Dodaj do ulubionych

Wiosną zacznie się budowa al. Rzeczypospolitej?

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.10.07, 21:16
Skandalem jest to, że ktoś kiedyś sprzedał grunty za grosze kilku firmom nie
zostawiając w gestii miasta terenów rezerwowanych pod drogi. Kolejnym
skandalem jest to, że firmy te chcą zarobić na gruncie na którym mają powstać
drogi zapewniające dojazd do mieszkań na których te firmy już dobrze zarobiły.
Nie podoba się mi się to, że z moich podatków dorobi się pan Krauze i paru
innych, a miasto powinno postawić jasny warunek, że nie zbuduje dróg póki nie
dostanie ziemi. W końcu plan zagospodarowania można zmienić.
Edytor zaawansowany
  • radoslawdobry 18.10.07, 22:06
    pomiędzy
    1. Sikorskiego a Sobieskiego
    2. Wołoską a Niepodległości
  • Gość: Lord Opa IP: *.aster.pl 21.10.07, 23:12
    Miedzy Sikorskiego a Sobieskiego do końca roku będzie pozwolenie na budowę, realizacja maj 2008 - październik 2009.
    Między Wołoską a Al. Niepodległości do końca 2008 ma powstać projekt.

  • Gość: Jaro IP: *.acn.waw.pl 18.10.07, 23:09
    Miasto nie powinno pod żadnym pozorem odkupywac tej ziemi od
    Prokomu. Zapłaciliby popdatnicy, a ulica jest dla osiedli Prokomu.
  • Gość: tomasz-z-anina IP: *.adsl.inetia.pl 18.10.07, 23:16
    Sobieskiego to nie "ul." (ulica), to aleja. Redaktorzy, szanujcie
    warszawskie nazwy (Aleja Waszyngtona, Aleja Zieleniecka, Aleja
    Płowiecka, Aleja Marsa itd.)
  • dobroslawa2 19.10.07, 03:40
    Może niewielu z forumowiczów wie ale w latach pięćdziesiątych i
    sześćdziesiątych razem z nowymi ulicami budowano linie tramwajowe.
    Tak powstały tramwaje na Broniewskiego, Wołoskiej, Jagiellońskiej i
    Rembielińskiej.
    Tramwaj mógłby biec od pętli Wilanowska al. Wilanowską do Pałacu w
    Wilanowie z odnogą wzdłuż al. Rzeczypospolitej do ul. Płaskowickiej
    bis.
  • Gość: tw IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.10.07, 02:57
    dobroslawa2 napisała:

    > Może niewielu z forumowiczów wie ale w latach pięćdziesiątych i
    > sześćdziesiątych razem z nowymi ulicami budowano linie tramwajowe.
    > Tak powstały tramwaje na Broniewskiego, Wołoskiej, Jagiellońskiej i
    > Rembielińskiej.

    Ale to było dawno i za komuny. Teraz jesteśmy nowocześni, warszawski model transportu to indywidualny transport samochodowy.

    Potem już jednocześnie z budową dróg te linie rozbierali - np. tramwaj na Wilanowie już był...

    > Tramwaj mógłby biec od pętli Wilanowska al. Wilanowską do Pałacu w
    > Wilanowie z odnogą wzdłuż al. Rzeczypospolitej do ul. Płaskowickiej
    > bis.

    Lepiej od pętli Służew - ruch z biurowców w okolicach Galerii Mokotów jest ogromny, teraz do metra muszą jechać tramwajem Woronicza, aż do Wierzbna.
    A może nawet z .... lotniska??? Ale to dopiero jak wybudują siedemnastą obwodnicę miejską i piątą trasę NS...
  • Gość: freeman IP: 193.24.24.* 19.10.07, 08:15
    A kiedy ciekaw jestem wreszcie powstanie jakiś łąćznik Ursynowa z
    Powsinem (legalny) będź z terenami pól wilaowskich. Wąziutka
    Wilanowska niedługo już chyba wytrzyma.
  • Gość: kk IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.10.07, 09:37
    Niech miasto przebuduje najpierw Al. Wilanowską (odc. Sobieskiego-
    Dol. Słuzewiecka) oraz wykona bezkolizyjne węzły na przedłużeniu
    Trasy Siekierkowskiej ( Od dawnej Rosoła do Idzikowskiego). Na ciagu
    Sikorskiego nic nie trzeba wykupywać tylko budować. W al.
    Wilanowskiej jest pas rezerwowy i teoretycznie istniejace działki
    były już wykupione (no chyba ze właściciele ponownie odzyskali prawo
    do tych gruntów w związku z BRAKIEM realizacji inwestycji pod którą
    ich wywłaszczono w latach 70-tych ubiegłego wieku).
    PS. A Prokom (czy obecnie Polnord) jak chce drogi dla swoich
    inwestycji to niech miastu sprzeda grunt po 1,22 z vatem za działkę
    a jak nie to niech czeka. W interesie wiekszości jest realizować
    takie inwestycje wymienione powyzej, które nie wymagaja wykupu
    gruntu (czyt. dania dodatkowego dochodu developerowi)
  • Gość: Lord Opa IP: *.aster.pl 21.10.07, 23:14
    Wykrakałeś.
    Kilku osobom posiadającym nieruchomości w pasie planowanje drugiej jezdni sąd przyznał zasiedzenie i miasto musi kupować ponownie.

  • Gość: kar IP: *.crowley.pl 19.10.07, 15:44
    po obu stronach alei pojawią się ścieżki rowerowe. A ponieważ ma to
    być reprezentacyjna arteria, wzdłuż niej posadzone zostaną szpalery
    platanów.
    Oczywiście reprezentacja najważniejsza. A czy ścieżki będą z
    kosteczki, czy z asfaltu?
  • Gość: Lord Opa IP: *.aster.pl 21.10.07, 23:15
    Pan Plewako zadbał aby był wszędzie asfalt. Z uwagi na koszty nie będzie niestety czerwony tylko czarny, co nie podoba się estetom z Miasteczka Wilanów.
  • Gość: olo IP: 83.143.163.* 19.10.07, 22:15
    miasto i tak wrzuciło w ten teren już sporo pieniedzy, np. umozliwiło
    przyłanczanie sie do kanalizacji, np. nie jest to mozliwe na łuku siekierkowskim
    albo na północnych krancach miasta, wybudowało oczyszczalnie południe i trzyma
    tam rezerwę dla całego docelowego osiedla + całego Konstancina, a tymczasem my
    ze śródmieścia spokojnie zrzucamy ścieki do Wisły

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka