Dodaj do ulubionych

Macierewicz ma ogłupiać ciemnotę ściany wschodniej

29.07.19, 09:41
"Macierewicz ma opowiadać o zdradzie narodowej
Antoni Macierewicz ma mobilizować twardy elektorat PiS ze ściany wschodniej. W tym celu będzie spotykał się z mieszkańcami tych regionów Polski i - jak mówi jeden z rozmówców gazety z PiS - "opowiadać o zdradzie narodowej wyznawcom partii
Te wystąpienia Antoniego Macierewicza mają się jednak nie przebijać do opinii publicznej. W związku z tym według "Wprost" Jarosław Kaczyński wydał mu zakaz brania udziału w ogólnopolskiej kampanii i występowania w mediach.".

Pislalem tu wielokrotnie
Program PISu to przekupstwo polityczne i sianie nienawisci i dzielenie spoleczenstwa
Szczesc Boze pisowskie bydlaki


wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,25037836,macierewicz-ma-mobilizowac-do-wyborow-twardy-elektorat-pis.html#s=BoxOpCzol7
Edytor zaawansowany
  • pies.na.czarnych 29.07.19, 09:47
    Za bardzo sie nie napracuje.

    --
    Uwaga szczur!
  • ceppisowski 29.07.19, 10:18
    Mysle ze Jarek przed wyborami zamknal do szafy zbyt wielu pisowskich glupkow i dla antka nie bylo juz miejsca.
    wiec postanowil dac mu zadanie - oglupianie juz oglupionych.
    a ma unikac mediow po to bo oczywiscie Jarek boi sie tego z czego znany jest Antek - mowi szybciej niz mysli
  • m.c.hrabia 29.07.19, 09:50
    tanie popisy łykną z pocałowaniem ręki.
  • ceppisowski 29.07.19, 10:15
    Drodzy przyjaciele PISu
    Moja komisja ds zamachu smolenskiego konczy opracowywanie wnioskow.
    Okazuje sie ze nie bylo 2 ladunkow wybuchowych a 7!!!!!!!!
    Gdzie podlozono wiec bomby? Na Okeciu 9.04 widac bylo 2 mezczyzn krecacych sie obok tupolewa.
    Postury tych ludzi przypominaja postury Tuska i Wałęsy a wiecie ze my do nich jezykiem milosci a oni do nas jezykiem nienawisci - motyw wiec jest.
    Ponadto komisja stwierdza tez ze 3 osoby przezyly zamach!!!!!! Wsrod nich byl tez nasz prezydent!!!!!
    Ale niestety plan Tuska byl perfekcyjny. za drzewami czili sie mordercy z pistoletami i strzalem w tył głowy zabili nam naszego prezydenta.
    Udowodnimy tez to ze Kopacz w Smolensku z premedytacja mieszała zwłoki i pluła na pisowskich politykow.
    ale aby dokonczyc raport musimy wygrac wybory i wtedy dojdziemy do konca sprawy.
  • erte2 29.07.19, 10:29
    ceppisowski napisał:

    Drodzy przyjaciele PISu
    Moja komisja ds zamachu smolenskiego konczy opracowywanie wnioskow. Okazuje sie ze nie bylo 2 ladunkow wybuchowych a 7!!!!!!!! Gdzie podlozono wiec bomby? Na Okeciu 9.04 widac bylo 2 mezczyzn krecacych sie obok tupolewa..... itd.


    Niestety, ta Twoja parodia wystąpienia macierewicza jest całkiem prawdopodobną antycypacją jego "płomiennych" przemówień. Bo słyszeliśmy z jego "złotoust" już tak nieprawdopodobne brednie, i tak odjechane teorie, i tak absurdalne oskarżenia że jest to całkowicie prawdopodobne.
  • ceppisowski 29.07.19, 10:38
    Chcialbym napisac ze troche wyolbrzymilem ale niestety znajac do czego zdolny jest pislamski polityk Macierewicz i zdajac sobie sprawe jak ciemna jest pisowska ciemnota nie mam podstaw tak powiedziec
  • kadziteusz 29.07.19, 10:24
    i dodał mu wigoru.


    --
    Przez 15 lat na forum pod jednym nickiem zapijaczony_ryj. Od maja 2018 pod tyloma nickami, ze sam już nie jestem w stanie ich zliczyć i ten też zapewne dzięki mojemu wielbicielowi na moderacji za długo nie pożyje. (patrz jak lideruje na oślej).
    ps.Jestem też prenumeratorem tej gazety.
  • ceppisowski 29.07.19, 10:41
    sprawy łózkowe Antka i Miska i Jarka nie powinny nas obchodzic.
    Obrzydza mnie jedynie to ze robia/robili to co robia/robili a oficjalnie sieja nienawisc do homoseksualistow
  • erte2 29.07.19, 10:55
    ceppisowski napisał(a):

    sprawy łózkowe Antka i Miska i Jarka nie powinny nas obchodzic.

    Miałbyś rację gdyby nie jeden drobny fakt; mianowicie taki że owa dziwna "przyjaźń" zaowocowała wysokim stanowiskiem dla niedouczonego półgłówka który czując za plecami wszechwładnego mecenasa i protektora pomiatał generałami i przyjmował defilady. Bulwersujący także jest "złoty medal za zasługi dla obronności kraju"* którego nie dostało ani wielu generałów, ani weteranów z Afganistanu, a który misiaczek dostał zaraz po tym jak jego "mecenas" objął tekę ministerialną.

    *Na marginesie: od kiedy to nazywa się zasługami dla obronności...?
  • kadziteusz 29.07.19, 12:51
    erte2 napisał:
    >
    > Miałbyś rację gdyby nie jeden drobny fakt; mianowicie taki że owa dziwna "przyj
    > aźń" zaowocowała wysokim stanowiskiem dla niedouczonego półgłówka który czując
    > za plecami wszechwładnego mecenasa i protektora pomiatał generałami i przyjmowa
    > ł defilady. Bulwersujący także jest "złoty medal za zasługi dla obronności kraj
    > u"* którego nie dostało ani wielu generałów, ani weteranów z Afganistanu, a któ
    > ry misiaczek dostał zaraz po tym jak jego "mecenas" objął tekę ministerialną.
    >
    > *Na marginesie: od kiedy to nazywa się zasługami dla obronności...?

    D.pa nawet jak meska to też dużo może.


    --
    Przez 15 lat na forum pod jednym nickiem zapijaczony_ryj. Od maja 2018 pod tyloma nickami, ze sam już nie jestem w stanie ich zliczyć i ten też zapewne dzięki mojemu wielbicielowi na moderacji za długo nie pożyje. (patrz jak lideruje na oślej).
    ps.Jestem też prenumeratorem tej gazety.
  • horpyna4 29.07.19, 14:48
    To nie "przyjaźń" awansowała misiaczka, tylko polecenie ojdyra. Antek nie bez powodu jeździ co chwila do Torunia. Na wyciągnięcie misiaczka z pierdla też naciskał Rydzyk.
  • pies.na.czarnych 29.07.19, 15:07
    Ci generalowie, ktorzy dali sie pomiatac powinni wyleciec na zbita morde. Rowniez oficerowie, ktorzy zgodzili sie na to aby zolnierze oddawali mu honory.

    --
    Uwaga szczur!
  • ceppisowski 29.07.19, 17:08
    kazdy w sluzbach boi sie pisowskiej ciemnoty
    Przyjedzie laleczka jakiegos pisowskiego katola wiec liżą mu odbyt bo laleczka moze powiedziec swojemu Panu a ten, msciwy, pisowski bydlak, kazdego moze zgnoic jak przystalo na pislamskiego katolika
  • kadziteusz 29.07.19, 12:48
    ceppisowski napisał(a):

    > sprawy łózkowe Antka i Miska i Jarka nie powinny nas obchodzic.
    > Obrzydza mnie jedynie to ze robia/robili to co robia/robili a oficjalnie sieja
    > nienawisc do homoseksualistow

    A to że płacom swoim kochankom ze służbowej kasy też cię nie obchodzi?


    --
    Przez 15 lat na forum pod jednym nickiem zapijaczony_ryj. Od maja 2018 pod tyloma nickami, ze sam już nie jestem w stanie ich zliczyć i ten też zapewne dzięki mojemu wielbicielowi na moderacji za długo nie pożyje. (patrz jak lideruje na oślej).
    ps.Jestem też prenumeratorem tej gazety.
  • ceppisowski 29.07.19, 17:10
    Napisalem tylko o orientacji seksualnej pisowskich katolikow

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka