Dodaj do ulubionych

szukam specjalisty do wykonania instalacji c.o.

24.09.14, 12:12
Poszukuję specjalisty do zaprojektowania i sprawnego wykonania instalacji centralnego ogrzewania w domu jednorodzinnym(ok 140m2, stan surowy) Oczywiście liczę na rozsądne warunki cenowe i osobę, która potrafi przekonać w prosty sposób do odpowiednich rozwiązań i swoich racji. Nie znam się na tym temacie i nie wiem jaki rodzaj ogrzewania i najlepiej wybrać, żeby w dłuższej perspektywie czasu było korzystnie finansowo.

W Jastrzębiu/okolicach mieszkam od niedawna i jak na razie moje poszukiwania odpowiedniego fachowca są mało skuteczne. Jeśli ktokolwiek mógłby polecić mi odpowiedniego wykonawce byłbym wdzięczny za pomoc.
Edytor zaawansowany
  • szamaj 25.09.14, 11:15
    W moim domu instalację centralnego będzie przerabiała firm PGB System z Rybnika.
    Dodatkowo będą montowali ogrzewanie podłogowego i jeszcze kilka rzeczy.
    Znajomemu wykonywali już kompleksową instalację i wszystko działa w porządku.
    Jeśli jesteś zainteresowany to się skontaktuj.
  • asmarek 26.09.14, 11:08
    szamaj napisał:

> W moim domu instalację centralnego będzie przerabiała firm PGB System z Rybnika.
    > Dodatkowo będą montowali ogrzewanie podłogowego i jeszcze kilka rzeczy.
    > Znajomemu wykonywali już kompleksową instalację i wszystko działa w porządku.
    > Jeśli jesteś zainteresowany to się skontaktuj.

Jak ceny, mógłbyś coś napisać w tej kwestii?
  • szamaj 29.09.14, 11:05
    Dla mnie są w porządku. Kilka firm przygotowało mi wstępny kosztorys i ceny się dużo nie różniły dlatego korzystam z nich, bo są sprawdzeni.
    Rzadko korzystam z usług ludzi, którzy są nie sprawdzeni, chyba że nie mam już wyjścia.
  • asmarek 26.09.14, 11:12
    Marta mogłabyś coś więcej?
  • 1fachura 30.09.14, 10:32