Dodaj do ulubionych

Historia o "ataku na Kempę" poooszła w pisdu

27.07.19, 05:30
ale teraz za to Kempa będzie chodzić w urorce czy aurelce, nie znam się na tym, w każdym razie coś jej będzie świecić nad łżełbem, i jako że to ofiara "ataku Brukselskiego" jest, więc jej syna wybiorą do sejmu, bo on taki wyklęty jest, wszyscy go wyklinają, mam nadzieję że rozum odziedziczył po mamusi, będzie robił za Pawłowicz. Ale wracając do ataku, wcale go nie było, po prostu ten babochłop sobie go zmyśliła, i na tym chce budować swoją legendę, mniej więcej tak jak Kaczyński był internowany, przez cztery godziny.

natemat.pl/279979,atak-na-kierowce-kempy-swiadek-zwykla-klotnia-z-pijanymi-o-stluczke

--
Błogosławieni, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
Edytor zaawansowany
  • horpyna4 27.07.19, 07:48
    Martyrologia pisich. Dla tłustego flejtucha była to pewnie taka sama trauma, jak dla jej guru torturowanie pączkiem.

Swoją drogą, już na wstępie przekonała się, jak to jest, kiedy nie potrafi się nawet wezwać policji. Oczywiście nie każdy musi znać obce języki, ale jak nie zna, to niech nie pcha się tam, gdzie ich znajomość jest pożądana.
  • smutas13 27.07.19, 08:15
    Zabrakło ochrony i już mają strachu pełne gacie. Własnego cienia się boją, tak, jak ich guru.

--
  • lumpior 27.07.19, 11:57
    A co na to ZBoWiD?

--
    www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
  • kadziteusz 27.07.19, 08:54
    czandra1 napisał: po prostu ten babochło
    > p sobie go zmyśliła, i na tym chce budować swoją legendę, mniej więcej tak jak
    > Kaczyński był internowany, przez cztery godziny.
    >
    > natemat.pl/279979,atak-na-kierowce-kempy-swiadek-zwykla-klotnia-z-pijanymi-o-stluczke
    >

--
    Przez 15 lat na forum pod jednym nickiem zapijaczony_ryj. Od maja 2018 pod tyloma nickami, ze sam już nie jestem w stanie ich zliczyć i ten też zapewne dzięki mojemu wielbicielowi na moderacji za długo nie pożyje. (patrz jak lideruje na oślej).