Dodaj do ulubionych

Nalecz powiedzial o Polanskim:

25.02.15, 10:12
"Dziecko holokaustu zostalo skazane za blahostke"
czyli za gwalt nieletniej .
Ryba smierdzi od glowy .
Ciekawe co na to feministki polskie z Kazia SzczukoM na czele?
Gdzie prof Sroda I Wandzia Nowicka - kandydatka na prezydenta :-D
Edytor zaawansowany
  • 13kisiel 25.02.15, 10:15
    Cieszę się że Bronek ma kretynów za doradców :-)))

    --
    a casu ad casum
  • sclavus 25.02.15, 10:39
    masz jakąś nową definicję gwałtu!!!
    --
    wersja podstawowa:
    Piekła nie ma! - Wystarczy, że jest kościół...(katolicki!)
    wersja 2.0:
    Piekła nie ma! - Wystarczy, że jest Jarosław...(Kaczyński!)
  • a74-7 25.02.15, 10:50
    To byly slowa prof Nalecza,doradcy prezydenta, uslyszalam je w TVN24 dzis rano przy okazji pojawienia sie Polanskiego w sadzie:-)
    Wiec to raczej nie moja definicja .
    Mnie interesuje czy feministki zaprotestuja przeciwko nazywaniu gwaltu na nieletniej blachostka czy czy przyklepia sprawe :-D
    I nie jest to czepianie sie pro forma ,
    "blachostka" wypadla z ust doradcy Prezydenta kraju europejskiego :-D
    A jaka to ustawe przepychano niedawno, moze ktos przypomni :-)
  • damakier1 25.02.15, 11:56
    Bardzo proszę o link do tej wypowiedzi! Nie mogłam uwierzyć, że prof. Nałęcz powiedział coś takiego i usilnie szukałam potwierdzenia. W dzisiejszych wystąpieniach w tvn24 w ogóle Nałęcza mówiącego na temat Polańskiego nie znalazłam. Znalazłam natomiast wypowiedź Nałęcza z dnia 3. listopada ubiegłego roku, w której odnosił się do żądania ekstradycji Polańskiego akurat w dniu otwarcia Muzeum Historii Żydów Polskich. Prof. Nałęcz, w programie "jeden na jeden" mówił: niestosowne było "żądać od takiego kraju w tym momencie wydania dziecka Holocaustu, przy całej ohydności tej zbrodni, którą Polański popełnił 30 lat temu".

    Alternatywa jest jedna: albo ty wyciagnąłeś starą wypowiedź profesora i dodatkowo zmanipulowałeś ją zamieniając słowa ohydność zbrodni na błahostkę, albo ja nie umiałam znaleźć tej wypowiedzi, o której napisałeś.

    Ze względu na profesora wolałabym to pierwsze, a ze względu na ciebie - to drugie.
    --
    "Dama ma - jak zwykle rację. I nie może być inaczej, skoro jest Damą."
    (aut.: ToJaJurek)

    Wrona i inne zwierzaki
  • bpos 25.02.15, 12:56
    Podobno ofiara Polańskiego nie była (już) dziewicą.
    Czy siedzi w wiezieniu lub jest ścigany ten, który ją rozdziewiczył?
  • gtxl-3 25.02.15, 13:03
    bpos napisał:

    > Podobno ofiara Polańskiego nie była (już) dziewicą.
    > Czy siedzi w wiezieniu lub jest ścigany ten, który ją rozdziewiczył?


    Podobno....podobno Maryja była też dziewicą.


  • bpos 25.02.15, 13:17
    Chciałem jedynie zwrócić uwagę na wybiórcze działania amerykańskiego prawa.
    Jak widać nie trafiłem ze swoim przekazem.
    EOT
  • volupte 25.02.15, 13:40
    Ogórek?
  • marta595 25.02.15, 14:11
    Lepperyzm wiecznie żywy!

    --
    marta595 -> marta596
    "Próba zrealizowania nieba na ziemi kończy się zawsze wyprodukowaniem piekła" - Karl Popper
    wyborcza.pl/0,133791.html
  • gtxl-3 25.02.15, 16:00
    marta595 napisała:

    > Lepperyzm wiecznie żywy!
    >

    A na temat potrafisz się wypowiedzieć?


  • kota7 25.02.15, 13:26
    menda kłamie
  • damakier1 25.02.15, 15:55
    No i co a74-7, doczekam się linka?

    --
    "Dama ma - jak zwykle rację. I nie może być inaczej, skoro jest Damą."
    (aut.: ToJaJurek)

    Wrona i inne zwierzaki
  • a74-7 25.02.15, 17:12
    Musze cie zawiesc , damulko, nie moge znalezc nic wiecej ponad video
    Polanskiego wchodzacego na sale sadowa
    Komentarze kilku osob zaraz po tym sa wyciete .
    Ale moze ktos odnajdzie ITV25 godz 10.25 czasu polskiego.
    " blachostki "2 nie wyssalam sobie z palca, slowo padlo, zniesmaczylo mnie jego uzycie w tym przypadku - kiedy chodzi o gwalt analny na osobie niepelnoletniej .
  • m.c.hrabia 25.02.15, 17:24
    Ale moze ktos odnajdzie

    jasne, za ciebie , wyrzygałeś ,zdarza się , posprzątaj po sobie, przeproś, i po sprawie.
  • ave.duce 25.02.15, 17:48
    - dla Ciebie to przecież błahostka.
    --
    ... Ave duce ptaszku pisowski tak sobie plujesz? ...> Ruski99
    Forum ze Dworum/Freedom
  • a74-7 25.02.15, 18:09
    przepraszam za blad ortograficzny , dzieki za wytkniecie :-)
  • wagonetka 25.02.15, 18:10
    też czekam
  • ave.duce 25.02.15, 18:20
    zlikwidowano - długie są ręce ... wiadomo kogo ;)
    --
    ... Ave duce ptaszku pisowski tak sobie plujesz? ...> Ruski99
    Forum ze Dworum/Freedom
  • wagonetka 25.02.15, 18:23
    myśli, że my tu mało bystrzy jesteśmy :-)
  • ave.duce 25.02.15, 18:21
    --
    "W jedności siła naszej Ojczyzny, naszego Narodu. Zwyciężymy, tym razem do końca" >
    prezes premier Jarosław K. 7.10.2006

    Forum ze Dworum/Freedom
  • damakier1 25.02.15, 19:10
    a74-7 napisał:

    > Musze cie zawiesc , damulko,

    Nie jestem zawiedziona. Absolutnie żadnej klasy się po Tobie nie spodziewałam.
    --
    "Dama ma - jak zwykle rację. I nie może być inaczej, skoro jest Damą."
    (aut.: ToJaJurek)

    Wrona i inne zwierzaki
  • a74-7 25.02.15, 19:46
    damakier1 napisała:
    >
    > Nie jestem zawiedziona. Absolutnie żadnej klasy się po Tobie nie spodziewałam.
    Rozumiem ze "klasa" to NIE - krytykowanie rzadu.
    Ale
    Skoro kierujesz sie ad personam
    powiem ci w sekrecie , ze nie chce mi sie stawac w szranki
    z dorabiajaca sobie wiejska literatka , ktora lubi zawoalowana prawde.
    Wole obejrzec "cala prawde cala dobe" 24 dla purely fun'u
    I wypunktowac ich prawde bez woalu :-)
    Siedze sobie z boczku I podziwiam ta polska "klase"
    , a w panstwie burdello az milo .
    Ale jak sie troche zawoaluje z klasa - to prawie nie widac ,prawda ?

  • aniechto.only 25.02.15, 19:54
    a74-7 napisał:

    > damakier1 napisała:
    > >
    > > Nie jestem zawiedziona. Absolutnie żadnej klasy się po Tobie nie spodziew
    > ałam.
    > Rozumiem ze "klasa" to NIE - krytykowanie rzadu.

    Klasa to też pisanie poprawnie po polsku. I nie chodzi mi o polskie znaki.
  • a74-7 25.02.15, 20:03
    "Klasa to też pisanie poprawnie po polsku"
    Co tu duzo mowic pan Prezydent pisze z bledami ,
    w mediach wyrazaja sie srednio poprawnie po polsku ,
    ucze sie pilnie :-)
  • titerlitury 25.02.15, 20:00
    Kupisz, czy o drogę Pytasz? Udowodnij, że nie zełgałaś, albo zamknij na zawsze zawsze. Wznieśli się raz nad swój poziom i okaż odrobinę przyzwoitości i godności...
  • a74-7 25.02.15, 20:12
    o prosze, pisanie po polsku sie klania
    kompletny brak klasy wg damulki I aniech to only :-D ;-D

    titerlitury napisała:

    > Kupisz, czy o drogę Pytasz? Udowodnij, że nie zełgałaś, albo zamknij na zawsze
    > zawsze. Wznieśli się raz nad swój poziom i okaż odrobinę przyzwoitości i godnoś
    > ci...
    n
    od ciebie raczej nie kupie :-D
  • sverir 26.02.15, 08:29
    > Wole obejrzec "cala prawde cala dobe" 24 dla purely fun'u

    Co to jest "fun'u"?
  • sclavus 25.02.15, 13:06
    celowo uciekasz!!!
    Nie chodzi o błahostkę, tylko o "gwałt" - i stąd ta twoja definicja gwałtu, na podstawie tego, co zrobił Polański....

    ... jest-żeś taki święty, że ci Polański w głowie nagwałcił??
    --
    Czy tylko(!) pod krzyżem, tylko pod tym znakiem,
    będzie Polak mógł z Polką a Polka z Polakiem????
  • 13kisiel 25.02.15, 13:09
    jakby nie patrzeć Roman jest ściganym przestępcą...czy wydamy pedofila o to jest pytanie ?

    --
    a casu ad casum
  • sclavus 25.02.15, 13:12
    sam jesteś pedofil i na dodatek, głupi jak but!!
    --
    Czy tylko(!) pod krzyżem, tylko pod tym znakiem,
    będzie Polak mógł z Polką a Polka z Polakiem????
  • x2468 25.02.15, 13:18
    Proszę nie obrażaj buta.

    --
    Financial Times:
    Polska pod rządami braci Kaczyńskich była pośmiewiskiem Europy.
  • bew-is 26.02.15, 10:25
    A co ci nie pasi? Gdyby to byl ksiadz juz dokonalibyscie na nim publicznej egzekucji. Ale poniewaz to pieszczoszek PO-kracji, to i morderstwo uszlo by mu na sucho. Zalosne jest to ocenianie i wartosciowanie zaleznie od tego, kto dokonal zakazanego czynu.

    sclavus napisał:

    > sam jesteś pedofil i na dodatek, głupi jak but!!
  • gtxl-3 25.02.15, 13:11
    sclavus napisał:

    > celowo uciekasz!!!
    > Nie chodzi o błahostkę, tylko o "gwałt" - i stąd ta twoja definicja gwałtu, na
    > podstawie tego, co zrobił Polański....
    >
    > ... jest-żeś taki święty, że ci Polański w głowie nagwałcił??


    Odsyłam do amerykańskiego prawa w tej sprawie. Moje czy Twoje dywagacje są bez sensu.
  • gtxl-3 25.02.15, 13:01
    sclavus napisał:

    > masz jakąś nową definicję gwałtu!!!


    Wystarczy ta, którą prezentuje amerykański wymiar sprawiedliwości. Maja racje w 100%, dlatego właśnie Polański zbiegł z USA.

  • sclavus 25.02.15, 13:10
    ... to twoja opinia!!!
    To, że amerykański wymiar sprawiedliwości każde przespanie się z nieletnią nazywa gwałtem, to ich sprawa i dobrze Polański zrobił, że wyjechał!!!
    --
    Kaczyński?... Jarosław??...
    ... to jest człowiek, który widzi i słyszy nie tylko to, co chce widzieć i słyszeć, ale i jak chce to widzieć i słyszeć... Na domiar złego, jest nikczemnej postury...
  • gtxl-3 25.02.15, 13:13
    sclavus napisał:

    > ... to twoja opinia!!!
    > To, że amerykański wymiar sprawiedliwości każde przespanie się z nieletnią nazy
    > wa gwałtem, to ich sprawa i dobrze Polański zrobił, że wyjechał!!!


    To także tylko twoja opinia. W tej sprawie wypowiedział sie amerykański system sprawiedliwości.
    Nie nam go oceniać, czy jest słuszny, jest obowiązujący w tym kraju,gdzie Polański dopuścił się przestępstwa.
  • x2468 25.02.15, 13:33
    Skazał kogokolwiek ten system "sprawiedliwości" USA za Kiejkuty? Pamiętacie pis siurki co odpowiedział tamten system sprawiedliwości Ziobrowi kiedy zabiegał o ekstradycję Mazura? Pamiętacie ile lat dostał pewien Polak za wykąpanie własnego dziecka? Nie pamiętacie to wam przypomnę. 15 lat za pedofilie.
    Kapiecie własne dzieci czyli w wielu stanach USA grozi wam najmniej 15 lat za pedofilie. Wiec zgodnie z waszą miłością do sprawiedliwości made in USA powinno się was myjących lub tylko całujących dzieci napiętnować jako pedofilii a wy powinniście wyrazić skruchę i udać się szybkim krokiem w kierunku najbliższego ciężkiego więzienia gdzie zostaniecie osadzeni w celach wspólnych z czarnymi i Żydami kochającymi dzieci...

    --
    Financial Times:
    Polska pod rządami braci Kaczyńskich była pośmiewiskiem Europy.
  • volupte 25.02.15, 13:42
    Czarni Żydzi kochaja dzieci , a inni to juz nie?
  • x2468 25.02.15, 16:03
    Przeczytaj jeszcze raz bo najwyraźniej masz problem z zrozumieniem tekstu, "czarnymi i Żydami". Dotarło?

    --
    Financial Times:
    Polska pod rządami braci Kaczyńskich była pośmiewiskiem Europy.
  • piotr7777 25.02.15, 17:16
    ...to ta wypowiedź jest głupia.
    Polański, owszem ocalał z Holocaustu, ale nie to nie daje mu jakiejś wyjątkowej pozycji.
    Z tym, że o ile wiem jest obywatelem polskim, więc wydanie go nie powinno wchodzić w rachubę. Przynajmniej w świetle Konstytucji RP, która na to nie pozwala.
  • 13kisiel 25.02.15, 17:17
    przez fanatyków z PO...dzieci nie macie ?
    --
    a casu ad casum
  • yoma 25.02.15, 17:27
    Pozwala, pozwala...
    --
    Kobyła ma mały bok
    Ogrodnik ma wielki łeb, jest ślepy, lubi dobrze zjeść i czyta Herriota
  • piotr7777 26.02.15, 18:13
    yoma napisała:

    > Pozwala, pozwala...

    No to widocznie znamy inne konstytucje.
    Bo ja pamiętam, że najpierw był bezwzględny zakaz a potem zrobiono wyjątek dla państw należących do UE.
    Natomiast sytuacja, w której obywatel RP miałby być za granicą sądzony za czyn, który w Polsce się przedawnił a ponadto podpadałby pod inny łagodniejszy przepis (nie zgwałcenie a obcowanie fizyczne z małoletnią) jest dla mnie sytuacją kuriozalną.
  • volupte 25.02.15, 17:40
    ,,najbliższego ciężkiego więzienia gdzie zostaniecie osadzeni w celach wspólnych z czarnymi i Żydami kochającymi dzieci." Po tobie takiego tekstu sie nie spodziewałem , jest wyjatkowo doskonały. Problemu nie mam tylko i mi sie nie wpisało.
  • x2468 25.02.15, 18:34
    Ok. Zdziwiłem się.

    --
    Financial Times:
    Polska pod rządami braci Kaczyńskich była pośmiewiskiem Europy.
  • sverir 26.02.15, 08:51
    > Pamiętacie ile lat dostał pewien Polak za wykąpanie własne go dziecka? Nie pamiętacie to
    > wam przypomnę. 15 lat za pedofilie.

    Nie własnego, tylko partnerki. Nie za pedofilię, tylko za molestowanie. Nie za wykąpanie, tylko za penetrację palcami lub mydłem narządów płciowych, a zainteresowanie w ogóle wzięło się nie z kąpieli, tylko z powodu krwawienia dziewczynki. Ale poza tym masz rację: Polak, dziecko i 15 lat.

  • bew-is 26.02.15, 10:31
    I ma racje, ze tak to nazywa. Osoba niepelnioletnia nie potrafi wlasciwie ocenic sytuacji, stary piernik, ktory ja deprawuje, jak najbardziej. Poza tym trzynastolatka to jeszcze dziecko. Brawo amerykanski wymiar sprawiedliwosci za nieustepliwosc w sciganiu tego zdeprawowanego, oslizglego pedofila.

    sclavus napisał:
    > ... to twoja opinia!!!
    > To, że amerykański wymiar sprawiedliwości każde przespanie się z nieletnią nazy
    > wa gwałtem, to ich sprawa i dobrze Polański zrobił, że wyjechał!!!
  • a74-7 26.02.15, 10:54
    bew-is napisał(a):

    > I ma racje, ze tak to nazywa. Osoba niepelnioletnia nie potrafi wlasciwie oceni
    > c sytuacji, stary piernik, ktory ja deprawuje, jak najbardziej. Poza tym trzyna
    > stolatka to jeszcze dziecko. Brawo amerykanski wymiar sprawiedliwosci za nieust
    > epliwosc w sciganiu tego zdeprawowanego, oslizglego pedofila.
    >
    100 % racji bew,
    brytyjski wymiar sprawiedliwosci osadzil posmiertnie pedofila Jimmy Savile,
    przy okazji wpadlo kilku zyjacych
    . A wydawalo by sie( myslac w polskich kategoriach) ze po prawie 40 tu latach powinno byc przedawnione ,hehe.
    Mlyny sprawiedliwosci miela powoli ale dokladnie :-)

  • wagonetka 25.02.15, 17:22
    03 listopada 2014 Nałęcz powiedział:
    www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/nalecz-nie-bylo-zadnych-negocjacji-ws-polanskiego-absolutna-ignorancja-usa,484357.html
  • a74-7 25.02.15, 17:56
    jaki cel miala bym w klamaniu ?
    Mogla byc to zmanipulowana ? przez TVN 24 wypowiedz Nalecza, nie wiem,
    wiem ze byla zaraz po wejsciu Polanskiego do court room , ale juz jej nie ma na video.
    Zaskoczylo mnie tylko to ze wydali z siebie taka opinie prof Nalecz.
    Byc moze ktos jeszcze widzial I uczciwie przyzna,
    bo na wybiorczosci piszacych tu za piniazki nie moge polegac :-)

  • volupte 25.02.15, 18:01
    Wszyscy wiedzą jaki masz cel ;-)
  • wagonetka 25.02.15, 18:01
    link do materiału, skąd jakoby wycięto video poproszę
  • volupte 25.02.15, 17:45
    Problem byl wielokrotnie opisywany. Kogo to jeszcze obchodzi ze Polański bzyknał małolatę , która wygladała jak ,,zdrowa dupa". Nie zajrzał w papiery i biedy sobie narobił. Poszedł z prokuratorem na układ ale ten chciał go wydymać dla kariery, wiec zwiał , tak jak kazdy normalny człowiek zrobiłby na jego miejscu i tyle.
  • m.c.hrabia 25.02.15, 17:55
    i za to zwianie go ścigają ,bo inaczej nie mogą .
    a dymanie uj ich obchodzi.
  • bew-is 26.02.15, 10:42
    Czemu mnie to nie dziwi volupte, ze dla ciebie "normaly czlowiek" to pedofil deprawujacy maloletnia a nastepnie uciekajacy przed wymiarem sprawiedliwosci. Tak wyglada "prawo" i "uczciwosc" u lemingow i resortowych dzieci. Prawo obowiazuje, ale tylko zwyklych obywateli, wybrancy i dawne komuchy stoja ponad prawem, co wykazaly chociazby sprawy prowadzone przeciwko Kiszczakowi i jemu podobnym kreaturom silnie umocowanym w III RP bedacej spadkobierca PRL.

    .volupte napisał:

    > Problem byl wielokrotnie opisywany. Kogo to jeszcze obchodzi ze Polański bzykna
    > ł małolatę , która wygladała jak ,,zdrowa dupa". Nie zajrzał w papiery i biedy
    > sobie narobił. Poszedł z prokuratorem na układ ale ten chciał go wydymać dla ka
    > riery, wiec zwiał , tak jak kazdy normalny człowiek zrobiłby na jego miejscu i
    > tyle.
  • volupte 26.02.15, 18:49
    Pierdolisz , nie było cię tam.
  • a74-7 25.02.15, 19:07
    tu link do tego co ogladalam rano :-)
    www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/bedzie-ekstradycja-polanskiego-sad-decyduje-o-ekstradycji-polanskiego,518562.html
    Opinie kilku panow min Nalecza byly zalaczone zaraz po wejsciu na sale sadowa.( na video)
    ktorych tu "dyplomatycznie" nie dodano ?
    Dlaczego mam klamac, coz ja na tym zyskam ?
    Profesore byl jedynym ktory mogl stracic na tej wypowiedzi :-)
    BTW , kto z dyzurnych ogladal o 10 25 reka do gory ?
    Inaczej nie mamy o czym ....
  • titerlitury 25.02.15, 20:05
    Pinokio!
  • a74-7 25.02.15, 20:08
    "pinokio" zastrzezone dla donaldinio, juz dawno siedzi w Brukseli,

    btw, ogladalas moze njusy tvn24 o 10.25 rano zeby dodac cos w temacie,
    czy tylko wpadlas tak sobie, poublizac ?
  • titerlitury 25.02.15, 20:11
    Pinokio!
  • a74-7 25.02.15, 20:13
    klawiaturka ci siem zaciela, nie wylewaj wodeczki na nia :-D
  • x2468 26.02.15, 08:38
    Masz nazwisko Donaldino? To chyba sycylijskie?

    --
    Financial Times:
    Polska pod rządami braci Kaczyńskich była pośmiewiskiem Europy.
  • ave.duce 25.02.15, 22:31
    Poprzednio napisałaś:

    Ale moze ktos odnajdzie ITV25 godz 10.25 czasu polskiego.

    Proszę powtórnie o link do tej stacji tv.
    --
    "W jedności siła naszej Ojczyzny, naszego Narodu. Zwyciężymy, tym razem do końca" >
    prezes premier Jarosław K. 7.10.2006

    Forum ze Dworum/Freedom
  • x2468 26.02.15, 08:40
    10.25.Pewnie czasu moskiewskiego.

    --
    Financial Times:
    Polska pod rządami braci Kaczyńskich była pośmiewiskiem Europy.
  • sverir 26.02.15, 08:55
    a74-7 siedzi w United Kingdom i ma london time. Ale thinking ma zaskakująco law and justice. Skoro w information nie ma interesującego kawałka, to widać była ona manipulated. Tą drogą wszystko może być proven.
  • wagonetka 26.02.15, 10:02
    :-)))

    piękne
  • a74-7 26.02.15, 10:16
    wagonetka napisał(a):

    > :-)))
    >
    > piękne
    jak to sie mowilo : male rzeczy ciesza malych ludzi.
    milego dnia mimo wszystko :-D
  • a74-7 26.02.15, 10:11
    sverir napisał:

    > a74-7 siedzi w United Kingdom
    ja wiem ze "siedzi "to mowa potoczna , ale mnie sie zle kojarzy
    .jesli juz, to siedze na szezlongu I przygladam sie z boczku , lepiej widac :-)

    " i ma london time."

    prawda, ogladalam to 9.25 hrs
    Starzejecie sie szybciej niz londynczycy ...
    Ale thinking ma zaskakująco law
    > and justice.
    Really?Ogladanie TVN24 o tym swiadczy ?


    Skoro w information nie ma interesującego kawałka, to widać była
    > ona manipulated. Tą drogą wszystko może być proven.
    Osobiscie nie mam interesu zeby manipulowac to co slysze czy widze w tym skutecznym w propagandzie programie tv
    , Dziwi mnie ze wycieli kawalek z opinia Nalecza.Przyznam ,ze mialam nadzieje ze ktos jeszcze ogladal ;-)

    Widze ze ponglisz tez nie jest ci obcy :-)

  • sverir 26.02.15, 12:18
    > ja wiem ze "siedzi "to mowa potoczna , ale mnie sie zle kojarzy

    "zaraz po wejsciu Polanskiego do court room" czy "dla purely fun'u" nie jest nawet mową potoczną.

    > Really?Ogladanie TVN24 o tym swiadczy ?

    Świadczy o tym rozumowanie: "brak fragmentu w materiale oznacza, że został on stamtąd wycięty". PiS głosi podobnie: "Skoro nie ma dowodów, to oznacza, że zostały zniszczone".

    > Widze ze ponglisz tez nie jest ci obcy :-)

    Nie jest, obce wtrącenia chłonę jak gąbka. Dlatego o niekonstruktywnej krytyce mówię hejt, a o manipulacjach fotografią mówię fejk. Ale jeszcze nie dotarłem do poziomu, w którym na salę sądową mówię "court room". To jeszcze przede mną.
  • a74-7 26.02.15, 09:54
    literoweczka sie trafila, ale nie prowadzila bym po niej auta ;)
    Przeciez dobrze wiesz, ze nie macie az tylu programow :)
    ave.duce napisała: (..)
  • ave.duce 26.02.15, 12:29
    a74-7 napisał:

    > literoweczka sie trafila, ale nie prowadzila bym po niej auta ;)
    > Przeciez dobrze wiesz, ze nie macie az tylu programow :)
    > ave.duce napisała: (..)

    Trafiła, nie trafiła - link poproszę.
    --
    ... Ave duce ptaszku pisowski tak sobie plujesz? ...> Ruski99
    Forum ze Dworum/Freedom
  • ave.duce 26.02.15, 12:56
    ITV25

    Podaj w końcu poprawną nazwę, proszę.
    --
    "W jedności siła naszej Ojczyzny, naszego Narodu. Zwyciężymy, tym razem do końca" >
    prezes premier Jarosław K. 7.10.2006

    Forum ze Dworum/Freedom
  • a74-7 26.02.15, 13:07
    jak juz nie ma do czego sie przyczepic to bierzemy sie za poprawny jezyk ,prawda ?
    Gdybym napisala"do kortrumu " pewnie nie bylo by punktu zaczepienia :)


  • ave.duce 26.02.15, 13:12
    a74-7 napisał:

    > jak juz nie ma do czego sie przyczepic to bierzemy sie za poprawny jezyk ,prawd
    > a ?
    > Gdybym napisala"do kortrumu " pewnie nie bylo by punktu zaczepienia :)

    Nie rozumiesz prostego pytania? Współczuję. Nie trudź się. Sytuacja jest jasna.
    --
    ... Ave duce ptaszku pisowski tak sobie plujesz? ...> Ruski99
    Forum ze Dworum/Freedom
  • a74-7 26.02.15, 18:46
    rece opadaja :
    Znowu kolejne fopa doradcy prezydenta
    TVPinfo "po przecinku" 18.40
    na pytanie co by pan zrobil z (odzyskanym)wrakiem tupolewa
    facio mowi ze wrak powinien byc przekazany rodzinom ofiar katastrofy smolenskiej .
    To powiedzial Nalecz .

    :-D

    Pewnie znowu nikt nie ogladal
  • ave.duce 26.02.15, 19:48
    ... Według niego* decyzję o tym, co ma się stać z wrakiem po powrocie do kraju, najlepiej zostawić rodzinom ...

    * Nałęcza
    --
    Forum ze Dworum/Freedom
  • a74-7 27.02.15, 11:28
    vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/po-przecinku/wideo/26022015/18753267
    16 min costam .
    A nie nalezalo by przekazac wraku bieglym tak " z urzedu " ?
  • ave.duce 27.02.15, 12:36
    No i znowu przekręciłaś. Nałęcz powiedział to, co zacytowałam za TVN.

    ps. żeby nie było wątpliwości - co do Nałęcza mam zdanie ustalone (czyt.: negatywne), można użyć wyszukiwarki.
    --
    ... Ave duce ptaszku pisowski tak sobie plujesz? ...> Ruski99
    Forum ze Dworum/Freedom
  • damakier1 27.02.15, 12:28
    Jak powiada przysłowie, co głuchy nie usłyszy, to zmyśli. A co a74-7 nie pasuje, to przekręci ;)
    --
    "Dama ma - jak zwykle rację. I nie może być inaczej, skoro jest Damą."
    (aut.: ToJaJurek)

    Wrona i inne zwierzaki
  • ave.duce 27.02.15, 12:38
    A gdyby się zdarzyło, że wiernie odda to, co ktoś powiedział, to wyjątek będzie, który - jak wiadomo...
    --
    @ nie chce mi się @ <<< Michaił Bułhakow >>>
    „Prawdziwa dama pije tylko czysty spirytus i nigdy w małej ilości”
    > Forum ze Dworum/Freedom
  • a74-7 27.02.15, 17:36
    no to sobie pojezdzilyscie po mnie:-D
    Psim obowiazkiem pana prezydenta jest zadbanie o to zeby wrak zostal przekazany ( nawet po tych 5ciu latach) do szczegolowego badania przez bieglych , jako ze do tej pory badania te byly raczej prowizoryczne I nie wystarczajace do skonczenia sledztwa:-)
    Ale pewnie Nalecz mial na mysli te 30% rodzin ktore chcialy by przetopic wrak na medaliki dla swietego spokoju :-)


  • wagonetka 27.02.15, 17:41
    a74-7 napisał:

    > na pytanie co by pan zrobil z (odzyskanym)wrakiem tupolewa
    > facio mowi ze wrak powinien byc przekazany rodzinom ofiar katastrofy smolensk
    > iej .
    > To powiedzial Nalecz .

    A co naprawdę powiedział Nałęcz?
    "Według niego decyzję o tym, co ma się stać z wrakiem po powrocie do kraju, najlepiej zostawić rodzinom"


    z polskiego na nasze: Nałęcz decyzję co z tym wrakiem zrobić, pozostawia rodzinom
    nie jak kłamliwie mówisz, że każe go rodzinom przekazać

    co za kłamczucha paskudna :-)
  • a74-7 27.02.15, 17:50
    Czy samolot , a teraz wrak nalezy do rodzin ze one maja decydowac co z nim zrobic ?Kompletna bzdura. Rodzina moze zdecydowac odnosnie czlonka rodziny ktory zginal w katastrofie.
    Popierasz bzdure ktora wyprodukowal Nalecz.
  • wagonetka 27.02.15, 17:53
    co będzie z wrakiem kompletnie mnie nie obchodzi

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.