, ale kolot skory nie jest
    przstepstwem. Nikt nie zatrzyma ruchu ludnosci w epoce taniej komunikacji.
    Nigdy nie udawalo sie to. Zyj z tym, rasistowska, pokomunistyczna swinio!
  • Gość: czlowiek IP: *.lodz.mm.pl 24.05.04, 15:54
    Czekaj, prawie masz rację, ale z wydalaniem wrogów politycznych to chyba się
    przerzuciłeś... Poglądy polityczne też (jeszcze) nie są przestępstwem w tym
    kraju, a dowodów na faktyczną wrogą działalność Ammara jakoś nam nie przedstawiono.

  • Gość: nie dla kolorowych IP: *.freebsd.lublin.pl / *.freebsd.lublin.pl 24.05.04, 16:30
    pomokomunistyczną gnidą,jestem tym kto chce by Europa była Europą,a nie
    semicko-negroidalno-australodalnym syfem.
    Kolor skóry mi nie przeszkadza,niższośc rasowa tak!
  • Gość: Zenon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.04, 18:37
    Kolega z Wszechpolakow zwanych pieszczotliwie Wszechdurniami,
    czytelnik "Szczerbca"?
  • Gość: Zenon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.04, 18:35
    Doprawdy sadzisz, ze rasistami byli i sa tylko komunisci? To bulwersujaca teza,
    szczegolnie jesli sobie uswiadomimy, ze idelogia rasizmu powstala, gdy o
    klasykach marksizmu-leninizmu nic nie bylo jeszcze slychac.Bo jeszcze sie nie
    urodzili.
    Reszta OK.
  • Gość: czlowiek IP: *.lodz.mm.pl 24.05.04, 15:49
    Brawo. Słowa godne prawdziwego Polaka-katolika. U Papieża już byłes?
  • Gość: tomek 1 IP: 5.5D* / 213.40.3.* 24.05.04, 14:11
    Gość portalu: stanowcze nie!! napisał(a):

    > w Warszawie pod Pałacem Prezydenckim właśnie zaczyna się pikieta przeciwko
    > deportacji imama. I wreszcie są w tym kraju ludzie, którzy myślą i potrafią
    >sie sprzeciwiać.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Imam Ammar wydaje się być człowiekiem odrażającym moralnie. Nie interesuje go
    taki przewód myślowy, który umożliwia zdrowe i zgodne z szacunkiem dla
    ludzkiego życia spojrzenie na świat. Jednym z praktycznych mechanizmów
    wprowadzania w życie przez władzę polityki zgodnej z ideałem szacunku dla
    drugiego człowieka jest otwarte postawienie zarzutów, następnie przetestowanych
    przed niezależnym sądem. ABW - tak nam mówią specjaliści - działa zgodnie z
    prawem. Żadne jednak prawo, które opiera się na tajności i, co za tym idzie,
    możliwej arbitralności i niesprawiedliwości decyzji instytucji państwowej nie
    ma znaczenia absolutnego.

    Dzisiaj opinia publiczna - my szarzy obywatele, z których podatków utrzymuje
    się ABW - zna tylko ohydne stanowisko imama względem mordu na kilku tysiącach
    niewinnych ludzi, stanowisko oparte chyba na porażającym relatywiźmie moralnym
    i duchowej pustce. W państwie cywilizowanym jest to za mało by wydalić
    kogokolwiek z kraju. Nie wolno sie w takich przypadkach kierować emocjami.
    Ludzi o róznorakich plugawych poglądach jest wiele. Nie oznacza to, że decyzja
    ABW jest bezpodstawna.

    Potrzebne tu jest jak sól prawodawstwo, które nakazałoby sprawy takie sprawdzać
    w niezależnym sądzie, z pełną możliwością apelacji, z pełnym udziałem obu stron
    i z zachowaniem wymaganych wskazań tajności.
  • Gość: gaga do Tomka IP: 62.111.199.* / *.crowley.pl 24.05.04, 14:26
    To sa specjaliści od wykorzystywania demokratycznych procedur przeciwko państu
    w którym mieszkają.Doświadzenie czerpią od komunistów którzy opanowali to do
    perfekcji i nawet takie państwa faszystowskie jak III Rzesza miała z tym
    kłopoty.(patrz proces Dymitrowa).Dlatego nalezy z cała starannościa aspekt
    sądowy rozważyć ale nie wpadać w "demokratyczną " przesadę bo kłopoty z tym
    związane Zachód juz poznał.
  • Gość: XXX IP: *.ipt.aol.com 24.05.04, 14:32
    Co nam jeszcze masz do powiedzenia? Moze w RP chcesz wprowadzic "faszyzm" na
    przykladzie "III Rzeszy" :-) ??

    Sprawdz pierw roznice pomiedzy faszyzmen a nacionalsocializmem!
  • Gość: do XXX IP: 62.111.199.* / *.crowley.pl 24.05.04, 14:48
    Znowu dużo błędów i kompletne niezrozumienie tematu.Żegnam cie bo na dialog z
    toba szkoda czasu.Moim studentom którzy to maja na ekranie juz sie znudziło.A
    co brałeś mnie za przedszkolaka?
  • Gość: XXX IP: *.ipt.aol.com 24.05.04, 14:53
    nie, za profesora ha, ha, ha, ha :-)

    Jestes piesek ktory duzo szczeka, a tak naprawde to jestes moze sekretarka
    oddzialu Wielkopolskiego Samoobrony lub LPR!

    Ojczyste pozdrowienia dla twoich "studentow" :-)
  • Gość: XXX IP: *.ipt.aol.com 24.05.04, 14:57
    jeszcze cos zapomnialem: mam nadzieje ze u twoich "studentow" odrozniasz
    faszyzm a nacionalsocializm!?

    Jezeli nie, to wes korrepetycje w jakiejs podstawowce w poblizu piesku
    szczekajacy!
  • Gość: elvis IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.04, 14:21
    Kto wierzy muzułmanom, którzy twierdzą, że koran nie nawołuje do zabijania
    niewiernych niech poczyta artykuł na stronie
    info.onet.pl/1,15,11,5792679,17345265,1011943,0,forum.html
    Znajdują się tam cytaty z koranu, po przeczytaniu których nie mam wątpliwości co
    do tego, że autorzy koranu to dzieci szatana.
  • Gość: RadioMaRyjaFan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.04, 14:23
    Modle się aby Lepper rządził Polską.Tylko Lepper,Beger i Hojarska przy pomocy
    błogosławionych z LPR i Młodzieży Wszechopolskiej,będących w stałym
    uduchowionym kontakcie z Najjaśniejszą Panienką są w stanie uchronić nasz
    katolicki kraj przed demoralizacją i zgnilizną płynącą z zepsutego Zachodu!
    Polacy!Katolicy!Nawróćcie się!!!
  • Gość: gaga IP: 62.111.199.* / *.crowley.pl 24.05.04, 14:29
    czy elektrowstrząsy tu pomogą ?A moze wystarczy Prozac
  • Gość: inny gosc IP: *.25-151.libero.it 24.05.04, 14:29
    Dobra strona jest to, ze pokazal bez ogrodek czym islam smierdzi i moze rozne
    pacyfistyczne marudy zaczna zastanawiac sie nad swoim pacyfizmem. Zla strona
    jest to, ze imam odbedzie podroz za pieniadze polskiego podatnika.
    P.S. Zauwazcie jak on sie nazwal: "imam Wielkopolski", nie np. imam poznanski,
    czy jakis tam dzielnicowy. Ten mial zadecie!
  • Gość: homofob i rasista IP: *.ath.cx / *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.04, 14:32
    czesc brudasy arabskie hehehe widze ze was troche na forum siedzi. Mam do was
    pytanie dlaczego nie zyjecie w swoich islamskich rajach przeciez tam jest
    wspaniale allach rzadzi hehe. Tylko przyjezdzacie do tego podlego zachodu i
    jeszcze go chcecie zniszczyc. Ppmyslcie pastuchy logicznie jak wprowadzicie
    szariat na swiecie i allach bedzie juz wszedzie rzadzil to gdzie bedziecie
    emigrowac jak wszedzie bedzie taki sam syf jak w waszych islamskich rajach. A
    dla wielu z was zycie straci pewnie sens istnienia bo nie bedzie juz
    niewiernych i nie bedzie kogo wysadzac hehe znajac wasze debilstwo z braku laku
    bedziecie siebie wysadzac jak to zreszta robicie juz pomiedzy swoimi odlamami.
    Na takim forum latwo sie was rozpoznaje bo zawsze mowicie cos o zydach bez
    wzgledu na to o czym by sie dyskutowalo, jestescie strasznie durni, ale to juz
    wasz problem. Teraz mam pytanie kozojebcy po ile wielbladow chodza zony w
    jemenie chce cos kumplowi na imieniny dac napiszcie mi dalej. Czy to prawda jak
    macie post to w nocy tylko jecie bo wtedy allach nie widzi ehehheehe ale wy
    jestescie prymitywni boze a i jeszcze jedno dlaczego dupy nie podcieracie to
    tez ma cos wspolnego z allachem tylko sie podmywacie to dlatego chodzicie tacy
    smierdzacy bo chyba na waszej pustyni trudno o wode hehe. A i jak poznajecie
    wybranki swojego zycia skoro na glowach maja te worki od kartofli wy je wogole
    widzicie i rozmawiacie z nimi czy od razu kupujecie hehe , slyszalem od wujka
    ktory kiedys byl w iraku ze sporo u was pedalow ktorych nie stac na zone.
    salem alejkum
    prosze o odpowiedz hehe
  • Gość: Atlantyk IP: *.il.waw.pl / *.il.waw.pl 24.05.04, 14:34
    To co się tu przeważnie wypisuje, świadczy o sukcesie skoordynowanej akcji
    propagandowej, prowadzonej z inspiracji rządu przez większość mediów. W Polsce
    jest kilka tysięcy muzułmanów i kilkaset tysięcy żydów. Ci ostatni są idealnie
    zakonspirowani, działają w stukturach władzy, posiadają imperia medialne (np.
    Agora). Zaangażowali Polskę w brudną wojnę, narazili na zemstę terrorystów.
    Wydalenie jednego oficjalnie pracującego w Polsce immama to leczenie syfa
    pudrem. Jeżeli ma być u nas zamach, to jego potencjalni organizatorzy nie
    afiszują się na uniwersytetach ani w telewizji. Michnik twierdzi, że słowa
    Jordańczyka ociekają krwią. U Busha i Szarona krwią ociekają ręce. Nie
    przeszkadza to ani Michnikowi, ani Kwaśniewskiemu. Czy przed atakiem na Irak
    ktoś brał poważnie możliwość zamachu terrorystycznego w Polsce? Komu
    zawdzięczamy, że to się zmieniło?
  • Gość: Zenon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.04, 18:50
    Wiekszosc polskich muzulmanow to polscy Tatarzy idioto. Wierni Rzeczypospolitej
    od wiekow. Skad wziales kilkaset tysiecy Zydow? Namnozyli ci sie w mozgu jak
    kroliki w czasie rui?
    Reszta bredzeniem takze jest. Jak to zwykle u idiotow bywa.
  • Gość: homofob irasista IP: *.ath.cx / *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.04, 14:42
    tak jak wspominalem w poprzednim poscie mamy tu wlasnie araba od razu mowi o
    zydach hehehehee
  • Gość: czlowiek IP: *.lodz.mm.pl 24.05.04, 16:08
    Umiesz ty człowieku liczyc? A wiesz może dlaczego cyfry nazywają się
    "arabskimi"? Wiesz, gdzie była cywilizowana Polska kiedy Arabowie stworzyli
    nowoczesną arytmetykę? Wiesz, co było w Babilonie? Rozumiem, że ciebie to nie
    obchodzi. Idź, pochwal się księdzu, jaki z ciebie prawdziwy polak - faszysta.
  • gloggie 25.05.04, 00:44
    Gość portalu: czlowiek napisał(a):

    > Umiesz ty człowieku liczyc? A wiesz może dlaczego cyfry nazywają się
    > "arabskimi"? Wiesz, gdzie była cywilizowana Polska kiedy Arabowie stworzyli
    > nowoczesną arytmetykę? Wiesz, co było w Babilonie?

    Co do cyfr - to sprawa dyskusyjna. Swego czasu Arabowie troche sobie po swiecie
    latali i podbijali inne ludy. W przeciwienstwie do Europejczykow (np. podbicie
    Ameryki Poludniowej) nie niszczyli calkowicie kultury tylko asymilowali wiedze.
    Cyfry nazywaja sie 'arabskimi' gdyz po prostu narzucili oni taki system zapisu
    na podbitych przez siebie terenach, przez to uzywalo go duzo ludzi, zatem
    kolejni musieli sie tego uczyc. Myslisz ze np. system szescdziesiatkowy jest
    gorszy? - byl mniej popularny.
    Co do 'cywilizowanej Polski' - dzieci maja takie powiedzenie: 'co bylo a nie
    jest nie pisze sie w rejestr'. Wieki temu Arabowie nalezeli do awangardy
    kulturowej. Dzisiaj nie. Zatrzymali sie w rozwoju na czasach Mahometa. Jak bys
    nie wiedzial, to bylo 'troche' dawno.
    Swoja droga - smieszy mnie ciagle podnoszenie sprawy 'a kiedys to Arabowie
    wymyslili to i to'. Polska swego czasu byla potega Europejska. I co z tego?
    Dzisiaj juz nie jest.
  • Gość: homofob irasista IP: *.ath.cx / *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.04, 14:44
    arabusy czekam na odpowiedz , ale rzetelnie bez tych zydow juz hehehehe
  • Gość: Atlantyk IP: *.il.waw.pl / *.il.waw.pl 24.05.04, 14:53
    W takim stanie nie nadajesz się nawet na papier do wytarcia dupy przez
    kozojebcę. Może ewentualnie na kozę do dymania.
  • Gość: polonus z Lyonu IP: *.adsl.proxad.net 24.05.04, 23:34
    Gość portalu: Atlantyk napisał(a):

    > W takim stanie nie nadajesz się nawet na papier do wytarcia dupy przez
    > kozojebcę. Może ewentualnie na kozę do dymania

    Zupelna ignorancja Atlantyku.Kozojebcy czyli araby nie uzywaja papieru
    toaletowego .Oni podcieraja dupe ,po odesraniu sie ,duzym palcem lewej
    reki,ktora uwazana jest przez nich jako nieczysta.I to nie zadna propaganda
    antyarabska,ale sama prawda.Mieszkalem przez 3 lata w dzielnicy z arabami w
    Lyonie to mialem duzo okazji ,aby poznac ta ich wysoka "kulture".Sciany
    wszystkich WC publicznych byly upstrzone gownem obcieranym z palca o
    sciane.Stad tez,prawdopodobnie pochodzi obrazliwy gest z uniesionym srodkowym
    palcem lewej reki.Taki jest to wklad arabski do kultury europejskiej.
  • Gość: Wietnamczyk IP: *.netvigator.com 24.05.04, 14:55
    Wypierdalaj. Inni cudzoziemcy pracuja w Polsce i innych krajach UE uczciwie.
    Nie propaguja islamu. Poczytaj sobie Koran i bedziesz wiedzial/a ze islam to
    religia dla wybranych, pozostalych nalezy usunac. Ja zyej w RP i nie chce
    zadnych islamskich terrorystow tutaj. Niech nie psuja opinii o cudzoziemchah.
  • Gość: inny gosc IP: *.pool21345.interbusiness.it 24.05.04, 14:56
    Jak zauwazyl moj poprzednik, sporo islamistow szweda sie na tych stronach, choc
    wobec otwartych wypowiedzi swojego mistrza troche jakby sie wyciszyli. Zwracam
    uwage na faceta paranoika-moze nie islamisty ale moze tak-podpisujacego sie raz
    Joe, innum razem Joe z Teksasu. Temu wszystko, nie zaleznie od tematu, kojarzy
    sie z Bushem i Rumsfeldem albo z Zydami i masoneria. Nawet zle dzialanie
    PLL"LOT" to wina Busha.
  • Gość: 123 IP: *.opole.wsa.gov.pl 24.05.04, 14:58
    To nie jest paranoja. To co ten imam wygadywał to jest paranoja.
  • Gość: jolita IP: *.mclink.it 24.05.04, 14:58
    A co on takiego biedaczek zrobil?
  • Gość: czlowiek IP: *.lodz.mm.pl 24.05.04, 15:12
    Pana Michnika też w swoim czasie wladze chciały wydalić z kraju. Też był
    zagrożeniem dla bezpieczeństwa publicznego i panstwowości polskiej. Aż wierzyć
    się nie chce, że ludzie tacy jak Michnik potrafią być takimi hipokrytami.
  • Gość: Biedronka IP: *.acn.pl 24.05.04, 15:13
    ...prawby w kraju gdzie nikt go na siłę nie trzyma, to po co tu jest? Jak mu się
    nie podoba - niech spada gdzie indziej. Choć by do USA, ciekawe czy dostanie wizę.
  • Gość: czlowiek IP: *.lodz.mm.pl 24.05.04, 15:23
    To znaczy, że Twoim zdaniem nikt nie ma prawa krytykowac kraju, w którym
    przebywa? A to niby dlaczego? Wolnosc slowa jest tylko dla Ciebie, a dla niego
    już nie? Włącz mózg.
  • biedronka24 24.05.04, 21:05
    a wolnosc czynu- drugie- i calkowicie odmienne. W naszym kraju jeszcze ´wolnosci
    czynu´ nie ma. Moze wkrotce beda podobne glosy chroniace tych, ktorzy chca sie
    wysadzac mordujac przy okazji innych, ale poki co (szczesliwie) tak nie jest a
    problem jest wowczas gdy ktos nawoluje i zaszczepia uzasadnienie mordowania
    innych - doszukujac sie w tym poparcia ´naukowego´. Oczywiscie nauczyciel tez
    moze zapewne popierac zbrodnie i glosic to otwarcie- zaszczepiac w mlodych
    mozgach- pytanie tylko kto wie o tym i kto z rodzicow na takie nauki pozwala.
    No wiec gdzie sa te granice wolnosci slowa?
  • Gość: zx IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.04, 22:20
    Mózg biedronki jest za mały, aby pojąć sprawę.
  • Gość: czlowiek IP: *.lodz.mm.pl 24.05.04, 15:18
    Pana Michnika też w swoim czasie władze chciały wydalić z kraju. Też był
    zagrożeniem dla bezpieczeństwa publicznego i państwowości polskiej. Wierzyć się
    nie chce, że ludzie pokroju Michnika mogą być aż takimi hipokrytami. Wszyscy,
    którzy popierają wydalenie Ammara z Polski, powinni mieć na uwadze, że ich i ich
    dzieci może kiedyś spotkać dokładnie to samo. Pochodzenie nie ma znaczenia.
    Znaczenie ma to, że władza w fzekomo demokratycznym kraju może uznać kogoś za
    "wroga" i wyrzucić bez podania przyczyn i bez możliwości odwołania od takiej
    decyzji.
  • Gość: Rosa IP: *.acn.waw.pl 24.05.04, 15:37
    Jestem po prostu w szoku gdy widzę tyle osób broniacych tego Ammara.
    Jeśli istnieje choc kilkuprocentowa szansa, że moze on stanowić zagrożenie dla Polski (a same wjego wypowiedzi o tym swiadczą) to powinien OD RAZU opuscic kraj z wilczym biletem w ręku.
    Ciekawe, co powiedzieliby ci co go bronią w razie jakiejś tragedii. Pewnie tradycyjnie że to nie jest wina biednych arabów a tej znienawidzonej ameryki :(
    Ech, OBUDŹCIE SIĘ LUDZIE
  • Gość: czlowiek IP: *.lodz.mm.pl 24.05.04, 15:47
    Zgodzilbym się z Tobą, gdybym miał przekonanie, że on rzeczywiście stanowi
    poważne zagrożenie dla kraju. Nie widziałem jeszcze dowodów. Tak ufasz
    posteseldowskiej władzy, że wierzysz im na słowo? "Kilkuprocentowa szansa" to
    stanowczo za mało, żeby człowieka pozbawiać praw, które legalnie ma w tym kraju.
    Co to w ogóle znaczy "kiulkuprocentowa szansa"? Każdy z nas ma kilka procent
    szansy, że zrobi w życiu coś złego. Nie wiesz, co zrobisz jutro - może złodziej
    będzie Ci chciał wyrwać portfel, a Ty tak dasz mu w łeb, że wykituje. Ile
    procent szansy, że tak się stanie? Chciałbyś ponieść konsekwencje tych swoich
    kilku procent? Zrozum, że władza NIE MOZE w żadnym kraju pozbawiać ludzi praw
    tylko na podstawie jakichś nieudokumentowanych domniemań. Tak robiła władza
    komunistyczna, a od demokratycznej trzeba wymagać znacznie więcej.
  • Gość: zx IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.04, 22:27
    OBUDŹ SIĘ Roso! Z Polski nie wydala się za wypowiedzi.
    No, chyba,że wypowiedź nie pasuje Żydom, wtedy tak.
  • Gość: zx IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.04, 22:23
    Jaka szkoda,że kiedyś nie wydalono Michnika. Wielka szkoda!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka