Dodaj do ulubionych

Nowy sposób na pieszych na ścieżkach rowerowych

IP: *.acn.waw.pl 04.07.04, 17:30
Wypróbowałem dzisiaj nową metodę wychowawczą, mającą zachęcić pieszych do
korzystania z chodnika zamiast ścieżki rowerowej. Metoda jest może nieco
chamska, ale uważam, że idealna w przypadku, gdy młoda, niepokorna kobieta nie
ustępuje ze ścieżki mimo użycia dzwonka. Otóż jeżeli niewiasta podąża w tym
kierunku co ja zmuszając mnie m.in. do zmniejszenia prędkości, to redukuję
przełożenie (tak żeby móc szybko odjechać), podjeżdżam możliwie blisko niej i
klepię po tyłku. Jeżeli masz kierownicę typu 'baranek', praktycznie nie
potrzebujesz zmieniać pozycji, żeby klepnąć:) Może w ogóle przestanę ostrzegać
kobiety dzwonkiem...
Edytor zaawansowany
  • Gość: artek2003 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.07.04, 18:03
    Niezłe. A masz jakiś patent na przygłuche babcie ? Może kałacha na kierowniku
    instalnac i puszczac babci nad głową serię pocisków smugowych ?
    A tak na serio klepanie po pupci to chyba nie ta grupa, co nie..... ?
  • Gość: macacz IP: *.acn.waw.pl 04.07.04, 18:37
    Gość portalu: artek2003 napisał(a):

    > A tak na serio klepanie po pupci to chyba nie ta grupa, co nie..... ?

    No chyba że się jest gerontofilem:)
  • Gość: Ewa IP: *.chello.pl 04.07.04, 22:12
    A co ma robić pieszy, gdy po chodniku w zastraszającym pędzie jedzie
    rowerzysta? Rzucać kamieniami?
  • Gość: Author IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.07.04, 02:34
    Wolno się uczysz. =) ...klepać po pupci!
  • Gość: aRTEK2003 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.07.04, 16:45
    Gość portalu: Author napisał(a):

    > Wolno się uczysz. =) ...klepać po pupci!

    Babcie tez ;) ?
  • alendz 06.07.04, 23:17
    moim skronym zdaniem pieszy powinien kupic sobie rower ;)
  • Gość: Piort IP: *.com.pl 07.07.04, 08:59
    Wypróbowałem dzisiaj nową metodę wychowawczą, mającą zachęcić rowerzystów do
    niekorzystania z jezdni. Metoda jest może nieco chamska, ale uważam, że idealna
    w przypadku gdy rowerzysta nie ustępuje z drogi mimo iż nadjeżdża samochód.
    Otóż jeżeli rowerzysta podąża w tym kierunku co ja zmuszając mnie m.in. do
    zmniejszenia prędkości, to podjeżdżam i spycham go do krawężnika. Może wogóle
    przestanę zmniejszać prędkość...
  • Gość: k100r IP: 83.2.1.* 07.07.04, 09:37
    Pomysl raczej marny, malo smieszny i chamski.
    Jesli juz chcesz kogos uczyc to moze zacznij tlumaczyc zamiast od razu walic...
    (za moich szkolnych czasow bylo takie powiedzenie: nie bij - wytlumacz)

    "Litosci, chodnikiem" "Psze pani tu tylko rowery jezdza" i dodac "Jeszcze pania
    ktos potraci".

    Z moich obserwacji wynika ze piesi absolutnie nie biora pod uwage ze moze dojsc
    do bardzo bliskiego spotkania z rowerem. I ze nie bedzie to spotkanie mile. Co
    prawda nie skonczy sie w szpitalu jak po spotkaniu z autem, ale siniaki
    pozostana.
  • Gość: rowerzysta IP: *.acn.pl 09.07.04, 20:16
    Co
    > prawda nie skonczy sie w szpitalu jak po spotkaniu z autem, ale siniaki
    > pozostana.

    obiawiam sie ze przy spotkaniu pieszego z rowerem rozpedzonym do 30km/h moze
    sie to skonczyc bardzo groźnie... napewno w szpitalu.. i nie tylko na siniakach
    sie skonczy.... dlatego lduzie mogliby sie wreszcie nauczyc ze sciezka rowerowa
    to nie jest tylko chodnik w innym kolorze... tam jezdza rowery niejednokrotnie
    bardzo szybko (jak na rowery)....

    a juz szczytem wszystkiego jest obrazek taki: facet po lewej stronie sciezki
    rwoerowej....5 metrow od niego biega sobie piesek na tej dlugiej rozciaganej
    smyczy..... no i oczywiscie sznurek w szerz calutenkiej sciezki........
    wrrrrrrrrrrr....... juz kilku takich zdrowo opier**liłem....
  • roweroraffi 07.07.04, 11:03
    A co zrobisz, jak trafisz na faceta przebranego za Babę, albo kogoś po zmianie
    płci? :-))))))))))))) Ja jednak wolę konwencjinalne metody.
  • kkrolik 10.07.04, 12:51
    ja zakupiłem w Berlinie trąbkę Air Zound, wytwarza <> tyle decybeli co
    ciężarówka, ludzie jakby nawet nie chcieli to odskakują automatycznie,polecam.
    można chyba kupić na allegro,ale jest znacznie droższa około 140 zeta, a
    normalnie 20 E.
    --
    kkrolik
  • jml13060 08.09.17, 08:56
    Używanie sygnałów dźwiękowych w mieście jest zakazane. Ale przecież rowerzyści nie muszą znać przepisów, co widać na CHODNIKACH i przejściach DLA PIESZYCH.
  • jml13060 08.09.17, 09:06
    Co ciekawe, rowerzyści na DDR stają się ekspertami od przepisów i dobrze wiedzą, że pieszym wstęp wzbroniony. Po wjechaniu na chodnik albo przejście dla pieszych tracą tę wiedzę i udają dzidziusiów.

    Pytanie uboczne; po co rowerzystom, kolarzom oświetlenie rowerów przednie, tylne, odblaski, kamizelki żółte/pomarańczowe, kaski, ochraniacze pasujące do jazdy szosowej ... skoro masowo korzystają z chodników (i przejść dla pieszych). Chcą być lepiej widoczni i chronieni przed pieszymi ?
  • kisielas 20.07.04, 14:23
    Ja natomiast oprócz tego, że używam dzwonka, to gdy nikt na niego nie reaguje
    daję mocno po hamulcach, a że mam miękką oponę to na suchej nawierzchni pisk
    się niesie na 300m- i nie żal mi opony, bo pieszy wtedy ucieka gdzie pieprz
    rośnie wiedząc co by było gdybym nie wyhamował- powiedzmy, że chcę mu
    zademonstrować co by było gdyby poruszał się on po jezdni i gdyby miał za
    plecami auto... i ten sposób nie odrzuca na myśl użycia go na pulchniutkiej
    babci ;)
  • Gość: Mariusz IP: *.centertel.pl 08.05.15, 03:27
    Może i to dobry sposób,ale nie zupełnie ...,ponieważ może się zdarzyć,że ty będziesz szedł a ta dziewczyna którą klepląłeś wcześniej będzie tym razem jechała ze swoim cłopakiem,bądz mężem,i ciebie rozpoznają ...,i wówczas będziesz koleś miał duuuuuży problemik !
  • ajaksiowa 08.05.15, 15:40
    Nie jestem co prawda rowerzystką ale wkurzają mnie piesi idący po ścieżkach i za każdym razem zadaję sobie pytanie: b ezmózgowcy czy impertynenci? :/
  • jml13060 19.02.19, 11:26
    Czy wkurzają cię też rowerzyści na chodnikach i zadajesz sobie pytania o ich mózgi? Niedługo nowy sezon rowerowy i peletony chodnikowych kolarzy. Jak z nimi walczyć? Klepnięcia w pupę, czy parasol w szprychy?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka