Dodaj do ulubionych

Agata Meble

19.11.09, 17:43
Jak oceniacie ich asortyment?
--
[O!]
Edytor zaawansowany
  • bal_on 01.09.10, 20:15
    www.agatka.efora.pl/ nowe forum
  • asiaiwona_1 01.09.10, 21:18
    ależ prężnie działające te nowe forum big_grinbig_grinbig_grin

    Mam z agaty sofę, meble dziecięce i stół z krzesłami. Jak dla mnie ok.
    --
    All you need is FOCH
    http://gify.klimacik.pl/mini/1850.gif
  • irenka82 01.09.10, 22:18
    zawsze w Katowicach na Korfantego widzę reklamę mebli Agatasmile
    --
    Wszystko wydaje się takie samo, a jednak inne jest wszystko
    Ja dalej widzę krew Boga, za wasz czyn spotka Was kara sroga
  • 25augustyna 03.09.10, 10:37
    byłam w czasie wakacji na Wiosennej w Szczecinie. Nic ciekawego . Szkoda czasu. Same kanapy w
    nieciekawym fasonie i dość drogo porównując do innych sklepów. Ja akurat chciałam obejrzeć
    meble kuchenne. Zero nie było nic. Cały parter zawalony tymi kanapami
  • niuspejper 04.11.13, 12:05
    Mi się osobiście meble podobają, ale ceny są strasznie wysokie.
    Kupiłam dużo mebli w Agacie, ale dziś zastanowiłabym się dwa razy zanim bym wydała tyle pieniędzy






    --
    Fototapety
  • argentea 26.10.10, 14:16
    Mamy z Agaty meble Baggi dla dzieci - są super; ławę szklaną - też jest ok i taki kredensik szklano drewniany, który fajnie wyglądał w sklepie, ale jest bardzo trudny w pielęgnacji, to znaczy część drewniana.
  • maj.uncja 31.10.13, 19:50
    A jak tam oceniacie ich teraz? Moim zdaniem to nadganiają Ikee wink
  • aneris5 06.02.14, 21:15
    Kupiłam kanapę narożna z ekoskóry, na zamówienie. Wszystko sprawnie, pięknie i miło. Aż do chwili, kiedy zaczęłam użytkować mebel i dokładnie mu sie przyglądać. Na kanapie widoczne są zagniecenia, nieregularne przymarszczenia, nierówne przeszycie...nawet wielkość zagłówkow jest różna. Na dodatek po tygodniu użytkowania, kiedy usiadłam w getrach na kanapie, zrobiła się plama. Koszmarna...szara..ktora nie zeszla, mimo ze mylam ją wodą z mydlem. Reklamowałam. Reklamacja odrzucona, bo przeciez plama nie z winy producenta (trzeba chodzic z kocykiem pod pupę). Co do reszty - przyjechał profesjonalista, pan reperezentujacy jaką firmę zewnętrzną (nie wiadomo jaką). Nawet nie miał odpowiedniego sprzętu. Robił zdjęcia kanapy swoim starym fonem niczym Sony lustrzanką... i wydał swoj osąd - zagniecenia ktore wyglądają jak od złożenia materiału - to wg opinii fachowca, struktura materiału. Nierowne przeszycia - mają prawo być, bo miękkie wypełnienie. A plama? "Od dżinsów" - nie dał sobie wyjaśnić, ze nie od dżinsów. Jasnowidz doprawdy. Na koniec trzasnął drzwiami. I zostalam w kropce z kanapą z felernej ekoskory, plamą i niesmakiem, że potraktownao mnie jak kłamczuchę. Mnie zaś bylo bardzo przykro, ze wydałam niezłą kasę, a wciśnięto mi bubel. Dziwi mnie też zachowanie panów z reklamacji w Agata Meble, którzy nawet nie poinformowali mnie, co mogę więcej zrobic w tej nieszczęsnej sprawie i nawet nie wiedzą, gdzie zlokalizowany jest producent ich mebli. Nawet nie usłyszałam choćby raz słowo "przepraszam". Rada? Nie kupujemy w Agata Meble
  • katarina1612 07.03.14, 12:11
    Ja mam tez ogromny problem i ostrzegam przed kupnem w tym pożal się sklepie.
    Kupiłam rogówkę za prawie 4 tyś. jak ja rozpakowałam to nie wiedziałam czy płakać czy się załamać. Tragedia!!!!!!!! to chyba za mało powiedziane. mam zdjęcia dowody na tą porażkę trwa właśnie seria reklamacji. Byli panowie zrobili 4 zdjęcia i według nich jest wszystko ok. Płyta pilśniowa spleśniała pomijam fakt że mam starsze meble i już nie stosuje się takich marnych materiałów. To jest pestka ale nie równe szycia, nierówności nie schodzące się części łóżka, szczeliny prawie po 3 cm. , jeden róg półokrągły drugi w półłuku tam gdzie nie mogli przeszyć to zostawili bez przeszycia. Masakra po za tm w sklepie podczas kupna zapewniali klienta że to wysokiej klasy firma kpina wielka. Agata meble to bule tyle stwierdzam nigdy już tam nic nie kupię i wszystkim będę odradzać poza tym mam zdjęcia wszystkim znajomym wyśle jest teraz tyle portali społecznościowych, że dam radę. Jednocześnie informuję , że nawet się w tym pożal się sklepie nie sprawdzili ile tam wcześniej zostawiłam kasy i żeby tak traktować poważnego klienta. Klient w tym sklepie nie ma żadnych możliwości i praw jego żądania nie mają znaczenia teraz moją sprawą zajmuje się rzecznik konsumentów bo ja jak tam wejdę to źle by to się skończył.
  • majeczkaz100 10.03.14, 18:59
    Klient zawsze ma prawa i Twoja wypowiedź jest tego potwierdzeniem smile Nam reklamacja została pozytywnie rozpatrzona i mieliśmy wymienione poduchy w narożniku, które nierówno uszyto.
  • passman 11.03.14, 16:00
    - Katarina, spleśniała płyta to raczej nie jest wina salonu ani producenta, tylko warunków jakie panują w Twoim domu. Co do reszty wymienionych rzeczy, jak masz mocne dowody, że reklamacja została niewłaściwie rozpatrzona to na pewno wygrasz J Powodzenia!
  • zgretag 24.04.14, 23:27
    Zdecydowałam sie na zakup kuchni na wymiar z Agata meble pomimo wszechobecnych opinii. Spodobały mi sie te w studio w ich salonie. Czy jest ktoś kto zrobił podobnie i chciałby sie wypowiedzieć na ten temat? Interesują mnie negatywne jak i pozytywne opinie o Agata meble. Chciałam także zauważyć ze większość dostępnych opinii w internecie dotyczy negatywnych ocen związanych z reklamacjami. Mnie bardziej interesuje jakość wykonania, użytkowanie i trwałość mebli. Wiem ze meble z AM fortuny nie są warte ale jednak za te około 10000zl powinny być jednak conajmniej dobre. Moge informowac zainteresowanych jak przebiega proces mojego zamówienia. Z góry dziękuje
  • 1989aga 18.10.14, 20:22
    ODRADZAM!
    Pomijając fakt mega długiego oczekiwania na towar (kupiłam szafę), przekładania terminów dostawy (za każdym razem podczas moich telefonicznych interwencji słyszałam "jutro", "pojutrze" itd..) wszechobecnego bałaganu (dzwoni do mnie pan poinformować o możliwości odbioru zamówienia, gdy chcę odebrać towar okazuje się że jest niekompletny a u nich w komputerze niema informacji o jakimkolwiek połączeniu wychodzącym do mnie) - ŻENADA! Jak już w końcu dostarczyli mi tą szafę, oczywiście nie za darmo bo transport liczony jest osobno pomimo wydanej kwoty ponad 2 tys na ten pożal się Boże bubel, to okazało się że lustro jest zbite i pęknięta jest jedna dykta.. Oczywiście usłyszałam że zgodnie z ich zapiskami towar został wydany nieuszkodzony więc mogę se reklamować. Jestem wściekła i niezadowolona! Ostrzegam, odradzam i NIE POLECAM! Podczas remontu zaopatrywałam się w wielu sklepach, w żadnym nie spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu, obojętnością i beznadziejnym podejściem do klienta. Dodatkowo te meble to bubel. Wniosek - Nigdy więcej!
  • lidka2522 27.10.14, 09:57
    Ja nigdy nie miałam problemu z tym salonem. Cała procedura zamówienia i oczekiwania trwała zazwyczaj 4 tyg. W meblach też jak do tej pory nie doszukałam się żadnych wad. Mi akurat taki salon pasuje bo mogę sobie porównać na żywo meble różnych producentów. Także mogę polecić ten salon meblowy.
  • jotkasfrontu 16.01.15, 13:56
    ODRADZAM. Od października czekam na załatwienie uznanej reklamacji w poznańskim salonie Agata Meble. Kupiłem narożnik, który przyszedł z uszkodzoną płytą w pojemniku na pościel. Po 13 tygodniach od dnia złożenia reklamacji przyjechali do mnie dwaj panowie z Agata Meble z nową deską, żeby na miejscu stwierdzić, że nie są w stanie naprawić szkody, bo konstrukcja mebla nie pozwala na jej wymianę. Stwierdzili, że producent musi przysłać cały nowy szezlong. Jeśli przysłanie deski zajęło im 13 tygodni, to przysłanie całego elementu szacuje na 3 lata.
  • emigra222 31.03.14, 20:20
    Już kiedyś pisałam dawno temu zrezygnowałam z zakupów w dużych salonach. Tam się robi na ilość nie na jakość. Też kiedyś miałam problemy, na moje szczęście to był tylko stół. Walczyłam dwa miesiące i oddali mi kasę. Teraz jak coś mam zamawiać to idę do stolarza i robię na wymiar i na zamówienie. Czy jest drożej to zależy ile kosztuje święty spokój na lata! Teraz wymieniam kuchnie i wolę iść do p. Darka, który ma małą firmę meblarską meble na czas i wiem, że wszytko będzie dopięte na ostatni guzik niż dużych salonach. Po 1 sam przyjeżdża i wymierza po 2 to on pilnuje wszystkiego bo to on będzie montował smile
  • ellena 15.04.14, 16:25
    Odradzam zakupy w Agata Meble. No chyba, że masz ochotę na trochę adrenaliny, niepewności, olewania i kłamstwa w żywe oczy. Moja kanapa zamówiona zamiast pod koniec marca przyjedzie, o ile oczywiście ktoś łaskawie zrealizuje moje zamówienie, dopiero 19 maja!!!! Oczywiście zaliczka wpłacona, ja siedzę na dmuchanym materacu, a producent Bydgoskie Meble wraz z Agata Meble śmieją mi się w twarz bo nic im nie mogę zrobić. Do tego żenująca obsługa klienta. Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam.
  • iasko 16.04.14, 17:28
    Najgorsze meble jakie w życiu kupiłem. Obsługa niemiła. Najpierw stałem godzinę po odbiór mebli (mimo że byłem drugi w kolejce). Po godzinie zapytałem dlaczego jeszcze nie dostałem mebli skoro przez ten czas załatwili z 1O-15 osób. Pracownik odpowiedział mi, że mam dużo mebli. Ja mu na to że nie wiem czy, aż tak strasznie dużo (szafa 160 i łóżko), wszyscy inni mieli podobne ilości paczek. Na to pracownik wzruszył ramionami i obrażony poczłapał kompletować zamówienie.

    Same meble to jeszcze większa PORAŻKA. (Kupiłem komplet sumatra i to był mój najgorszy zakup w życiu).
    1/ stara instrukcja montażu (obrazkowa), obrazki niezgodne z otrzymanymi elementami, bardzo okrojona liczba (do minimum) dziurek i wkrętów utrudniająca orientację elementów, błędy logiczne w instrukcji, kto będzie jej się trzymał zbyt drobiazgowo skazany jest automatycznie na poprawianie (ponowne rozkręcanie i składanie). Brak kluczy, podkładek - mimo, że w instrukcji są!
    2/ skąpstwo - tam gdzie były trzy śruby zredukowano do dwóch, tam gdzie były 2 wstawiano nawet jedną. W efekcie szafa nie jest dostatecznie sztywna. Z czterech listew obramowujących drzwi od szafy pomalowano tylko trzy !!! Czwarta jest w kolorze stali i niestety jest widoczna (wygląda to ohydnie) i psuje cały wygląd mebla. Trzeba niestety malować samemu ! (ale za to firma zaoszczędziła na malowaniu 25%) . Szafa 238x160 cm ma (z oszczędności) tylko jedną półkę i jeden wieszak (resztę trzeba dodatkowo dokupić)
    3/ a teraz najlepsze: deska zakrywająca szczelinę między drzwiami a szafą (o wymiarach 238 cm x 5 cm x 1,5 cm) przytwierdzona jest do szafy DWUSTRONNĄ TAŚMĄ KLEJĄCĄ !!!! Pewnie szkoda im było na kołki bo cała szafa miała ich tylko 4 szt.

    Ogólnie komplet za cenę prawie 4000 zł nie jest warty swojej ceny. Nie jest wart nawet połowę tej ceny. Cena nie jest adekwatna do jakości. Nigdy też nie widziałem żeby taśma klejąca była wykorzystywana do łączenia elementów meblowych. Szczerze wszystkim odradzam zakupy w tym sklepie ze względu na tandetną jakość wykonania i poczynione oszczędności (w stosunku do projektu) odbijające się na trwałości/solidności mebli.

  • agatameble 18.04.14, 11:36
    Iasko, prosimy o ponowienie z nami kontaktu w celu wyjaśnienia całej sytuacji. Prosimy powołać się na wypowiedź E-rzecznika. Dziękujemy za cenne uwagi, skontaktujemy się również z producentem. Pozdrawiam E-rzecznik Agata Meble
  • lupota 21.04.14, 18:58
    Obsługa faktycznie robi łaskę że się pytasz o coś. Na meble trzeba niebotycznie długo czekać. Lepiej iść obejrzeć sobie i zamówić to samo taniej w sieci. MI proponowali meble do pokoju syna - 3 tygodnie czekania. A zamówiłem i miałem za 3 dni w domu - kurierem od producenta. Mało tego złożyłem reklamacje u producenta bo jeden element był źle oklejony i po przesłaniu zdjęcia jak to wygląda - dostarczyli po 2 tygodniach zupełnie nowy element w ramach reklamacji za darmo.
  • passman 23.04.14, 20:05
    -A mnie dziwi czasami zachowanie producentów, jak bezpośrednio u nich zgłaszasz to robią wszystko żeby się wywiązać, a jak przez inny salon to mają to głęboko w poważaniu bo i tak negatywna opinii pójdzie na salon a nie producenta. Jaka w tym filozofia? Raczej niepotrzebne utrudnienia i okropne świństwo w stosunku do salonów i ich klientów. Ale taki mamy rynek.
  • grzegorz.jg 16.02.15, 12:42
    Też reklamowaliśmy 6 krzeseł, zakupionych w Agata-Meble w zeszłym roku w Krakowie. Okazło się, że szywki stolarskie, które są używane do przytwierdzenia obicia do siedzisk nie zostały zagięte - w wyniku czego po około 8 miesiącach użytkowania zaczeły przebijać sziedzisko i rzeczy osób, które przypadkowo sziedziały na nich. Sprawa dotyczy wszystkich 6 krzeseł. Też zrobiliśmy zdjęcia aby przyspieszyć realizacje reklamacji ale otzymaliśmy odpowiedź od "specjalistów" z działu reklamacji - "roszczenie bezzasadne. Jest to uszkodzenie mechaniczne" Nawet nie pofatygowali się aby zapoznać się z przedmiotem reklamacji. Na podstawie zdjęć, zdalnie odrzucili roszczenie - nie wiem na podstawie jakich przepisów. W tym samym czasie poprosiliśmy o ekspertyzę dyrektora techniczego jednego z największych zakładów meblarskich w Polsce - chwycił się za głowę słysząc tak niedorzeczną interpretację. Jego zdaniem jest to ewidentna wada ukryta, wynikająca tylko i wyłącznie z niechlujstwa podczas wykonywnia mebla. Jego firma w takim przypadku starałaby się jak najszybciej sprawę rozwiązać a wadliwy towar wymienić.
    Niestety nie są to wciąż standardy dla firmy Agata-Meble. Pomimo naszych dalszych nacisków na relaizowanie wymiany w ramach reklamacji, uparcie trwają przy swojej opini. Kompletnie niezrozumiałe.
  • agatameble 17.02.15, 13:33
    Panie Grzegorzu,
    Bardzo prosimy o ponowienie kontaktu poprzez formularz kontaktowy zawarty na stronie www.agatameble.pl/firma/kontakt lub w wiadomości prywatnej na fanpage’u AGATA MEBLE. Chcielibyśmy raz jeszcze przyjrzeć się Pana sprawie. W wiadomości prosimy o podesłanie numeru reklamacji, abyśmy mogli powtórnie skontaktować się z producentem.
    Pozdrawiam
    E-rzecznik Agata Meble
  • kminkiewicz 06.06.14, 14:32
    to zależy, my kupiliśmy całkiem fajną kanapę w dobrej cenie
    --
    Kiedy Twój mężczyzna ma dwie lewe ręce, czyli jak przeprowadzić remont bez strat
  • skyfall001 09.06.14, 09:08
    Jak widzę obsługa zależy od salonu do którego się udamy. Osobiście miałem już wiele nieprzyjemnych doświadczeń z salonami meblowymi nie tylko z tej firmy, dlatego też przerzuciłem się na zakupy w internecie. Znalazłem tam mnóstwo różnego rodzaju sprzętu do mojej sypialni art deco których nie mogłem odszukać we zwykłych sklepach. Co więcej dostałem duży rabat oraz nie musiałem ponownie przechodzić przez problemy z dostawą wyposażenia w wyznaczonym terminie.
  • lupota 24.06.14, 21:18
    Z pewnych względów znów kupiłem tam meble i tak ... Robiłem korektę zaliczki. Kasjerka narzeka że na dziale koleżanki to w ogóle się nie znają i wszystko źle wypełnione. I jeszcze krzyczała że jest wkurzona bo mają burdel. Dzisiaj sms z działu sprzedaży że brak wpłaty za towar a 3 dni temu byłem osobiście w kasie i mi powiedziała Pani kasjerka żeby nie płacić za towar skoro zamówienie nie jest 100% kompletne. Zupełny brak komunikacji w tym sklepie. Każdy narzeka na drugiego ...
  • aneta280913 25.11.14, 13:39
    Agata Meble nie czuje się odpowiedzialna za błędne informowanie klienta o specyfikacji produktu przez pracownika salonu meblowego jak i swoją stronę internetową. Ową odpowiedzialność przerzuca na producenta mebli, który nie ma nic wspólnego z błędnymi- nieprawdziwymi informacjami podanymi klientowi, a później odrzuca reklamację. Chodzi o sposób wykonania narożnika Yukatan ze skóry za prawie 6000. Miały być sprężyny, a są tylko w jednej części- tej krótszej. Poza tym pianka jest zbyt miękka. Kolejne 2 reklamacje- tym razem uznane- pęka skóra po 3 miesiącach użytkowania.PORAŻKA. Pozostaje tylko Sąd Cywilny, bo wg rzecznika Agata nie zgadza się na polubowne Sądy Konsumenckie. Pewnie liczy, że klienci sobie odpuszczą. Czuję się oszukana!!!!
  • langustynka_87 28.10.14, 09:54
    Ja uważam, że są jednym z salonów gdzie jest chyba największy asortyment i duża różnorodność w meblach oraz ich aranżacjach.
  • sro_czzka 08.11.14, 11:45
    Ja też lubię kupować w tym salonie i jak do tej pory nie miałam żadnych problemów z obsługą czy zamówieniem.
  • wikunia113 22.11.14, 21:00
    Mają rzeczywiście wielki asortyment i nic poza tym. Kiedy już się kupi to co tam wydaje się wspaniałe , okazuje się że na zakupioną np. szafę ok. 2.500 czeka się ponad dwa miesiące, po dwóch miesiącach kiedy cieszy się ze w końcu już jest, pojawia się problem że brak elementu tyłu szafy i nie można jej złożyć, po miesięcznym zabieganiu - tj. od złożenia reklamacji , dostaje się brakującą część. No i nareszcie można ją złożyć - a tu co znowu problem podczas składania okazuje się, że jeszcze brakuje aż 6 półek . Po prostu porażka, szok i chyba szkoda słów, ale chociaż tak można sobie ulżyć.
    NIE POLECAM ! PRZESTRZEGAM! !!!!!!!! Kontakt z kierownikiem sklepu niemożliwy - kilkakrotna prośba o podanie nr. telefonu niemożliwa lub też podanie przez panią sprzedawcę numeru do działu rat, żenada.
  • aned-a 26.11.14, 14:07
    Jeżeli chodzi o brak elementów mebli to raczej powinnaś obwiniać producenta bo to on składa paczki z meblami.
  • jolaniebieska 26.11.14, 17:02
    widze że jestem szczęściara, zakupiłam kanapę narożną z fotelami i komplet jest piękny, bez zarzutu. Jedynie co to przy takiej cenie mogliby już nie dolicząć za transport i za wnoszenie.

    _ _
    kupię mieszkanie w Katowicach
  • mala_gosiaa 12.12.14, 17:55
    Ja w agacie zakupiłam sporo mebli i nie narzekam smile + mają fajne promocje
  • karola-mir 03.02.15, 13:47
    całkiem w porządku, zwłaszcza kanapy, chociaż ostatnio byłam w black red white i muszę przyznać, że ostatnio mają bardzo dobre ceny!
    --
    A co powiedziałby Twój dom?
  • lucima 05.02.15, 13:49
    Wczaraj zamówiłam w tym salonie sofe i fotele. Niezmiernie czekam na dostawe.
  • clamann 06.02.15, 00:24
    To gratuluje! Dzisiaj zmontowalam swój naroznik, masakra! Poduszki krzywo poszyte, brak śrub, krusząca sie płyta podczas wkręcania i krzywo zamontowane wkręty. Tania płyta wiorowa, pewnie nie przetrwa roku. 2500 PLN Brak słów...
  • 1raffi 11.03.15, 21:17
    Też się zastanawiam nad zakupem mebli w tym sklepie. Znajomi polecili mi też sklep www.batdom.pl. Teraz sam nie wiem, gdzie dokonać zakupu. A może możecie polecić mi jeszcze inny sklep, w którym kupiliście meble i jesteście zadowoleni?
  • kuczwellek 16.03.15, 14:31
    Ja nie mam nic do zarzucenia temu salonowi wręcz przeciwnie. Jestem zadowolona dostarczono mi dokładnie to co chciałam i w idealnym stanie. Dużym plusem jest to że kupiłam meble naprawdę w atrakcyjnej ofercie, porównując oferty z innymi salonami meblowymi. Także polecam smile
  • majeczkaz100 24.05.15, 19:54
    moj ostatni zakup u nich to sofa do salonu, nie mam zadnych zastrzezen. Wczesniej wybralam sobie kilka modeli na stronie, pozniej pojechalam do salonu i wybralam ta co mi najbardziej odpowiada.
  • ebrohe 10.04.15, 14:01
    Oceniam dosyc dobrze chociaż meble srednio sa wytrzymałe na przeprowadzki. Posiadam 4 segmenty w salonie + naróżnik (chyba Kuba) - wygodny smile, meble w pokoju dziecka z których jestem najbardziej zadowolona oraz stół z krzesłami ( z tym, że w sumie zostały sprawne 3 krzesła, bo jedno nie wytrzymało obciążenia +100kg...). Ale całokształt oceniam całkiem dobrze smile
  • zenobi11 26.05.15, 09:50
    Ceny ok. Jakość tez przyzwoita. Jedyne do czego mogę się doczepić to wygląd. Czasem można trafić coś fajnego, ale zazwyczaj meble są dość klasyczne. Reasumując: jak znajdziesz coś co CI się podoba to czemu nie? Na pewno mniejsze tłumy niż w Ikei smile

    --
    Delektuj się smakami!

    ffstore.pl
  • malwena89 16.06.15, 20:46
    Ode mnie ogromny plus big_grin Bardzo duży asortyment mebli i dodatków, a do tego dużo promocji i rabatów. Jak dla mnie najlepszy salon meblowy.
  • lechko2 29.06.15, 16:42
    Zależy właściwie co!
  • malwena89 25.07.15, 19:29
    i od jakiego producenta
  • karorado 27.03.16, 19:50
    Obleci
  • miyako1000 28.04.16, 21:57
    szczerze mówiąc wolę kupować w Ikei smile jedynie lubię tak dział ktory chyba sie nazywa agata kuchnie? mają tam fajne wyposazenie
  • makarena00 05.05.16, 08:42
    Bardzo lubię odwiedzać ten sklep. Mają ciekawe meble do każdego rodzaju wnętrza.
  • klaudiamal321 05.07.16, 12:03
    Ja wolę kupić przez internet niż w Agacie! porażka! NIE POLECAM!
    Można sporo innych sklepów znaleźć w internecie, i to z darmową dostawą i lepszymi cenami a przede wszystkim lepszą jakością! No bo przecież jak za coś płacę to wymagam, no nie? A to przecież niemałe pieniądze...
  • mysliciel662 22.07.16, 11:09
    Mają dobrej jakości meble, ale trochę drogie.
  • maroza_shake 11.08.16, 00:26
    Mam doświadczenie tylko ze sklepem w Krakowie i jestem zniesmaczony. Owszem wybór mebli duży sprzedawcy konkretni i wiedzą co sprzedają ale jak juz zapłacisz to mamy cię gdzieś.
    Po pierwsze panie przy kasie nie znają programu który obsługują.
    Po drugie w magazynie pracują może 3 osoby i to chyba nie bardzo wiedzą gdzie leży towar bo czeka się na odbiór nawet ponad godzinę i to nie tylko w tedy gdy jest dużo ludzi
    Po trzecie gdy już zrezygnowałem z odbioru osobistego i poszedłem umówić dowóz okazało się że pan również jak kasjerka nie zna programu do obsługi i spędziłem tam kolejne kilkanaście minut.
    Proszę sobie wyobrazić że nie wybierałem mebli i w ogóle ich nie oglądałem poszedłem zapłacić za wcześniej zamówiony towar i spędziłem w tym sklepie dwie godziny przy czym płaciłem gotówką.
    Wspomnę jeszcze że moja żona pytała kilka dni wcześniej o to czy meble dojechały i pan który ją obsługiwał był bardzo zniesmaczony że zawracała mu głowę.
    Porażka nigdy już nie pójdziemy do tego sklepu.
  • aba1962 29.01.17, 10:15
    Ja kupiłem szklanki, które się chybotały (miały półokrągłe dno) sprzedawca odmówił wymiany , chociaż do sklepu zgłosiłem się na drugi dzień, a dyrektor o którego sprawa się oparła pan Piotr Gumienny z salonu w Warszawie stwierdził, że on nie raz kupił szklanki które się chwieją i do głowy mu nie przyszło reklamować a po za tym czego się spodziewałem po zakupie szklanek w cenie 3 zł za sztukę. Zapytałem czy dalej będzie sprzedawał te szklanki skoro cała partia z pewnością jest wadliwa, pan Gumienny z uśmiechem stwierdził, że oczywiście będzie sprzedawał je nadal. Jeżeli takie podejście ma dyrektor salonu to czego mamy spodziewać się po pracownikach.
  • agusia030 24.05.17, 10:41
    Nie polecam nikomu zakup mebli z kolekcji PARIS. Po zakupie mebli od razu musiałam reklamować otrzymany towar, przyszedł uszkodzony w 75%. Okleina dosłownie odchodziła od mebli, wyszczerbienia na krawędziach itd. Reklamacja oczywiście została uznana- uszkodzone elementy wymieniono. Po okresie użytkowania bardziej dekoracyjnym niż dosłownym (ok pół roku) meble dosłownie się rozpadają. W obecnej chwili meble nadają się do wyrzucenia a ja muszę spłacać kredyt ratalny jeszcze przez 12 miesięcy.
  • werka.cz 25.05.17, 12:41
    Poważnie taka sytuacja?surprised Mam kolekcje PARIS u siebie, co prawada nie w salonie, tylko w sypialni, ale już dobrych kilka lat, a wygląda cały czas jak nowa. Może jakaś feralna partia sie trafiła? Czy próbowałaś reklamować? Co na to sprzedawca?
  • mizkra2017 15.07.17, 21:44
    Agata meble w Łodzi - obsługa reklamacyjna tragikomiczna! Porażka! Zakupiłam 2 lata i 7 miesięcy temu narożnik . Do tej pory spłacam co miesiąc raty. W trakcie użytkowania zepsuł się zawias i wypadła sprężyna. Zrobiłam zdjęcia, wzięłam umowę i poszłam do działu reklamacji. Przedstawiłam sytuację, pracownik reklamacji przeczytał fakturę, umowę kredytową, spisał zgłoszenie reklamacyjne,powiedział, że zgłosi sprawę do producenta, że w przyszłym tygodniu będzie odpowiedź. Przysłałam mailem zdjęcia, które wcześniej pokazałam i one poszły do producenta. Byłam mile zaskoczona, że okres rękojmi się skończył, a Agata meble troszczy się o swoich klientów. Chwilowo. Po 3 dniach otrzymuję telefon od tego samego pracownika, że reklamacja jest odrzucona bo okres rękojmi minął. Wydawało mi się, że pracownik w trakcie przyjmowania czytał moją umowę. Teraz się obudził? Poprosiłam, żeby skontaktował się z producentem, a ja za ten zawias zapłacę. Powiedział, że grzecznościowo to zrobi. To był ostatni telefon. Zaczęły się sms-y. Dostałam ich 5 . Ostatni sms z informacją, że "ze względu na duży nakład pracy, producent nie jest w stanie podjąć się naprawy pogwarancyjnej" , reklamacja odrzucona. Odpisuję, żeby firma Agata meble przestała przysyłać mi sms-y, bo to niepoważne i czekam na e-maila. Adres mają, bo przesyłałam zdjęcia. Sms-y zwrotne do Agaty są zablokowane, czyli kliencie........ Piszę do działu reklamacji e-maila z prośbą o napisanie odmowy i otrzymuję odpowiedź, czyli że e-maila można napisać jak się już nie chce dzwonić. Dzwonię do producenta tego narożnika, rozmawiam z pracownicą działu reklamacji i jednym telefonem ustalam, że zawias, fachowo"automat" odpłatnie otrzymam i zostanie dostarczony następnego dnia (w czwartek) wraz z dostawą mebli do Łodzi, w dziale reklamacji mam odebrać i zapłacić gotówką. Można załatwić? Można. Dzwonię w piątek po godz.10-ej do działu reklamacji, o żadnej przesyłce nie wiedzą. Zadzwonią do producenta i od razu odpowiedzą. Czekam 3 godziny. Nic. Dzwonię do producenta do działu reklamacji. Pani zapewnia, że na pewno przysłali, wysłała jeszcze do Agaty meble e-maila. Przed godziną 15-ą jest odp. z Agaty, że mogę odebrać. W dziale reklamacji poinformowałam pracownika, że chcę rozpakować przy nim paczkę i porównać zepsuty zawias z tym, który otrzymałam. Proszę pracownika, żeby pomógł mi rozpakować paczkę, bo jest mi ciężko on odmawia i mówi, że to nie należy do jego obowiązków. Agata meble jest tylko pośrednikiem. Pomoc klientowi nie należy do jego obowiązków???? Dalej się męczę z nożyczkami. Pytam się pracownika, dlaczego mi przysyłał sms-y Pracownik na to, że w Agata Meble jest taki zwyczaj, "podała pani numer telefonu, nie mówiła pani, że nie życzy sobie sms-ów" To ja o takich rzeczach mam mówić?? To jest śmieszne, żeby reklamacje rozpatrywać sms-ami z blokadą na odpowiedź ze strony sklepu, że klient nie może odpisać. "Jak ma pani jakieś uwagi to proszę zgłosić dyrektorowi sklepu". Wzięłam telefon do dyrektora sklepu Agata w Łodzi, ale ten serial, który trwał tydzień chcę zakończyć i nie mieć już nic wspólnego z tym salonem. Bo nie daj Boże jak coś kupię i się zepsuje po 2 latach a raty kredytu będę spłacać i spłacać
  • tomwag1 20.12.18, 20:17
    bardzo różnie. Osobiście uważam, że można skorzystać z oferty producentów u których się zaopatrują. Ja wyłowiłem w ten sposób ten sklep -> sandow.pl/. Bez dodatkowej marży u nich - wyszło znacznie taniej wink
    Polecam
  • seba.orlik 17.01.19, 09:47
    Wydaje się całkiem w porządku. Wielu znajomych tam kupuje.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.