26.05.06, 21:01
przeszla ustawa w sprawie zniesienia wiz wiec lece do stanow

do zobaczenia
Edytor zaawansowany
  • 26.05.06, 21:04
    Wow,wiec to ta niespodzianka???No to sie Ktos ucieszysmile)))Az mi usmiech
    wyszedlsmile)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ))

    PS.Wyszlo na moje...i nikt nie wie o co chodzi,ale sie cieszesmile))))))))))))))
    --
    Aniol tylko na Radio Chicago☼ Forum sprzatasmile
    Dzieki Trolle i Administracjo!!!
  • 26.05.06, 21:26
    Magda, możesz trochę szerzej. Kogo dotyczy ta ustawa? Wszystkich Polaków, tylko
    nas, czy jeszcze innych?
    --
    pzkwV.
  • 27.05.06, 00:25
    nie wiem chyba wszysskich ale na okres przzejsciowy 2 lata ale nie mozna
    pracowac jesienia ma ja podpiaac prexzyedent jak dobrz epojdzie po nowym roku
    polece dochcicago wkoncu mam zaproszenie na lody haha pozdrawiam
  • 27.05.06, 04:37
    Cuski, Magdeczka27 bedzie spala u ciebie czy u mnie? smile
  • 27.05.06, 05:33
    Nie za pomnij ze moze tez przyleciec na Floryde wink))) tu przynajmiej zima
    coeplo... smile
  • 27.05.06, 10:16
    niż się później kłócićwink)
    --
    pzkwV.
  • 30.05.06, 19:41
    Część ogółu czyli ja, nie zgadza się na cofnięcie myszy uprawnieńsmile)))))))
    --
    Można coś niecoś o sobie? Słownik języka polskiego:
    bufon «zarozumialec, pyszałek; pretensjonalny blagier»
  • 30.05.06, 19:58
    części ogółu!?smile)) No popatrz, już tego ogóła mają tu za nicwink))
    --
    Można coś niecoś o sobie? Słownik języka polskiego:
    bufon «zarozumialec, pyszałek; pretensjonalny blagier»
  • 30.05.06, 20:12
    obrażasad( Na... gdzieś tak 1 minutę! Ustępuję... pod presją. Pod wielką presją!
    A nawet pod siłą!smile))))))
    --
    Można coś niecoś o sobie? Słownik języka polskiego:
    bufon «zarozumialec, pyszałek; pretensjonalny blagier»
  • 01.06.06, 09:30
    ...stron i nie bede sie opowiadac za zadna,gdyz mnie w tym czasie nie
    bylo,kiedy zaistnial ten incydent.Bardzo prosze,abyscie to zalatwili na
    neutralnym gruncie i nie wciagali do tego innych,bo to co wczoraj publicznie
    uslyszalam,to nie bylo mile.Ja rozumiem,ze wszyscy maja jakies problemy,ale to
    nikogo,powtarzam nikogo nie upowaznia do takiego zachowania jak wczoraj mialo
    miejsce.Lepiej najpierw zapoznac sie ze wszystkim,a potem wyciagac jakiekolwiek
    wnioski.Z mojej strony temat jest zakonczony.Jak go sobie rozwiazecie,to jest i
    wylacznie sprawa zainteresowanych stron.Mnie to tego rybka!!!
    Skonczylam,hmmm...
    --
    Aniol czasem na Radio Chicago☼ Forum ciah,ciah watki kasujesmile
    Dzieki Trolle i Administracjo!!!
  • 31.05.06, 09:45
    to napisac.Nie mam nic do ukrycia.Poprosilam o to Sly-a.Bo ma takie same
    uprawnienia jak Ty i Mav.Zdarzylam sobie to wczesniej sprawdzic.

    PS.Tomek,nie miej za zle Sly-owi,On nie jest niczemu winien.Sama
    zadecydowalam,wiec nikt na mnie nie naciskal,bo akurat wymuszania na mnie
    czegokolwiek nie znosze!!!!Jestem wolna jednostka i mam prawo sama decydowac.I
    niechce byc pionkiem w jakichkolwiek przepychankach miedzy Forum a czatem,ani z
    Twojej strony czy tez reszty.Nom skonczylam,a ze nie lubie nie wyjasnionych
    sytuacji,wiec zaraz sie przejde i moze mi ktos wyjasni to cale zamieszanie i
    dziwne teksty do Twojej osoby.
    --
    Aniol czasem na Radio Chicago☼ Forum ciah,ciah watki kasujesmile
    Dzieki Trolle i Administracjo!!!
  • 31.05.06, 13:47
    Ja do Slaya nie mam zadnych pretensji... wczoraj pogadalem sobie z nim
    na czacie, a gdy prowadzilem audycje radiowa, to kazal mi przekazac podrowienia
    i powiedzial, ze zamierza strajkowac, dopoki nie skoncza sie te cale intrygi
    i zamieszanie.

    PS. Najbardziej wkurzyly go slowa pewnej osoby, ktora powiedziala, ze:
    - "Moi przyjaciele, maja o mnie zla opinie" - ciekawe jaki byl cel
    tej wypowiedzi ???
    --
    Forum, Radio i nasza stronka radiowa !!!
  • 31.05.06, 03:21
    Nie mam zamiaru cofac "funkcji", ktora juz nadalem,
    tym bardziej, ze nie mam ku temu zadnych podstaw wink
    --
    Forum, Radio i nasza stronka radiowa !!!
  • 27.05.06, 10:17
    Pozdrawiam i życzę wspaniałego pobytusmile)
    --
    pzkwV.
  • 27.05.06, 19:42
    mysle ze jakby Magda do Slya pojechala to byloby dobre rozwiazanie, on ma duza
    hancjente, lubi brunetki, same argumenty za !
  • 27.05.06, 21:54
    sly ma dziewczyne wiec lipa
  • 27.05.06, 23:28
    Sly ma dziewczyne ? Kurcze, nie wiedzialem... musze go spytac:
    - co to za jedna i gdzie ja poderwal wink
    --
    Forum, Radio i nasza stronka radiowa !!!
  • 28.05.06, 13:56
    cuski w glowie ci dziewczyny ale juz masz jedna wiec nie szalec prosze kurcze
    jak dobrze,ze jestem nadla wolna anoz poderwe fajnego faceta nie ma jak polki
    do tego brunetka ........
    buziaki dla was
  • 28.05.06, 18:53
    byl,o czym z Tomkiem na czacie rozmawialam swego czasu.Ponizej macie
    posta,jesli dobrze pamietam,to wiem dlaczego go zapodalam wtedy.
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=28897&w=35345253
    Wy nawarzycie piwa,a ja potem musze wszystkich pocieszac!!!!Co ja terapeutka??
    Magda jest wrazliwa,wiec wazcie slowa,bo zartujecie,a Ona duzo bierze se do
    siebie.Zebyscie Jej nie skrzywdzili i zebym Wam nie musiala powiedziec a nie
    mowilam???
    --
    Aniol tylko na Radio Chicago☼ Forum sprzatasmile
    Dzieki Trolle i Administracjo!!!
  • 28.05.06, 23:28
    omatko teraz mi glupo sorki nie chcialam was urazic
  • 29.05.06, 09:31
    I dlaczego Tobie ma byc glupio???Mowie,jak jest i tyle.Wiesz czasem to
    uciazliwe,zawsze powtarzac to samo.Czlowiek wtedy przekonuje sie,ze nie moze
    nic poradzic jak ktos niechce zrozumiec i nie widzi pewnych rzeczy,ktore mu
    przeszkadzaja.Wtedy zaczyna (czyt.Mysza) watpic itd.,a ja niechce watpic i
    dlatego musze spasowac dla dobra siebie,zeby mnie nie wciaglo bagno.
    --
    Aniol tylko na Radio Chicago☼ Forum sprzatasmile
    Dzieki Trolle i Administracjo!!!
  • 29.05.06, 09:42
    A mnie tym bardziej niesmile Gdyż mimo, że sobie czytam i dobrze Ci życzę, stoję
    sobie z boku, bo mnie to nie dotyczy. Posty piszę raczej z sympatii dla ludzi,
    uczestniczących w dyskusji. Fajny wątek, to też go troszkę podtrzymujęsmile
    --
    Żeby mądrze gadać, nie wystarczy
    beret filozofa zakładać.
  • 30.05.06, 17:06
    No to Madzia koniecznie bedziemy musialy sie spotkac, wiesz pogadac o zyciu itd.
    --
    "Even though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no
    evil, for you are with me"
    Psalm 23
  • 31.05.06, 00:39
    Sly ma duze mieszkanie, a ze ma dziewczyne to przeciez nic nie koliduje.
    Wazne, ze chata wielka.

    Sly co nie?
  • 31.05.06, 09:53
    hej himerko musze sie zastanowic czy nic mi nie grozi.ale ok dobrze,ze nie
    jestes ta druga kurcze jak tylko dostane wize bo jade po nia lub zniosa je
    kupuje bilet i lece za oceaan nie moge sie juz doczekac wiec do zobaczenia
    pozdrowiam cieplo ze slonecznego bostonu ale w anglii
  • 31.05.06, 17:22
    ustawe jeszcze Kongres musi rozpatrzyc a potem przemadry Bush podpisac, wiec
    jeszcz eto nic pewnego, a poza tym jezeli wejdize ta ustawa w zycie to dopiero
    na jesieni. Lec wiec po ta wize do ambasady i przyjezdzaj latem, bo jesien i
    zima w chicago jest wstretna albo mokro albo mrozi niemilosiernie. No chyba, ze
    polecisz na floryde to tam zaznasz rajusmile))))
  • 01.06.06, 10:58
    dzieki za rade kasiu po wize jade wgrudniu jak zarobie cos tutaj zreszta latem
    duzo os pewne bedzie sie starac sie o nia wiec sobie poczekam a wybbiore sie
    gdzies wiosna i sie zabawimy tyle os mi obiecalo spot ze bedzie wesolo tylko
    gdzi eja sie zatrzymam ale jeszcze duzo czasu najwazniejsze dostac wize,ale mam
    dobre przeczycua ze sie uda w takim razie ddo zobaczenia

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.