Dodaj do ulubionych

Informacje,odpowiedzi,komunikaty!

22.04.06, 13:19
Pojawilo sie pytanie,na ktore musze udzielic odpowiedz,wiec nimniejszym to
czyniesmileNie bede tego pytania szczegolnie precyzowac,bo bym sie zamotala,ale
po odpowiedzi bedziecie wiedziecsmile

To Forum jest zalozone przez Cuskiego,ktory mieszka w Chicago.To,ze w nazwie
jest Chicago,to nie oznacza,ze pisza tu tylko ludzie z Chicago,wrecz
przeciwnie sa ludzie z Polski (min.ja),Florydy i juz sama nie wiem skadsmile
Co do tematow poruszanych tutaj,to jak sami sie zorientowaliscie,sa one rozne
poprzez chicagowksie i polskie,polityczne,religijne i typowo smieszne itd.Na
tym Forum nie ma wyjatkow i odkad tu jestem nigdy nie bylo i mysle,ze nie
bedziesmileWszyscy jestesmy rowni i bez wzgledu na sentymenty do kazdego
przynajmniej ja mam takie samo podejscie mimo,ze czasem Ktos prosi sie by Go
postawic do pionusmileChyba tyle co chcialam w tej kwesii powiedzec.

PS.Prosze mi nie brac za zle,ze tak publicznie wyjasnilam,ale niech to bedzie
dla wszystkich,ktorzy nas czytaja,a nie pisza tutaj.
Pozdrawiam Waszystkich bez Wyjatkowsmile))
--
Dzieki wielkie trolle i administracjo!!!
Edytor zaawansowany
  • 22.04.06, 13:29
    Tak sobie wczoraj pomylalam i dzis wykrakalam,a mianowicie...niechce nikomu
    ograniczac wolnosci wypowiedzi na innych forach,ale jesli to jest mozliwe,to
    prosze o stosowne zachowywanie sie tam gdzie piszecie,bo pewnymi zachowaniami
    wystawiacie wizytowke temu Forum i przez to inni poniekad nas krytykuja.

    PS.Mialam o to nie prosic,ale dostalam takiego maila,wiec stad taki apel do Was.
    --
    Dzieki wielkie trolle i administracjo!!!
  • 22.04.06, 15:27
    Skoro mnie w Niebie niechcieli to coz ja poradze...widocznie za duzo w kosc
    dawalamsmile

    PS.Ktos mial zazalenia,a skoro tym Forum sie opiekuje,wiec sie nie
    dziwie....mam nadzieje,ze nie beda czesto mnie nachodzicsmile
    --
    Dzieki wielkie trolle i administracjo!!!
  • 22.04.06, 15:31
    Czyzby trolle zazalenia slaly do Ciebie ???

    Ja takie durne maile od razu w kosz laduje smile
    --
    Forum, Radio i nasza stronka radiowa !!!
  • 22.04.06, 15:33
    Przemilcze to,ale kulturalne zazalenia,takze spoko.

    PS.Ja sie nad tym wczoraj zastanawialam,wiec im tego za zle nie mam,to tak jak
    dobra radasmileJuz koniec o tym.
    --
    Dzieki wielkie trolle i administracjo!!!
  • 22.04.06, 15:39
    Uwazaj z kim tanczysz, zebys kolejny raz na jakas mine nie wlazla.
    Jeden z tych trolli, to niezly podpuszczacz - przekonal sie o tym
    miedzy innymi Bolek.
    --
    Forum, Radio i nasza stronka radiowa !!!
  • 22.04.06, 15:42
    Ja z nikim nie tancze,a przynajmniej nie z nimi.Jesli nadal beda mnie nachodzi
    w taki sposob,to ja juz porzadek z tym zrobie w odpowiedni sposobsmile

    PS.Kurde musze se przypomniec pare krokow na balsmile
    --
    Dzieki wielkie trolle i administracjo!!!
  • 22.04.06, 15:59
    Ale Ci dobrze... bedziesz balowala na prawdziwym balu.

    Ja kcem do Polski, na bal magistratow smile
    --
    Forum, Radio i nasza stronka radiowa !!!
  • 22.04.06, 16:02
    No nie wiem czy tak dobrzesmile
    Namowili mnie...a chlopak kolezanki powiedzial,ze On i tak nie bedzie
    tanczyc,wiec se oboje posiedzimy przy stolesmile)

    PS.Ostatnie tance,takie prawdziwe to pamietam ze studniowki,czyli dawnosmile
    --
    Dzieki wielkie trolle i administracjo!!!
  • 22.04.06, 16:05
    Ja tam napewno nie usiedzialbym na tylku, bo strasznie lubie plasac smile
    --
    Forum, Radio i nasza stronka radiowa !!!
  • 22.04.06, 16:26
    Szkoda, ze mnie tam w Polsce nie ma, bo wytanczylbym was obie wink

    PS. Ide zadzwonic do dziewczyny i cos zjesc wreszcie.
    --
    Forum, Radio i nasza stronka radiowa !!!
  • 22.04.06, 15:32
    Wiem, wiem. Postępując wg zasady, "uderz w stół..." odzywam się. Ta sytacja mnie
    zadziwia!? Gdy ktoś o swojej opinii, którą ma o kimś, pisze do Ciebie?! Nie do
    tego, do którego ma jakieś zastrzeżenia, ale właśnie do Ciebie. To by znaczyło,
    że ten ktoś, sam nie mając odwagi, prosi Ciebie, abyś wymusiła np. na mnie,
    zachowanie pożądane przez tego kogoś?! Niesłychane?! Jeśli ktoś mi łaskawie
    wyjaśni i logicznie uzasadni, że zachowanie autora maila do Ciebie, nie jest
    pospolitą obłudą, duszczyzną i tchórzliwym trollizmem, to może ja, tuman jakiś,
    wreszcie coś zrozumiem... z tych moim zdaniem, dziwacznych obyczajów i zachowań.
    --
    - - - - - - - - - - - - - - - - -
    T.
  • 22.04.06, 15:37
    Nie mysle, zeby o Ciebie chodzilo... tutaj raczej chodzi o mnie.

    Prawdopodnie trolle chca poprzez Aniolka troche mnie zmiekczyc.

    Niedoczekanie ich smile
    --
    Forum, Radio i nasza stronka radiowa !!!
  • 22.04.06, 15:45
    Czy wszyscy dzis zle kumaja???

    PS.Powiem ostani raz,to sa moje decyzje nie ich!!!Nikt na mnie presji nie
    bedzie wywieral,choc to samo se pomyslalam...koniec z takim czyms.Moderuje to
    Forum z innej strony pod kontem regulaminu,bo nie na darmo mialam chrapke na
    prawnikasmile
    --
    Dzieki wielkie trolle i administracjo!!!
  • 22.04.06, 16:03
    No to fajnie,zesmy sie zrozumielismile

    PS.Bede sie tylko czepiac jak bede miec powodsmile
    A swoja droga prosze o zamieszczanie linkow do informacji politycznych,zeby nie
    byly wyssane z palca,podziekowalsmile
    --
    Dzieki wielkie trolle i administracjo!!!
  • 22.04.06, 19:07
    ot zabolalo chyba bardzo, ze taka zazart adyskusja si ewywiazala, chodizlo mi o
    o ogol postow,a nie konkretna osobe. naprawde czas jakis ni episalam, bo ni
    ebylo co, w koncu poczytalam i degustacja. posty takie jak maslo maslane.
    ni epodejmuje si edyskusji na watki ciekawe tylko na bzdurne. juz dosadnie
    napisalam al etak ajest prawda.
  • 22.04.06, 20:25
    ... bo tak ostro jak ja w jeden dzień...-smile I wyobraź sobie kogo tam broniłem i
    osłaniałem.
    Tą samą osobę od której zawoalowaną reprymendę dostałem-smile Powiem Ci w
    zaufaniu, co teraz będę robił. Przyglądał się i uśmiechał i palcem nie kiwnę-smile
    Co najwyżej dam na trolla ignora i tyle. A inni, niech się żalą i skarża i
    płaczą... ja sam sobie odpuszczam i daję rozgrzeszenie-smile Będzie ok? No... i o
    to chodzi!
    Tu naruszyłem „naszych”, krytykując nierozsądne zachowania
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=37024&w=40479215&a=40582133
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=37024&w=40479215&a=40583915
    Tu w wattku założonym przez niejakie cushi – ewidentnie „pije” do Ciebie
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=37024&w=40568460&a=40580438
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=37024&w=40568460&a=40606514
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=37024&w=40568641&a=40580571
    Tu ostro! Radykalnie – w pień wyciąć kanalię -smile
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=37024&w=40590930&a=40607019

    --
    - - - - - - - - - - - - - - - - -
    T.
  • 22.04.06, 23:14
    no dobra, ale daj opinię. Za ostro, za słabo? -smile
    --
    - - - - - - - - - - - - - - - - -
    T.
  • 23.04.06, 00:15
    ...aluzjami, że kompromituję to forum? (w domyśle chamskimi postami)-smile
    --
    - - - - - - - - - - - - - - - - -
    T.
  • 23.04.06, 01:18
    ... no pewnie, że Ty nic. I Ty wiesz dobrze o co biega, i kto prosił hehehe-wink
    --
    - - - - - - - - - - - - - - - - -
    T.
  • 26.04.06, 09:15
    Radio nie gra...ktory znow co majstrowal przy kabelkach???smile

    PS.Prosze sie nie dopisywac do tego watku...inaczej zrobie ciah,ciahsmileNo
    chyba,ze to beda sprawy sluznowo-techniczne itp.,to co innego...podziekowalsmile
    --
    Jak Feniks z popiolu wciaz na Chicag☼ Forum !
  • 11.05.06, 21:34
    Wiec,cosik chyba serwer pada,albo...no nic mam nadzieje,ze nie to co se
    pomylalam:]
    --
    Ja Cie kocham,a Ty spiszwink
  • 11.05.06, 21:44
    Podziekowal,juz dzialasmile))
    --
    Ja Cie kocham,a Ty spiszwink
  • 12.05.06, 15:51
    Tylko niech mi nikt nie mowi,ze sie czepiam i ze to niby u mnie......problem
    lezy u Was na serwerze,bo nie tylko mnie nie dziala radio...Nefiana tez to
    zauwarzyla na czacie.Wiec sprawcie dokladnie co jest grane??Smiem
    przypuszczac,ze ktos kombinuje przy tym,bo jakis czas temu ktos usilnie chcial
    linka do radia,moze sie myle,ale lepiej dmuchac na zimno.
    --
    Ja Cie kocham,a Ty spiszwink
  • 13.05.06, 13:48
    Faceci wszystko musza sprawdzic,bo nie uwierza,hehehe

    PS.A co do serwera,to se czesciej go sprawdzajcie,bo to trochu nienormalne by
    codziennie sie psul...trolle nie spiasmile
    --
    Ja Cie kocham,a Ty spiszwink
  • 10.05.06, 17:43
    Czy da sie zmodyfikowac playliste na naszym radiu,a dokladniej kiedy hula
    automat???Mam na mysli nie jakies drastyczne zmiany,ale,zeby troszeczku ja
    urozmaicic od czasu do czasusmile
    Jesli da sie,to moze Forumowicze i Foremki zaproponuja jakie kawalki,ktore by
    chcieli uslyszec,albo cos w tym stylusmileCo szanowne Forum na taka propozycje???

    PS.Z mojej strony proponuje by zostaly napewno koluszkatongue_out
    --
    "No Woman No Cry"-Bob Marley (6 luty 1945 -11 maja 1981)
  • 11.05.06, 21:41
    wszystko mozna
    tylko mi sie nie chce
    zrob jakas liste co sie ma wyswietlac
    kazdy kawalek to jest inne cos do wyswietlania
  • 11.05.06, 21:42
    ...niechce mi sie,hihihihi
    --
    Ja Cie kocham,a Ty spiszwink
  • 12.05.06, 08:48
    smile)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    --
    Ja Cie kocham,a Ty spiszwink
  • 13.05.06, 13:49
    No coz...powstryzmam sie od jakiegokolwiek komentarzasmile)
    --
    Ja Cie kocham,a Ty spiszwink
  • 16.05.06, 08:05
    DJ wezcie to naprawcie raz a porzadnie.

    PS.I to mial byc mocny serwersmile
    --
    "Ciezko jest zyc bez nadziei,ale umierac bez zludzen-latwiej"
  • 25.09.06, 14:48
    Czy Wy wiecie,ze mozna sobie w opcji "Moje forum"--->"Przyjaciele i
    nieprzyjaciele" ustawic tak,aby watki i posty nieprzyjaciol byly niewidoczne???
    Polecam to kazdemu,kto nie moze zdziergac niektorych postow i watkow
    Forumowiczow.
    Acha,tylko najpierw trza wpisac nicka tej osoby,ktorej nie chcecie czytac
    wpisowsmile
    --
    Radio Chicag☼ Forum
    Nulla tenaci invia est via-dla wytrwalego kazda droga jest do pokonania.
    Aniol=Mysza
  • 25.09.06, 15:10
    Tak Anioł, ja wiem i stosuję w praktyce, oczywiście nie do Ciebie jak widziszwink))
    --
    ~~~~<><><>crying*)<><><>~~~~
    Bez ograniczeń tematycznych
    ~~~<><><>~(*)~<><><>~~~
  • 26.09.06, 01:24
    przyjaciele ?nieprzyjaciele?.ta opcja jest dla ludzi ktorzy maja problem
    dogadac sie z innymi.nie bede juz wnikal jakie moga byc przyczymy problemu
    dogadania sie z
    kims innym , bo zaras sie ktos obrazi.w tej sprawie zreszta mamy psychologa na
    statku.jak ma chec nich sie wypowie.
  • 20.10.06, 01:35
    no Kaska psycholog.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.